Dat is een erg vriendelijke opmerking. Mag ik deze opschrijven in mijn vriendelijke opmerkingen boekje?quote:Op zondag 11 januari 2009 19:09 schreef Fascination het volgende:
dagdag ik hoop dat je aan botkanker afsterft.
Ja he. Tuurlijk mag dat, ik inspireer mensen graag.quote:Op zondag 11 januari 2009 19:10 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Dat is een erg vriendelijke opmerking. Mag ik deze opschrijven in mijn vriendelijke opmerkingen boekje?
Ik las het wel door.quote:Op zondag 11 januari 2009 19:10 schreef padlarf het volgende:
dagdag leest het topic niet en doet gewoon lapo kapen
What'd I miss?quote:Op zondag 11 januari 2009 19:09 schreef Fascination het volgende:
dagdag ik hoop dat je aan botkanker afsterft.
volgens mij de Bahamasquote:Op zondag 11 januari 2009 19:13 schreef Smart_ass het volgende:
Waarvan is die vlag van dagdag eigenlijk?
Zeker omdat hij terecht was! Ik vind het ook wel een goed idee, want dagdag wasgemeenquote:Op zondag 11 januari 2009 19:13 schreef Fascination het volgende:
Als ik een ban voor m'n reactie krijg, vind ik dat niet lief.
Dat afsterven dan.quote:Op zondag 11 januari 2009 19:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zeker omdat hij terecht was! Ik vind het ook wel een goed idee, want dagdag wasgemeen
Mag ik met je mee?quote:Op zondag 11 januari 2009 19:16 schreef dagdag het volgende:
die vlag is van bahamas
omdat ik 5 mei naar
nassau vertrek
hoe lang?quote:Op zondag 11 januari 2009 19:16 schreef dagdag het volgende:
die vlag is van bahamas
omdat ik 5 mei naar
nassau vertrek
Dat is inderdaad retesaai. Maar alles met techniek is ook boring as hell.quote:Op zondag 11 januari 2009 19:16 schreef MouzurX het volgende:
Wat zal bedrijfseconomie een kutstudie zijn zegMoet voor mijn studie een deel daarvan ook kennen en dat is echt gewoon saaaaaai
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |