Ik dacht altijd dat hij een toupetje had, dus niet zo te zien. Of hij heeft een hele goede haartransplantatie ondergaan, kan ook nog.quote:Op zaterdag 7 november 2009 13:49 schreef kvd het volgende:
Ted Danson heel wat jaartjes geleden
[ afbeelding ]
En Ted Danson afgelopen week (de linker dan)
[ afbeelding ]
Dat is ze ook. Vooral op die foto rechtsboven is ze goed te herkennen.quote:Op woensdag 18 november 2009 23:06 schreef female81 het volgende:
Jáááá, ik heb in de berg oude tijdschriften die ik heb besteld wéér een stuk gevonden uit de categorie 'bn'ers toen ze nog gewoon een anoniem fotomodel waren'.
Haar naam staat er niet bij, maar het meisje hieronder móet wel Bridget Maasland zijn. De foto's zijn van mei 1990.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 november 2009 08:28 schreef female81 het volgende:
(Stel dat Bridget dit topic ontdekt, dan zou ze me waarschijnlijk het liefst per direct willen vermoorden.![]()
quote:Op donderdag 19 november 2009 12:48 schreef female81 het volgende:
Vanwege m'n opmerking over lieve babyvet-wangetjes.
De meeste mensen vliegen je zowat aan als je zoiets over ze zegt. Maar ja, ze heeft nou eenmaal leuke knijpwangetjes op die foto's. *grijnst*
Al zou je het opgezocht hebben, dat maakt toch niets uit? Het lijkt idd een jonge Froukje, je kunt het goed zien aan het "varkensneusje"quote:Op zaterdag 5 december 2009 07:33 schreef female81 het volgende:
Weer een vervolg op de reeks 'bn'ers in hun vorig leven als anoniem fotomodel', gevonden in oude (lees: antieke) blaadjes.
Hoewel het bij deze iets minder obvious is als bij de foto's van Bridget, staat op deze foto (uit juli 1990) zeer hoogstwaarschijnlijk Froukje de Both. Ze is in 1972 geboren, is lang model geweest, en het meisje op de foto lijkt inderdáád een jaar of 18.
[ afbeelding ]
(En nee, ik zit niet als een soort Sherlock Holmes al die oude blaadjes te doorzoeken, op zoek naar dit soort foto's.Maar het was weer tijd om iets uit 1990 op m'n site te zetten, dus ik greep een willekeurig blaadje uit dat jaar uit het archief, en toen was het weer: "Hé verrek, ik kén die kop!")
quote:Op zaterdag 5 december 2009 07:33 schreef female81 het volgende:
(En nee, ik zit niet als een soort Sherlock Holmes al die oude blaadjes te doorzoeken, op zoek naar dit soort foto's.
Hoe kan dat nou? Ze ziet er nu jonger uit.quote:Op dinsdag 8 december 2009 09:59 schreef kvd het volgende:
Alyson Moyet (jaren 80 zangeres) vroeger
[ afbeelding ]
en nu
[ afbeelding ]
Waar is haar enorme voorhoofd dan vandaan gekomen?quote:Op zaterdag 5 december 2009 07:33 schreef female81 het volgende:
Weer een vervolg op de reeks 'bn'ers in hun vorig leven als anoniem fotomodel', gevonden in oude (lees: antieke) blaadjes.
Hoewel het bij deze iets minder obvious is als bij de foto's van Bridget, staat op deze foto (uit juli 1990) zeer hoogstwaarschijnlijk Froukje de Both. Ze is in 1972 geboren, is lang model geweest, en het meisje op de foto lijkt inderdáád een jaar of 18.
[ afbeelding ]
(En nee, ik zit niet als een soort Sherlock Holmes al die oude blaadjes te doorzoeken, op zoek naar dit soort foto's.Maar het was weer tijd om iets uit 1990 op m'n site te zetten, dus ik greep een willekeurig blaadje uit dat jaar uit het archief, en toen was het weer: "Hé verrek, ik kén die kop!")
Intelligentie die met de jaren is gekomen?quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Waar is haar enorme voorhoofd dan vandaan gekomen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |