Je weet wat voor dag het vandaag is he?quote:Op zondag 11 januari 2009 13:43 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ga zo idd boodschappen doen
bij P is het normaal geloof ikquote:Op zondag 11 januari 2009 13:47 schreef EchnaDarr het volgende:
Ow crap, gooi ik het topic dicht:
[..]
Je weet wat voor dag het vandaag is he?
We hebben haar uit het asiel gehaald toen ze waarschijnlijk 10 maanden was, daar hebben ze het dus goed gedaan in de tijd dat ze er zat. Als ik Bep zeg weet ze dat ze iets gedaan heeft wat niet mocht en kijkt ze altijd wat angstig naar mequote:Op zondag 11 januari 2009 11:25 schreef Chanty het volgende:
[..]
Dan heb jij het van kitten af aan goed aangepakt door niet poes te gaan roepenMet bounty hebben we er ook echt op gelet dat we niet allerlei bijnamen gingen gebruiken. Moesten bv opletten om niet steeds 'beest' te zeggen
Anders hadden we nu poes en beest gehad
Bij hem is de Appie op zondag openquote:Op zondag 11 januari 2009 13:50 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Zeg, hou eens op voor P te antwoorden...
Yupquote:Op zondag 11 januari 2009 13:47 schreef EchnaDarr het volgende:
Ow crap, gooi ik het topic dicht:
[..]
Je weet wat voor dag het vandaag is he?
AH in Valkenswaard is volgens mij ook gewoon op zondag open, niks randstadquote:Op zondag 11 januari 2009 16:34 schreef Erasmo het volgende:
Randstad he![]()
Ik heb echt heerlijk geschaatst vandaag
Die in Middelburg en in Vlissingen als ik het goed heb ook.quote:Op zondag 11 januari 2009 17:26 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
AH in Valkenswaard is volgens mij ook gewoon op zondag open, niks randstad
Appie op het station = AH To Go. Da's niet helemaal hetzelfde als een normale AHquote:Op zondag 11 januari 2009 17:50 schreef ultra_ivo het volgende:
Appie op het station hier ook. En anders fiets ik gewoon ff naar Smeermaas of Cheratte.
toch ook duurder?quote:Op zondag 11 januari 2009 18:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Appie op het station = AH To Go. Da's niet helemaal hetzelfde als een normale AH
ik nooitquote:Op zondag 11 januari 2009 18:22 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Joah, volgens mij wel. Kom er niet zo vaak eigenlijk.
De AH is hier dan ook de enige winkel waarvan ik (vrijwel zeker) weet dat hij op zondag open is. Van mij hoeft 't ook helemaal niet, maar ze doen maarquote:Op zondag 11 januari 2009 19:07 schreef RubberDuckey het volgende:
Ik woon dan wel in de randstad, maar hier zijn de winkels nooit open hoor op zondag. Zeker de supermarkten niet, enige oplossing is dan het benzinestation...
dat is niet slim...quote:Op zondag 11 januari 2009 21:09 schreef Ynske het volgende:
Brrrrrrrrrr, ben terug in Utrecht, t raam heeft hier sinds 18 december opengestaan...
juist wel. lekker doorgeluchtquote:
dan mag je van geluk spreken dat er geen vuurwerk of ander gespuis naar binnen is gekomen door dat raamquote:Op zondag 11 januari 2009 21:09 schreef Ynske het volgende:
Brrrrrrrrrr, ben terug in Utrecht, t raam heeft hier sinds 18 december opengestaan...
Dat wel jaquote:Op maandag 12 januari 2009 09:51 schreef Ronhui het volgende:
Goedemorgen allen, was er nog koffie toevallig?
Gelukkig heb je nog een laptop! Maarre, die dieselgenerator in je kelder doet die het ineens niet meer ofzo? Of ben je door je diesel heen?quote:Op maandag 12 januari 2009 10:22 schreef PdeHoog het volgende:
Dat wel jaMaar ik mis hier wat electriciteit
Er zijn wat werkzaamheden geweest van het weekend en dat is niet helemaal goed gegaan geloof ik. Kortom...ik werk nu op de batterij van mijn laptop en moet over 1,5 uur zorgen dat ik in de buurt van een wel werkend stopcontact kom
Damn, en die reacties danquote:Op maandag 12 januari 2009 11:32 schreef ebeaydojraes het volgende:
http://www.dejournalist.n(...)gcontract-telegraaf/
De laptop van mijn werk houd het met een beetje geluk 10 minuten vol op de battarij...quote:Op maandag 12 januari 2009 10:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Er zijn wat werkzaamheden geweest van het weekend en dat is niet helemaal goed gegaan geloof ik. Kortom...ik werk nu op de batterij van mijn laptop en moet over 1,5 uur zorgen dat ik in de buurt van een wel werkend stopcontact kom
Mwjah...ik geloof dat die een beetje de geest heeft gegevenquote:Op maandag 12 januari 2009 10:44 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Gelukkig heb je nog een laptop! Maarre, die dieselgenerator in je kelder doet die het ineens niet meer ofzo? Of ben je door je diesel heen?
Jaquote:
Ik las er een van een fotograaf die voorstelde dat prof fotografen minimaal 2 pro body's en 3 pro lenzen moesten hebben. Dat is nog al een investering voor een beginnend fotograaf. Anyway, ik heb pasgeleden te maken gehad met een freelance Telegraaf fotograaf en die dude had een 1DIII, 5DII, 24-70 F2.8L en een 16-35 F2,8L bij zich. Kwalificeert dat als pro?quote:Op maandag 12 januari 2009 12:44 schreef PdeHoog het volgende:
JaEn gelijk weer beginnen over die ellendige hobbyfotografen die zich ook fotograaf noemen en overal fotograferen
Checkquote:Op maandag 12 januari 2009 13:10 schreef EchnaDarr het volgende:
Uiteindelijk gaat het om de kwaliteit, of dat nu afkomstig is van een compact of een dure probody met duur glas.
quote:Op maandag 12 januari 2009 13:10 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Ik las er een van een fotograaf die voorstelde dat prof fotografen minimaal 2 pro body's en 3 pro lenzen moesten hebben. Dat is nog al een investering voor een beginnend fotograaf. Anyway, ik heb pasgeleden te maken gehad met een freelance Telegraaf fotograaf en die dude had een 1DIII, 5DII, 24-70 F2.8L en een 16-35 F2,8L bij zich. Kwalificeert dat als pro?
Daarbij heb ik foto's gezien die een profotograaf heeft gemaakt met een 1DIII + 70-200 F2.8L van een modeshow waar ik ook foto's heb gemaakt en ik kan zeggen, mijn foto's waren beter. Dus fotografen moeten ophouden met allerlei rare regeltjes te bedenken en hobbyisten de schuld geven terwijl ze zelf prutkwaliteit leveren.
Uiteindelijk gaat het om de kwaliteit, of dat nu afkomstig is van een compact of een dure probody met duur glas.
Dit hanteert Canon ook als 1 van de eisen om lid te worden van de CPS (Canon Professional Service).quote:Op maandag 12 januari 2009 13:10 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Ik las er een van een fotograaf die voorstelde dat prof fotografen minimaal 2 pro body's en 3 pro lenzen moesten hebben. Dat is nog al een investering voor een beginnend fotograaf.
Waarom moet je werken als er bij jou de electriciteit uitligt? Daar moet jouw baas toch voor zorgen dat het werkt, jij toch niet?quote:Op maandag 12 januari 2009 10:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Omdat het maandagmorgen is en de batterij gewoon werkt?quote:Op maandag 12 januari 2009 15:16 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]
Waarom moet je werken als er bij jou de electriciteit uitligt? Daar moet jouw baas toch voor zorgen dat het werkt, jij toch niet?
Misschien heb ik inmiddels deze instelling gekregen door mijn huidige werkgever en collega`s, maar als er iets niet in orde is ga ik er zelf echt niet voor zorgen... Ik geef het alleen door.
Nope. Alleen de groep op onze afdeling knalde er elke keer uit. Verwarming etc werkte gewoon.quote:
dat scheeltquote:Op maandag 12 januari 2009 17:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nope. Alleen de groep op onze afdeling knalde er elke keer uit. Verwarming etc werkte gewoon.
Probleem is bekend. Vorig jaar op de IJsselcup stonden de pro's allemaal in de schaduw, op hun klassieke plek. En ze konden geen millimeter verkassen vanwege het zware materiaal. Met een spiegeltele erop had ik het zelfde bereik en kon daar gaan staan waar het licht goed was.quote:Op maandag 12 januari 2009 13:10 schreef EchnaDarr het volgende:
Daarbij heb ik foto's gezien die een profotograaf heeft gemaakt met een 1DIII + 70-200 F2.8L van een modeshow waar ik ook foto's heb gemaakt en ik kan zeggen, mijn foto's waren beter. Dus fotografen moeten ophouden met allerlei rare regeltjes te bedenken en hobbyisten de schuld geven terwijl ze zelf prutkwaliteit leveren.
2 appies in vwaard en beiden gesloten op zondagenquote:Op zondag 11 januari 2009 17:26 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
AH in Valkenswaard is volgens mij ook gewoon op zondag open, niks randstad
ga je dit overal plaatsenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:40 schreef Flepke het volgende:
Camera Macro Bellow for Nikon Digital SLR Cameras
¤33.61 - $44.90
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.19614
Lijkt me gruwelijk goedkoop?
Nee, kon alleen niet zo snel een actief macro topic vindenquote:
ICT beheer (nu nog oriëntatie jaar) en als het door gaat bij delta automatisering.quote:
Toch maar wel he? Misschien al helemaal aangezien er die 50mm 1.4 aanhangt atm.quote:
feliquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:00 schreef Ronalld het volgende:
Gisternacht ineens explosie bij ons in de straat.. Bootje geëxplodeerd, vol in de brand.
Tevens mijn eerste plaatsing met naam.![]()
http://www.112groningen.n(...)-ij-stadskanaal.html
Laat ik dat dit weekend ook maar weer 'ns doen ja...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:16 schreef Erasmo het volgende:
Wow afgelopen week is de laptop hier gecrashed...
Gelukkig zaterdag nog een back-up gemaakt
Zoiets moet ik dus ook nog eens bouwenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:41 schreef Isdatzo het volgende:
Iedere dag om 00.00 sync ik m'n foto's naar mijn server (met raid-setup, dus mocht 1 disk het begeven is er nog niks aan de hand), dan nog wekelijks een back-up naar een externe hardeschijf.
Dat zou wel mooi zijn maar ik ben doordeweeks niet thuis, dus dan maar ieder weekend de externe eraan hangen...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:41 schreef Isdatzo het volgende:
Iedere dag om 00.00 sync ik m'n foto's naar mijn server (met raid-setup, dus mocht 1 disk het begeven is er nog niks aan de hand), dan nog wekelijks een back-up naar een externe hardeschijf.
klinkt bekendquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:41 schreef Isdatzo het volgende:
Oke dat gaat me dan weer net te ver...quote:Op zaterdag 17 januari 2009 01:18 schreef Marc H het volgende:
[..]
klinkt bekend![]()
Foto's staan op een 3 disks (firmware) raid 5 op mijn werkstation, om 3 uur 's nachts een sync naar mijn server (4 disks, hardware raid), wekelijks een backup van alle belangrijke data naar een van 2 externe disken(even/oneven week), waarvan er een altijd op het werk bewaard word. (elke week wissel ik ze om).
Synctoy![]()
thx voor het progje!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 01:18 schreef Marc H het volgende:
[..]
klinkt bekend![]()
Foto's staan op een 3 disks (firmware) raid 5 op mijn werkstation, om 3 uur 's nachts een sync naar mijn server (4 disks, hardware raid), wekelijks een backup van alle belangrijke data naar een van 2 externe disken(even/oneven week), waarvan er een altijd op het werk bewaard word. (elke week wissel ik ze om).
Synctoy![]()
Die is wel heul tofquote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:46 schreef PdeHoog het volgende:Mijn prijs van de wedstrijd van vorige maand is binnen
![]()
[ afbeelding ]
die dus
Vond ik ookquote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:52 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Die is wel heul tof [ afbeelding ]
Tof!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:46 schreef PdeHoog het volgende:Mijn prijs van de wedstrijd van vorige maand is binnen
![]()
[ afbeelding ]
die dus
Ook een optiequote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:01 schreef Chanty het volgende:
Eigenlijk is ie te mooi voor in de gang. Tijd voor een groter huis met grotere woonkamer en meer muur
Duhquote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:04 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Tof!
Je canvas is toch wel zonder tekst?
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:07 schreef PdeHoog het volgende:
Net trouwens 7,5 kilo chocola gehaald bij de groothandel![]()
2,5 kg wit, puur en melk
En dat allemaal op kosten van mijn geachte collega's.... omdat ze zonodig brownies willen
Organiseer maar een meetquote:
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:15 schreef Isdatzo het volgende:
Wanneer zijn ze klaar?
Morgen?
Oké. Morgen dus FOT-meet @ PdeHoog's place. We staan morgen om 13.00 bij je op de stoep. En dan zouden er maar beter brownies zijn.
Dan máák je maar tijdquote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Sorry... de komende weken errug weinig tijdMaar ik zal ze wel een keer fabriceren hoor
Damnquote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:29 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dan máák je maar tijd![]()
Niet terugkrabbelen nu![]()
Wij zijn er morgen om 13.00.
* Isdatzo alvast fok!-knokploeg optrommelt
Daarvoor hoef je me dan weer net niet uit bed te halenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
DamnIk zou bijna bang worden nu
![]()
* PdeHoog gaat morgen om 6 uur opstaan om brownies te bakken
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:43 schreef Chanty het volgende:
[..]
Daarvoor hoef je me dan weer net niet uit bed te halen
Tsja ik bak ze dan liever zelf op een gristelijk tijdstipquote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Dit is nou een grote teleurstelling
ik ken hetquote:Op maandag 19 januari 2009 09:06 schreef Chanty het volgende:
Elke maandag is blue monday hier![]()
![]()
En dan zijn er nog blue tuesday, wednesday, enz.![]()
![]()
Ik kijk altijd uit naar yellow saturday en sunday
Als Eindhovenaar (zie Philips) kijk ik hier toch echt van op. Is er een ontwikkeling geweest dan lampen nu ook duisternis kunnen geven?quote:Op maandag 19 januari 2009 11:28 schreef Ynske het volgende:
lichtlamp
Dat blutzijn verhaal klopt wel iddquote:Op maandag 19 januari 2009 08:46 schreef EchnaDarr het volgende:
Goeiemorgen!
Het is vandaag Blue Monday, maar tot nu toe kan ik beter doorwerken dan normaal, dus ik zit vrij vrolijk op mijn werk
Owja, voor de mensen die nog wel wakker moeten worden:
[ afbeelding ]
Succes en sterktequote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:06 schreef Isdatzo het volgende:
Blue monday vandaag ja. Gister tot 05.00 doorgewerkt aan een studieproject dat morgen af moet zijn, vandaag (ik vind het nog maandag) een begrafenis, nu weer doorwerken aan dat project wat me ondertussen de strot uit komt. Zal wel weer 05.00 oid worden. Morgen presentatie en oplevering.
Note to self: niet in 2 dagen doen waar je 4 maanden voor hebt.
heerlijkquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:27 schreef Chanty het volgende:
lolFijn he huisgenoten
Blij dat ik die ellende niet meer heb (al valt dat daar nog wel mee). Alle troep die ik hier in huis tegen kom is tenminste van mij en rob
En dan krijgen sommige lui het nog voor elkaar om de hint niet te snappen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:59 schreef Ynske het volgende:
hoe maak je een huisgenoot iets duidelijk
[ afbeelding ]
Thanks.quote:
Note to self: in 2 dagen doen waar je 4 maanden voor hebt is prima te doen, met veel stress en koffie. 11 uur slaap in 3 dagen, joyquote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:06 schreef Isdatzo het volgende:
Blue monday vandaag ja. Gister tot 05.00 doorgewerkt aan een studieproject dat morgen af moet zijn, vandaag (ik vind het nog maandag) een begrafenis, nu weer doorwerken aan dat project wat me ondertussen de strot uit komt. Zal wel weer 05.00 oid worden. Morgen presentatie en oplevering.
Note to self: niet in 2 dagen doen waar je 4 maanden voor hebt.
Als jij dat wiltquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:25 schreef EchnaDarr het volgende:
Hey, kort vraagje, valt een Agfa Isola ook onder Lomografie?
kwaliteit van hema, kruidvat, albumprinter zijn hier als goed bevondenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:30 schreef Bullebak het volgende:
Even een korte vraag:
Welke ervaringen hebben jullie met het laten maken van fotoboeken? Welke site gebruiken jullie?
Er zijn zoveel sites die het aanbieden dat ik geen idee heb welke te kiezen.
ik heb goede ervaringen met albumprinter, redelijk geprijsd ook.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:30 schreef Bullebak het volgende:
Even een korte vraag:
Welke ervaringen hebben jullie met het laten maken van fotoboeken? Welke site gebruiken jullie?
Er zijn zoveel sites die het aanbieden dat ik geen idee heb welke te kiezen.
http://www.blurb.com that isquote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:34 schreef Ynske het volgende:
P had laatst ook nog een goede, iets met burp geloof ik
Een how-to guide?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:34 schreef Chanty het volgende:
Ik heb een 7,5 voor mijn paper over seriemoord
Wow...coolquote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:50 schreef Chanty het volgende:
OMG Rob is ook gearriveerd met onze nieuwe patserbak
[ afbeelding ]
Ok op deze foto ziet ie er wat minder patserig uit maar hij is wel patserig
Haha jawel hij reed nog wel alleen was het vrijwel zeker dat ie de apk over een half jaar niet meer zou gaan halen en er dus een nieuwe moest komen. En Rob kwam deze tegen, nog in erg goede staat en nu krijgt ie tenminste nog iets terug voor dat oude barrelquote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wow...coolEindelijk die ouwe bak weggedaan
Wilde hij nu helemaal niet meer starten?
![]()
Noteert in den agenda......quote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:04 schreef Chanty het volgende:
[ afbeelding ]Hier volgt een waarschuwing:[ afbeelding ]
Mensen in of in de omgeving van Den Haag/ Rijswijk/ Delft wordt aanbevolen dit weekend binnen te blijven!
Damn, een Prelude 2.0. Scheurbakje is dat. En een slurpertquote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:04 schreef Chanty het volgende:
[..]
Haha jawel hij reed nog wel alleen was het vrijwel zeker dat ie de apk over een half jaar niet meer zou gaan halen en er dus een nieuwe moest komen. En Rob kwam deze tegen, nog in erg goede staat en nu krijgt ie tenminste nog iets terug voor dat oude barrelEens kijken van het weekend of ik er ook in kan rijden
Hij is wel een stuk langer dan die ouwe...
[ afbeelding ]Hier volgt een waarschuwing:[ afbeelding ]
Mensen in of in de omgeving van Den Haag/ Rijswijk/ Delft wordt aanbevolen dit weekend binnen te blijven!
Dat is hetzelfde zeggen over een ferrari met een 3.4 liter motor. Als je een ander model pakt heb je ineens wel een kleinere motor, maar dan dus ook wel een andere autoquote:
ja ook zoietsquote:
Beterquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:42 schreef Ynske het volgende:
oeh, heb vanavond zo'n lekker ijs gehad, cocosijs, in een halve cocosnoot, maar echt subtiel qua smaak
heerlijk vooraf gegeten en ontzettendgezelschap
top avondje
geld moet rollen en zeker in deze tijdenquote:Op zondag 25 januari 2009 00:12 schreef Erasmo het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1615
Must... Resist...
en en en ?quote:Op zondag 25 januari 2009 08:24 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhIk heb hier bezoek dat om half 9 de deur uit wil
![]()
ik voorspel dat ze dat niet gaat halen
Niet gehaald natuurlijkquote:
Uhmmm.....ik twijfel...ik zie nog steeds regen voorspeld staan, maar als ik naar buiten kijk zie ik een blauwe lucht. Daarnaast moet ik eigenlijk nog wat andere dingen doen, dus als ik zou gaan zou ik slechts een uurtje of zo binnenwippen.quote:wilde jij nog richting blijdorp gaan vandaag?
ok, volgende keer beterquote:Op zondag 25 januari 2009 09:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Niet gehaald natuurlijkNet de deur uit
[..]
Uhmmm.....ik twijfel...ik zie nog steeds regen voorspeld staan, maar als ik naar buiten kijk zie ik een blauwe lucht. Daarnaast moet ik eigenlijk nog wat andere dingen doen, dus als ik zou gaan zou ik slechts een uurtje of zo binnenwippen.
quote:
quote:Winter in Apenheul
Wandelaars, maar ook niet-wandelaars, mogen op deze winterzondag een bezoek brengen aan de apen. Tussen 12.00 uur en 16.30 uur is Apenheul open voor belangstellenden tegen de speciale entreeprijs van ¤ 5,00. Kinderen onder de vier jaar mogen gratis naar binnen. De wandelaars die de apen willen bezoeken, zullen vroeg moeten starten. De kaartverkoop sluit om 15.30 uur.
leukquote:Op zondag 25 januari 2009 09:35 schreef Marc H het volgende:
Vanmiddag naar apenheul toe. Speciale opening:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |