Hijs nie van mij. Ik kan er niet eens op rijden, hijs veel te zwaar voor mij, tuimel er zo mee omquote:Op zondag 11 januari 2009 13:49 schreef IBAZ het volgende:
[..]
Jouw helm past mij niet, die helm is veel te klein.
quote:Op zondag 11 januari 2009 11:37 schreef Ireth het volgende:
Ivm ziekte van mijn partner staat hij namelijk al heul lang stil! De accu is inmiddels leeg, maar daar kan op onze kosten een nieuwe in gezet worden. De kickstarter slaat vast als je die naar benee trapt, vermoed dat er een veer kapot is.
wat hij zegt dus, of je moet zelf de problemen verhelpen/hem laten schouwen.quote:Op zondag 11 januari 2009 17:23 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb zelf het vermoeden dat om deze scooter op de weg te krijgen je rond de 200 euro aan kosten hebt. Plus dat je hem ook nog naar één van de keurstations moet krijgen, met een aanhangwagen / lopend.
Hier zou ik wel je prijs op aanpassen...
Wat hij zegt... voor 1000euries heb je een nieuwe peugeot vclickquote:Op zondag 11 januari 2009 17:39 schreef Yacht het volgende:
[..]
wat hij zegt dus, of je moet zelf de problemen verhelpen/hem laten schouwen.
voor die 650,- kan je ook andere hele leuke scooters vinden waar je wel zo de weg mee op kan
Hij staat niet op marktpaatsquote:Op zondag 11 januari 2009 19:08 schreef Yacht het volgende:
oh, misschien ook de MP link erbij zetten? kan daar ook een beetje in de gaten gehouden worden wat er word geboden
oh verkeerd begrepenquote:Op zondag 11 januari 2009 20:39 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hij staat niet op marktpaatsIk heb alleen een foto van een soortgelijk model er van geleend
Overigens het is een vraagprijs he!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |