quote:Possible Teams
Roma (4-3-2-1): Doni, Cassetti, Mexes, Juan, Riise, Brighi, De Rossi, Perrotta, Pizarro, Aquilani, Vucinic
Milan: (4-3-2-1): Abbiati, Zambrotta, Maldini, Kaladze, Jankulovski, Ambrosini, Pirlo, Seedorf, Ronaldinho, Kaka, Pato
Beckham moest in basis van Berlusconi?quote:Op zondag 11 januari 2009 20:13 schreef DIGGER het volgende:
Nou, vooruit:
Aquilani begint op de bank, Baptista begint in de basis. Zo begint ook Pizarro op de bank, Taddei speelt.
Beckham speelt vanaf de aftrap, net als Favalli, Ambrosini en Kaladze spelen niet.
Ambrosini zit op de bank, Kaladze op het allerlaatste moment geblesseerd afgehaakt.
Beckham vormt dus een 3 mans middenveld voor Milan (dat in een kerstboom speelt, 4-3-2-1) samen met Pirlo en Seedorf.
Daarvoor de bekende Braziliaanse driehoek.
Wel balans als in veel spelers maar verder toch niet echt. Alleen Pirlo kan verdedigen. Seedorf af en toe, Ronaldinho sowieso niet en Becks en Kaka doorgaans ook niet/weinig.quote:Op zondag 11 januari 2009 21:23 schreef Marcoss het volgende:
Het middenveld van Milan heeft wel veel balans trouwens, met Beckham, Kaká, Pirlo, Ronaldinho en Seedorf..
Dat bedoelde ik ookquote:Op zondag 11 januari 2009 21:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wel balans als in veel spelers maar verder toch niet echt. Alleen Pirlo kan verdedigen. Seedorf af en toe, Ronaldinho sowieso niet en Becks en Kaka doorgaans ook niet/weinig.
Jij hebt er verstand van, zeg. Arsenal en Barcelona.quote:Op zondag 11 januari 2009 21:26 schreef Cyberia18 het volgende:
Die Vucinic is wel een held hoor.
Voor de rest: kutteams, kutcompetitie.
Kthanxbai.
Moet jij zeggen, met Lazio en Atletico.quote:Op zondag 11 januari 2009 21:43 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Jij hebt er verstand van, zeg. Arsenal en Barcelona.
quote:Op zondag 11 januari 2009 21:43 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Jij hebt er verstand van, zeg. Arsenal en Barcelona.
Idd zeg, Lazio en Atletico passen nooit in het lijstje Ajax, Arsenal en Barca.quote:
quote:Op zondag 11 januari 2009 19:21 schreef Tim86 het volgende:
Hopen op een on-Italiaanse wedstrijd met veel goals. Toppers met Roma hebben dat nogal vaak voor mijn gevoel.
we weten dat je niks vh italiaans voetbal moet weten, maar je hoeft het hier niet constant te herhalenquote:Op zondag 11 januari 2009 21:26 schreef Cyberia18 het volgende:
Die Vucinic is wel een held hoor.
Voor de rest: kutteams, kutcompetitie.
Kthanxbai.
Lazio en Atletiquote:
hoestgloryhuntershoestquote:Op zondag 11 januari 2009 21:53 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Idd zeg, Lazio en Atletico passen nooit in het lijstje Ajax, Arsenal en Barca.
Wat vind jij van het koppel Mutu en Gilardino? Ik vind het beide fantastische spitsen maar echt als koppel is het niet ideaal voor mijn gevoel..het loopt niet zoals het moet lopen..quote:Op maandag 12 januari 2009 21:20 schreef DIGGER het volgende:
Mutu 3 weken out, geblesseerd.
Betekent direct dat Pazzini niet weg mag/kan.
En het lijkt inmiddels ramkoers tussen Balotelli en Inter, Balotelli zou naar Bolgona willen (kan best een mooi koppel worden, met di Vaio)
Kunnen ze niet gebruiken met de schorsingen van Mexes en Vucinic en de blessures van Totti en Menez..quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:12 schreef DIGGER het volgende:
Aquilani vandaag weer geblesseerd geraakt (spierblessure) in de laatste minuten van de training vandaag. Zal dus de inhaalmatch met Samp sowieso missen, evenals Doni (knieblessure)
Oh okay, ik dacht dat hij zeker out was.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:17 schreef DIGGER het volgende:
Menez zit wel bij de selectie voor morgen
quote:Inter Milan [1 - 1] Genoa
21' Adriano (pen.)
75' [1 - 0] Adriano
79' [1 - 1] M. Rossi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |