Dat is ook zo'n situatie waarvan je geen idee hebt wat het inhoudt tot je ermee geconfronteerd wordt. Ik hoop het nooit zelf mee te maken. Mijn ouders hebben vastgelegd (en ons kinderen ingelicht) wat ze in zo'n situatie zouden willen. Dat maakt het - voor zover mogelijk - makkelijker.quote:Op zondag 11 januari 2009 13:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
Loveli, laatst met mn vader was het idd zo dat de artsen besloten de beademing eraf te halen, en eigenlijk vrij letterlijk af te wachten tot hij overleed. Ook omdat er geen hersenfunctie meer uit de meting kwam. Dat hebben ze niet aan mij of mn zus gevraagd, dat hebben ze zelf besloten. Is denk ik maar goed geweest; ik had niet geweten wat ik moest doen. De keus tussen iemand als kasplantje laten leven in de hoop op een wonder of laten overlijden als er iig rationéel gezien geen kans meer is, ja, die is voor familie lastig te maken denk ik.
Gaat ie daar elke week naar toe dan?quote:Op zondag 11 januari 2009 13:29 schreef Greys het volgende:
Wiehoeeeeeeeeeeeeeee!
Ik hoor net dat er een Lush winkel in Schotland, Aberdeen zit! Dan kan Heer G fijn elke week Lush voor me meenemen! Oh joy!
Wederom, je hebt gelijkquote:Op zondag 11 januari 2009 13:29 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat is ook zo'n situatie waarvan je geen idee hebt wat het inhoudt tot je ermee geconfronteerd wordt. Ik hoop het nooit zelf mee te maken. Mijn ouders hebben vastgelegd (en ons kinderen ingelicht) wat ze in zo'n situatie zouden willen. Dat maakt het - voor zover mogelijk - makkelijker.
Ja! Aankomende week zit hij er maandag t/m woensdag, maar meestal alleen de maandag en dinsdag.quote:Op zondag 11 januari 2009 13:31 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Gaat ie daar elke week naar toe dan?
Ik wist niet dat heer G. zoveel weg was joh!quote:Op zondag 11 januari 2009 13:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja! Aankomende week zit hij er maandag t/m woensdag, maar meestal alleen de maandag en dinsdag.
En buiten werktijd en tussen de middag heeft ie daar niets te doen dus dan wandelt hij door Union Street en laat daar nou een Lush winkel zitten!
nou ze trekken niet de stekker eruit hoor.quote:Op zondag 11 januari 2009 13:14 schreef loveli het volgende:
[..]
Maar hoe werkt het dan, trekken de artsen zonder overleg met de familie de stekker eruit, om het plat te zeggen? Zoals ik het heb begrepen was het in zijn geval een overtuigende delegatie witte jassen tegenover een overspannen vrouw.
Hij wilde graag een baan waarvoor hij af en toe moet reizen en momenteel is dat Schotland. Na dit project wordt het waarschijnlijk Dubai! Maar dan is het niet elke week natuurlijkquote:Op zondag 11 januari 2009 13:34 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik wist niet dat heer G. zoveel weg was joh!
Dit is dus een positieve ontwikkeling dan. Hoef je 'm niet voor niks te missen
ik heb zelf gelukkig nog nooit een dierbare verloren op deze manier.quote:Op zondag 11 januari 2009 13:29 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat is ook zo'n situatie waarvan je geen idee hebt wat het inhoudt tot je ermee geconfronteerd wordt. Ik hoop het nooit zelf mee te maken. Mijn ouders hebben vastgelegd (en ons kinderen ingelicht) wat ze in zo'n situatie zouden willen. Dat maakt het - voor zover mogelijk - makkelijker.
quote:Op zondag 11 januari 2009 13:37 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ik heb zelf gelukkig nog nooit een dierbare verloren op deze manier.
Maar word er op mijn werk toch wel erg regelmatig mee geconfronteerd.
Afgelopen week nog gestaakt met behandelen bij een jonge man...
best heftig hoor...
Wat het zachtste valtquote:Op zondag 11 januari 2009 13:46 schreef loveli het volgende:
Nu ga ik weer over tot de orde van de dag met bijbehorende dilemma's. Vandaag sta ik voor het eerst op (oude, botte, ongeslepen) noren en ik heb vijf minuten om te bedenken of ik m'n skibroek aantrek of m'n motorbroek
Van de zomer werkte hij ook nog niet voor dat bedrijf!quote:Op zondag 11 januari 2009 13:40 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik wilde niet zo brutaal zijn het te vragen Greys omdat ik niet wist of je het op internet wilde zetten.
Maar dank je wel! Ik was benieuwd omdat heer G. toen met die bbq niet werkte.
Het zou mij ook een hele leuke baan lijken maar je partner moet er wel in mee gaan. Maar jij hebt baas bink om je te beschermen die twee dagen per week natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |