slaapinternettenquote:
moet met een stiftje de lettertjes hier en daar wat corrigeren maar het is voor amateur hobby knutselwerk best goed, beter dan ik verwacht hadquote:
Niet slecht voor een gek dusquote:Op zondag 11 januari 2009 16:20 schreef ArTiC het volgende:
[..]
moet met een stiftje de lettertjes hier en daar wat corrigeren maar het is voor amateur hobby knutselwerk best goed, beter dan ik verwacht had
iddquote:
GODVERDOMME!!!!!quote:Nederland heeft er een nieuwe prins bij. Niemand minder dan Piet Paulusma is gisteravond gekroond tot stadsprins van Eindhoven.
fantastisch Rob!quote:
zo'n tv die op een mobiel lijkt?quote:Op zondag 11 januari 2009 17:51 schreef r8ality het volgende:
Zo, 4 jaar na dato ook maar eens aan de LCD begonnen. 32inch van Samsung, HD-Ready voor 395. Geen geld.
Nee.quote:Op zondag 11 januari 2009 17:55 schreef FUFR het volgende:
ik zoek een tooltje dat full automagisch bestanden in een dir synced op een andere pc.
de catch: dat moet ie doen zodra mijn laptop mijn netwerk ziet, en wel volledig zonder bemoeienis van mijn kant.
iemand een idee?
De tijd gaat idd erg hard als je gaat lannen met vrienden.quote:Op zondag 11 januari 2009 17:56 schreef FUFR het volgende:
oh en ik rulede totaal niet met COD4 tegen 5 anderen.
gespeeld van 2030 tot 0400 vannacht
Nou, voor op de slaapkamer vind ik het groot genoegquote:
koewa uiterlijk, mutsquote:Op zondag 11 januari 2009 17:58 schreef r8ality het volgende:
[..]
Nou, voor op de slaapkamer vind ik het groot genoeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |