heerlijkquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:27 schreef Chanty het volgende:
lolFijn he huisgenoten
Blij dat ik die ellende niet meer heb (al valt dat daar nog wel mee). Alle troep die ik hier in huis tegen kom is tenminste van mij en rob
En dan krijgen sommige lui het nog voor elkaar om de hint niet te snappen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:59 schreef Ynske het volgende:
hoe maak je een huisgenoot iets duidelijk
[ afbeelding ]
Thanks.quote:
Note to self: in 2 dagen doen waar je 4 maanden voor hebt is prima te doen, met veel stress en koffie. 11 uur slaap in 3 dagen, joyquote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:06 schreef Isdatzo het volgende:
Blue monday vandaag ja. Gister tot 05.00 doorgewerkt aan een studieproject dat morgen af moet zijn, vandaag (ik vind het nog maandag) een begrafenis, nu weer doorwerken aan dat project wat me ondertussen de strot uit komt. Zal wel weer 05.00 oid worden. Morgen presentatie en oplevering.
Note to self: niet in 2 dagen doen waar je 4 maanden voor hebt.
Als jij dat wiltquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:25 schreef EchnaDarr het volgende:
Hey, kort vraagje, valt een Agfa Isola ook onder Lomografie?
kwaliteit van hema, kruidvat, albumprinter zijn hier als goed bevondenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:30 schreef Bullebak het volgende:
Even een korte vraag:
Welke ervaringen hebben jullie met het laten maken van fotoboeken? Welke site gebruiken jullie?
Er zijn zoveel sites die het aanbieden dat ik geen idee heb welke te kiezen.
ik heb goede ervaringen met albumprinter, redelijk geprijsd ook.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:30 schreef Bullebak het volgende:
Even een korte vraag:
Welke ervaringen hebben jullie met het laten maken van fotoboeken? Welke site gebruiken jullie?
Er zijn zoveel sites die het aanbieden dat ik geen idee heb welke te kiezen.
http://www.blurb.com that isquote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:34 schreef Ynske het volgende:
P had laatst ook nog een goede, iets met burp geloof ik
Een how-to guide?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:34 schreef Chanty het volgende:
Ik heb een 7,5 voor mijn paper over seriemoord
Wow...coolquote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:50 schreef Chanty het volgende:
OMG Rob is ook gearriveerd met onze nieuwe patserbak
[ afbeelding ]
Ok op deze foto ziet ie er wat minder patserig uit maar hij is wel patserig
Haha jawel hij reed nog wel alleen was het vrijwel zeker dat ie de apk over een half jaar niet meer zou gaan halen en er dus een nieuwe moest komen. En Rob kwam deze tegen, nog in erg goede staat en nu krijgt ie tenminste nog iets terug voor dat oude barrelquote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wow...coolEindelijk die ouwe bak weggedaan
Wilde hij nu helemaal niet meer starten?
![]()
Noteert in den agenda......quote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:04 schreef Chanty het volgende:
[ afbeelding ]Hier volgt een waarschuwing:[ afbeelding ]
Mensen in of in de omgeving van Den Haag/ Rijswijk/ Delft wordt aanbevolen dit weekend binnen te blijven!
Damn, een Prelude 2.0. Scheurbakje is dat. En een slurpertquote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:04 schreef Chanty het volgende:
[..]
Haha jawel hij reed nog wel alleen was het vrijwel zeker dat ie de apk over een half jaar niet meer zou gaan halen en er dus een nieuwe moest komen. En Rob kwam deze tegen, nog in erg goede staat en nu krijgt ie tenminste nog iets terug voor dat oude barrelEens kijken van het weekend of ik er ook in kan rijden
Hij is wel een stuk langer dan die ouwe...
[ afbeelding ]Hier volgt een waarschuwing:[ afbeelding ]
Mensen in of in de omgeving van Den Haag/ Rijswijk/ Delft wordt aanbevolen dit weekend binnen te blijven!
Dat is hetzelfde zeggen over een ferrari met een 3.4 liter motor. Als je een ander model pakt heb je ineens wel een kleinere motor, maar dan dus ook wel een andere autoquote:
ja ook zoietsquote:
Beterquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:42 schreef Ynske het volgende:
oeh, heb vanavond zo'n lekker ijs gehad, cocosijs, in een halve cocosnoot, maar echt subtiel qua smaak
heerlijk vooraf gegeten en ontzettendgezelschap
top avondje
geld moet rollen en zeker in deze tijdenquote:Op zondag 25 januari 2009 00:12 schreef Erasmo het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1615
Must... Resist...
en en en ?quote:Op zondag 25 januari 2009 08:24 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhIk heb hier bezoek dat om half 9 de deur uit wil
![]()
ik voorspel dat ze dat niet gaat halen
Niet gehaald natuurlijkquote:
Uhmmm.....ik twijfel...ik zie nog steeds regen voorspeld staan, maar als ik naar buiten kijk zie ik een blauwe lucht. Daarnaast moet ik eigenlijk nog wat andere dingen doen, dus als ik zou gaan zou ik slechts een uurtje of zo binnenwippen.quote:wilde jij nog richting blijdorp gaan vandaag?
ok, volgende keer beterquote:Op zondag 25 januari 2009 09:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Niet gehaald natuurlijkNet de deur uit
[..]
Uhmmm.....ik twijfel...ik zie nog steeds regen voorspeld staan, maar als ik naar buiten kijk zie ik een blauwe lucht. Daarnaast moet ik eigenlijk nog wat andere dingen doen, dus als ik zou gaan zou ik slechts een uurtje of zo binnenwippen.
quote:
quote:Winter in Apenheul
Wandelaars, maar ook niet-wandelaars, mogen op deze winterzondag een bezoek brengen aan de apen. Tussen 12.00 uur en 16.30 uur is Apenheul open voor belangstellenden tegen de speciale entreeprijs van ¤ 5,00. Kinderen onder de vier jaar mogen gratis naar binnen. De wandelaars die de apen willen bezoeken, zullen vroeg moeten starten. De kaartverkoop sluit om 15.30 uur.
leukquote:Op zondag 25 januari 2009 09:35 schreef Marc H het volgende:
Vanmiddag naar apenheul toe. Speciale opening:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |