uitdagen!quote:
Het rellen wil maar niet op gang komen.quote:
Ja ik word super opgewonden door dat plaatje in de opquote:
quote:Op zondag 11 januari 2009 02:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik word super opgewonden door dat plaatje in de op
Altijd subtiel die antirookdingenquote:
jij ook al... wor er zo eil van dat ik de letter g niet uit mijn mond krijg!quote:Op zondag 11 januari 2009 02:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik word super opgewonden door dat plaatje in de op
is dat tegenwoordig zo'n grote gangmakert ?quote:
Ik rook ook gewoon door.quote:Op zondag 11 januari 2009 02:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
Altijd subtiel die antirookdingen![]()
Toen mijn ma 8 weken geleden vroeg of ik op d'r crematie wilde spreken hebben we dat nog fijn met een peuk doorgenomen...
Stoppen met roken is voor de 1 een makkie voor de ander een crime!
Wat heeft dat plaatje met roken te makenquote:Op zondag 11 januari 2009 02:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
Altijd subtiel die antirookdingen![]()
Toen mijn ma 8 weken geleden vroeg of ik op d'r crematie wilde spreken hebben we dat nog fijn met een peuk doorgenomen...
Stoppen met roken is voor de 1 een makkie voor de ander een crime!
je kijkt verkeerd schat : [RLS SC #083] Betreden op eigen risicoquote:Op zondag 11 januari 2009 03:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat heeft dat plaatje met roken te maken
Nee hij doet het licht aanquote:Op zondag 11 januari 2009 03:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
is dat tegenwoordig zo'n grote gangmakert ?
same here, al probeer ik nog wel steeds elke maand te stoppenquote:Op zondag 11 januari 2009 03:00 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik rook ook gewoon door.![]()
Ja is niet goed, ik weet het maar maar maar................................
Oh die.. dacht de opquote:Op zondag 11 januari 2009 03:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
je kijkt verkeerd schat : [RLS SC #083] Betreden op eigen risico
heel verlegen manneke irl heurquote:
Dat geloof ik nietquote:
dan niet hahahah misschien moet je het eens aan Day, Flugel of Mau vragenquote:
ik ben trouwens ook heel verlegenquote:
Ohhh ik had juist nog oude topics gelezen van meets.. Dacht dat het anders zatquote:Op zondag 11 januari 2009 03:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
dan niet hahahah misschien moet je het eens aan Day, Flugel of Mau vragen
* even op z'n woorden gaat letten.quote:Op zondag 11 januari 2009 03:05 schreef remlof het volgende:
* remlof betreedt dit topic op eigen risico
Alleen als ik een note krijg!quote:Op zondag 11 januari 2009 03:05 schreef remlof het volgende:
Waarom gingen die bellen afquote:Op zondag 11 januari 2009 03:05 schreef remlof het volgende:
whehe niet al te best gelezen vermoed ikquote:Op zondag 11 januari 2009 03:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Ohhh ik had juist nog oude topics gelezen van meets.. Dacht dat het anders zat
VB is heul niet verlegen. Wel beetje slijmerig met roosjes uitdelenquote:Op zondag 11 januari 2009 03:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Ohhh ik had juist nog oude topics gelezen van meets.. Dacht dat het anders zat
Waarom noemde je me een kutwijf netquote:
om de verlegenheid te maskeren haha day, flugel en mau hadden vooraf gezegd dat ze me stuk gingen maken... ff een roos en hoppakee...quote:Op zondag 11 januari 2009 03:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
VB is heul niet verlegen. Wel beetje slijmerig met roosjes uitdelen
Nu welquote:Op zondag 11 januari 2009 03:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Alleen als ik een note krijg!![]()
![]()
Ik heb er nog steeds geen!![]()
Ik ben helemaal niet verlegen, ben eerder irritantquote:Op zondag 11 januari 2009 03:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
om de verlegenheid te maskeren haha day, flugel en mau hadden vooraf gezegd dat ze me stuk gingen maken... ff een roos en hoppakee...
quote:Op zondag 11 januari 2009 03:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Alleen als ik een note krijg!![]()
![]()
Ik heb er nog steeds geen!![]()
Nee ik was er ook niet bij.. Zal welquote:Op zondag 11 januari 2009 03:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
whehe niet al te best gelezen vermoed ik
quote:
Ja sjesus echt wel.. Ik ga ff een drie gangen menu koken ..quote:Op zondag 11 januari 2009 03:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Doorgeven als hij af is!![]()
Zijn jullie allemaal bang voor Remlof ofzo?
Ik zou het niet doen.quote:Op zondag 11 januari 2009 03:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nu ben ik ook stoer, en lijkt het net alsof ik rel enzo!
![]()
Bart, ik heb een note, 5 euro uit de pot vind ik!![]()
Oohw tjeez, ik zie mezelf er voor aan, om in een zwak moment 4,50 te betalen voor die kutnote!
staat erquote:Een note voor liesje
En wat staat erinquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |