o ja dat ben je niet van mij gewend?quote:
gewoon Xiance....quote:Op zondag 11 januari 2009 01:55 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o ja dat ben je niet van mij gewend?
Ik zeg wel bitch of skank
Brr! veelste koud en als je bij ons op de wc zit, bevries je. En ik heb een puist tussen mijn schaamhaar liggenquote:Op zondag 11 januari 2009 11:20 schreef linebear het volgende:
Een goede morgen... op deze frisse maar lekkere dag
Too much informationquote:Op zondag 11 januari 2009 11:22 schreef hierissieweer het volgende:
En ik heb een puist tussen mijn schaamhaar liggen
quote:Op zondag 11 januari 2009 12:00 schreef Pjederdy het volgende:
Nope, wij zitten te ontbijten met Pittige Tijden.
ja hallo ben net wakker en zit aan de koffie, dus even wachtenquote:Op zondag 11 januari 2009 11:52 schreef hierissieweer het volgende:
Ligt iedereen nog te rotten in zijn bed ofzo? Zit ik hier klaar wakker om de leuke belvenissen van een ieder te lezen...
Whehehe, inderdaad! Maar na 3 kwartier is het wel genoegquote:Op zondag 11 januari 2009 12:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]![]()
![]()
Het is mij, Robert!
The bitch.... is back!
Ik ben Ludo, ik ben de slechterik van dit stuk.
Ik wil alleen op m'n motor rijden!
Wat een toestand!
Ik ben L-L-L-L-L-Laura.
Ik ben Meta, ken je zien dat ik 'n man ben?
Zit me niet te jennen man!
Ohw Arrrrrrrnie!![]()
![]()
quote:Op zondag 11 januari 2009 12:20 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Die vervelend sexy Puerto Ricaan was er gister weerWe hebben enorm staan lachen... waaaaarom durf ik die nou niet mee uit te vragen?!
Best lekker jaquote:Op zondag 11 januari 2009 12:20 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Die vervelend sexy Puerto Ricaan was er gister weerWe hebben enorm staan lachen... waaaaarom durf ik die nou niet mee uit te vragen?!
Ja precies, dat vind ik ook. Te veel achter elkaar is alleen leuk als je in een echt heeeel erg melige stemming bent. Maar zo af en toe is het hylarisch!quote:Op zondag 11 januari 2009 12:20 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Whehehe, inderdaad! Maar na 3 kwartier is het wel genoeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |