goede zaakquote:Op zondag 11 januari 2009 03:08 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik ga een OP maken voor deze topicreeks.
Dit topic is naar Italiaans gebruik sober, er zit geen leven in.
Pardonquote:
Zouden nog gewoon moeten winnen. Het zit zeker niet dicht bij Lecce en ze hadden er zeker al 3,4 moeten hebben gemaakt ipv 1. 66% balbezit ook en eigenlijk eenrichtingsverkeer. Zij maken de eerste 2 kansen direct af na slordig verdedigen. Vooral Vargas staat echt te kloten. Spitsen spelen ook beroerd.quote:
Bij rust was het simpel:quote:
En gelijk weer 3-2 achter.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:39 schreef DIGGER het volgende:
Atalanta komt terug van 2-0 tot 2-2 bij Palermo op het moment dat Maggio Napoli op voorsprong zet
en weer 3-2 voorsprong voor Palermo nuquote:Op zondag 11 januari 2009 16:39 schreef DIGGER het volgende:
Atalanta komt terug van 2-0 tot 2-2 bij Palermo op het moment dat Maggio Napoli op voorsprong zet
Catania verliest thuis zelden.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:49 schreef Rucebo het volgende:
Als je Catania vandaag ziet begrijp je niet dat ze zo'n goed seizoen draaien...
Mooi duo, die Zarate & Pandevquote:Op zondag 11 januari 2009 16:33 schreef DIGGER het volgende:
Pandev maakt z'n 3e van de middag, Reggina - Lazio 2-3
En dan hebben we ook Tommaso Rocchi nog.quote:
quote:Possible Teams
Roma (4-3-2-1): Doni, Cassetti, Mexes, Juan, Riise, Brighi, De Rossi, Perrotta, Pizarro, Aquilani, Vucinic
Milan: (4-3-2-1): Abbiati, Zambrotta, Maldini, Kaladze, Jankulovski, Ambrosini, Pirlo, Seedorf, Ronaldinho, Kaka, Pato
Beckham moest in basis van Berlusconi?quote:Op zondag 11 januari 2009 20:13 schreef DIGGER het volgende:
Nou, vooruit:
Aquilani begint op de bank, Baptista begint in de basis. Zo begint ook Pizarro op de bank, Taddei speelt.
Beckham speelt vanaf de aftrap, net als Favalli, Ambrosini en Kaladze spelen niet.
Ambrosini zit op de bank, Kaladze op het allerlaatste moment geblesseerd afgehaakt.
Beckham vormt dus een 3 mans middenveld voor Milan (dat in een kerstboom speelt, 4-3-2-1) samen met Pirlo en Seedorf.
Daarvoor de bekende Braziliaanse driehoek.
Wel balans als in veel spelers maar verder toch niet echt. Alleen Pirlo kan verdedigen. Seedorf af en toe, Ronaldinho sowieso niet en Becks en Kaka doorgaans ook niet/weinig.quote:Op zondag 11 januari 2009 21:23 schreef Marcoss het volgende:
Het middenveld van Milan heeft wel veel balans trouwens, met Beckham, Kaká, Pirlo, Ronaldinho en Seedorf..
Dat bedoelde ik ookquote:Op zondag 11 januari 2009 21:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wel balans als in veel spelers maar verder toch niet echt. Alleen Pirlo kan verdedigen. Seedorf af en toe, Ronaldinho sowieso niet en Becks en Kaka doorgaans ook niet/weinig.
Jij hebt er verstand van, zeg. Arsenal en Barcelona.quote:Op zondag 11 januari 2009 21:26 schreef Cyberia18 het volgende:
Die Vucinic is wel een held hoor.
Voor de rest: kutteams, kutcompetitie.
Kthanxbai.
Moet jij zeggen, met Lazio en Atletico.quote:Op zondag 11 januari 2009 21:43 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Jij hebt er verstand van, zeg. Arsenal en Barcelona.
quote:Op zondag 11 januari 2009 21:43 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Jij hebt er verstand van, zeg. Arsenal en Barcelona.
Idd zeg, Lazio en Atletico passen nooit in het lijstje Ajax, Arsenal en Barca.quote:
quote:Op zondag 11 januari 2009 19:21 schreef Tim86 het volgende:
Hopen op een on-Italiaanse wedstrijd met veel goals. Toppers met Roma hebben dat nogal vaak voor mijn gevoel.
we weten dat je niks vh italiaans voetbal moet weten, maar je hoeft het hier niet constant te herhalenquote:Op zondag 11 januari 2009 21:26 schreef Cyberia18 het volgende:
Die Vucinic is wel een held hoor.
Voor de rest: kutteams, kutcompetitie.
Kthanxbai.
Lazio en Atletiquote:
hoestgloryhuntershoestquote:Op zondag 11 januari 2009 21:53 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Idd zeg, Lazio en Atletico passen nooit in het lijstje Ajax, Arsenal en Barca.
Wat vind jij van het koppel Mutu en Gilardino? Ik vind het beide fantastische spitsen maar echt als koppel is het niet ideaal voor mijn gevoel..het loopt niet zoals het moet lopen..quote:Op maandag 12 januari 2009 21:20 schreef DIGGER het volgende:
Mutu 3 weken out, geblesseerd.
Betekent direct dat Pazzini niet weg mag/kan.
En het lijkt inmiddels ramkoers tussen Balotelli en Inter, Balotelli zou naar Bolgona willen (kan best een mooi koppel worden, met di Vaio)
Kunnen ze niet gebruiken met de schorsingen van Mexes en Vucinic en de blessures van Totti en Menez..quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:12 schreef DIGGER het volgende:
Aquilani vandaag weer geblesseerd geraakt (spierblessure) in de laatste minuten van de training vandaag. Zal dus de inhaalmatch met Samp sowieso missen, evenals Doni (knieblessure)
Oh okay, ik dacht dat hij zeker out was.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:17 schreef DIGGER het volgende:
Menez zit wel bij de selectie voor morgen
quote:Inter Milan [1 - 1] Genoa
21' Adriano (pen.)
75' [1 - 0] Adriano
79' [1 - 1] M. Rossi
Aardige column.quote:Blog: Kaka's curse
Usually a £107m transfer would have fans up in arms about mercenary players, but in Kaka’s case Susy Campanale pours scorn on the clubs
If Kaka signs for Manchester City, it will be a disaster for all concerned and for football as a whole. Not only will it make nouveau riche sides with bored rich owners think they can just come and buy up stars as if they were browsing the Louvre for something to hang in the hallway, but it would also cut 99 per cent of clubs out of the future transfer market. Paying anyone that sum of money is ludicrous, but City aren’t the real targets of my rage today. I am looking straight at Milan.
Kaka is not one of those players willing to throw a solid rapport away for the sake of cash. Regardless of how much City offered in wages, he would never demand a transfer for filthy lucre alone. He certainly wouldn’t go to Eastlands for the prestige of fighting against relegation and the hope of maybe in a few years qualifying for the Champions League. Even Ronaldinho turned them down! There is no reason on earth why Kaka would push for this transfer to go through. So why did Milan provide him with one?
In holding negotiations with Man City and letting him talk to the club, Milan have tacitly acknowledged they don’t really want him around. This, for someone who consistently rejected more tempting proposals from Real Madrid and Chelsea, must be heart-breaking. Ricky did not ask for any of this, but the Rossoneri have slapped him in the face, betraying all that talk of the side being “a family” the moment a new Brazilian walks through the door. Shame on you.
I understand many of you will point to the practicalities, the offer Milan cannot refuse, as with £107m they could rebuild an entirely new squad and begin a new era at San Siro with world class young talent. I heard similar statements at the time Andriy Shevchenko was sold for £30m and look how that turned out… Juventus could do it when they handed Zinedine Zidane to Real Madrid and used the cash for Gigi Buffon, Pavel Nedved and Lilian Thuram, but the Diavolo executives have shown they will always nibble stale bread in order to splash out on champagne.
Of course, Kaka doesn’t have to accept this step down – way down – in his career, but the way Milan have gone about this means the end is nigh. If he remains, then he will be fully aware the club no longer wants him despite his proven talent, work rate and loyalty. So come the summer when Real Madrid and Chelsea come knocking again, this time he’ll do what these sides always wanted and push the move through, presumably at a far lower price than Manchester City are currently offering. And, frankly, Milan will deserve it.
Vorige week geblesseerd geraakt. Net op tijd fit voor UEFA Cup naar verwachting.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:34 schreef Tomhoog het volgende:
Waar is Mutu?(iets gemist?)
Beckham weer basisplekje!
Schandalig ja. Dat hij die pingel terugdraaide oke, was wel terecht maar wat verderop had hij er zeker een moeten geven. Verder werd elk twijfelgevalletje meteen richting Milan gegeven. Er zat echt meer in voor Viola die tweede helft.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:30 schreef DIGGER het volgende:
Wat plaatjes van de spandoeken: http://www.repubblica.it/(...)o/meazza-kaka/1.html
Rosetti was wel wederom een thuisfluiter in San Siro, onbegrijpelijk dat die man zo goed gevonden wordt.
grapjasquote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:59 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik maak me dan ook geen illusies over AC Milan.
haha, Inter krijgt het er van langs!quote:Op zondag 18 januari 2009 15:50 schreef borisz het volgende:
15.00 Sampdoria Palermo 0-1 Rust
15.00 Torino AS Roma 0-0 Rust
15.00 Cagliari Udinese 2-0 Rust
15.00 Atalanta Internazionale 3-0 Rust
15.00 Chievo Napoli 1-0 Rust
15.00 Lecce Genoa 0-0 Rust
15.00 Catania Bologna 0-0 Rust
Catania nog maar met 10.
hmm crap. heb ik net toto op hen gezet :/quote:Op zondag 18 januari 2009 16:30 schreef Rucebo het volgende:
[..]
0-0, niet geweldig zonder Totti & Vucinic
Ik ook, en op Napoliquote:Op zondag 18 januari 2009 16:31 schreef Silaz het volgende:
[..]
hmm crap. heb ik net toto op hen gezet :/
Denk dat het zo'n 90 minuten duurt, zal wel in Rome gespeeld worden. Ik ga er vanuit dat ze allebei met 11 spelers beginnen, maar daarvoor zou ik over 55 minuten inschakelen op Sport 1. Tip is om op minimaal 42" te kijken, dan zie je het beter.quote:Op zondag 18 januari 2009 19:31 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat denken jullie van lazio - juve
quote:Op zondag 18 januari 2009 19:35 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Denk dat het zo'n 90 minuten duurt, zal wel in Rome gespeeld worden. Ik ga er vanuit dat ze allebei met 11 spelers beginnen, maar daarvoor zou ik over 55 minuten inschakelen op Sport 1. Tip is om op minimaal 42" te kijken, dan zie je het beter.
Geniaalquote:Op zondag 18 januari 2009 19:35 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Denk dat het zo'n 90 minuten duurt, zal wel in Rome gespeeld worden. Ik ga er vanuit dat ze allebei met 11 spelers beginnen, maar daarvoor zou ik over 55 minuten inschakelen op Sport 1. Tip is om op minimaal 42" te kijken, dan zie je het beter.
[..]
Ambroquote:Op zondag 18 januari 2009 19:35 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Misschien sportieve hoogconjuctuur daar?quote:Op zondag 18 januari 2009 19:56 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik wist eigenlijk niet dat er zoveel Serie A clubs in het arme (?) zuiden zitten.
Veel?quote:Op zondag 18 januari 2009 19:56 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik wist eigenlijk niet dat er zoveel Serie A clubs in het arme (?) zuiden zitten.
[..]
Ik wel, maar ik ben ook gewoon abonne bij sport 1, en tap geen streams van slechte kwaliteit van inet af.quote:Op zondag 18 januari 2009 20:53 schreef M0NTANA het volgende:
Hebben jullie ook geen geluid?
Zijn we het toch nog eens ergens over eens.quote:
En het zou ook terecht zijn.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:09 schreef pfaf het volgende:
Nog 10 minuutjes. Puntverlies voor JuveMerda zou prachtig zijn na de afdroging van Inter!
jorien had z'n zakgeld op winst Juve ingezet, als dat dan niet gebeurt, is de match automatisch saai.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:29 schreef Chadi het volgende:
Saai was de wedstrijd net allerminst
quote:Op zondag 18 januari 2009 22:31 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
jorien had z'n zakgeld op winst Juve ingezet, als dat dan niet gebeurt, is de match automatisch saai.
Ik had het vannacht op je moeder, saai dat het was.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:31 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
jorien had z'n zakgeld op winst Juve ingezet, als dat dan niet gebeurt, is de match automatisch saai.
Tering wat ben jij slecht in trash talkquote:Op zondag 18 januari 2009 23:30 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik had het vannacht op je moeder, saai dat het was.
ligt het toch niet aan het voetbal
quote:Op zondag 18 januari 2009 23:30 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 januari 2009 23:30 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Jammer dat ze niet verloren hadden, bedoel je!quote:
Godsgloeiende!quote:Op zondag 18 januari 2009 23:30 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Roma komt er aan, dus de punten zijn hard nodig.quote:Op maandag 19 januari 2009 07:53 schreef Aanvoerder het volgende:
Jammer van de 1-1, maar toch netjes van Lazio.
Wat een tackle van Izco:quote:
Aardig. Maar die van Ledesma is mooier.quote:
Heb je ook gezien hoe?quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:11 schreef Ambrosius het volgende:
2-1 Inter op dit moment (eerst 1-1).
Roma is gewoon kut. Terecht dat de arbitrage hier rekening mee houdt.quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:18 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Heb je ook gezien hoe?
Eerst scoort Vucinic al vallend met de hand, de scheids geeft Vucinic geel, maar de overtreding op Vucinic was al duidelijk eerder, dus het had gewoon een pingel moeten zijn.
Inter scoort direct hierna de 1-0
En nu net, na de 1-1 van Taddei krijgt Inter een vrije trap, kopt Samuel - overduidelijk buitenspel - de bal welke Arthur nog redt. Vervolgens tikt Zlatan de rebound in de goal, welke Roma niet kan wegwerken omdat Maicon - ook overduidelijk buitenspel - obstructie pleegt.
En dan keurt de arbitrage de goal goed
dat zei jij ja....quote:Op vrijdag 23 januari 2009 01:18 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Roma is gewoon kut. Terecht dat de arbitrage hier rekening mee houdt.
Als Roma al kut is dan zijn er geen woorden voor Inter en Milanquote:Op vrijdag 23 januari 2009 01:18 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Roma is gewoon kut. Terecht dat de arbitrage hier rekening mee houdt.
Je vergeet Juve.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:01 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Als Roma al kut is dan zijn er geen woorden voor Inter en Milan![]()
![]()
Nee Juve isquote:
Ik weet niet waar ik na de match meer geirriteerd over ben, de arbitrage vanmiddag of de fouten bij Napoli.quote:Op zondag 25 januari 2009 17:51 schreef LudoSanders het volgende:
Niets gezien van de wedstrijd van Roma, eerste doelpunt van Mexes was overduidelijk buitenspel naar ik begreep? 0-3 winnen in Napels is een uitstekende prestatie, Roma doet weer mee bovenin.
Matig verdedigen zeg..quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:38 schreef DIGGER het volgende:
Kut, lekker begin, direct 1-0, Santana
O ja, tussen de drukte in Firenze door zag ik nog net de 2-1 van Cassano voorbij komen.quote:
en toch 0-2, mooie pass en Zlatan is er sneller bij dan de keeper.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:53 schreef DIGGER het volgende:
Druk van Catania neemt, toe, Paal redde Inter al, inmiddels Cruz eruit voor Maxwell, Inter moet en gaat steeds verder terug.
Lecce in de tussentijd 0-1 voor bij Chievo
Logisch, hij is namelijk net gewisseldquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:00 schreef Cyberia18 het volgende:
Ja rustig maar, het staat nog steeds 1-0.
Zeker nu Di Natale de 2-0 maakt.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:59 schreef DIGGER het volgende:
Juve wordt zo de verliezer van de speelronde
Logisch voor de mensen die kijken ja. Maar niet voor de hier net komen kijken.quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:01 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Logisch, hij is namelijk net gewisseld
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:13 schreef Ambrosius het volgende:
Waarom spelen ze om 20.45 ipv 20.30 trouwens?
http://www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=19155quote:Clubs uit de Italiaanse Serie A en B trappen dit weekeinde een kwartier later af uit protest tegen de dopingstraffen die sporttribunaal CAS donderdag uitsprak tegen de voetballers Daniele Mannini (foto) en Davide Possanzini.
Beiden werden een jaar geschorst omdat ze in december 2007 te laat waren voor een dopingcontrole na de wedstrijd van hun club Brescia. Mannini speelt inmiddels voor Napoli. De door het Italiaans olympisch comité CONI opgelegde schorsing van vijftien dagen was door het wereldantidopingbureau WADA als onvoldoende beoordeeld, waarna de hulp van het CAS werd ingeroepen.
De belangenvereniging voor Italiaanse voetbalprofs sprak schande van de straf en besloot een actie op touw te zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |