abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64937455
Van mijn kant niet hoor. Ik geef niet zoveel om beide partijen. Het hele politieke gebeuren boeit mij daarentegen wel.
Hoeren TNT.. Graaierige overheid..
Ik heb nergens zoveel last van Marokkanen als in het nieuws :
pi_64937527
quote:
Op maandag 12 januari 2009 02:14 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Lees dan eens goed wat ik bedoel voordat je erop reageert. Je quote mijn post terwijl je niet eens reageert op wat ik heb gezegd - op je eerste zin na dan.
Je hebt het over beschaving, en het gebrek eraan dat hier zou zijn.
Waarom kun jij je dan vrij bewegen en uiten hoe jij wil zonder afgemaakt te worden door andersdenkenden?

Daarnaast stel je dat mensen begrip zouden moeten hebben voor haat.
Nou, dat is natuurlijk werkelijk belachelijk. Als jij een klap krijgt, ga je dat dan begrijpen of sla je terug?
pi_64937531
quote:
Op maandag 12 januari 2009 01:04 schreef Lemmeb het volgende:
Wel mooi dat die moslims op deze manier de haat tegen zichzelf doen accumuleren.
Altijd weer haat en leedvermaak jegens moslims. Wat hen ook overkomt, als het pijn doet, dan is het goed, "want het zijn toch moslims". Ben je ook bij dat er moslims doodgaan in de Gaza-strook?
"Independence is my happiness, and I view things as they are, without regard to place or person; my country is the world, and my religion is to do good." -- Thomas Paine, The Rights of Man
  maandag 12 januari 2009 @ 02:30:53 #184
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_64937571
quote:
Op maandag 12 januari 2009 02:26 schreef lightbearer het volgende:
Ben je ook bij dat er moslims doodgaan in de Gaza-strook?
Ik zit er geen seconde mee in elk geval. Ik heb helemaal niks met dat soort lui, en bovendien, they had it coming.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_64940158
Wat mij in dit soort discussies verbaast is dat er veel mensen zijn die menen dat je voor of tegen Israel/joden moet zijn.

Als je het geweld, waar Israel al jaren mee bezig is (en niet alleen tegen de Palestijnen maar vanaf dag 1 tegen alle omringende langen met naar mijn mening veel nare gevolgen voor de rest van de wereldbevolking) afkeurt, ben je tegen Israel of komen er al snel (bij gebrek aan argumenten in een poging mensen de mond de snoeren) woorden als “jodenhaat” tevoorschijn.

Je mag het dus niet oneerlijk vinden dat Israel al vanaf het moment van stichting van die staat, bezig oorspronkelijke bewoners te verjagen en te bezetten want dan ben je automatisch een vriend van de verjaagden.

Wat Israel als sinds de stichting van de staat Israel doet is vergelijkbaar met wat de Duitsers in de tweede wereldoorlog deden: mensen verjagen (er erger) en landen bezetten. Je zou toch denken dat het Joodse volk, gezien de eigen voorgeschiedenis, dit soort dingen zelf nooit zou doen.
pi_64940248
quote:
Op maandag 12 januari 2009 09:46 schreef yyentle het volgende:
Wat mij in dit soort discussies verbaast is dat er veel mensen zijn die menen dat je voor of tegen Israel/joden moet zijn.

Als je het geweld, waar Israel al jaren mee bezig is (en niet alleen tegen de Palestijnen maar vanaf dag 1 tegen alle omringende langen met naar mijn mening veel nare gevolgen voor de rest van de wereldbevolking) afkeurt, ben je tegen Israel of komen er al snel (bij gebrek aan argumenten in een poging mensen de mond de snoeren) woorden als “jodenhaat” tevoorschijn.

Je mag het dus niet oneerlijk vinden dat Israel al vanaf het moment van stichting van die staat, bezig oorspronkelijke bewoners te verjagen en te bezetten want dan ben je automatisch een vriend van de verjaagden.

Wat Israel als sinds de stichting van de staat Israel doet is vergelijkbaar met wat de Duitsers in de tweede wereldoorlog deden: mensen verjagen (er erger) en landen bezetten. Je zou toch denken dat het Joodse volk, gezien de eigen voorgeschiedenis, dit soort dingen zelf nooit zou doen.
Eerst ga je verbaasd spelen over het voor of tegen Israel/joden zijn.
En vervolgens een tirade geheel gericht tegen Israel en Joden alleen afsteken.
Laat me raden.......maar je vindt de palestijnse kant ook niet "deugen".......sjeez neem iemand anders in de maling met je zogenaamde onpartijdigheid. De partijdigheid druipt er namelijk vanaf.
Zaterdag 17 juli 15:05
KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
Faal van de eeuw.
pi_64940312
quote:
Op maandag 12 januari 2009 09:51 schreef huhggh het volgende:

[..]

Eerst ga je verbaasd spelen over het voor of tegen Israel/joden zijn.
En vervolgens een tirade geheel gericht tegen Israel en Joden alleen afsteken.
Laat me raden.......maar je vindt de palestijnse kant ook niet "deugen".......sjeez neem iemand anders in de maling met je zogenaamde onpartijdigheid. De partijdigheid druipt er namelijk vanaf.
Feiten, geen partijdigheid.

En omdat we hier in Nederland nogal wat problemen met de moslims hebben, vinden veel mensen het wel prima zo.

Toch?
  maandag 12 januari 2009 @ 09:54:27 #188
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_64940320
quote:

Je praat veel poep maar laat maar zitten. Welk land ( staatkundig ) heeft Israël dan bezet? Een heel land hè? Nou?

Juist niet 1 dus

Ik heb diep respect voor Israël dat al sinds 1948 tegen een, in getal, grote vijand en ze zitten er nog steeds en zijn sterker als nooit tevoren. Zij hebben hun staat opgebouwd en economisch uitgebouwd en nee niet tkv palestijnen. Die hadden bijv Jordanië maar ja toen moesten ze zo nodig de koning vermoorden en hop ineens zaten ze in tunis. Grafvolk is het.
pi_64940366
quote:
Op maandag 12 januari 2009 09:54 schreef yyentle het volgende:

[..]

En omdat we hier in Nederland nogal wat problemen met de moslims hebben, vinden veel mensen het wel prima zo.

Toch?
Waarom noem je dan ook geen feiten omtrent palestijnen, voel je je daar te goed voor of past dat politiek niet in je straatje?
Die geweldadige pro-palestina demonstraties/rellen laten mooi zien wat voor boter men in de kuip heeft.
Faal van de eeuw.
pi_64940402
quote:

Daar is er weer 1. Serieus, ga je verdiepen in de geschiedenis en de mate waarin geweld wordt gebruikt.
Duitsland had hier niks te zoeken en er zijn nog steeds geen treinen in Gaza die af en aan rijden naar concentratie/vernietigingskampen.
pi_64940421
quote:
Op maandag 12 januari 2009 09:54 schreef yyentle het volgende:

[..]

Toch?
Waarom?
pi_64940431
Er is nogal een verschil tussen het gedrag van Israel afkeuren en het hebben van Jodenhaat, een term, waar bij gebrek aan argumenten, dan maar snel even mee gegooid wordt om mensen te laten zwijgen.

Maar goed, alle minderheden beroep zich bij gebrek aan argumenten snel op dit soort terminologie.

Ik zit niet te wachten op extreem gedrag van wie dan ook. Extremiteit is nooit goed.
pi_64940507
quote:
Op maandag 12 januari 2009 09:59 schreef yyentle het volgende:
Er is nogal een verschil tussen het gedrag van Israel afkeuren en het hebben van Jodenhaat, een term, waar bij gebrek aan argumenten, dan maar snel even mee gegooid wordt om mensen te laten zwijgen.

Maar goed, alle minderheden beroep zich bij gebrek aan argumenten snel op dit soort terminologie.

Ik zit niet te wachten op extreem gedrag van wie dan ook. Extremiteit is nooit goed.
Behalve als het van hamas en de palestijnen komt, want daar hoor ik je wijselijk weer niet over.
Faal van de eeuw.
pi_64940532
quote:
Op maandag 12 januari 2009 09:59 schreef yyentle het volgende:

Maar wat wil je met deze post nou precies zeggen?
pi_64940559
pi_64940676
quote:
Op maandag 12 januari 2009 09:58 schreef Specularium het volgende:

[..]

Waarom?
Veel mensen hebben zo'n hekel aan moslims, dat ze om die reden het wel best vinden wat er in de Gaza streek gebeurt.

Er gebeuren dagelijks dingen om ons heen die nare gevoelens richting de moslims opwekken en je kunt in de discussie zelf lezen dat veel mensen zeggen: laat Israel het klusje maar klaren.

Misschien gebeurt er omgekeerd ook wel zoiets en komt de haat van de moslims tegen het westen voort uit het feit dat Amerika en het Westen, Israel altijd hebben gesteund in de strijd voor een stuk land waar de oorspronkelijke bewoners na 1945 van verjaagd zijn: het stuk land wordt tot op de dag van vandaag nog steeds verder uitgebreid.

Denk er maar eens over na.
pi_64940716
quote:
Op maandag 12 januari 2009 09:58 schreef Specularium het volgende:

[..]

Daar is er weer 1. Serieus, ga je verdiepen in de geschiedenis en de mate waarin geweld wordt gebruikt.
Duitsland had hier niks te zoeken en er zijn nog steeds geen treinen in Gaza die af en aan rijden naar concentratie/vernietigingskampen.
Israel had ook concentratiekampen.

Wel eens van Sharon gehoord?
pi_64940985
quote:
Op maandag 12 januari 2009 10:13 schreef yyentle het volgende:

[..]

Israel had ook concentratiekampen.

Wel eens van Sharon gehoord?
Je bedoelt die vluchtelingenkampen?

Die zijn er nu niet he? Israel heeft zich ook al voor een groot deel teruggetrokken uit Gaza (tot nu) maar toch lukt het die mensen daar niet iets fatsoenlijks op te bouwen. Kun je zeggen dat dat door Israel komt, maar mij lijkt dat meer het gevolg van het feit dat Hamas een oorlogszuchtig regime voorstaat dat liever lanceerplatformen bouwt.
pi_64941495
Hehe, met iedere zoekopdracht op Google steun je de staat Israel.
pi_64965194
Mutant heb ik niet meer gezien in dit topic
pi_64965396
quote:

De reden dat de Joden zo fijn konden coexisteren met de Duitsers had waarschijnlijk ook te maken met de nazipraktijken van de Joden.
pi_64972113
quote:
Op maandag 12 januari 2009 10:11 schreef yyentle het volgende:

[..]

Veel mensen hebben zo'n hekel aan moslims, dat ze om die reden het wel best vinden wat er in de Gaza streek gebeurt.
..
Er gebeuren dagelijks dingen om ons heen die nare gevoelens richting de moslims opwekken en je kunt in de discussie zelf lezen dat veel mensen zeggen: laat Israel het klusje maar klaren.
..
Denk er maar eens over na.
Vandaar waarschijnlijk dat "Geloof is fout/anti-terroristen" propaganda waar de US zo mee aan kwam zetten. En waar oa. Nederland gewoon aan meedoet. Het ruikt voor mij gewoon naar opzet. Volgens mij willen die Amerikanen de gehele Midden-Oosten gewoonweg overnemen.
pi_64973538
quote:
Op maandag 12 januari 2009 01:28 schreef AryaMehr het volgende:
Niemand wordt met haat gebeuren. Haat is slechts een reactie op onrechtvaardigheid. Het grootste fout is dan ook om haat te veroordelen, haat moet je niet veroordelen maar begrijpen.
Rechtvaardigheid is dan ook een illusie.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_64973734
En kijk even nu op BBC2 Newsnigjt, over de radicalisering van moslims in de UK aangaande de Gaza-oorlog.
  dinsdag 13 januari 2009 @ 17:01:23 #205
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_64996275
Echt fijne lui:

En allemaal meezingen, in de maat:

"Was wollen wir?
Das Kalifat!
Eine Umma ein Staat!"

Als dit niet gewoon gereïncarneerde nazi's zijn, dan weet ik het ook niet meer. We moeten dit nu de kop indrukken, want over vijf jaar is het echt te laat.
pi_64996980
Hoezo over 5 jaar? Omdat dat soort smeerlappen in grote hoeveelheden in de EU zijn is het al te laat.

Ook leuk dat commentaar onder die YouTube video:

mrcuda (19 uur geleden) Toon Verbergen
Gemarkeerd als spam
Antwoorden | Spam
LoL, Marxisten. Da kommt echt alles Gesocks zusammen bei diesen "Friedensdemos".

Het is de Duitsers ook al opgevallen zo te zien. .

[ Bericht 0% gewijzigd door DrWolffenstein op 14-01-2009 00:16:56 (+s) ]
  dinsdag 13 januari 2009 @ 17:27:32 #207
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_64997355
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 17:18 schreef DrWolffenstein het volgende:
Hoezo over 5 jaar? Omdat dat soort smeerlappen in grote hoeveelheden in de EU zijn is het al te laat.

Ook leuk dat commentaar onder die YouTube video:

mrcuda (19 uur geleden) Toon Verbergen
Gemarkeerd als spam
Antwoorden | Spam
LoL, Marxisten. Da kommt echt alles Gesocks zusammen bei diesen "Friedensdemos".

Het is de Duiters ook al opgevallen zo te zien.
De Duitsers zijn het helemaal zat. Ze uiten dat alleen wat voorzichtiger, door schuldgevoelens over WOII en de Holocaust. Maar je moet er voor de gein maar eens één dronken voeren en dan nog eens vragen. Dan komt me er toch een partij frustratie over moslims (meestal Turken in Duitsland) los, niet normaal meer. Bij zowel de mannen als de vrouwen.

Het is dat de economie nog redelijk draait (in elk geval niet zo slecht als in de jaren '30), maar mocht dat ooit niet meer het geval zijn, dan voorspel ik hele barre tijden voor de volledige Europese moslimpopulatie. En dat hebben ze dan echt allemaal helemaal aan zichzelf te danken.
  dinsdag 13 januari 2009 @ 17:44:01 #208
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_64997928
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 17:27 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

De Duitsers zijn het helemaal zat. Ze uiten dat alleen wat voorzichtiger, door schuldgevoelens over WOII en de Holocaust. Maar je moet er voor de gein maar eens één dronken voeren en dan nog eens vragen. Dan komt me er toch een partij frustratie over moslims (meestal Turken in Duitsland) los, niet normaal meer. Bij zowel de mannen als de vrouwen.

Het is dat de economie nog redelijk draait (in elk geval niet zo slecht als in de jaren '30), maar mocht dat ooit niet meer het geval zijn, dan voorspel ik hele barre tijden voor de volledige Europese moslimpopulatie. En dat hebben ze dan echt allemaal helemaal aan zichzelf te danken.
  dinsdag 13 januari 2009 @ 19:14:04 #209
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_65000930
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 17:01 schreef Lemmeb het volgende:
Echt fijne lui:

"Was wollen wir?
Das Kalifat!
Eine Umma ein Staat!"

Als dit niet gewoon gereïncarneerde nazi's zijn, dan weet ik het ook niet meer. We moeten dit nu de kop indrukken, want over vijf jaar is het echt te laat.
Dit is toch ongelooflijk... ziekelijk, hoe haal je het in je kop om je zo te gedragen.
Het gedrag van Moslims wereldwijd is te primitief voor woorden, en daar moeten wij mee samenleven.

Een groffe schande dat we dit soort tuig hebben toegelaten tot onse beschaafde westerse samenleving
  dinsdag 13 januari 2009 @ 19:17:48 #210
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_65001090
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 17:01 schreef Lemmeb het volgende:
Echt fijne lui:

"Was wollen wir?
Das Kalifat!
Eine Umma ein Staat!"

Ik heb het al eerder gezegt

Moslims zijn de Nazi's van 2008
De paralellen met de Nazi's zijn talrijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')