dat gaat een nachtmerrie worden danquote:Op zondag 11 januari 2009 02:39 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Denk het wel.
Krijg het onderstel van die sloopkraan maar niet sterk genoeg.
Is goed irritant
oh, ik dacht dat je het overquote:
damn woemanquote:
handjes boven de dekensquote:
Ouwe meer in Sonquote:Op zondag 11 januari 2009 12:09 schreef Byte_Me het volgende:
weet er iemand goede schaatsplekken in eindhoven? ben al een paar keer naar de karpendonkse plassen geweest, maar daar is niet veel geveegd ijs, waardoor het waarschijnlijk vandaag te druk is. zijn er alternatieven? dit is de eerste keer dat er natuurijs is sinds ik in eindhoven woon, dus heb er niet echt verstand van...
slaapinternettenquote:
moet met een stiftje de lettertjes hier en daar wat corrigeren maar het is voor amateur hobby knutselwerk best goed, beter dan ik verwacht hadquote:
Niet slecht voor een gek dusquote:Op zondag 11 januari 2009 16:20 schreef ArTiC het volgende:
[..]
moet met een stiftje de lettertjes hier en daar wat corrigeren maar het is voor amateur hobby knutselwerk best goed, beter dan ik verwacht had
iddquote:
GODVERDOMME!!!!!quote:Nederland heeft er een nieuwe prins bij. Niemand minder dan Piet Paulusma is gisteravond gekroond tot stadsprins van Eindhoven.
fantastisch Rob!quote:
zo'n tv die op een mobiel lijkt?quote:Op zondag 11 januari 2009 17:51 schreef r8ality het volgende:
Zo, 4 jaar na dato ook maar eens aan de LCD begonnen. 32inch van Samsung, HD-Ready voor 395. Geen geld.
Nee.quote:Op zondag 11 januari 2009 17:55 schreef FUFR het volgende:
ik zoek een tooltje dat full automagisch bestanden in een dir synced op een andere pc.
de catch: dat moet ie doen zodra mijn laptop mijn netwerk ziet, en wel volledig zonder bemoeienis van mijn kant.
iemand een idee?
De tijd gaat idd erg hard als je gaat lannen met vrienden.quote:Op zondag 11 januari 2009 17:56 schreef FUFR het volgende:
oh en ik rulede totaal niet met COD4 tegen 5 anderen.
gespeeld van 2030 tot 0400 vannacht
Nou, voor op de slaapkamer vind ik het groot genoegquote:
koewa uiterlijk, mutsquote:Op zondag 11 januari 2009 17:58 schreef r8ality het volgende:
[..]
Nou, voor op de slaapkamer vind ik het groot genoeg.
mietjes, zij wilde stoppen, ik had nog plenty energyquote:Op zondag 11 januari 2009 17:57 schreef DemonRage het volgende:
[..]
De tijd gaat idd erg hard als je gaat lannen met vrienden.
not good enough, moet install and forget zijn, ik is luiquote:Op zondag 11 januari 2009 17:56 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nee.
Ik gebruik SyncToy van Microsoft, maar die moet handmatig opgestart worden.
Wat had jij daar voor geslikt?quote:Op zondag 11 januari 2009 17:59 schreef FUFR het volgende:
[..]
mietjes, zij wilde stoppen, ik had nog plenty energy
niets! ik kan gewoon heel goed doseren koewa energieverbruikquote:
Ik blij dat ik toch al niet van carnaval hou.quote:Op zondag 11 januari 2009 17:49 schreef DemonRage het volgende:
Piet Paulusma gekroond tot prins
[..]
GODVERDOMME!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Moet dat niet zijn: Prins Oadmoern d'n Urste?quote:Prins Oadmoern den Eerste heeft ...
ik ga dit gewoon negerenquote:Op zondag 11 januari 2009 18:03 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik blij dat ik toch al niet van carnaval hou.![]()
[..]
Moet dat niet zijn: Prins Oadmoern d'n Urste?
quote:Op zondag 11 januari 2009 18:03 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik blij dat ik toch al niet van carnaval hou.![]()
[..]
Moet dat niet zijn: Prins Oetlul d'n Urste?
Waar heb je die gehaald als ik vragen mag? Ik zit via kieskeurig.nl al een tijdje te zoeken naar een goedkope LCD-tv zodat wat ruimte kan besparen in mijn (verre toekomstigequote:Op zondag 11 januari 2009 17:51 schreef r8ality het volgende:
Zo, 4 jaar na dato ook maar eens aan de LCD begonnen. 32inch van Samsung, HD-Ready voor 395. Geen geld.
quote:Op zondag 11 januari 2009 21:30 schreef febster het volgende:
Zelfs ik vind het een mooie foto, kun je nagaan.
Mediamarkt. Als je er nog 1 wil hebben, moet je morgenvroeg vrees ik, gingen met bosjes de winkel uitquote:Op zondag 11 januari 2009 21:17 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Waar heb je die gehaald als ik vragen mag? Ik zit via kieskeurig.nl al een tijdje te zoeken naar een goedkope LCD-tv zodat wat ruimte kan besparen in mijn (verre toekomstige) kamer.
Goedenavond heer Juupquote:
oh. dat was ikquote:Op zondag 11 januari 2009 22:01 schreef Stormqueen het volgende:
Is een leuke foto ja.
Heetf wel wat 70's/80's qua sfeertje (zal wel door het Z/W en het feit dat onze kinderfoto's uit die tijd komen).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |