Typ bij google KLB-SC 715 ofzo in en daar staat wel link naar OPquote:
quote:Op zondag 11 januari 2009 15:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik wist al dat je zoiets ging zeggenhoi liefste Fasci, hoe was jouw avond? Dat wil ik namelijk echt heel heel heel erg graag weten. Daarom behandel ik het even apart hier!
Haha, goed hoor. Ben bij mon amour geweestquote:Op zondag 11 januari 2009 15:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Goh Allure, jij ook hier joh![]()
! Hoe was je avond meid? Nog de stad in geweest?
Heb ik niks aan.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Staat in het vorige topic, dickhead.
Geen [ in TT, geen OP en ook nog luiquote:
Je disst mequote:Op zondag 11 januari 2009 15:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Sorry maar vanwaar deze reactie? Wil je het soms niet met ons delen?
heee fuck, die [ had ik nog niet eens gezienquote:Op zondag 11 januari 2009 15:54 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Geen [ in TT, geen OP en ook nog lui
Ah gezelligquote:Op zondag 11 januari 2009 15:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Haha, goed hoor. Ben bij mon amour geweest. De stad hebben we niet gehaald
.
Jouw avond ook geslaagd zo te lezen?
shredder ofzo. Hij heeft werk las ik laatstquote:Op zondag 11 januari 2009 15:55 schreef postmortum het volgende:
waar is jordeeeh gebleven eigenlijk?
Sterfquote:
Hehehe, altijd goedquote:Op zondag 11 januari 2009 15:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ah gezellig![]()
! En ja mijn avond was zeker geslaagd, was op een feestje van een vriendin van me die wel erg lekkere drank had gekocht
oh oh oh.
die van 40euroquote:Op zondag 11 januari 2009 15:55 schreef reetveter het volgende:
Gers welke bloemen neem je mee vanavond?
Wat ik wil, wat ik wil?quote:Op zondag 11 januari 2009 15:55 schreef reetveter het volgende:
[..]
heee fuck, die [ had ik nog niet eens gezien
Ja ej wat wil je. mijn kop staat op barsten en ben nog maar net wakker
3-maanden ban dacht ik?quote:Op zondag 11 januari 2009 15:55 schreef postmortum het volgende:
waar is jordeeeh gebleven eigenlijk?
"dissen"quote:
BORINGquote:Op zondag 11 januari 2009 15:56 schreef Devvie het volgende:
ricardo zegt:
eey
Tienersletje zegt:
halloo
ricardo zegt:
alles goed
Tienersletje zegt:
jawohl met jou?
ricardo zegt:
goed
ricardo zegt:
ben je vandaag al geneukt?
Tienersletje zegt:
nog niet
ricardo zegt:
hoe vaak wordt je op een dag geneukt?
Tienersletje zegt:
2/3keer
Tienersletje zegt:
ligt er maar net aan hoe druk ik het heb
/carequote:Op zondag 11 januari 2009 15:57 schreef Lakitu het volgende:
Ik las "Ergens wordt ontmaagd vanavond" in de TT. En ik zo: "Maar wie dan?"
Jij in ieder geval nog nietquote:Op zondag 11 januari 2009 15:57 schreef Lakitu het volgende:
Ik las "Ergens wordt ontmaagd vanavond" in de TT. En ik zo: "Maar wie dan?"
Gers heeft heul geen 40 euro, hij heeft alles gedoneertquote:
remlof door yvonnequote:
Haha dat kun je wel stellen ja.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:59 schreef Allure_ het volgende:
[..].
Oja klopt, dit was de Virgin SC van Fok!.
wie ben jij nu weer?quote:Op zondag 11 januari 2009 15:59 schreef Allure_ het volgende:
[..].
O dan ga ik op zoek naar een anderequote:Op zondag 11 januari 2009 15:59 schreef Allure_ het volgende:
[..].
Hahahahahahhhaquote:Op zondag 11 januari 2009 15:59 schreef Allure_ het volgende:
[..].
PMS. Zo weer voorbij.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Lakitu wat heb jij joh de laatste dagen?
Iedereen is hier kansloos en maagd dus. Gers is de eerste van ons vanavondquote:Op zondag 11 januari 2009 15:59 schreef Allure_ het volgende:
[..].
Oh, en tentamenweken.quote:
Doe het namens de hele KLB SC Gersquote:Op zondag 11 januari 2009 16:02 schreef reetveter het volgende:
[..]
Iedereen is hier kansloos en maagd dus. Gers is de eerste van ons vanavond
GO GERSquote:Op zondag 11 januari 2009 16:03 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Doe het namens de hele KLB SC Gers
Make us proud!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
heet jij mirre ?quote:Op zondag 11 januari 2009 16:05 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik was nog steeds bezig met de was.
quote:Op zondag 11 januari 2009 16:06 schreef Broekpaling het volgende:
Wat een maagden hier.Ik ben ook maagd, hihi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Terwijl je geen pics hebt, noch lekker bent. Het tweede leid ik af uit het eerste.quote:
Ik ben heul geen maagd!quote:Op zondag 11 januari 2009 16:02 schreef reetveter het volgende:
[..]
Iedereen is hier kansloos en maagd dus. Gers is de eerste van ons vanavond
Ik heb wel een beetje vals gespeeld, en een paar keer geF5t. Ik hield het niet meerquote:Op zondag 11 januari 2009 16:07 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Shit ik had de honderdduizendste willen zjin.
Stiekem ben je 40 en heb je al heel wat meisjes zo weten te verleiden.quote:
Zitten je zusjes in de douche?quote:
Dan geloof je het toch niet.quote:
Wij zijn minder waard dan de wásquote:Op zondag 11 januari 2009 16:05 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik was nog steeds bezig met de was.
met je fortuna homiesquote:
quote:Op zondag 11 januari 2009 16:10 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Stiekem ben je 40 en heb je al heel wat meisjes zo weten te verleiden.
Fas, zeg eens dat ik geen maagd meer ben en jij de foto's hebt gezien.quote:
minder waard dan een met ongesteldheid doordrenkte bloedige slipquote:Op zondag 11 januari 2009 16:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wij zijn minder waard dan de wás?
Bah.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:12 schreef postmortum het volgende:
[..]
minder waard dan een met ongesteldheid doordrenkte bloedige slip
Jullie hadden ook gewoon netjes eventjes kunnen wachten!quote:Op zondag 11 januari 2009 16:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wij zijn minder waard dan de wás?
Krijg je ervan als je last.Fm hebt. Zie je het nou Gers?quote:Op zondag 11 januari 2009 16:11 schreef Fascination het volgende:
Ik heb een emobui.
Niet als je maagd bent.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
Zotheid is geen maagd meer.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:12 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Fas, zeg eens dat ik geen maagd meer ben en jij de foto's hebt gezien.
Niks gehosseld dus.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:12 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja was wel oke, veel homo's enzo, best grappig.
Waarom moet je kleine meisjes lokken?quote:Op zondag 11 januari 2009 16:12 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Stiekem ben ik Peter R die kleine meisjes aan het lokken is voor een ongelofelijke aflevering met Alberto Stegeman.
En ik haat die PI ook.quote:
das wel handigquote:Op zondag 11 januari 2009 16:12 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ja! Alle Noorse vrouwen heten zo.
Gewoon even Jeffree Star lof Medic Droid uisterenquote:
Er bestaan geen bazinnen.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:15 schreef postmortum het volgende:
allure_ denkt dat ze een bazin is , wacht maar tot gers haar een bloemetje geeft
Stel je niet zo aanquote:Op zondag 11 januari 2009 16:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zotheid is geen maagd meer.
Moet je weer iemand de grond intrappen Allure_?
Hahaha ja halloooquote:Op zondag 11 januari 2009 16:14 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Jullie hadden ook gewoon netjes eventjes kunnen wachten!
Ik ben een meisje, ik doe niet aan hosselen.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:14 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Niks gehosseld dus.
[..]
Waarom moet je kleine meisjes lokken?Dan moet je je juist als klein meisje voordoen.
Dan?quote:Op zondag 11 januari 2009 16:15 schreef postmortum het volgende:
allure_ denkt dat ze een bazin is , wacht maar tot gers haar een bloemetje geeft
Waarom zou ik me hier op fok moeten schamen als ik nog maagd zou zijn? Ik zou dan echt niet de enige zijn.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dit bevestigt mijn vermoeden des te meer, door er zo stellig op te reageren.
Liefje neem een lekkere douche ofzoquote:
dan raakt ze in comaquote:
Je hapt zelf ook altijd.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan. Moeten mensen maar niet zo gemakkelijk happen
.
Dan ben je stoer en zuigen alle Fok-sletjes je e-penis.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:16 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Waarom zou ik me hier op fok moeten schamen als ik nog maagd zou zijn? Ik zou dan echt niet de enige zijn.
Wat heb je eraan om hier op fok te doen alsof je ontmaagd ben terwijl dat niet zo is?
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAP.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:16 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Waarom zou ik me hier op fok moeten schamen als ik nog maagd zou zijn? Ik zou dan echt niet de enige zijn.
Wat heb je eraan om hier op fok te doen alsof je ontmaagd ben terwijl dat niet zo is?
tyquote:Op zondag 11 januari 2009 16:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]
True. Derhalve een achterlijke uitspraak van postmortum dus.
Ongeëmancipeerde meisjes.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:16 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik ben een meisje, ik doe niet aan hosselen.
Ik heb nog maar weinig gegeten vandaag.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan. Moeten mensen maar niet zo gemakkelijk happen
.
Mensen die hap, hap zeggen terwijl ze niet aan het trollen zijn.quote:
Wat maakt het uberhaupt uit of je nog maagd bent of nietquote:Op zondag 11 januari 2009 16:16 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik zal kijken wat ik kan doen.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Liefje neem een lekkere douche ofzoeven chill. Dat helpt bij mij altijd wel op van die kutte zondagen.
Whehequote:
Maar derhalve weet je zelf dat het niet waar is, dus pwn je alleen jezelf maar.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:17 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dan ben je stoer en zuigen alle Fok-sletjes je e-penis.
Jongens plagen, zoentjes vragen.quote:
die=datquote:Op zondag 11 januari 2009 16:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Whehe. Er schuilt een klein emomeisje in me die niet kan wachten naar buiten te treden
.
I know, vandaar het bijtende sarcasme in m'n post.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:19 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Maar derhalve weet je zelf dat het niet waar is, dus pwn je alleen jezelf maar.
Liegen heeft pas zin als je het zelf geloofd.
Linkmiegel, in fobo.quote:
Daarnaast hebben mensen vaak meer respect voor je als je het niet met elke willekeurige voorbijganger doet. Wat ben je toch ook wijs.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat maakt het uberhaupt uit of je nog maagd bent of nietecht, wat een big deal kunnen mensen daarvan maken. Je moet vooral gewoon seks hebben wanneer het op je pad komt en niet wanhopig iemand gaan zoeken omdat je jezelf te oud vindt worden ofzo.
KUT, dat bedoel ik ja.quote:
Ik merkte het. Zoutzuur?quote:Op zondag 11 januari 2009 16:20 schreef Lakitu het volgende:
[..]
I know, vandaar het bijtende sarcasme in m'n post.
Nee, natronloog.quote:
Scheikunde.quote:
Precies ja, ik heb liever een jongen die nog maagd is dan een jongen die ontmaagd is door één of ander willekeurig hoertje omdat hij vond 'dat het wel eens tijd werd'.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:20 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Daarnaast hebben mensen vaak meer respect voor je als je het niet met elke willekeurige voorbijganger doet. Wat ben je toch ook wijs.
Verrassend, ze gingen net naar huisquote:Op zondag 11 januari 2009 16:03 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik ga toch ff naar het park schaatsen. Ofja schaatsen, ik heb geen schaatsen gevonden.
Neequote:Op zondag 11 januari 2009 16:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Toen ik voor jou ben opgekomen, en daardoor werd gebanned?
Doet me denken aan zoeen mopje; zwemt er een haai door de zee, komt ie een baal hooi tegen. Dus die haai: "Hooi!". En hooi zo: "Haai!"quote:
Hoi.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Precies ja, ik heb liever een jongen die nog maagd is dan een jongen die ontmaagd is door één of ander willekeurig hoertje omdat hij vond 'dat het wel eens tijd werd'.
Ja dan moet ik helemaal gaan terugbladeren in je foboquote:
quote:Op zondag 11 januari 2009 16:25 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Doet me denken aan zoeen mopje; zwemt er een haai door de zee, komt ie een baal hooi tegen. Dus die haai: "Hooi!". En hooi zo: "Haai!"![]()
![]()
![]()
![]()
Fa2 toch?![]()
Tan2 fa2!quote:Op zondag 11 januari 2009 16:25 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Doet me denken aan zoeen mopje; zwemt er een haai door de zee, komt ie een baal hooi tegen. Dus die haai: "Hooi!". En hooi zo: "Haai!"![]()
![]()
![]()
![]()
Fa2 toch?![]()
Nee, ik ga zo.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:25 schreef Smart_ass het volgende:
Oh en Fas, ben je online eigenlijk of wat?
Jwz dush.quote:
Oke.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja dan moet ik helemaal gaan terugbladeren in je fobo. Bovendien heb ik helemaal geen zin in dit gezeik
.
rellen in het foboquote:Op zondag 11 januari 2009 16:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oke.
Je kunt je voorstellen dat wanneer iemand maandenlang gestructureerd iedere dag vervelende berichtjes naar je stuurt, je dan op een gegeven moment hapt. Niet geheel onmenselijk dacht ik zo. Dus nee, ik hap niet altijd.
Precies. Net als al die jongens die op sletten vallen. WTF! Daar moet je blij mee zijn, als ze er al tientallen in heeft gehad. Net als dat ik het ook niet stoer vind als mannen opscheppen over de hoeveelheid vrouwen die ze 'gedaan' hebben.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Precies ja, ik heb liever een jongen die nog maagd is dan een jongen die ontmaagd is door één of ander willekeurig hoertje omdat hij vond 'dat het wel eens tijd werd'.
Maar je moet toegeven dat je soms wel gemeen bent tegen andere usersquote:Op zondag 11 januari 2009 16:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oke.
Je kunt je voorstellen dat wanneer iemand maandenlang gestructureerd iedere dag vervelende berichtjes naar je stuurt, je dan op een gegeven moment hapt. Niet geheel onmenselijk dacht ik zo. Dus nee, ik hap niet altijd.
Sup?quote:
Dit is echt de truth, and nothing but the truth. Sluit me volledig bij aan.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:29 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Precies. Net als al die jongens die op sletten vallen. WTF! Daar moet je blij mee zijn, als ze er al tientallen in heeft gehad. Net als dat ik het ook niet stoer vind als mannen opscheppen over de hoeveelheid vrouwen die ze 'gedaan' hebben.
Kwaliteit boven kwantiteit.
Inderdaad ja, ben ik het volledig mee eens.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:29 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Precies. Net als al die jongens die op sletten vallen. WTF! Daar moet je blij mee zijn, als ze er al tientallen in heeft gehad. Net als dat ik het ook niet stoer vind als mannen opscheppen over de hoeveelheid vrouwen die ze 'gedaan' hebben.
Kwaliteit boven kwantiteit.
Dat heb ik ook nooit ontkend.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Maar je moet toegeven dat je soms wel gemeen bent tegen andere users. Ik wil heul geen ruzie met je
.
Toen ik werd ontmaagd had ik ook al een halfjaar met het desbetreffende meisje.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:30 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dit is echt de truth, and nothing but the truth. Sluit me volledig bij aan.
Dat snap ik dan weer nietquote:Op zondag 11 januari 2009 16:32 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Toen ik werd ontmaagd had ik ook al een halfjaar met het desbetreffende meisje.
Nee PMquote:Op zondag 11 januari 2009 16:33 schreef postmortum het volgende:
iedereen wilt een sletje voor de sex en een keurig meisje om gewoon mee om te kunnen gaan
Sletje voor de sex? Zodat je zeker weet dat er al minstens 100 pikken in zijn geweest? Nee, dank je.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:33 schreef postmortum het volgende:
iedereen wilt een sletje voor de sex en een keurig meisje om gewoon mee om te kunnen gaan
Inderdaad. Persoonlijk vind ik een halfjaar een beetje teveel van 't goede.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat snap ik dan weer nietsommige mensen doen echt alsof er regels zijn van wanneer je seks met elkaar kunt hebben.. Ik vind dat je het gewoon moet doen als jij je er goed bij voelt, of dat nou na 2 weken of na 2 jaar is.
Ik zou mn vriendje allang besprongen hebbenquote:Op zondag 11 januari 2009 16:35 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Inderdaad. Persoonlijk vind ik een halfjaar een beetje teveel van 't goede.
Meisjes van 11 hebben nog geen klasse hoorquote:Op zondag 11 januari 2009 16:35 schreef Lakitu het volgende:
Chica's moeten klasse hebben.
Ja tuurlijk, ik bedoel ermee te zeggen dat het niet overhaast was oid.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat snap ik dan weer nietsommige mensen doen echt alsof er regels zijn van wanneer je seks met elkaar kunt hebben.. Ik vind dat je het gewoon moet doen als jij je er goed bij voelt, of dat nou na 2 weken of na 2 jaar is.
vrouwen niet neequote:
Ja dat bedoel ik dus, haha.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zou mn vriendje allang besprongen hebben!
Hahahaquote:Op zondag 11 januari 2009 16:36 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, ik bedoel ermee te zeggen dat het niet overhaast was oid.
Niet van OMG MEISJE, NEUKUHH!!!!1
2 weken ftwquote:Op zondag 11 januari 2009 16:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Er was een paar dagen geleden zo'n docu van zo'n franse slet die zich, ondanks dat het pijn deed, op zijn hondjes liet nemen, omdat ze wist dat mannen dat lekker vinden.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:34 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Sletje voor de sex? Zodat je zeker weet dat er al minstens 100 pikken in zijn geweest? Nee, dank je.
Ik hoop echt dat je om jezelf kunt lachen. Is er tenminste 1 iemand die jou grappig vindt.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Meisjes van 11 hebben nog geen klasse hoor.
joske niet hoorquote:Op zondag 11 januari 2009 16:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Vraag het aan het manvolk in de sc en ze zullen het met me eens zijn
Jij hield toch niet van rap?quote:
Ik vond 'm wel gevat.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:38 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat je om jezelf kunt lachen. Is er tenminste 1 iemand die jou grappig vindt.
Ik vond het wel een leuk sletjequote:Op zondag 11 januari 2009 16:37 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Er was een paar dagen geleden zo'n docu van zo'n franse slet die zich, ondanks dat het pijn deed, op zijn hondjes liet nemen, omdat ze wist dat mannen dat lekker vinden.![]()
Krijg je ervan met die sneue jailbait plaatjes. Daar lacht ook niemand omquote:Op zondag 11 januari 2009 16:38 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat je om jezelf kunt lachen. Is er tenminste 1 iemand die jou grappig vindt.
Je snapt wat ik bedoel toch?quote:
Is ook niet om te lachen, en jailbait is in deze SC al vanaf het begin. En als je het niet kunt waarderen, rot je toch op?quote:Op zondag 11 januari 2009 16:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Krijg je ervan met die sneue jailbait plaatjes. Daar lacht ook niemand om.
Zonde, kan dat meisje dr facial wel vergeten.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:40 schreef reetveter het volgende:
Is Gers nou fappen zodat die vanavond niet op knappen staat?
Maar niet van goeie rap?quote:
Zucht.quote:
Sorry daarin moet ik je teleurstellenquote:
Ze dacht totaal niet aan haarzelf.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik vond het wel een leuk sletjeen af en toe moet je ook wel iets over hebben voor je sekspartner vind ik, maar dat ging wel te ver ja.
Dat luister ik ook graagquote:
Middag, wees welkom, het gaat weer over seks.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:42 schreef Florian_ het volgende:
Heuheu bazen
Mjam, ik heb een lekker wit wijntje en een schaal met kaaskoekjes
Hmhm inderdaad, je moet er zelf ook nog plezier aan belevenquote:Op zondag 11 januari 2009 16:43 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ze dacht totaal niet aan haarzelf.
Natuurlijk is het geil om te zien hoe de ander geniet, maar die man mag ook wel wat terug doen.
Ah, over wie zijn ontmaagding gaat het vandaag?quote:Op zondag 11 januari 2009 16:44 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Middag, wees welkom, het gaat weer over seks.![]()
Waar moet het anders over gaan? hoge intellectuele gesprekken vind je niet in de SC.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:44 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik weet dat je chagrijnig bent, maar verlaag jezelf dan niet opnieuw naar een dieptepuntquote:Op zondag 11 januari 2009 16:41 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Is ook niet om te lachen, en jailbait is in deze SC al vanaf het begin. En als je het niet kunt waarderen, rot je toch op?
Helaaschquote:Op zondag 11 januari 2009 16:44 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Waar moet het anders over gaan? hoge intellectuele gesprekken vind je niet in de SC.
Moooe ik ben een koequote:Op zondag 11 januari 2009 16:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik weet dat je chagrijnig bent, maar verlaag jezelf dan niet opnieuw naar een dieptepunt.
'Als je het je niet bevalt dan rot op opmerkingen'. Da's hetzelfde als 'Behh, ik ben een schaap' zeggen. Nietszeggend dus.
quote:Op zondag 11 januari 2009 16:44 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja, klopt. Maar ik bedoel dit soort shit, waarvan je gewoon niet kunt zeggen dat het slecht is:quote:Op zondag 11 januari 2009 16:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Goed is een kwestie van smaak.
Kwaliteitquote:Op zondag 11 januari 2009 16:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja iedereen is wel een beetje agressief vandaag.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik geef net nog toe dat ik maagd benquote:Op zondag 11 januari 2009 16:46 schreef reetveter het volgende:
Niemand durft hier toe te geven dat die maagd is
Ik ben het, ik heb stiekem ook geen vriendin maar ik heb gewoon een plaatje van internet geplukt.
quote:Op zondag 11 januari 2009 16:44 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ah, over wie zijn ontmaagding gaat het vandaag?
Changes is goedquote:Op zondag 11 januari 2009 16:46 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja, klopt. Maar ik bedoel dit soort shit, waarvan je gewoon niet kunt zeggen dat het slecht is:
Precies. En daarnaast: Beffen.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hmhm inderdaad, je moet er zelf ook nog plezier aan beleven!
Daar vergis je je in. Alhoewel...quote:Op zondag 11 januari 2009 16:44 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Waar moet het anders over gaan? hoge intellectuele gesprekken vind je niet in de SC.
Gersjuh!quote:Op zondag 11 januari 2009 16:44 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ah, over wie zijn ontmaagding gaat het vandaag?
Ik wist het wel!quote:Op zondag 11 januari 2009 16:46 schreef reetveter het volgende:
Niemand durft hier toe te geven dat die maagd is
Ik ben het, ik heb stiekem ook geen vriendin maar ik heb gewoon een plaatje van internet geplukt.
Ik vind rap meestal wel aardig om te luisteren wanneer het verstaanbaar is en het ergens over gaat enzo .. niet over dat ze het zo zwaar hebben in een of andere wijk in amsterdam of dat ze #12132 ho's hebben.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:46 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja, klopt. Maar ik bedoel dit soort shit, waarvan je gewoon niet kunt zeggen dat het slecht is:
Hahahaquote:Op zondag 11 januari 2009 16:47 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Precies. En daarnaast: Beffen.Vooral als ze zo geil omhoog komt met dr bekken.
![]()
[..]
Daar vergis je je in. Alhoewel...
[..]
Gersjuh!
Ik bewaar mij voor de ware.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never workout![]()
Oh ja, sorry, vergeten.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Changes is goeddie heb ik zelf ook. Maar van de rest kan ik het nu niet zeggen, dan moet je het maar even doorsturen op msn
want geluid op youtube doet het niet bij mij.
Ik stuur je het door zodra ik niet meer op afwezig sta op msn.
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_![]()
Wel als je vrienden het al hebben gedaan en er leuk over vertellen en jij met je biertje als een zoutzak erbij staat en niks kan toevoegenquote:Op zondag 11 januari 2009 16:49 schreef Florian_ het volgende:
Ey maar jongens, seks is heul niet zo speciaal hoor, maak je niet druk
Je wordt pas echt gehaat als je wordt gehaat door vreemden op het internet
- TARDIS., 2015![]()
![]()
Ik vin 'm goed.![]()
Met anme omdat Krik Hammett uit Metallica de gitaarpartij doet maar hij het is geen bitches, money, cars nummer.
0 topics op naam. 14.gif![]()
Het gaat ook meer om het liefdevolle seks gedeelte lijkt me.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:49 schreef Florian_ het volgende:
Ey maar jongens, seks is heul niet zo speciaal hoor, maak je niet druk
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Heulegaar wel.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:49 schreef Florian_ het volgende:
Ey maar jongens, seks is heul niet zo speciaal hoor, maak je niet druk0 topics op naam. 14.gif![]()
Je hebt toch al wel is "iets" met een chick gedaan?quote:Op zondag 11 januari 2009 16:50 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Wel als je vrienden het al hebben gedaan en er leuk over vertellen en jij met je biertje als een zoutzak erbij staat en niks kan toevoegenPrimum non nocere![]()
Ja en gewoon beetje lachen en af en toe 'ja hahah zo ja' roepen.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:50 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Wel als je vrienden het al hebben gedaan en er leuk over vertellen en jij met je biertje als een zoutzak erbij staat en niks kan toevoegenI never workout![]()
Is goed hoorquote:Op zondag 11 januari 2009 16:49 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Oh ja, sorry, vergeten.Ik stuur je het door zodra ik niet meer op afwezig sta op msn.
!
![]()
Wanneer ga je aan de praktijk?quote:Op zondag 11 januari 2009 16:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha! Ik lees nu de Oral sex guide, ben op de helft
!
![]()
![]()
Neequote:Op zondag 11 januari 2009 16:51 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Je hebt toch al wel is "iets" met een chick gedaan?
- TARDIS., 2015![]()
Janz?quote:Op zondag 11 januari 2009 16:50 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik heb gegeten bij "Janz", niet te vreten
Eet bij het wapen, lekkah.Bij Hannes. Wel duur though.
Dat ebook toch? Linkje?quote:Op zondag 11 januari 2009 16:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha! Ik lees nu de Oral sex guide, ben op de helft
!
Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]![]()
Dit uit jouw mondquote:Op zondag 11 januari 2009 16:50 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Het gaat ook meer om het liefdevolle seks gedeelte lijkt me.![]()
![]()
Op mij mag geoefend worden.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif![]()
Hoax, fokkers gaan niet uit en drinken geen bier, lachen doen ze ook niet want het zijn allemaal emo'squote:Op zondag 11 januari 2009 16:51 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja en gewoon beetje lachen en af en toe 'ja hahah zo ja' roepen.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Het is een enorme rar met 30 boeken ofzoquote:! Ik kan het linkje daarvan wel posten? (Of is dat tegen de policy?)
![]()
En ze liggen in comaquote:Op zondag 11 januari 2009 16:53 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Hoax, fokkers gaan niet uit en drinken geen bier, lachen doen ze ook niet want het zijn allemaal emo's
- TARDIS., 2015![]()
Valt dan ook niet op of zo.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:51 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja en gewoon beetje lachen en af en toe 'ja hahah zo ja' roepen.
wat? hoe weet jij dat nouquote:
- TARDIS., 2015![]()
AHHHHHHHHHH WAT GEMEEN!!!!quote:
[..]![]()
Hoezo?quote:
Ik doel dus op een vriendin hebben enzo, niet de plaatselijke slet waar de helft van het dorp al overheen is gegaan.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Ja dat weet ik nietquote:vrijwilligers genoeg heb ik het idee, maar ik laat niet zomaar de hele wereld genieten van mijn skills.
![]()
![]()
quote:reetveter lult weer eens uit zijn nek
- TARDIS., 2015![]()
Van mij wel.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het is een enorme rar met 30 boeken ofzo! Ik kan het linkje daarvan wel posten? (Of is dat tegen de policy?)
En anders email.Minder vermoeiend.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:53 schreef Florian_ het volgende:
Ik vind oraal trouwens leuker en fijner dan het echte werk
[..]![]()
Limewire.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:54 schreef reetveter het volgende:
Wie kan dat sturen op msn, mijn limwire heeft teelbalkanker.Kanker...
Ik weet niet of je bekend bent met de betekenis van 'Oral sex'quote:?
Bovendien heb ik ook het hele stuk over beffen gelezen, waarom niet, best leerzaam![]()
![]()
't was een grapje snoesquote:Op zondag 11 januari 2009 16:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik weet niet of je bekend bent met de betekenis van 'Oral sex'?
Primum non nocere![]()
Goed zo.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja dat weet ik nietvrijwilligers genoeg heb ik het idee, maar ik laat niet zomaar de hele wereld genieten van mijn skills.
Dude!quote:![]()
[..]![]()
Gast ik heb je gister nog genomen op de badkamervloer, we waren beiden kontnaakt.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:55 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
reetveter lult weer eens uit zijn nek
I never workout![]()
Ik heb beffen van m'n zusje geleerd.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:56 schreef Florian_ het volgende:
Ik heb beffen geleerd van "horny schoolgirls going anal IV"Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_![]()
Ik vond IV beter.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:56 schreef Florian_ het volgende:
Ik heb beffen geleerd van "horny schoolgirls going anal IV"
[..]![]()
Ik heb geleerd hoe chicks er naakt uit zien van "chicks with dicks II"quote:Op zondag 11 januari 2009 16:56 schreef Florian_ het volgende:
Ik heb beffen geleerd van "horny schoolgirls going anal IV"I never workout![]()
quote:Op zondag 11 januari 2009 16:57 schreef reetveter het volgende:
[..]
Gast ik heb je gister nog genomen op de badkamervloer, we waren beiden kontnaakt.I don't do guys
- TARDIS., 2015![]()
quote:Op zondag 11 januari 2009 16:57 schreef Breathtaking het volgende:
Okay, wie wil de PM met het linkje van die boeken rar nog meer ontvangen?
Ik, verras me!quote:Op zondag 11 januari 2009 16:57 schreef Breathtaking het volgende:
Okay, wie wil de PM met het linkje van die boeken rar nog meer ontvangen?
M'n vriendin krijgt altijd van die seksboeken uitgeleend van een vriendin van dr
Primum non nocere![]()
Zolang ik een y-chromosoom heb, komt er geen man bij mij naar binnenquote:Op zondag 11 januari 2009 16:59 schreef reetveter het volgende:
[..]
O jawel, once you did me, you don't want anything else.
- TARDIS., 2015![]()
Doe mij ook maar, BT.Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Hahahaquote:Op zondag 11 januari 2009 16:59 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik, verras me!
M'n vriendin krijgt altijd van die seksboeken uitgeleend van een vriendin van drnou doet ze goed. Het is leuk leesvoer hoor!
![]()
Samen douchen?quote:Op zondag 11 januari 2009 16:59 schreef Breathtaking het volgende:
Moet iemand die rar nog hebben want ik ga nu douchen en anders stuur ik m wel alleen naar Zotheid!ik bedoel stuur maar door
- TARDIS., 2015![]()
ik wil ook een pmOp dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')![]()
quote:Op zondag 11 januari 2009 16:59 schreef Breathtaking het volgende:
Moet iemand die rar nog hebben want ik ga nu douchen en anders stuur ik m wel alleen naar Zotheid!
![]()
Allemaal seksboeken?
[..]![]()
quote:Op zondag 11 januari 2009 17:00 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Zolang ik een y-chromosoom heb, komt er geen man bij mij naar binnen
I never workout![]()
stuur er ook gelijk eentje door naar yvonne, want die pijpbeurt vond ik maar matigPrimum non nocere![]()
Ik moest een beetje kotsen in m'n mond.quote:Op zondag 11 januari 2009 17:01 schreef Florian_ het volgende:
stuur er ook gelijk eentje door naar yvonne, want die pijpbeurt vond ik maar matigOp maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Je geeft nu toe dat je jongens drogeerd en neukt.quote:
- TARDIS., 2015![]()
omg sick bastardsquote:Op zondag 11 januari 2009 17:02 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik moest een beetje kotsen in m'n mond.
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')![]()
Vraag maar aan iemand die m net heeft gekregenquote:Op zondag 11 januari 2009 17:01 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Samen douchen?ik bedoel stuur maar door
![]()
![]()
True, maar bij de Selexyz verkopen ze volgens mij van die e-readers. Volgens mij nog niet veel beter maar toch...quote:Op zondag 11 januari 2009 17:01 schreef Florian_ het volgende:
boeken lezen op een beeldscherm is kut trouwens
[..]![]()
Wat? Ik moest een beetje kotsen toen ik las dat yvonne hem gepijpt had.quote:Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
Forum Opties Forumhop: Hop naar: