Ja, maar soms doe ik het per ongeluk.....En hoe vaak ik dan nietm ij nues stoot. Vandaag ook weer. In een heel rustig dorp waar geen kip te zien was. Kwam ik een meneer van 50 tegen die met een oudere vrouw achter een rollator liep. Ik zie netjes gedag. ,aar van geen beide geen reactie. En dat is al de zoveelste keer. Ik doe gewoon voortaan of iedereen gewoon lucht is.quote:Op zondag 11 januari 2009 14:40 schreef Quir het volgende:
Alleen als de ander mij groet.
Verhardt.quote:Op zondag 11 januari 2009 14:42 schreef Bootje84 het volgende:
Ik vindt?
Daarnaast begrijp ik je wel. De gemeenschap verhard.
VerhardTquote:Op zondag 11 januari 2009 14:42 schreef Bootje84 het volgende:
Ik vindt?
Daarnaast begrijp ik je wel. De gemeenschap verhard.
quote:
Ik geloof het niet....quote:Op zondag 11 januari 2009 14:42 schreef Gummibeer79 het volgende:
Misschien ben jij wel nét diegene in het dorp die niemand wil kennen.
Het zwarte schaap, maar heb je dat nog niet door....
En waar zie je dat aan?quote:Op zondag 11 januari 2009 14:45 schreef Biancavia het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je moet ook wachten met groeten totdat je oogcontact met die persoon hebt en dan een inschatting maken of het gewenst is of niet.
Laat ik dat ook precies zo doen. Ze gapen je een tijd aan, zeggen niks, dan groet ik maar, en kijken ze je aan of je wel goed bij je hoofd ben.quote:Op zondag 11 januari 2009 14:45 schreef Biancavia het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je moet ook wachten met groeten totdat je oogcontact met die persoon hebt en dan een inschatting maken of het gewenst is of niet.
Ik bedoel in mijn woonplaatsquote:
quote:Op zondag 11 januari 2009 14:46 schreef KraZj het volgende:
Je hebt ook dagdromers zoals ik.. .. ik groet heel vaak niet terug omdat ik gewoon zo in mijn eigen wereldje leef op dat moment.. dan komen ze vaak terug met de vraag waarom ik niet terug groette en weet ik nergens van
Aan het gezicht, aan de houding. Glimlacht iemand, is iemand nors voor zich uit aan het kijken, dat soort dingen.quote:
Misschien moet je ook geen wildvreemden groeten.quote:Op zondag 11 januari 2009 14:46 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Laat ik dat ook precies zo doen. Ze gapen je ene tijd aan, zeggen niks, dan groet ik maar, en kijken ze je aan of je wel goed bij je hoofd ben.
Wat zijn dat voor lui?
Het zal best van plek tot plek verschillen. Het begin hier aardig op de randstad te lijken. Brrrrrquote:
Als ze hadden willen groeten dan hadden ze dat al wel gedaan in plaats van niets te zeggen. Misschien vinden zij van jou wel dat je ze aan zit te gapen.quote:Op zondag 11 januari 2009 14:46 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Laat ik dat ook precies zo doen. Ze gapen je een tijd aan, zeggen niks, dan groet ik maar, en kijken ze je aan of je wel goed bij je hoofd ben.![]()
Wat zijn dat voor lui?
Heel herkenbaar. ik vraag me af hoe dat dat nou komt? Wat zit daar nou achter?quote:Op zondag 11 januari 2009 14:46 schreef poiuytr het volgende:
Valt me laatste tijd hier ook aardig op, woon ook in een dorp!
Ook oude buurjongens die dan wel meer dan 5 jaar ouder dan mij zijn zeggen niks meer terwijl je er vroeger mee om ging!
Als ik iemand groet en ik krijg geen reactie terug van die gene, groet ik hem de volgende keer helemaal niet en kijk ik gewoon langs hem heen.
Dat ga ik ook niet meer doen. Ik ben het gewoon spuugbeu om m'n neus iedere keer te stoten aan die ijskonijnen.quote:Op zondag 11 januari 2009 14:47 schreef Deliah het volgende:
[..]
Misschien moet je ook geen wildvreemden groeten.
In sommige situaties moet dat best kunnen (dorpen, flatgebouwen waar je iemand op de trap tegenkomt, in het park als je je hond uitlaat tegen andere hondenuitlaters).quote:Op zondag 11 januari 2009 14:47 schreef Deliah het volgende:
[..]
Misschien moet je ook geen wildvreemden groeten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |