uitdagen!quote:
Het rellen wil maar niet op gang komen.quote:
Ja ik word super opgewonden door dat plaatje in de opquote:
quote:Op zondag 11 januari 2009 02:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik word super opgewonden door dat plaatje in de op
Altijd subtiel die antirookdingenquote:
jij ook al... wor er zo eil van dat ik de letter g niet uit mijn mond krijg!quote:Op zondag 11 januari 2009 02:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik word super opgewonden door dat plaatje in de op
is dat tegenwoordig zo'n grote gangmakert ?quote:
Ik rook ook gewoon door.quote:Op zondag 11 januari 2009 02:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
Altijd subtiel die antirookdingen![]()
Toen mijn ma 8 weken geleden vroeg of ik op d'r crematie wilde spreken hebben we dat nog fijn met een peuk doorgenomen...
Stoppen met roken is voor de 1 een makkie voor de ander een crime!
Wat heeft dat plaatje met roken te makenquote:Op zondag 11 januari 2009 02:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
Altijd subtiel die antirookdingen![]()
Toen mijn ma 8 weken geleden vroeg of ik op d'r crematie wilde spreken hebben we dat nog fijn met een peuk doorgenomen...
Stoppen met roken is voor de 1 een makkie voor de ander een crime!
je kijkt verkeerd schat : [RLS SC #083] Betreden op eigen risicoquote:Op zondag 11 januari 2009 03:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat heeft dat plaatje met roken te maken
Nee hij doet het licht aanquote:Op zondag 11 januari 2009 03:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
is dat tegenwoordig zo'n grote gangmakert ?
same here, al probeer ik nog wel steeds elke maand te stoppenquote:Op zondag 11 januari 2009 03:00 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik rook ook gewoon door.![]()
Ja is niet goed, ik weet het maar maar maar................................
Oh die.. dacht de opquote:Op zondag 11 januari 2009 03:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
je kijkt verkeerd schat : [RLS SC #083] Betreden op eigen risico
heel verlegen manneke irl heurquote:
Dat geloof ik nietquote:
dan niet hahahah misschien moet je het eens aan Day, Flugel of Mau vragenquote:
ik ben trouwens ook heel verlegenquote:
Ohhh ik had juist nog oude topics gelezen van meets.. Dacht dat het anders zatquote:Op zondag 11 januari 2009 03:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
dan niet hahahah misschien moet je het eens aan Day, Flugel of Mau vragen
* even op z'n woorden gaat letten.quote:Op zondag 11 januari 2009 03:05 schreef remlof het volgende:
* remlof betreedt dit topic op eigen risico
Alleen als ik een note krijg!quote:Op zondag 11 januari 2009 03:05 schreef remlof het volgende:
Waarom gingen die bellen afquote:Op zondag 11 januari 2009 03:05 schreef remlof het volgende:
whehe niet al te best gelezen vermoed ikquote:Op zondag 11 januari 2009 03:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Ohhh ik had juist nog oude topics gelezen van meets.. Dacht dat het anders zat
VB is heul niet verlegen. Wel beetje slijmerig met roosjes uitdelenquote:Op zondag 11 januari 2009 03:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Ohhh ik had juist nog oude topics gelezen van meets.. Dacht dat het anders zat
Waarom noemde je me een kutwijf netquote:
om de verlegenheid te maskeren haha day, flugel en mau hadden vooraf gezegd dat ze me stuk gingen maken... ff een roos en hoppakee...quote:Op zondag 11 januari 2009 03:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
VB is heul niet verlegen. Wel beetje slijmerig met roosjes uitdelen
Nu welquote:Op zondag 11 januari 2009 03:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Alleen als ik een note krijg!![]()
![]()
Ik heb er nog steeds geen!![]()
Ik ben helemaal niet verlegen, ben eerder irritantquote:Op zondag 11 januari 2009 03:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
om de verlegenheid te maskeren haha day, flugel en mau hadden vooraf gezegd dat ze me stuk gingen maken... ff een roos en hoppakee...
quote:Op zondag 11 januari 2009 03:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Alleen als ik een note krijg!![]()
![]()
Ik heb er nog steeds geen!![]()
Nee ik was er ook niet bij.. Zal welquote:Op zondag 11 januari 2009 03:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
whehe niet al te best gelezen vermoed ik
quote:
Ja sjesus echt wel.. Ik ga ff een drie gangen menu koken ..quote:Op zondag 11 januari 2009 03:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Doorgeven als hij af is!![]()
Zijn jullie allemaal bang voor Remlof ofzo?
Ik zou het niet doen.quote:Op zondag 11 januari 2009 03:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nu ben ik ook stoer, en lijkt het net alsof ik rel enzo!
![]()
Bart, ik heb een note, 5 euro uit de pot vind ik!![]()
Oohw tjeez, ik zie mezelf er voor aan, om in een zwak moment 4,50 te betalen voor die kutnote!
staat erquote:Een note voor liesje
En wat staat erinquote:
Ahhhquote:
Wat een lef heb jequote:Op zondag 11 januari 2009 03:18 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik heb even getwijfeld, maar ik durf toch.
http://www.fok.nl/shop/notes.phpquote:Op zondag 11 januari 2009 03:18 schreef Coos het volgende:
Heb ik eigenlijk notes? En waar zie ik dat?![]()
En wat staat er in zo'n note?![]()
Allemaal vragen!!!
quote:
Wel aan mij. We zijn closequote:Op zondag 11 januari 2009 03:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mocht je het wel vertellen enzo? qua marketingtechnisch?
quote:Op zondag 11 januari 2009 03:18 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik heb even getwijfeld, maar ik durf toch.
En Coos hoeveel ?quote:
Klantenbinding is het belangrijkstequote:Op zondag 11 januari 2009 03:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mocht je het wel vertellen enzo? qua marketingtechnisch?
2quote:
Notes geven en er geld voor vragenquote:
quote:Op zondag 11 januari 2009 03:25 schreef Coos het volgende:
[..]
2![]()
Maar al waren het er 5000 het is mij best.![]()
Maarre Remlof doe es zeggen wat houden die notes is?
Ken ik wat winnen??
Je kan niks winnen Lies!!quote:
Het gaat allemaal om status Coos!quote:Op zondag 11 januari 2009 03:25 schreef Coos het volgende:
[..]
2![]()
Maar al waren het er 5000 het is mij best.![]()
Maarre Remlof doe es zeggen wat houden die notes is?
Ken ik wat winnen??
Nee das niet zo mooi Lies ...quote:Op zondag 11 januari 2009 03:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het gaat allemaal om status Coos!
Een beetje baas heeft 31 notes jeweetz.
Bewaren voor de meet.quote:Op zondag 11 januari 2009 03:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb nog een potje met fokgeld enzo!
Meet bij Hondjes (oh nee) nog niet wat was het alernatief ook alweerquote:Op zondag 11 januari 2009 03:31 schreef Coos het volgende:
[..]
Bewaren voor de meet.![]()
LS redt zich wel.
trouwerij Juud en dementorquote:Op zondag 11 januari 2009 03:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Meet bij Hondjes (oh nee) nog niet wat was het alernatief ook alweer
Cool..quote:Op zondag 11 januari 2009 03:37 schreef Coos het volgende:
[..]
Bij mij op de camping http://www.eltemplodelsol.com/
quote:
Hou je toch je muts op.quote:Op zondag 11 januari 2009 03:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Cool... Heb nog niet verder geklikt maar ik ga niet in me blote kont
Uhhh.. Laat maar. TRUSTE COOSquote:
Ja maar twee daarvan vind ik wel grappig ..Voor de hebquote:
quote:
Ik ben er nog hoor. Dacht dat je een ban had ipv een notequote:Op zondag 11 januari 2009 03:59 schreef liesje1979 het volgende:
Slaap lekker Soury en Coos!![]()
Slaap lekker Fok!
Nu niet meerquote:Op zondag 11 januari 2009 04:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben er nog hoor. Dacht dat je een ban had ipv een note
hiero gaan actie vandaag ..quote:Op zondag 11 januari 2009 11:14 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen!
Vandaag moet ik er echt even aan geloven. Ik ga poetsen.
En mijn belastingadministratie bij elkaar zoeken.
Vandaag geen halfslachtige pogingen, maar vol gas.
Maar eerst karamelcappuccino.
Ach dat is inherent aan het hebben van kinderenquote:Op zondag 11 januari 2009 11:24 schreef Copycat het volgende:
Kijk maar uit dat je ook niet wordt aangestoken, bommie!
Ja, doe maar!quote:Op zondag 11 januari 2009 11:26 schreef versabommie het volgende:
gelukkig heb ik heel januari vrij, had ik dat al verteld, of zal ik dat morgenochtend weer vertellen?
in dat geval zal ik het dan graag voor je doen... ik hou er van andere mensen op te vrolijken!quote:Op zondag 11 januari 2009 11:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, doe maar!
Word ik vrolijk van, op de maandagochtend!
Gewoon overstappen op Slivovicquote:
Goed punt, die tattoo ik er wel naast. Ik ga gewoon de Gall & Gall van het Oostblok op me painten.quote:
mooi! Slivo is de bom, multifunctioneel ook.. nooit zulke schone dvd's gehad als met het gebruik van slivo als schoonmaakmiddelquote:Op zondag 11 januari 2009 11:39 schreef Noek het volgende:
[..]
Goed punt, die tattoo ik er wel naast. Ik ga gewoon de Gall & Gall van het Oostblok op me painten.
Echt? *kijkt naar de ramenquote:Op zondag 11 januari 2009 11:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
mooi! Slivo is de bom, multifunctioneel ook.. nooit zulke schone dvd's gehad als met het gebruik van slivo als schoonmaakmiddel
ja joh perfect spul.. beetje de ramen ermee schoonmaken en dat combineren met elke 5 minuten een slok ... wedden dat je ramen schoon lijken na een uurtje?quote:Op zondag 11 januari 2009 11:52 schreef Noek het volgende:
[..]
Echt? *kijkt naar de ramen
[ afbeelding ]
haha! Hier val ik in de conversatiequote:Op zondag 11 januari 2009 12:03 schreef versabommie het volgende:
ok, dit is de situatie... op beide banken ligt een kind te ronken en ik zit uiteindelijk bassie en adriaan te kijken godverde...
Ja lach er maar om... Bassie heeft de sleutel.. pak hem dan toch, sloop hem!quote:Op zondag 11 januari 2009 12:05 schreef dieenebart het volgende:
[..]
haha! Hier val ik in de conversatie![]()
(dit is nog béter dan Taco Zip!)
Aw.quote:Op zondag 11 januari 2009 12:03 schreef versabommie het volgende:
ok, dit is de situatie... op beide banken ligt een kind te ronken en ik zit uiteindelijk bassie en adriaan te kijken godverde...
Broertje van Corey the Partyboy?quote:Op zondag 11 januari 2009 12:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja lach er maar om... Bassie heeft de sleutel.. pak hem dan toch, sloop hem!
maargoed over Taco gesproken ...
Stel trouwt in fastfoodzaak
De 21-jarige Caragh Brooks uit Australië ontmoette de 30-jarige Paul met eveneens de achternaam Brooks op een datingsite. Na negen maanden e-mailen en bellen verhuisde Caragh naar de VS. Paul vroeg zijn geliefde op oudejaarsavond. Omdat ze graag bij het Mexicaanse fastfoodketen Taco Bell vertoeven besloten ze daar te trouwen
Nee, juist niet eigenlijk. Van mij hoeven ze nooit groot te worden. Dat doen ze maar als ze dood zijn.quote:Op zondag 11 januari 2009 12:10 schreef dieenebart het volgende:
[..]
En jij je maar afvragen waarom sommige mannen nooit helemaal opgroeien
Nee, die meuk die ze jou als vodka verkocht hebben.quote:
awquote:Op zondag 11 januari 2009 12:13 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, juist niet eigenlijk. Van mij hoeven ze nooit groot te worden. Dat doen ze maar als ze dood zijn.
goedemiddag sprankelend koekie!quote:
quote:Op zondag 11 januari 2009 13:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
goedemiddag sprankelend roodharig koekie!
Je mag best bij mij enthousiast komen schoonmaken hoor.quote:Op zondag 11 januari 2009 13:32 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ben jaloers op Cc! Ik wil ook zo enthousiast verder gaan met schoonmaken.
Het ging juist om het gebrek aan enthousiasmequote:Op zondag 11 januari 2009 13:47 schreef Talitha het volgende:
[..]
Je mag best bij mij enthousiast komen schoonmaken hoor.![]()
quote:Op zondag 11 januari 2009 13:49 schreef Copycat het volgende:
Klaar! Tenminste, met woonkamer en badkamer en meteen ook maar mezelf een goede scrub down gegeven.
Zo eerst even die belastingzooi uitzoeken en dan het toilet doen en als ik dan nog zin heb, de keuken. Maar dat betwijfel ik.
The key to cleaning with enthousiasm: loud music to clean to.
Daar heb ik zelf al genoeg van.quote:Op zondag 11 januari 2009 13:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het ging juist om het gebrek aan enthousiasme
De ramen? De buitenkant wordt hier gedaan, en de binnenkant doe ik misschien 1 a 2 keer per jaar ofzo.quote:Op zondag 11 januari 2009 13:55 schreef Copycat het volgende:
Met muziek ga ik als een speer. Luidkeels meezingen, swingend met de stofdoek.
Maar nu heb ik deze schoonmaakwoede maar heel sporadisch, dat scheelt. Plus dat het een teringbende was.
En eigenlijk zouden mijn ramen ook wel een zeemlap kunnen gebruiken, maar ik doe net alsof ik dat niet zie.
Ik heb weer eens half-half migraine (elke dag zo'n beetje de laatste weekquote:Op zondag 11 januari 2009 13:49 schreef Copycat het volgende:
The key to cleaning with enthousiasm: loud music to clean to.
ff een imigran in je hol vrotten en je gaat weer als herboren!quote:Op zondag 11 januari 2009 14:02 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik heb weer eens half-half migraine (elke dag zo'n beetje de laatste week), dus no loud music for me!
Maar omdat ik zo zielig ben hoef ik uiteraard ook niet te poetsen vandaag.
Das een paardenmiddel, daar wil ik eik niet graag aan...quote:Op zondag 11 januari 2009 14:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
ff een imigran in je hol vrotten en je gaat weer als herboren!
Voor de buitenkant heb ik ook een mannetje, maar die heb ik al even niet meer gezien.quote:Op zondag 11 januari 2009 13:58 schreef liesje1979 het volgende:
De ramen? De buitenkant wordt hier gedaan, en de binnenkant doe ik misschien 1 a 2 keer per jaar ofzo.
Het staat dan ook vrij laag op mijn prioriteitenlijstje. Het probleem is dat ik gister wel lekker ging, maar toen belde mijn moeder dus over dat huisje, en toen had ik geen zin meer.
sinds ik twee keer imigran gebruikt heb, ben ik na een leven met migraine nu al 2 jaar zonder!quote:Op zondag 11 januari 2009 14:14 schreef Talitha het volgende:
[..]
Das een paardenmiddel, daar wil ik eik niet graag aan...
Vodka-tampon dan maar eens proberen?
Ja duh. Eerst moet ik het morgen meenemen en dumpen bij die collega en dan neemt hij wel contact met je op.quote:Op zondag 11 januari 2009 14:22 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik heb anders niks ontvangen.![]()
Morning ppl.
Hier hetzelfde. Nou ja, geen leven met migraine, maar wel een paar jaar. Na vier Imigran nooit meer last van.quote:Op zondag 11 januari 2009 14:27 schreef versabommie het volgende:
sinds ik twee keer imigran gebruikt heb, ben ik na een leven met migraine nu al 2 jaar zonder!
Lijkt me beter dan door je strot.quote:
Goedemorgen Frits!quote:Op zondag 11 januari 2009 14:22 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik heb anders niks ontvangen.![]()
Morning ppl.
Jij had het 1 of 2 keer per jaar toch? Ik minstens 1 keer per maand. Das wel een boel imigran dan. Maar hoezo zonder? Omdat je geen migraine meer krijgt of omdat je imigran neemt als je het krijgt?quote:Op zondag 11 januari 2009 14:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
sinds ik twee keer imigran gebruikt heb, ben ik na een leven met migraine nu al 2 jaar zonder!
Ik vind wodka ook goor.quote:Op zondag 11 januari 2009 14:31 schreef Noek het volgende:
[..]
Lijkt me beter dan door je strot.
Cc-tje, hoe weet jij nou of dat meuk is die ze me hebben verkocht. Je weet niet eens hoe die smaakt, draak! Dadelijk ligt het wel gewoon aan het feit dat het vodka is en dan?? Nou, dan spuug ik dus op vodka.![]()
Geschaatst en nu sushi maken.
Ik heb het even opgezocht en Skyy is Amerikaanse vodka. Daar begint het gedonder al! In Amerika moeten ze gewoon smoothies en burgers maken.quote:Op zondag 11 januari 2009 14:31 schreef Noek het volgende:
Cc-tje, hoe weet jij nou of dat meuk is die ze me hebben verkocht. Je weet niet eens hoe die smaakt, draak! Dadelijk ligt het wel gewoon aan het feit dat het vodka is en dan?? Nou, dan spuug ik dus op vodka.![]()
Geschaatst en nu sushi maken.
quote:Op zondag 11 januari 2009 14:32 schreef liesje1979 het volgende:
Cc, jij hebt ook overal mannetjes voor he? Is dit je raamjunk?
Yo, ik heb ff een PM gestuurd en als het goed is krijg ik het spul een dezer dagen, tis al even onderweg.quote:
Lekker aan het trollen?quote:Op zondag 11 januari 2009 14:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Goedemorgen Frits!![]()
![]()
Cc, jij hebt ook overal mannetjes voor he? Is dit je raamjunk?
Trollen? (Geen idee wat je bedoelt, maar als het zitten wachten tot ik genoeg zin heb om te gaan douchen, dan ja!)quote:Op zondag 11 januari 2009 14:44 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Lekker aan het trollen?![]()
Probeer je nog een note te scoren?
Maar wel heel zuiver en mild heur. Weet ik veel. Maar zeg eerlijk, de fles is best leuk.quote:Op zondag 11 januari 2009 14:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb het even opgezocht en Skyy is Amerikaanse vodka. Daar begint het gedonder al! In Amerika moeten ze gewoon smoothies en burgers maken.
Sushi
![]()
Ik kreeg het via de huisarts. Slechts vier, maar meer had ik er ook niet nodig.quote:Op zondag 11 januari 2009 14:46 schreef CarOnline het volgende:
Imigran?
Verkrijgbaar via de huisarts? Ik gebruik al een tijdje Migranin, maar dat mag in NL niet verkocht worden dus dat haalde ik uit Duitsland toen ik nog in NL woonde.
Maar ik heb er niet altijd baad bij.
En toch af en toe wel een flinke migrainebui in mn dak gehad en daar wil ik dan zsm vanaf uiteraard.
Dus ff de NLse huisarts bellen of is dat ook via de apotheek verkrijgbaar?
Mja, ik weet het niet, volgens mij is het op recept. Ik krijg er altijd een paar van mijn moeder. Maar het helpt bij mij wel, alleen gebruik ik ze echt alleen als ik niets anders meer kan dan doodstil in het pikdonker op mijn bed liggen. En dat is ongeveer 2x per jaar.quote:Op zondag 11 januari 2009 14:46 schreef CarOnline het volgende:
Imigran?
Verkrijgbaar via de huisarts? Ik gebruik al een tijdje Migranin, maar dat mag in NL niet verkocht worden dus dat haalde ik uit Duitsland toen ik nog in NL woonde.
Maar ik heb er niet altijd baad bij.
En toch af en toe wel een flinke migrainebui in mn dak gehad en daar wil ik dan zsm vanaf uiteraard.
Dus ff de NLse huisarts bellen of is dat ook via de apotheek verkrijgbaar?
Oke, ff bellen dan morgen!quote:Op zondag 11 januari 2009 14:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik kreeg het via de huisarts. Slechts vier, maar meer had ik er ook niet nodig.
Nu was mijn migraine toen ook overduidelijk een stressreactie. Dus dat zal ook wel schelen aangezien ik nu stressvrij ben.
quote:Op zondag 11 januari 2009 14:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Trollen? (Geen idee wat je bedoelt, maar als het zitten wachten tot ik genoeg zin heb om te gaan douchen, dan ja!)
Ja, veel...quote:Ja tof! Ik heb gewoon een note nu!Ik kom ook gelijk heel anders over he? Veel stoerder.
![]()
quote:Op zondag 11 januari 2009 14:43 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Yo, ik heb ff een PM gestuurd en als het goed is krijg ik het spul een dezer dagen, tis al even onderweg.
Zodra ik het binnen heb gaat het in NL op de post voor je, scheelt zo weer een dikke week
Best leuk. Maar haalt het niet bij deze fles:quote:Op zondag 11 januari 2009 14:48 schreef Noek het volgende:
Maar wel heel zuiver en mild heur. Weet ik veel. Maar zeg eerlijk, de fles is best leuk.
Rijst staat op. Sake is ook ranzig trouwens. Ik blijf nog wel even op de camping zitten.
Ik heb het wel vaker, van de week voelde ik er eentje opkomen, was er net op tijd bij.quote:Op zondag 11 januari 2009 14:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mja, ik weet het niet, volgens mij is het op recept. Ik krijg er altijd een paar van mijn moeder. Maar het helpt bij mij wel, alleen gebruik ik ze echt alleen als ik niets anders meer kan dan doodstil in het pikdonker op mijn bed liggen. En dat is ongeveer 2x per jaar.
Hoe gaat het met het niet roken?quote:Op zondag 11 januari 2009 14:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Best leuk. Maar haalt het niet bij deze fles:
[ afbeelding ]Zal ik er gewoon een liquid lunch van maken?
Ja zie je? Ik wist het, dat het me goed zou doen!quote:Op zondag 11 januari 2009 14:51 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
![]()
Dat is dus niet trollen, maar wat trollen dan wel?![]()
[..]
Ja, veel...
quote:Op zondag 11 januari 2009 14:56 schreef Copycat het volgende:
I fell off the waggon. Want het is weekend.
Maar slechts voor vijf Euro gehaald, dus straks nog een kleintje draaien en dan is het weer cold turkey.
Had ik al verteld dat ik geen ruggengraat heb?
Iemand anders uit de tent lokken door vervelende insinuaties, schijnargumenten en natuurlijk volslagen uit de lucht gegrepen beledigingen.quote:Op zondag 11 januari 2009 14:55 schreef liesje1979 het volgende:
Dat is dus niet trollen, maar wat trollen dan wel?![]()
quote:Op zondag 11 januari 2009 14:59 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Iemand anders uit de tent lokken door vervelende insinuaties, schijnargumenten en natuurlijk volslagen uit de lucht gegrepen beledigingen.
Mwah, het viel inderdaad wel mee. Jij was meer aan het flamen inderdaad.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En dat was ik aan het doen!?Waar?
Vind ik ook eigenlijk maar tegelijkertijd vind ik het ook weer fascinerend.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:03 schreef Talitha het volgende:
Dat Gaza-webcam-topic is wel een beetje morbide vinnik. Als er geen bommen vallen is het saai en gaan ze slapen. Schandalig ook dat ze ons niet 24/7 "entertainen" daar in de Gaza-strook!![]()
Maar ik ga het eens proberen: computerloos leven. Tot over een weekje ofzo.![]()
Donker kan weinig kwaad. Pleur het er maar inquote:Op zondag 11 januari 2009 15:06 schreef liesje1979 het volgende:
Even een vraagje he? Is het echt zo schadelijk als ik straks mijn haar nog een keer verf? Donkerder zodat die rode gloed weg is? Of valt het dan uit?
Moet kunnen. Ze hebben bij mij wel eens 4x achter elkaar geverft en heb nog steeds een dikke bos haar.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:06 schreef liesje1979 het volgende:
Even een vraagje he? Is het echt zo schadelijk als ik straks mijn haar nog een keer verf? Donkerder zodat die rode gloed weg is? Of valt het dan uit?
En flamen is vast ook niet vastgeplakt op de bank zitten he?quote:Op zondag 11 januari 2009 15:07 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Mwah, het viel inderdaad wel mee. Jij was meer aan het flamen inderdaad.
Ah fijn! Dan heb ik opeens een missie nu! Zo even verf halen!quote:Op zondag 11 januari 2009 15:07 schreef Noek het volgende:
[..]
Donker kan weinig kwaad. Pleur het er maar in
Kijk uit met de bruintinten hoor. Vanaf midden bruin wordt het al bijna zwart. Ook al lonkt er een lichtbruine chick naar je.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ah fijn! Dan heb ik opeens een missie nu! Zo even verf halen!
Nee.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En flamen is vast ook niet vastgeplakt op de bank zitten he?
Mja, ik had cacaubruin genomen, en echt op de verpakking hebben ze het niet over rood, en zo ziet het er ook niet uit. Maar dat is het dus wel. Ik wil gewoon ietsjes donkerder, maar wel bruin. Suggesties?quote:Op zondag 11 januari 2009 15:10 schreef Noek het volgende:
[..]
Kijk uit met de bruintinten hoor. Vanaf midden bruin wordt het al bijna zwart. Ook al lonkt er een licht bruine chick naar je.
Nou je hebt echt een hoge pet van me op he?quote:
Welk merk is dat dan? En hoe donker is het nu? Heb je een plaatje van de haarkleur?quote:Op zondag 11 januari 2009 15:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mja, ik had cacaubruin genomen, en echt op de verpakking hebben ze het niet over rood, en zo ziet het er ook niet uit. Maar dat is het dus wel. Ik wil gewoon ietsjes donkerder, maar wel bruin. Suggesties?
quote:Op zondag 11 januari 2009 15:20 schreef Noek het volgende:
[..]
Welk merk is dat dan? En hoe donker is het nu? Heb je een plaatje van de haarkleur?
Als het deze cacaobruin is dan zie ik daar veel roodpigment in en moet je naar echt naar een donkerder bruin toe.
[ afbeelding ]
ja ik had 1 a twee keer per jaar gemiddeld (!) een aanval van zo'n pak hem beet 2-3 weken... dan lag ik twee drie weken te kermen in het donker...quote:Op zondag 11 januari 2009 14:37 schreef Talitha het volgende:
[..]
Jij had het 1 of 2 keer per jaar toch? Ik minstens 1 keer per maand. Das wel een boel imigran dan. Maar hoezo zonder? Omdat je geen migraine meer krijgt of omdat je imigran neemt als je het krijgt?
Heb me wel bedacht dat minder computeren ook weleens zou kunnen helpen. Misschien eens een computerloos weekje inlassen komende week...
nee jij doet goede rellen, lelijke kastnicht!quote:Op zondag 11 januari 2009 15:27 schreef Gert het volgende:
Goedemiddag.![]()
Hee Caro: gisteren dronken geworden en tóch niet gerookt.![]()
Dus het wordt éxtra lekker vrijdag.![]()
Ik heb effe snel door de SC's van gisteren en vannacht gebladerd, maar: kon er nou écht geen rel vanaf, stelletje prutsers!
geen vrouwelijk functioneel naakt op de foto -1!quote:Op zondag 11 januari 2009 15:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja!
[ afbeelding ]
(Door de foto lijkt het nu vrij rood, maar als ik de verpakking gewoon bekijk, lijkt het veel bruiner dan op de foto)
En het is nu zo:
[ afbeelding ]
Oh jee, ik zie in die verpakking alleen al heel veel roodpigment.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja!
[ afbeelding ]
(Door de foto lijkt het nu vrij rood, maar als ik de verpakking gewoon bekijk, lijkt het veel bruiner dan op de foto)
En het is nu zo:
[ afbeelding ]
Niet eens "heaumeau"? Valt me tegen, voor een adept van die kleutersite.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
nee jij doet goede rellen, lelijke kastnicht!
die martin gaus adepten uit die snelkookpan in ijdorp dienen van iedereen kansloos te verliezen, pas dan zal deze wereld vrede kennen, sterker, voor elke wedstrijd die ajax wint, schiet ik een konijntje dood vanaf heden!quote:Op zondag 11 januari 2009 15:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Niet eens "heaumeau"? Valt me tegen, voor een adept van die kleutersite. [ afbeelding ]
Toch was het wel even goed om te noemen dat die stinkneuzen kansloos verloren hebben van de nummer 10 van de bundesliga.
JIj hebt echt het beste met die jongen voor hè? Hij is op dit moment gewoon de beste, niks meer en niks minder.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik hoop dat Kramer een fout maakt in de bocht en gediskwalificeerd wordt.
Kunnen ze voor dat geld mooi een poort bouwen bij de entrre naar de gazastrook, met "Arbeit macht frei" er boven.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:38 schreef versabommie het volgende:
whehe doen de duitsers nog ff een verkapt excuus voor de holocaust, is het weer niet goed:
'Boycot Aldi en Lidl'
Via SMS-berichten en berichten op internet worden mensen opgeroepen geen boodschappen meer te doen bij Aldi en Lidl.
Deze winkels hebben besloten de omzet die zij op 10 januari maakten, aan Israël te doneren. Enkele mensen zijn het hier niet mee eens, en hebben besloten een boycotactie te beginnen. Op Duitse websites zijn al veel beschuldigingen te lezen, zoals "het geld van Aldi en Lidl wordt gebruikt om bij te dragen aan de vernietiging van Palestina".
Da's in de praktijk wat lastig hier, maar ik koop vanaf nu na elke gewonnen neuzenmatch een hele week vlees van de bio-industrie.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
die martin gaus adepten uit die snelkookpan in ijdorp dienen van iedereen kansloos te verliezen, pas dan zal deze wereld vrede kennen, sterker, voor elke wedstrijd die ajax wint, schiet ik een konijntje dood vanaf heden!
quote:Op zondag 11 januari 2009 15:51 schreef Noek het volgende:
Oh en Liesje, als je het dan nog een keer gaat verven. Deze week even een masker maken en laten trekken.
Olijfolie en honing in pas gewassen haar. Plastic folie en dan een een warme handdoek eromheen wikkelen. Gewoon een dagje laten trekken en 's avonds uitspoelen. Ies goed. Ies fijn.
Nee, skip die maar. Stinkt als de hel. Olijfolie en honing zijnquote:
elke keer als van Basten doet juigen, gaat er een engeltje dood, wist je dat?quote:Op zondag 11 januari 2009 15:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Da's in de praktijk wat lastig hier, maar ik koop vanaf nu na elke gewonnen neuzenmatch een hele week vlees van de bio-industrie.
Klinkt smerig.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:53 schreef versabommie het volgende:
ben bezig met een soort van inburgeringscursus hier in Arnheim (Jawohl) ... heb nu een broodje warm vleesch speciaal.. denk je dat er op dat ding zit? warm vlees, gebakken ei en een ananas + een teveel aan pindasaus waardoor bij elke hap de hele boel volledig onderloopt!
Whoohoo.. maar wel lekker!
Ok! En middenbruin dus. Ik moet toch nog even naar de stad, ik ga het gelijk kopen.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:51 schreef Noek het volgende:
Oh en Liesje, als je het dan nog een keer gaat verven. Deze week even een masker maken en laten trekken.
Olijfolie en honing in pas gewassen haar. Plastic folie en dan een een warme handdoek eromheen wikkelen. Gewoon een dagje laten trekken en 's avonds uitspoelen. Ies goed. Ies fijn.
Ja!quote:Op zondag 11 januari 2009 15:54 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, skip die maar. Stinkt als de hel. Olijfolie en honing zijn.
Hoewast? Was het leuk?
Da's dan wel weer OK, want engeltjes zijn nichterige neuzen. Met hun vleugeltjes.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
elke keer als van Basten doet juigen, gaat er een engeltje dood, wist je dat?
check! hebben ze hier! kan ik zelfs via thuisbezorgd laten brengenquote:Op zondag 11 januari 2009 15:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Klinkt smerig.
Dood aan de ananas.
Of het moet verse zijn en als toetje. Maar niet door of op je warme vreten.
In Den Haag is de "kapsalon" over komen waaien uit Rotjeknor. Kennen ze dat ook al, aan de Duitse grens? Een bak met friet, sla, shoarmavlees, daarover heen knoflook- en sambalsaus, dat het helemaal doordrenkt raakt, en dan kaas en even onder grill.
Je hebt drie dagen geen honger meer als je dat naar binnen hebt gewerkt. Rooaarr
Ga jij gewoon eerder dan ik, culinair dingesen? Wel een review in CUL hè? Met pics.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja!
Wij gaan eind van de maand naar de Koperen Kees!
Succes!quote:Op zondag 11 januari 2009 15:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ok! En middenbruin dus. Ik moet toch nog even naar de stad, ik ga het gelijk kopen.![]()
Thanks voor de hulp Noekje!
Ja maar jij gaat echt naar de top hè, Sjonnie staat helemaal bovenop de apenrots met z'n spatel.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:08 schreef Noek het volgende:
[..]
Ga jij gewoon eerder dan ik, culinair dingesen? Wel een review in CUL hè? Met pics.
Nee nog steeds niet. Het is ook dringen geblazen, tussen al die series die ik volg.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:14 schreef Copycat het volgende:
Gert, heb jij dat curieuze verhaal van die Benjamin al gezien?
Ja muts, heb je mn geheime boodschap op IMDB nog gevonden?quote:Op zondag 11 januari 2009 16:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee nog steeds niet. Het is ook dringen geblazen, tussen al die series die ik volg.
hoi ouwe seriemoordenaar! lekker rustig hier, da's fijn, het kan te gek namelijk..quote:Op zondag 11 januari 2009 16:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee nog steeds niet. Het is ook dringen geblazen, tussen al die series die ik volg.
quote:Op zondag 11 januari 2009 17:27 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja muts, heb je mn geheime boodschap op IMDB nog gevonden?
WJ!quote:Op zondag 11 januari 2009 17:30 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
![]()
high! het liedje is natuurlijk voor jou, maar dat begreep je welll
Ik heb nu middenbruin gekocht, en dat ga ik er vanavond overheen gooien.quote:Op zondag 11 januari 2009 17:29 schreef CarOnline het volgende:
Oh en Liesje, flink wat créme spoeling wil ook wel eens helpen, trekt de kleur eruit.
Wel even in laten trekken.
Heeft bij mijn oranje geholpen.
Oh en verder vind ik die kleur wel mooi hoor.
Ja, duhh dat kan ik hier niet zeggen.quote:
Ja uhh... toch maar downloaden dan..quote:Op zondag 11 januari 2009 18:20 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, duhh dat kan ik hier niet zeggen.
Maar ik zat Hellboy te kijken en na 3 minuten moest ik al aan je denken
Aan ons eigenlijk![]()
Daarom postte ik dat linkje. Van IMDB en als je ff zoekt weet je ook waarom ik aan 'ons' moest denken.
Maar ja. Nu ik dat allemaal zo uit zit te leggen... is ut grappige er eigenlijk wel vanaf![]()
Ik vond het wel lollig. Dat ik Hellboy zat te kijken en dat er dan dàt meteen genoemd werd.
Hintje? Blote voeten in mijn tuin![]()
wrom dan torrents???quote:Op zondag 11 januari 2009 18:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja uhh... toch maar downloaden dan..
Dat enorm onhandige bittorrent (usenet is veel beter) is al druk bezig. [ afbeelding ]
ja maar niet hier maar op een amerikaanse datingsite ( net van gs afgeplukt) .. hilarisch...quote:Op zondag 11 januari 2009 18:58 schreef Coos het volgende:
Ben vanmiddag coffee wezen shoppen.![]()
Lees ik rel?
Omdat ik die snel en grais binnensleep?quote:
usenet steent de grot uit! Ik betaal 7,50 per maand en mag dan alles binnenhalen! Geen dure licenties voor windows 2008 server, office en weet ik wat, nee slechts 7,50 bij eweka en ik mag alles zo downloaden en installeren... Licenties noemen ze wel anders, cracks ofzo maar dat is mierenneukerij!quote:Op zondag 11 januari 2009 19:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Omdat ik die snel en grais binnensleep?
(Het was een sneertje naar een mede-usert cq halfzachte poging tot rellen.)
Ja dat heb ik ook gehad, Eweka en ik snap er geen ene ruk van.quote:Op zondag 11 januari 2009 19:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
usenet steent de grot uit! Ik betaal 7,50 per maand en mag dan alles binnenhalen! Geen dure licenties voor windows 2008 server, office en weet ik wat, nee slechts 7,50 bij eweka en ik mag alles zo downloaden en installeren... Licenties noemen ze wel anders, cracks ofzo maar dat is mierenneukerij!
Ik betaal niets en haal ook alles binnen.quote:Op zondag 11 januari 2009 19:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
usenet steent de grot uit! Ik betaal 7,50 per maand en mag dan alles binnenhalen! Geen dure licenties voor windows 2008 server, office en weet ik wat, nee slechts 7,50 bij eweka en ik mag alles zo downloaden en installeren... Licenties noemen ze wel anders, cracks ofzo maar dat is mierenneukerij!
same here, series, films enzovoorts, alleen ik baal als ik met torrents afhaneklijk ben van seeds, waar ik met usenet gewoon altijd lekker op 10-15 mbit binnenhaal... heb geen geduld hequote:Op zondag 11 januari 2009 19:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik betaal niets en haal ook alles binnen.
Maar ik heb geen exorbitante verlangens: gewoon films, series en soms een programma, nero bijv, die je dan gewoon inclusief insallatiesleutel kunt downen.
quote:Op zondag 11 januari 2009 19:03 schreef versabommie het volgende:
http://www.okcupid.com/forum?low=1&tid=7223997838631196585
deze reactie is wel een pareltje:
"Breaking News: Man has sex with women he finds physically disgusting and Woman has sex with man she thinks is an Asshole.
Great to see True love overcomes all"
Ik wilde eik 10 afleveringen high stakes poker gaan kijken maar ben nu al zeker een half uur compleet gefascineert door dit topic.. ik kan het niet meer met rust latenquote:
quote:She was probably 5'5 and at least 190-200. That's big.
^I was ridiculously horny and she came on to me. Looking back though, I wish I hadn't.
een vrouw:quote:
quote:Op zondag 11 januari 2009 19:47 schreef versabommie het volgende:
omg.. pis in me broek
I'm not buying that a bottle of wine got her so drunk that she could be "taken advantage of". Hell at her weight it would take a few barrels to do it. Hee hee. I'm going to be hunted down and killed now, aren't I?
Ach een vrouw hoort ergens in mijn schele optiek gewoon rond te zijn, ben niet zo van de hele magere exemplaren maar dat is mijn ding... te dik is wat anders... en zeker als ze daar over liegen!quote:Op zondag 11 januari 2009 19:53 schreef Soury het volgende:
Ik snap dat trouwens niet hoor. Als je serieus op zoek bent naar een partner dan smijt je toch niet met leugens en nep foto's .. Er zijn zat mannen die een dikke dame wel lekker vinden..Je zelf in de vingers snijden lijkt me. Maar ja hij wilde wel ff sex
quote:Op zondag 11 januari 2009 20:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ach een vrouw hoort ergens in mijn schele optiek gewoon rond te zijn, ben niet zo van de hele magere exemplaren maar dat is mijn ding... te dik is wat anders... en zeker als ze daar over liegen!
Nou precies !! Je zoekt toch een partner die bij je past? De ene vind dit leuk en lekker de ander niet. Wat een zeiktrol. Ze heeft zich voorgedaan als een ander en gaat dan lopen miepen..quote:Op zondag 11 januari 2009 20:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ach een vrouw hoort ergens in mijn schele optiek gewoon rond te zijn, ben niet zo van de hele magere exemplaren maar dat is mijn ding... te dik is wat anders... en zeker als ze daar over liegen!
En dan gaat ze ook nog op eigen initiatief naar die gast toe, heeft sex met hem en gaat daarna klagen op een forum
tis trouwens een hoax he.. ( al kan je daar natuurlijk niet zeker van zijn! )
Zou je denken ... Ik weet na 3 jaar fora's lezen dat ik daar niet zo zeker van benquote:Op zondag 11 januari 2009 20:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
En dan gaat ze ook nog op eigen initiatief naar die gast toe, heeft sex met hem en gaat daarna klagen op een forum
tis trouwens een hoax he.. ( al kan je daar natuurlijk niet zeker van zijn! )
te laat, vrijdag ben ik andervrouws eigendomquote:Op zondag 11 januari 2009 20:02 schreef CarOnline het volgende:
[..]
![]()
![]()
Buuuuuuuuuuuuv! Ik heb onze ideale man gevonden!![]()
Naast die van ons dan he![]()
Vrijdag alquote:Op zondag 11 januari 2009 20:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
te laat, vrijdag ben ik andervrouws eigendom
meestal als mensen compleet ondergezeken zijn gaan ze roepen dat het in het kader van een psychologisch experiment maar een hoax isquote:Op zondag 11 januari 2009 20:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Zou je denken ... Ik weet na 3 jaar fora's lezen dat ik daar niet zo zeker van ben
Ja zo zijn mannen tochquote:Op zondag 11 januari 2009 20:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
meestal als mensen compleet ondergezeken zijn gaan ze roepen dat het in het kader van een psychologisch experiment maar een hoax is![]()
Voorlopig is ze na een fles wijn gedopt door een pornoverslaafde geit die 'm er logischerwijs overal wel in duwt
ja kom zeg, echt wel! Mijn opa zei altijd: "een vrouwenkut trekt harder dan 10 paarden!"quote:
Heet ze toevallig Mathari?quote:Op zondag 11 januari 2009 20:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou precies !! Je zoekt toch een partner die bij je past? De ene vind dit leuk en lekker de ander niet. Wat een zeiktrol. Ze heeft zich voorgedaan als een ander en gaat dan lopen miepen..![]()
Erg vermakelijk btw
Daar moest ik ook gelijk aan denken.. Wie was die fucking bitchquote:
quote:Op zondag 11 januari 2009 20:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja kom zeg, echt wel! Mijn opa zei altijd: "een vrouwenkut trekt harder dan 10 paarden!"
echt jaquote:
Het staat op geenstijlquote:Op zondag 11 januari 2009 20:19 schreef versabommie het volgende:
oe crossdraadje, nu zijn verhaal ook nog ffhttp://www.okcupid.com/forum?low=1&tid=985509370493698084
Ja maar maar maar wij zijn ook al sinds mensenheugenis bezet hoorquote:Op zondag 11 januari 2009 20:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
te laat, vrijdag ben ik andervrouws eigendom
een fok-userinnetje, meer zeg ik nietquote:Op zondag 11 januari 2009 20:23 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja maar maar maar wij zijn ook al sinds mensenheugenis bezet hoor![]()
Maar als we toevallig over een leuk exemplaar struikelen (lees: die van rond houdt, goed voor ons ronde ego) is het nooit verkeerd ff te seinen
![]()
Ja, en welke vrouw! Ik ben toch niet de enige die nieuwsgierig is?
tsssk ik klik niet elk linke in elk artikelquote:
quote:Op zondag 11 januari 2009 20:24 schreef versabommie het volgende:
een fok-userinnetje, meer zeg ik niet
wie???quote:
Oh diequote:
geen idee!quote:
Yep, 2 brandweerwagens en 3 politiewagens. Lekker hè, om 1.30 uur.quote:Op zondag 11 januari 2009 20:42 schreef Copycat het volgende:
Echt met alle toeters en bellen uitgerukt!
Ohh je hebt wel een mooi huis zeg!quote:Op zondag 11 januari 2009 20:40 schreef beequeen het volgende:
De brandweer op mijn dak, cap van mijn overbuuf ( zus dus) Ik ben nog steeds van de leg dus sorry voor de interruptie. Die wiite vlek bij de voordeur ben ik in ochtendjas. Ben ik even blij dat ze geen close-up genomen heeft.![]()
[ afbeelding ]
Ahh toe!!quote:Op zondag 11 januari 2009 20:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
een fok-userinnetje, meer zeg ik niet
Zie ik daar nu Vic een polonaise doen?quote:Op zondag 11 januari 2009 20:40 schreef beequeen het volgende:
De brandweer op mijn dak, cap van mijn overbuuf ( zus dus) Ik ben nog steeds van de leg dus sorry voor de interruptie. Die wiite vlek bij de voordeur ben ik in ochtendjas. Ben ik even blij dat ze geen close-up genomen heeft.![]()
[ afbeelding ]
Ja!!!quote:Op zondag 11 januari 2009 20:47 schreef CarOnline het volgende:
Doe anders een rebus ofzo.
Of eh geen ja en geen nee.
Of een kruiswoordpuuuzel en dan moeten wij onder in de hokjes d'r usernaam zetten.
Jaaa dat kan ik me zó goed voorstellen!quote:Op zondag 11 januari 2009 20:49 schreef beequeen het volgende:
CarO, het was ook niet echt een schoorsteenbrand bleek achteraf. Vic had ( met zijn bezopen harses) 2 houtblokken in de openhaard gegooid en het rookkanaal helemaal opengezet. Dat trek dan als een tierelier waardoor de kap op het dak vlam heeft gevat. Eind goed al goed maar ik ben me de pleuris geschrokken.
ja, maar niet in haar nickquote:Op zondag 11 januari 2009 20:51 schreef Noek het volgende:
Vraag: heeft ze oortjes?
Dit is voor bommie, hè?
yepsquote:Op zondag 11 januari 2009 20:52 schreef Copycat het volgende:
Kwam ze wel eens in een RLS gerelateerd subforum?
Is ze wel eens geband?quote:
De polonaise liep hij de volgende dag, achter mij aan met een poetsdoek. De hufter.quote:Op zondag 11 januari 2009 20:49 schreef Noek het volgende:
Zie ik daar nu Vic een polonaise doen?![]()
Ah gos maar gelukkig hebben we de foto's nog en jou!
Tis allemaal gelukkig goed afgelopen BQ. En nogmaals sorry dat we liepen te miepen. Maar je was vet grappig op dat momentquote:Op zondag 11 januari 2009 20:40 schreef beequeen het volgende:
ik ken zo enorm veel vrouwen die gebanned zijn ... voornamelijk door mij na dat tubgirl-debacle maar tochquote:
Draak!quote:Op zondag 11 januari 2009 20:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik ken zo enorm veel vrouwen die gebanned zijn ... voornamelijk door mij na dat tubgirl-debacle maar toch
ha komop was best leukquote:
Dat heb ik dan weer gemist.quote:Op zondag 11 januari 2009 20:54 schreef versabommie het volgende:
ik ken zo enorm veel vrouwen die gebanned zijn ... voornamelijk door mij na dat tubgirl-debacle maar toch
Maar ik meen het wel.quote:Op zondag 11 januari 2009 20:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
De polonaise liep hij de volgende dag, achter mij aan met een poetsdoek. De hufter.![]()
Lief dat je dat zegt.
Ooooh, we hebben een raadsel.Kweet alleen niet om wie het gaat.
Het was VOLkomen kut. Ik was VOLledig van slag en wilde de VOLgende dag dOOd.quote:
Of een rode?quote:Op zondag 11 januari 2009 20:57 schreef Copycat het volgende:
FC?
Heppie zo'n blauwe aan de haak geslagen?
quote:Op zondag 11 januari 2009 20:40 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
Of een rooie, kan ook hè?quote:Op zondag 11 januari 2009 20:57 schreef Copycat het volgende:
FC?
Heppie zo'n blauwe aan de haak geslagen?
Ik heb helemaal dubbel gelegen.. echt accountjes werden gebanned, en zelfs op een gegeven moment rucksichloos de kliko in getieft ....quote:Op zondag 11 januari 2009 20:57 schreef Noek het volgende:
[..]
Het was VOLkomen kut. Ik was VOLledig van slag en wilde de VOLgende dag dOOd.
quote:Op zondag 11 januari 2009 20:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik heb helemaal dubbel gelegen.. echt accountjes werden gebanned, en zelfs op een gegeven moment rucksichloos de kliko in getieft ....
Wanneer dan???quote:Op zondag 11 januari 2009 20:59 schreef versabommie het volgende:
Ik heb helemaal dubbel gelegen.. echt accountjes werden gebanned, en zelfs op een gegeven moment rucksichloos de kliko in getieft ....
quote:
Tuurlijk een beetje man doet dat..quote:Op zondag 11 januari 2009 20:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
Heeft ze wel eens een bos rozen van je gehad?
Lekker geschaatst vandaag met de kiddo'squote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |