Amstelveen (Ligt onder Amsterdam)quote:Op zondag 11 januari 2009 04:32 schreef wonderer het volgende:kwibus
Waar kom jij oorspronkelijk vandaan, Mike? Dat zei mijn moeder ook altijd namelijk
Ik denk niet dat je die nog kunt olieen eigenlijk... Het hout is al voorzien van een behoorlijke laklaag die er eerst dan helemaal vanaf moet. Nadeel kan zijn dat het hout al min of meer verzadigd kan zijn.quote:Op zondag 11 januari 2009 12:23 schreef hierissieweer het volgende:
ziet hier: Mijn nieuwste aanwinst: [ afbeelding ]
Hij wordt nog geschilderd of geolied. (want Oisterwijk is niet zo mijn ding)
je hebt toch een blaasontsteking? Je zit wel in de lappenmand, he?quote:Op zondag 11 januari 2009 15:13 schreef TheaterMaMa het volgende:
ok nu is de pijn dus echt onverdragelijk, mijn rechterbal voelt alsof ie tussen een bankschroef zit
zandstralenquote:Op zondag 11 januari 2009 12:23 schreef hierissieweer het volgende:
ziet hier: Mijn nieuwste aanwinst: [ afbeelding ]
Hij wordt nog geschilderd of geolied. (want Oisterwijk is niet zo mijn ding)
Ja ja ja ik kom er zo aan.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:13 schreef TheaterMaMa het volgende:
ok nu is de pijn dus echt onverdragelijk, mijn rechterbal voelt alsof ie tussen een bankschroef zit
quote:Op zondag 11 januari 2009 15:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ja ja ik kom er zo aan.
Opa sliep op de bank. Want opa ging pas om 6 slapen en was om 10 alweer wakker.
En opa had 3 logees
Dat stond er heul nie!quote:Op zondag 11 januari 2009 15:37 schreef Ang3l het volgende:
Nee muts, lezenIk sliep van 6 tot 10 en NU sliep ik op de bank
Begrijpend lezenquote:
Cool, ik zie nu al uit naar de vergadering van maandag! (die van dinsdag, daar ben ik niet bij trouwensquote:Op zondag 11 januari 2009 15:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Begrijpend lezen
Ik sliep op de bank WANT (reden) ik heb maar van 6 tot 10 geslapen
Ik was in slaap gevallen tijdens het lezen van m'n boekkie.
Dat heb ik al van kinds af aan, als mijn lijf stilligt (niet beweegt, danst etc) dan denkt het dat 't gaat slapen en dan val ik in slaap. Voor de tv op de bank, met een boek in een stoel, zittend in een collegezaal. Stilte + geen beweging = slaap. Bots. Snurk.
Haha, dat is wel lekker overzichtelijk!quote:Op zondag 11 januari 2009 15:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Begrijpend lezen
Ik sliep op de bank WANT (reden) ik heb maar van 6 tot 10 geslapen
Ik was in slaap gevallen tijdens het lezen van m'n boekkie.
Dat heb ik al van kinds af aan, als mijn lijf stilligt (niet beweegt, danst etc) dan denkt het dat 't gaat slapen en dan val ik in slaap. Voor de tv op de bank, met een boek in een stoel, zittend in een collegezaal. Stilte + geen beweging = slaap. Bots. Snurk.
En erg irritantquote:Op zondag 11 januari 2009 15:45 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Haha, dat is wel lekker overzichtelijk!
quote:
quote:Op zondag 11 januari 2009 16:49 schreef linebear het volgende:
net terug uit de bios. The boy in striped pyama's gezien.... Zo enorm indrukwekkend. Lang geleden dat ik om een film gehuild heb. Was een zeer schokkende, maar ook ontroerende film
Ik ben het boek aan het lezenquote:Op zondag 11 januari 2009 16:49 schreef linebear het volgende:
net terug uit de bios. The boy in striped pyama's gezien.... Zo enorm indrukwekkend. Lang geleden dat ik om een film gehuild heb. Was een zeer schokkende, maar ook ontroerende film
O ja, heb ik van gehoord.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:57 schreef linebear het volgende:
ja, maar niet die met Tom Cruise...
gaat over en 8 jarig zoontje van een Nazi kampcommandeur. Ze gaan naast een werkkamp wonen. Jongetje mag niet spelen in de achtertuin. Wat hij wel doet natuurlijk. Komt bij het kamp en wordt vriendjes met een joods jongetje.
De film begint zoet en lief, maar hoe verder die komt hoe heftiger het wordt. Eindscene is echt gruwelijkWat ik al schreef, al lang niet meer gehuild om een film
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |