mietjes, zij wilde stoppen, ik had nog plenty energyquote:Op zondag 11 januari 2009 17:57 schreef DemonRage het volgende:
[..]
De tijd gaat idd erg hard als je gaat lannen met vrienden.
not good enough, moet install and forget zijn, ik is luiquote:Op zondag 11 januari 2009 17:56 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nee.
Ik gebruik SyncToy van Microsoft, maar die moet handmatig opgestart worden.
Wat had jij daar voor geslikt?quote:Op zondag 11 januari 2009 17:59 schreef FUFR het volgende:
[..]
mietjes, zij wilde stoppen, ik had nog plenty energy
niets! ik kan gewoon heel goed doseren koewa energieverbruikquote:
Ik blij dat ik toch al niet van carnaval hou.quote:Op zondag 11 januari 2009 17:49 schreef DemonRage het volgende:
Piet Paulusma gekroond tot prins
[..]
GODVERDOMME!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Moet dat niet zijn: Prins Oadmoern d'n Urste?quote:Prins Oadmoern den Eerste heeft ...
ik ga dit gewoon negerenquote:Op zondag 11 januari 2009 18:03 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik blij dat ik toch al niet van carnaval hou.![]()
[..]
Moet dat niet zijn: Prins Oadmoern d'n Urste?
quote:Op zondag 11 januari 2009 18:03 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik blij dat ik toch al niet van carnaval hou.![]()
[..]
Moet dat niet zijn: Prins Oetlul d'n Urste?
Waar heb je die gehaald als ik vragen mag? Ik zit via kieskeurig.nl al een tijdje te zoeken naar een goedkope LCD-tv zodat wat ruimte kan besparen in mijn (verre toekomstigequote:Op zondag 11 januari 2009 17:51 schreef r8ality het volgende:
Zo, 4 jaar na dato ook maar eens aan de LCD begonnen. 32inch van Samsung, HD-Ready voor 395. Geen geld.
quote:Op zondag 11 januari 2009 21:30 schreef febster het volgende:
Zelfs ik vind het een mooie foto, kun je nagaan.
Mediamarkt. Als je er nog 1 wil hebben, moet je morgenvroeg vrees ik, gingen met bosjes de winkel uitquote:Op zondag 11 januari 2009 21:17 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Waar heb je die gehaald als ik vragen mag? Ik zit via kieskeurig.nl al een tijdje te zoeken naar een goedkope LCD-tv zodat wat ruimte kan besparen in mijn (verre toekomstige) kamer.
Goedenavond heer Juupquote:
oh. dat was ikquote:Op zondag 11 januari 2009 22:01 schreef Stormqueen het volgende:
Is een leuke foto ja.
Heetf wel wat 70's/80's qua sfeertje (zal wel door het Z/W en het feit dat onze kinderfoto's uit die tijd komen).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |