Dat is een erg vriendelijke opmerking. Mag ik deze opschrijven in mijn vriendelijke opmerkingen boekje?quote:Op zondag 11 januari 2009 19:09 schreef Fascination het volgende:
dagdag ik hoop dat je aan botkanker afsterft.
Ja he. Tuurlijk mag dat, ik inspireer mensen graag.quote:Op zondag 11 januari 2009 19:10 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Dat is een erg vriendelijke opmerking. Mag ik deze opschrijven in mijn vriendelijke opmerkingen boekje?
Ik las het wel door.quote:Op zondag 11 januari 2009 19:10 schreef padlarf het volgende:
dagdag leest het topic niet en doet gewoon lapo kapen
What'd I miss?quote:Op zondag 11 januari 2009 19:09 schreef Fascination het volgende:
dagdag ik hoop dat je aan botkanker afsterft.
volgens mij de Bahamasquote:Op zondag 11 januari 2009 19:13 schreef Smart_ass het volgende:
Waarvan is die vlag van dagdag eigenlijk?
Zeker omdat hij terecht was! Ik vind het ook wel een goed idee, want dagdag wasgemeenquote:Op zondag 11 januari 2009 19:13 schreef Fascination het volgende:
Als ik een ban voor m'n reactie krijg, vind ik dat niet lief.
Dat afsterven dan.quote:Op zondag 11 januari 2009 19:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zeker omdat hij terecht was! Ik vind het ook wel een goed idee, want dagdag wasgemeen
Mag ik met je mee?quote:Op zondag 11 januari 2009 19:16 schreef dagdag het volgende:
die vlag is van bahamas
omdat ik 5 mei naar
nassau vertrek
hoe lang?quote:Op zondag 11 januari 2009 19:16 schreef dagdag het volgende:
die vlag is van bahamas
omdat ik 5 mei naar
nassau vertrek
Dat is inderdaad retesaai. Maar alles met techniek is ook boring as hell.quote:Op zondag 11 januari 2009 19:16 schreef MouzurX het volgende:
Wat zal bedrijfseconomie een kutstudie zijn zegMoet voor mijn studie een deel daarvan ook kennen en dat is echt gewoon saaaaaai
ik ben een half jaar bedrijfseconomie gedaan..quote:Op zondag 11 januari 2009 19:16 schreef MouzurX het volgende:
Wat zal bedrijfseconomie een kutstudie zijn zegMoet voor mijn studie een deel daarvan ook kennen en dat is echt gewoon saaaaaai
Interresantquote:Op zondag 11 januari 2009 19:21 schreef Broekpaling het volgende:
Er zit trouwens een knop op m'n kruis bij m'n nieuwe spijkerbroek. Jewaidwell. Zo ene die normaal aan de zijkant zit op je broek. Aan weerszijden van dat minibroekzakje.
Technische bedrijfskundequote:Op zondag 11 januari 2009 19:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat is inderdaad retesaai. Maar alles met techniek is ook boring as hell.
Lol dat heb ik ook gemoeten. Vrij snel daarna met die studie gekapt trouwens, bah wat kut was dat.quote:Op zondag 11 januari 2009 19:21 schreef padlarf het volgende:
Ik zal helaas de rest van de avond aan statistiek moeten spenderen![]()
SPSS![]()
![]()
vraag je dit aan mijquote:
gelukkig doe ik geschiedenis en hoef ik alleen de basiskennis te weten maar tochquote:Op zondag 11 januari 2009 19:24 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Lol dat heb ik ook gemoeten. Vrij snel daarna met die studie gekapt trouwens, bah wat kut was dat.
quote:Op zondag 11 januari 2009 19:20 schreef Broekpaling het volgende:
Ik heb trouwens gedroomd dat Fas mij belde terwijl ik Youp van het Hek keek.
Oja, maar dat onderste was volgens mij vrij makkelijk uit te rekenen enzo. Weet het eigenlijk niet meer.quote:Op zondag 11 januari 2009 19:27 schreef padlarf het volgende:
[..]
gelukkig doe ik geschiedenis en hoef ik alleen de basiskennis te weten maar toch![]()
Associatiematen![]()
Correlatiecoefficienten
Een ex vriendje van mij was half Italiaans, daar aten we echt super lekker altijd.quote:Op zondag 11 januari 2009 19:29 schreef dagdag het volgende:
nee oorspronkelijk uit italie
totdat ik op me 11 ste naar nederland verhuisde
later nu ga ik eten want me bende word koud
twee klikken en je hebt het, maar nog steeds irritantquote:Op zondag 11 januari 2009 19:29 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Oja, maar dat onderste was volgens mij vrij makkelijk uit te rekenen enzo. Weet het eigenlijk niet meer.
Maar, jij studeert geschiedenis?
Maffiaetenquote:Op zondag 11 januari 2009 19:30 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Een ex vriendje van mij was half Italiaans, daar aten we echt super lekker altijd.Spagehtti als voorgerecht enzo.
Eet ze.
WTFquote:Op zondag 11 januari 2009 19:30 schreef Smart_ass het volgende:
Mijn god, klik ik op fobo, zie ik dit!!11
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 11 januari 2009 19:30 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
iewlquote:Op zondag 11 januari 2009 19:30 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
Filosofie zou ook niet mijn eerste keuze zijn nee.quote:Op zondag 11 januari 2009 19:30 schreef padlarf het volgende:
[..]
twee klikken en je hebt het, maar nog steeds irritant![]()
En ja, na drie jaar tijd verspild te hebben aan filosofie(65 punten van de 180
) toch maar over gestapt op een iets nuttigere studie
Hoe kom je aan mijn foto?quote:Op zondag 11 januari 2009 19:30 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
Hij mag zich wel eens leren scheren. Wel een leuke piercing vind ik.quote:Op zondag 11 januari 2009 19:30 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
2equote:Op zondag 11 januari 2009 19:33 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Filosofie zou ook niet mijn eerste keuze zijn nee.
Maar geschiedenis.![]()
![]()
Hoeveelste jaar zit je nu dan?
quote:Op zondag 11 januari 2009 19:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hij mag zich wel eens leren scheren. Wel een leuke piercing vind ik.
Hey BTquote:Op zondag 11 januari 2009 19:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat valt er te leren aan scheren?quote:Op zondag 11 januari 2009 19:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook, heb er wel een beetje spijt van dat ik daar niet gelijk mee begonnen benquote:
Scheren zonder rode bultjes te krijgen..quote:Op zondag 11 januari 2009 19:37 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Wat valt er te leren aan scheren?
What, dat is gewoon ziekquote:Op zondag 11 januari 2009 19:36 schreef Devvie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
DAT IS PAS EEN LEUKE PIERCING
Goed scheermes gebruiken.quote:Op zondag 11 januari 2009 19:38 schreef Devvie het volgende:
[..]
Scheren zonder rode bultjes te krijgen..
Mmm ja. Heb je de verborgen geschiedenis weleens gelezen, dat boek?quote:Op zondag 11 januari 2009 19:37 schreef padlarf het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook, heb er wel een beetje spijt van dat ik daar niet gelijk mee begonnen ben
Haha ja dat is lachenquote:Op zondag 11 januari 2009 19:36 schreef Devvie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
DAT IS PAS EEN LEUKE PIERCING
Nou als je zoveel rode bultjes krijgt overal doe je toch echt iets fout lijkt mij?quote:Op zondag 11 januari 2009 19:37 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Wat valt er te leren aan scheren?
Nee, aanrader?quote:Op zondag 11 januari 2009 19:39 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Mmm ja. Heb je de verborgen geschiedenis weleens gelezen, dat boek?
Wtf, is het geen fotoshop dan?quote:Op zondag 11 januari 2009 19:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha ja dat is lachenik moet nog steeds een filmpje zoeken van hoe ze die er in godsnaam in krijgen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind ik wel ja. Heeft opzich niet echt met geschiedenis te maken ofzo, althans niet heel concreet. Maar wel super goed boek ja.quote:
quote:Op zondag 11 januari 2009 19:42 schreef Devvie het volgende:
lapo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 11 januari 2009 19:42 schreef Devvie het volgende:
lapoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
I never workout
Ik heb helaas nog een hele stapel boeken liggen die ik graag wil lezen, maar waar ik steeds niet aan toe komquote:Op zondag 11 januari 2009 19:42 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Vind ik wel ja. Heeft opzich niet echt met geschiedenis te maken ofzo, althans niet heel concreet. Maar wel super goed boek ja.
Welke?quote:Op zondag 11 januari 2009 19:43 schreef padlarf het volgende:
[..]
Ik heb helaas nog een hele stapel boeken liggen die ik graag wil lezen, maar waar ik steeds niet aan toe kom
Slecht mes en/of niet vaak scheren denk ik?quote:Op zondag 11 januari 2009 19:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou als je zoveel rode bultjes krijgt overal doe je toch echt iets fout lijkt mij?
Toch juist eerder als je té vaak scheert?quote:Op zondag 11 januari 2009 19:46 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Slecht mes en/of niet vaak scheren denk ik?
Hoe doe je dat?quote:Op zondag 11 januari 2009 19:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Toch juist eerder als je té vaak scheert?
Als 't nog stoppeltjes zijn weer scheren.quote:Op zondag 11 januari 2009 19:50 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Hoe doe je dat?Kaal is kaal toch?
Hahaha ja kaal is kaal! Maar als er net weer inimini haartjes zijn ga jij er dan meteen ratsj weer overheenquote:Op zondag 11 januari 2009 19:50 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Maar het groeit toch ooit weer bij?quote:Op zondag 11 januari 2009 19:50 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Post dan ook de clip erbijquote:
ja of tegen de richting inquote:Op zondag 11 januari 2009 19:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha ja kaal is kaal! Maar als er net weer inimini haartjes zijn ga jij er dan meteen ratsj weer overheen?
Ik ben geinterresseerd in Engelse literatuur, dus daar heb ik wat van liggen:quote:
quote:Op zondag 11 januari 2009 19:52 schreef reetveter het volgende:
[..]
Jawel, maar je ziet ze niet door dat oerwoud van je
Hm, krijg ik geen last van.quote:Op zondag 11 januari 2009 19:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als 't nog stoppeltjes zijn weer scheren.
quote:Op zondag 11 januari 2009 19:52 schreef padlarf het volgende:
[..]
Ik ben geinterresseerd in Engelse literatuur, dus daar heb ik wat van liggen:
Canterbury Tales
Tale of Two Cities (Dickens)
The Picture of Dorian Gray (Wilde)
Wuthering Heigths (Bronte)
En een complete works van Shakespeare
Ik wil wel eens weten of die boeken zo goed zijn als je vaak hoort
Verder heb ik nog Kafka (het proces) en Dostojevski liggen (Misdaad en straf)
EEEN FAMFAREquote:Op zondag 11 januari 2009 19:52 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Post dan ook de clip erbij
vanaf 0;35
Als je te lang wacht dan moet je er 20 keer overheen gaan omdat ze anders niet weg gaanquote:Op zondag 11 januari 2009 19:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha ja kaal is kaal! Maar als er net weer inimini haartjes zijn ga jij er dan meteen ratsj weer overheen?
Ja, vrij snel wel weer.quote:Op zondag 11 januari 2009 19:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, die laatste heb ik ook overwogen om te lezen. Maar ik heb toch voor een andere gekozen, dat op nummer 1 staat op zo'n site http://www.boekmeter.nl/book/4300 maar wat iedereen zo geniaal vindt aan dat boek ontgaat me een beetje.quote:Op zondag 11 januari 2009 19:52 schreef padlarf het volgende:
[..]
Ik ben geinterresseerd in Engelse literatuur, dus daar heb ik wat van liggen:
Canterbury Tales
Tale of Two Cities (Dickens)
The Picture of Dorian Gray (Wilde)
Wuthering Heigths (Bronte)
En een complete works van Shakespeare
Ik wil wel eens weten of die boeken zo goed zijn als je vaak hoort
Verder heb ik nog Kafka (het proces) en Dostojevski liggen (Misdaad en straf)
een onschuldig schorpioentjequote:
Om te kijken of je bultjes krijgt?quote:Op zondag 11 januari 2009 19:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hm nou misschien moet ik het ook maar eens wat vaker proberen.
Jaquote:Op zondag 11 januari 2009 19:57 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Om te kijken of je bultjes krijgt?
Wie zegt dat ik dat niet wil?quote:Op zondag 11 januari 2009 14:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dankje.
Oh en IQM waarom wil je geen vriendje met me zijn op last.fm?
Het ging toch over kale krentenbollen?quote:Op zondag 11 januari 2009 19:58 schreef Smart_ass het volgende:
Zitten niet echt veel krenten in, in die bol.
Ik had gister na veel pijn en moeite m'n dvd aangesloten om Youp te kijken en om de een of andere reden droomde ik er ook over incluis jij.quote:Op zondag 11 januari 2009 19:28 schreef Fascination het volgende:
[..]. Serieus
? Dan houd ik je wel bezig blijkbaar
.
Niet meteen al je krenten laten zien.quote:Op zondag 11 januari 2009 19:58 schreef Smart_ass het volgende:
Zitten niet echt veel krenten in, in die bol.
Boer zoekt vrouw?quote:Op zondag 11 januari 2009 19:59 schreef Allure_ het volgende:
Vanavond eindelijk weer m'n lievelingsprogramma.
ALBERTO?quote:Op zondag 11 januari 2009 19:59 schreef Allure_ het volgende:
Vanavond eindelijk weer m'n lievelingsprogramma.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Komt ie dan heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga altijd van het negatieve uit hequote:Op zondag 11 januari 2009 19:58 schreef IQM het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik dat niet wil?Je hebt me toch niet toegevoegd, hoe kan je dan op voorhand weten dat ik het niet wil?
quote:Op zondag 11 januari 2009 20:01 schreef Devvie het volgende:
Kale poesjes topicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Komt ie dan heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die is leuker.![]()
![]()
Misschien moet je daar maar eens niet doen.quote:Op zondag 11 januari 2009 20:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ga altijd van het negatieve uit he.
Oh dat kijk ik ook.quote:
Echt een slecht programma eigenlijk, maar ik vind het zo ontzettend leuk. Die Eindhovenaar vind ik het leukstequote:Op zondag 11 januari 2009 20:04 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Oh dat kijk ik ook.Maar ik kijk altijd een week vooruit op internet.
![]()
Oh dat is alweer de laatste aflevering trouwens.
welquote:Op zondag 11 januari 2009 20:07 schreef Devvie het volgende:
GODVER WAAROM DOEN MIJN IMG TAGS HET NIET MEER [ afbeelding ]
Maar ik vind dat je helemaal niet goed in beeld krijgt hoe ze nu echt afkicken. Ik bedoel, je ziet ze nooit doodziek voor de camera, ik geloof er niets van dat afkicken zo makkelijk is.quote:Op zondag 11 januari 2009 20:06 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Echt een slecht programma eigenlijk, maar ik vind het zo ontzettend leuk. Die Eindhovenaar vind ik het leukste. Oh, en Jet omdat die serieus hard is ontspoord
.
Het is 8uur geweest.quote:Op zondag 11 januari 2009 20:07 schreef Devvie het volgende:
GODVER WAAROM DOEN MIJN IMG TAGS HET NIET MEER [ afbeelding ]
Niels jaquote:Op zondag 11 januari 2009 20:07 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Maar ik vind dat je helemaal niet goed in beeld krijgt hoe ze nu echt afkicken. Ik bedoel, je ziet ze nooit doodziek voor de camera, ik geloof er niets van dat afkicken zo makkelijk is.
Wie is dat, Niels? Ik vind die Ries wel een schatje eigenlijk.![]()
Ik vond dat filmpje van Niels eng, dat ie zo op de bank zat te spacen.quote:Op zondag 11 januari 2009 20:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Niels ja! Ik ken hem volgens mij ook van vroeger, maar daar ben ik nog niet uit. En ja, je ziet alleen de ruzies en de grappige dingen eigenlijk
. Als hun terug gaan in de maatschappij zitten ze zo weer aan de drugs, dat kan niet anders..
En ries vind ik altijd een beetje zielig vanwege zijn verhalen.
quote:Op zondag 11 januari 2009 20:09 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
Ik krabbel jullie eventjes.
Toi toi toi
Tot krabbels,
IQM
Jaquote:
Ja, dat vond ik ook echt ziek! Maargoed, hij is wel echt super liefquote:Op zondag 11 januari 2009 20:11 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik vond dat filmpje van Niels eng, dat ie zo op de bank zat te spacen.![]()
Ja daarom, maar het echt afkicken zie je eigenlijk helemaal niet.
Ja daarom, ik vind 'm ook best zielig, maar volgens mij is het wel een lieve gast.
En wat vind je dan die Gert-Jan dan?
Hmm ja, maar komt die Niels uit Eindhoven dan? Ken je z'n vriendin ook?quote:Op zondag 11 januari 2009 20:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, dat vond ik ook echt ziek! Maargoed, hij is wel echt super lief. En ries is vast en zeker ook een schatje
.
Hmm Gert jan vind ik ook wel echt gaaf! In real life heeft hij een succes volle baan, leuke praatjes e.d. terwijl ie dan toch met zo'n verslaving zit. En hij is wel een beetje zielig als ik kijk naar de verhalen van die moeder enzo.
Oh, en echt jammer dan Dennis eruit was gegaan, dat was echt een grote relnicht haha.
Wat zo'n ding te doorstaan heeft.quote:Op zondag 11 januari 2009 20:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja. Het trekt wel je aandacht
.
Tell me!quote:Op zondag 11 januari 2009 20:19 schreef Broekpaling het volgende:
Ik heb trouwens de meest kansloze simpele manier gevonden voor een altijd gratis usenet account zonder download limiet en aangewezen snelheid.
Ja, uit Eindhoven. Ook bij de harde kern van PSV, met die domme vrienden van 'mquote:Op zondag 11 januari 2009 20:16 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hmm ja, maar komt die Niels uit Eindhoven dan? Ken je z'n vriendin ook?
Bohh ja, die moeder van Gert-Jan! Jezus wat een verschrikkelijk wijf was dat zeg. Hij kreeg serieus overal de schuld van, dat was echt lullig.In bijna elk ander filmpje zat wel iets liefs, maar dat was echt helemaal niets.
Ja die Dennis.. wat een mongool was dat. Die Andy al helemaal.
Half 11 volgens mijquote:Op zondag 11 januari 2009 20:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, uit Eindhoven. Ook bij de harde kern van PSV, met die domme vrienden van 'm. Die vriendin ken ik niet nee.
Maargoed, Gert jan heeft wel een lieve vriendin en een goede baan, dus het zal wel goedkomen met hem.
Zoooo ja die Andy! Halve allochtoon die filemon bijna wil vermoorden! Filemon is dan ook echt wel een pussy zeg
.
Hoelaat begint het trouwens? Kan ik van tevoren nog even douchen.
PM!quote:Op zondag 11 januari 2009 20:19 schreef Broekpaling het volgende:
Ik heb trouwens de meest kansloze simpele manier gevonden voor een altijd gratis usenet account zonder download limiet en aangewezen snelheid.
http://www.hitnews.eu/ geeft je altijd 3 dagen proberen zonder limieten, zelfs met SSL.quote:
Om over die Marvin nog maar niet te spreken zeg. Jezus mina als je hem hoort praten denk je echt dat je met een Marokkaan van doen hebt.quote:Op zondag 11 januari 2009 20:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, uit Eindhoven. Ook bij de harde kern van PSV, met die domme vrienden van 'm. Die vriendin ken ik niet nee.
Maargoed, Gert jan heeft wel een lieve vriendin en een goede baan, dus het zal wel goedkomen met hem.
Zoooo ja die Andy! Halve allochtoon die filemon bijna wil vermoorden! Filemon is dan ook echt wel een pussy zeg
.
Hoelaat begint het trouwens? Kan ik van tevoren nog even douchen.
Hahaha, ja die ook jaquote:Op zondag 11 januari 2009 20:22 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Om over die Marvin nog maar niet te spreken zeg. Jezus mina als je hem hoort praten denk je echt dat je met een Marokkaan van doen hebt.
Simpel? Iedere drie dagen opnieuw registreren?quote:Op zondag 11 januari 2009 20:22 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
http://www.hitnews.eu/ geeft je altijd 3 dagen proberen zonder limieten, zelfs met SSL.
Maak een 10 minutemail aan en laat daar je activatie naar sturen. Vul je N.A.W. in als pure bullshit en je kan gaan.![]()
Na 3 dagen doe je weer hetzelfde.
quote:Op zondag 11 januari 2009 20:22 schreef Broekpaling het volgende:
Het moet zelfs simpeler kunnen aangezien sommigen 7 tot 14 dagen proberen geven.
quote:Op zondag 11 januari 2009 20:25 schreef IQM het volgende:
[..]
Simpel? Iedere drie dagen opnieuw registreren?
quote:Op zondag 11 januari 2009 20:22 schreef Broekpaling het volgende:
Het moet zelfs simpeler kunnen aangezien sommigen 7 tot 14 dagen proberen geven.
Ik heb serieus al vanaf het begin van de serie het idee dat ik die Edy ergens van ken. Ze komt me echt bekend voor... Die vent is inderdaad irritant.quote:Op zondag 11 januari 2009 20:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hahaha, ja die ook ja! Geeft wel meteen aan met wat voor soort mensen zij in de buitenwereld omgaan
.
Wat vind je van de leiding? Ik vind die kerel echt wel het meest irritant. Heb 'm nog geen een keer zien lachen.
Ik moet ook weer een nieuwe.quote:Op zondag 11 januari 2009 20:25 schreef Devvie het volgende:
[..]
KUTBP, door jou is mn hardeschijf weer vol
quote:Op zondag 11 januari 2009 20:27 schreef Devvie het volgende:
[..]
Nu kan ik weer geyle fapporno downloaden ipv streamen
Hmm, vreemdquote:Op zondag 11 januari 2009 20:25 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik heb serieus al vanaf het begin van de serie het idee dat ik die Edy ergens van ken. Ze komt me echt bekend voor... Die vent is inderdaad irritant.Die Edy vind ik wel oke, wel een lieve vrouw. Soms te lief misschien.
Ja dat klopt, zou ik niet hebben.quote:Op zondag 11 januari 2009 20:28 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hmm, vreemd. Ze heeft wel echt engelen geduld zeg. Maarja, ik ga maar eens even douchen
. Fijn dat eindelijk iemand mijn voorliefde voor dit programma snapt
.
Afkicken, hihi.quote:Op zondag 11 januari 2009 20:31 schreef IQM het volgende:
Gaat dat geleuter van S_A en Allure nou over Boer Zoekt Vrouw ofzo?Want ik volg het niet echt.
Zowel het gesprek als de serie dus.
Dat las ik nog wel, maar ik dacht dat dat een inhoudelijke reactie was van Allure op het programma Boer Zoekt Vrouw.quote:
quote:Op zondag 11 januari 2009 20:32 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat las ik nog wel, maar ik dacht dat een inhoudelijke reactie was van Allure op het programma Boer Zoekt Vrouw.Dat zij er dus van moest afkicken
(omdat het afgelopen is ofzo.)
Hoiquote:
Wat doe je met het ander anderhalf oog dan?quote:Op zondag 11 januari 2009 20:35 schreef IQM het volgende:
[..]
Lezen met een half oog is soms best tof.
Te veel.quote:Op zondag 11 januari 2009 20:36 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Wat doe je met het ander anderhalf oog dan?
Morgen werken.quote:Op zondag 11 januari 2009 20:36 schreef zaadvragendeoog het volgende:
Morgen maar 1 uurtje naar school
Gekje.quote:Op zondag 11 januari 2009 20:37 schreef Fascination het volgende:
Hihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihiih.
Hihi.quote:Op zondag 11 januari 2009 20:37 schreef Fascination het volgende:
Hihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihiih.
Allemaal mensen die van alles van me willen.quote:Op zondag 11 januari 2009 20:41 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Moeilijk voor je hè, multitasking.
God damn Nigga's, breathing all the white-mans air.quote:Op zondag 11 januari 2009 20:43 schreef BOVICE het volgende:
hee ik ben er weer!
hebben jullie mij gemist?
Euhh mja zal ik eens doenquote:Op zondag 11 januari 2009 20:41 schreef IQM het volgende:
Maar Fas, ga je me nog toevoegen of ga je alleen maar mopperen dat ik je niet als vriendje wil, ook al wist je helemaal niet of het wel zo was?
Say it isn't soquote:Op zondag 11 januari 2009 20:40 schreef Broekpaling het volgende:
Fascination is soms een beetje fascinerend.
Signup from this E-Mail address is not allowedquote:Op zondag 11 januari 2009 20:22 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
http://www.hitnews.eu/ geeft je altijd 3 dagen proberen zonder limieten, zelfs met SSL.
Maak een 10 minutemail aan en laat daar je activatie naar sturen. Vul je N.A.W. in als pure bullshit en je kan gaan.![]()
Na 3 dagen doe je weer hetzelfde.
Daaaagquote:
Ja, en die lul praat niet eens terug.quote:Op zondag 11 januari 2009 20:49 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Heb je speciale msn met alleen maar FOK!kers?
quote:Op zondag 11 januari 2009 20:49 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Heb je speciale msn met alleen maar FOK!kers?
Waarom dat dan? Da's toch kei-onhandig. In je normale lijst kun je genoeg mensen kwijt lijkt mequote:
Zegt die zeker niks terug?quote:
Antwoord in de msn chat.quote:Op zondag 11 januari 2009 20:59 schreef Devvie het volgende:
[..]
waar je het net over had meng.. voor usenet
Dat hou ik liever privé.quote:Op zondag 11 januari 2009 21:03 schreef IQM het volgende:
[..]
Wat zeg je dan allemaal tegen die van mij?
Nee, hij kijkt me zo eng aan altijd. Ik wil niet meer met 'm praten.quote:Op zondag 11 januari 2009 21:06 schreef IQM het volgende:
[..]
Snap ik.
Groepsgesprek met m'n lul doen?
Je mag ook gewoon vragen of ze met je wilt neuken.quote:Op zondag 11 januari 2009 21:06 schreef IQM het volgende:
[..]
Snap ik.
Groepsgesprek met m'n lul doen?
Doe jij je "mondje" open dan.quote:Op zondag 11 januari 2009 21:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, hij kijkt me zo eng aan altijd. Ik wil niet meer met 'm praten.
Dat hoef ik niet te vragen.quote:Op zondag 11 januari 2009 21:06 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je mag ook gewoon vragen of ze met je wilt neuken.
Blijkbaarquote:
Ik ook niet dus ik val ook buiten de bootquote:Op zondag 11 januari 2009 21:12 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
en ik heb helemaal niemands msn en nu hoor ik niet bij de club
niet allemaalquote:Op zondag 11 januari 2009 21:11 schreef IQM het volgende:
Groepsgesprekken (meer dan drie mensen) zijn voor irritante mensen.
Idee van de maand.quote:Op zondag 11 januari 2009 21:16 schreef IQM het volgende:
Hé, kun je eigenlijk een groepsgesprek beginnen met een bot? Want dan zou het wel tof zijn om er een tweede bot aan toe te voegen. Kijken wat er gebeurt.
The universe would implodequote:Op zondag 11 januari 2009 21:17 schreef IQM het volgende:
Wat gebeurt er eigenlijk als je twee gedachtelezers tegen over elkaar aan een tafel zet?
zo zou het gesprek gaan tussen 2 handlezers met lepraquote:baard
baard
appel
nee henk, niet doen
appel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |