o ja dat ben je niet van mij gewend?quote:
gewoon Xiance....quote:Op zondag 11 januari 2009 01:55 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o ja dat ben je niet van mij gewend?
Ik zeg wel bitch of skank
Brr! veelste koud en als je bij ons op de wc zit, bevries je. En ik heb een puist tussen mijn schaamhaar liggenquote:Op zondag 11 januari 2009 11:20 schreef linebear het volgende:
Een goede morgen... op deze frisse maar lekkere dag
Too much informationquote:Op zondag 11 januari 2009 11:22 schreef hierissieweer het volgende:
En ik heb een puist tussen mijn schaamhaar liggen
quote:Op zondag 11 januari 2009 12:00 schreef Pjederdy het volgende:
Nope, wij zitten te ontbijten met Pittige Tijden.
ja hallo ben net wakker en zit aan de koffie, dus even wachtenquote:Op zondag 11 januari 2009 11:52 schreef hierissieweer het volgende:
Ligt iedereen nog te rotten in zijn bed ofzo? Zit ik hier klaar wakker om de leuke belvenissen van een ieder te lezen...
Whehehe, inderdaad! Maar na 3 kwartier is het wel genoegquote:Op zondag 11 januari 2009 12:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]![]()
![]()
Het is mij, Robert!
The bitch.... is back!
Ik ben Ludo, ik ben de slechterik van dit stuk.
Ik wil alleen op m'n motor rijden!
Wat een toestand!
Ik ben L-L-L-L-L-Laura.
Ik ben Meta, ken je zien dat ik 'n man ben?
Zit me niet te jennen man!
Ohw Arrrrrrrnie!![]()
![]()
quote:Op zondag 11 januari 2009 12:20 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Die vervelend sexy Puerto Ricaan was er gister weerWe hebben enorm staan lachen... waaaaarom durf ik die nou niet mee uit te vragen?!
Best lekker jaquote:Op zondag 11 januari 2009 12:20 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Die vervelend sexy Puerto Ricaan was er gister weerWe hebben enorm staan lachen... waaaaarom durf ik die nou niet mee uit te vragen?!
Ja precies, dat vind ik ook. Te veel achter elkaar is alleen leuk als je in een echt heeeel erg melige stemming bent. Maar zo af en toe is het hylarisch!quote:Op zondag 11 januari 2009 12:20 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Whehehe, inderdaad! Maar na 3 kwartier is het wel genoeg.
I know. Latino, lief, slim, sexy .....quote:
Mooi klassiekquote:Op zondag 11 januari 2009 12:23 schreef hierissieweer het volgende:
ziet hier: Mijn nieuwste aanwinst: [ afbeelding ]
Hij wordt nog geschilderd of geolied. (want Oisterwijk is niet zo mijn ding)
De globe wil ik in de gang. Even de boel demonteren, ledlampje erin monteren (led omdat er anders een vulkano op komt te staan door de warmte) En dan aan het plafondquote:Op zondag 11 januari 2009 12:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mooi klassiek
Ik zie dan zo'n studeerkamer met boekenkasten en zo'n laddertje.
En een globe!
wat een onzin, je praat al met elkaar je lacht samen. Hoe moeilijk is het om te zeggen "zullen we een keer wat gaan drinken samen" kom op zegquote:Op zondag 11 januari 2009 12:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
I know. Latino, lief, slim, sexy .....
Zou ik het daarom niet durven?
aan het plafondquote:Op zondag 11 januari 2009 12:31 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
De globe wil ik in de gang. Even de boel demonteren, ledlampje erin monteren (led omdat er anders een vulkano op komt te staan door de warmte) En dan aan het plafond
Heel moeilijk.quote:Op zondag 11 januari 2009 12:32 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
wat een onzin, je praat al met elkaar je lacht samen. Hoe moeilijk is het om te zeggen "zullen we een keer wat gaan drinken samen" kom op zeg
Ja!quote:
Hey! die foto ken ik! Ik weet alleen niet meer van wie...quote:Op zondag 11 januari 2009 12:35 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Wow. Wat een ontzettend mooie profielfoto!Erg sexy!
Je gaat zoiets toch niet aan het plafond hangenquote:
Lieve schat, daar zou ik mijn drank in zetten (en wil ik ooit nog wel eens hebben, maar nu geen ruimte voor. (of geld :S)quote:Op zondag 11 januari 2009 12:47 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Je gaat zoiets toch niet aan het plafond hangen
[ afbeelding ]
Niet dus. Maar je moet het zelf weten. Of vind je het leuk of jezelf pijn te doen met de "what if" vraagquote:
quote:Op zondag 11 januari 2009 12:46 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Hey! die foto ken ik! Ik weet alleen niet meer van wie...
(sipho? op DN?)
lelijk. Die andere is ook om je drank in te zetten, en zou leuk staan naast je desk. Qua ruimte vallen ze erg mee hoorquote:Op zondag 11 januari 2009 12:52 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Lieve schat, daar zou ik mijn drank in zetten (en wil ik ooit nog wel eens hebben, maar nu geen ruimte voor. (of geld :S)
maar ik bedoel meer zoiets:
[ afbeelding ]
quote:
Het staat nu al 1,5 uur op. Ik ga denk ik maar even douchen...quote:Op zondag 11 januari 2009 12:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja precies, dat vind ik ook. Te veel achter elkaar is alleen leuk als je in een echt heeeel erg melige stemming bent. Maar zo af en toe is het hylarisch!Het geeft me echt jeugdsentiment! Ik moest dan werken op zaterdag (bijbaantje) en mam nam het dan voor me op, en in de lunchpauze als ik hamburgers kwam eten thuis dan keken we er snel samen naar en lagen we dubbel
En daarna weer verder werken.
Nee! Het duurde anderhalf uur en nu heb ik er nog een!quote:Op zondag 11 januari 2009 12:20 schreef Pjederdy het volgende:
Whehehe, inderdaad! Maar na 3 kwartier is het wel genoeg.
je hebt helemaal gelijk, ik ben vannacht toch weer terug geweest, had mijn slaapspullen en alles weer bij, maar nu was er een andere arts en die vond het niet nodig om mij daar te houden.\Nu had ik geen vervoer meer terug en geen geld voor de taxi, ben ik dus dat hele eind terug naar huis moeten lopen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:47 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij beter naar je lichaam zou gaan luisteren. Een repetitie voor je gezondheid laten gaan is toch echt het tegengestelde.
Eerder naar de dokter gaan zodat je niet bij de weekenddienst van de dokterpost terecht komt is een begin. En als de dokter je een advies geeft daar naar luisteren en handelen is een tweede. Hij heeft het beste met je voor en weet wat je moet doen om beter (of niet zieker) te worden.
Anyway beterschap!!
Lekker consistent beleid dusquote:Op zondag 11 januari 2009 13:07 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
je hebt helemaal gelijk, ik ben vannacht toch weer terug geweest, had mijn slaapspullen en alles weer bij, maar nu was er een andere arts en die vond het niet nodig om mij daar te houden.\Nu had ik geen vervoer meer terug en geen geld voor de taxi, ben ik dus dat hele eind terug naar huis moeten lopen.
Ik haat doktersposten
Dat is ook de reden waarom ik nooit naar een dokter/tandarts ga. Je moet onderhand praktisch je laatste adem uitplazen wil je geholpen worden. Anders moet je gewoon een maand wachten...quote:Op zondag 11 januari 2009 13:07 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
je hebt helemaal gelijk, ik ben vannacht toch weer terug geweest, had mijn slaapspullen en alles weer bij, maar nu was er een andere arts en die vond het niet nodig om mij daar te houden.\Nu had ik geen vervoer meer terug en geen geld voor de taxi, ben ik dus dat hele eind terug naar huis moeten lopen.
Ik haat doktersposten
Nooit gaan is daarmee ook geen oplossing!quote:Op zondag 11 januari 2009 13:10 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Dat is ook de reden waarom ik nooit naar een dokter/tandarts ga. Je moet onderhand praktisch je laatste adem uitplazen wil je geholpen worden. Anders moet je gewoon een maand wachten...
Nee alleen als ik dood valquote:Op zondag 11 januari 2009 13:12 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Nooit gaan is daarmee ook geen oplossing!
Zoiets heb ik ook, maar die van hierboven is beter. Op die van mij had degene die erop stond zichzelf niet herkend.quote:Op zondag 11 januari 2009 12:35 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Wow. Wat een ontzettend mooie profielfoto!Erg sexy!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |