Is dat niks voor jou Rizz?quote:Op zondag 11 januari 2009 19:52 schreef tha_rizzo het volgende:
Deze is toffer, heerlijk om in de avond in de auto op te hebben staan.
stoephoer Sidewalk slut (85%) (15%)quote:Op zondag 11 januari 2009 19:52 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
http://www.youswear.com/index.asp?language=French
Zeker als je naar de suggestieve teksten zou luisterenquote:
Het unoxmeisje is niet leuk.quote:
Wattan? Ze wil je bonen till the end? Ofzo?quote:Op zondag 11 januari 2009 19:56 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Zeker als je naar de suggestieve teksten zou luisteren
Nou nou!quote:Op zondag 11 januari 2009 19:57 schreef Kuukske het volgende:
Wattan? Ze wil je bonen till the end? Ofzo?
Ja, sorry. Ik kijk teveel Sex and the City. En van Zebrahead word ik loslippig en wild.quote:
Ha! dus ik ben niet de enige. Ze is een beetje een eendagsvliegje natuurlijk, het ging iedereen alleen maar om haar tieten.quote:Op zondag 11 januari 2009 19:56 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
ik vind haar niet mooi. Ben ik nu vreemd?
JDude grijp je kans kuukskequote:Op zondag 11 januari 2009 19:58 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, sorry. Ik kijk teveel Sex and the City. En van Zebrahead word ik loslippig en wild.
quote:Op zondag 11 januari 2009 19:58 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Ha! dus ik ben niet de enige. Ze is een beetje een eendagsvliegje natuurlijk, het ging iedereen alleen maar om haar tieten.
Jij wild?quote:Op zondag 11 januari 2009 19:58 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, sorry. Ik kijk teveel Sex and the City. En van Zebrahead word ik loslippig en wild.
quote:
Nee hoor. Het gaat eigenlijk nergens over. Nouja, zangeresjes en eh.. bushaltes.quote:
Nou. Misschien wel. Als jij nou eens je kans had gegrepen. Jaren geleden. Hm! Toen. In het fietsenhok.quote:Op zondag 11 januari 2009 19:59 schreef tha_rizzo het volgende:
Jij wild?
Dus dat is de reden dat JD bij jou is...
@kiwi, en 't zijn nog lelijke uiers ook.
Je wordt nu wel érg wild geloof ikquote:Op zondag 11 januari 2009 20:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nou. Misschien wel. Als jij nou eens je kans had gegrepen. Jaren geleden. Hm! Toen. In het fietsenhok.
Serieus. In een grijs verleden, toen ik nog op het Florijn College zat, leerde ik hem kennen. En omdat hij de enige was die ik kende afgezien van een ex en een klasgenoot, vroeg ik hem om met me mee te gaan naar het fietsenhok. Maar hij weet het niet meerquote:
PM me.quote:Op zondag 11 januari 2009 20:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nou. Misschien wel. Als jij nou eens je kans had gegrepen. Jaren geleden. Hm! Toen. In het fietsenhok.
quote:Op zondag 11 januari 2009 20:02 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Serieus. In een grijs verleden, toen ik nog op het Florijn College zat, leerde ik hem kennen. En omdat hij de enige was die ik kende afgezien van een ex en een klasgenoot, vroeg ik hem om met me mee te gaan naar het fietsenhok. Maar hij weet het niet meer.
quote:Op zondag 11 januari 2009 20:02 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Serieus. In een grijs verleden, toen ik nog op het Florijn College zat, leerde ik hem kennen. En omdat hij de enige was die ik kende afgezien van een ex en een klasgenoot, vroeg ik hem om met me mee te gaan naar het fietsenhok. Maar hij weet het niet meer.
Nou, ehm. Ik heb het al zo druk.quote:
Dat is wel erg matigquote:Op zondag 11 januari 2009 20:02 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Tsk. Pfft. Jij bent geen haar beterquote:
Nouja, het geeft niet. Uiteindelijk stond m'n fiets écht op slot en moest ik gewoon mijn sleuteltjes gaan zoeken.quote:Op zondag 11 januari 2009 20:03 schreef veldmuis het volgende:
Dat is wel erg matig_
Van rizzeau dan hè!
En ze lust geen worst, hoorde ikquote:
Want ANWB-borden zijn ook blauw?quote:Op zondag 11 januari 2009 20:04 schreef tha_rizzo het volgende:
Ik kan 't me inderdaad nauwelijks herinneren.
Ik weet nog wel dat K. "ANWB-heks" werd genoemd
Resultaat van overmatig drankgebruik?![]()
OOOHJA! Omdat ik een keer een wicca infoboekje las. En mijn klasgenoten trokken nogal snel conclusies.quote:Op zondag 11 januari 2009 20:04 schreef tha_rizzo het volgende:
Ik kan 't me inderdaad nauwelijks herinneren.
Ik weet nog wel dat K. "ANWB-heks" werd genoemd
Resultaat van overmatig drankgebruik?![]()
Hoe anders had de wereld er uitgezien...quote:Op zondag 11 januari 2009 20:04 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nouja, het geeft niet. Uiteindelijk stond m'n fiets écht op slot en moest ik gewoon mijn sleuteltjes gaan zoeken.
Ze had in een grijs verleden om een praatpaal gedanstquote:
Wiccaquote:Op zondag 11 januari 2009 20:05 schreef Kuukske het volgende:
[..]
OOOHJA! Omdat ik een keer een wicca infoboekje las. En mijn klasgenoten trokken nogal snel conclusies..
Tha_Kuurizzo klinkt stommer dan JDuukske hè?quote:Op zondag 11 januari 2009 20:06 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Hoe anders had de wereld er uitgezien...
Je weet het niet. Je weet het gewoon echt niet.quote:Op zondag 11 januari 2009 20:06 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Hoe anders had de wereld er uitgezien...
Ik las het puur ter info hoor.quote:
Mja, nu je het zegt. Kuukmuis klinkt ook héél slecht.quote:Op zondag 11 januari 2009 20:07 schreef veldmuis het volgende:
Tha_Kuurizzo klinkt stommer dan JDuukske hè?
Ik vergeef het je.quote:
Ik vind het eigenlijk allebei net zo kut klinken.quote:Op zondag 11 januari 2009 20:07 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Tha_Kuurizzo klinkt stommer dan JDuukske hè?
Thankgod.quote:
quote:Op zondag 11 januari 2009 20:06 schreef tha_rizzo het volgende:
Ze had in een grijs verleden om een praatpaal gedanst
Mneej, het was iets met dansen in het bos. Om ANWB routepaaltjes heen.quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |