doe ik ook! of het waar is dat het minder slijt...i dunnoquote:
ben je al naar het ziekenhuis geweest?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:02 schreef TheaterMaMa het volgende:
wat wel een fijn gegeven is dat ik bijna niemand te pakken kon krijgen, maar dat de jongen waar ik al wel jaren een oogje op heb, voor mij uit bed komt en me weg brengt
Vond het wel een vermakelijke filmquote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:37 schreef Xiance het volgende:
starship troopers begint echt waardeloos... als ik niet snel verder spoel hou ik weer mn eten niet binnen!
ach jezus, bloed in je urine? das toch nie goed.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:40 schreef TheaterMaMa het volgende:
waarom ik zo'n hekel heb aan doktersposten:
1 je moet er veel te lang wachten ook al heb je een afspraak.
2 ze willen me er altijd houden, ja geef mij dan een goede reden om hier te blijven, ik kan ook thuis in bed blijven en 39,6 dat zakt vannacht toch weer, hij zegt: tja ik kan er geen vinger op leggen maar je hebt hoge koorts en bloed in je urine wat wijst op een ontsteking, al kan ik geen bacterieele waarden vinden.
Ik heb hem moeten garanderen dat als het erger wordt, de koorts of de pijn, dat ik dan terug moet komen.
Mij best, maar dan toch graag naar de repetitie morgenmiddag.
Ik heb nu antibiotica en duik nu mijn nest in.
Weltrusten en op goed geluk
Ik dacht dat jij beter naar je lichaam zou gaan luisteren. Een repetitie voor je gezondheid laten gaan is toch echt het tegengestelde.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:40 schreef TheaterMaMa het volgende:
waarom ik zo'n hekel heb aan doktersposten:
1 je moet er veel te lang wachten ook al heb je een afspraak.
2 ze willen me er altijd houden, ja geef mij dan een goede reden om hier te blijven, ik kan ook thuis in bed blijven en 39,6 dat zakt vannacht toch weer, hij zegt: tja ik kan er geen vinger op leggen maar je hebt hoge koorts en bloed in je urine wat wijst op een ontsteking, al kan ik geen bacterieele waarden vinden.
Ik heb hem moeten garanderen dat als het erger wordt, de koorts of de pijn, dat ik dan terug moet komen.
Mij best, maar dan toch graag naar de repetitie morgenmiddag.
Ik heb nu antibiotica en duik nu mijn nest in.
Weltrusten en op goed geluk
he jongen,quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:47 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij beter naar je lichaam zou gaan luisteren. Een repetitie voor je gezondheid laten gaan is toch echt het tegengestelde.
Eerder naar de dokter gaan zodat je niet bij de weekenddienst van de dokterpost terecht komt is een begin. En als de dokter je een advies geeft daar naar luisteren en handelen is een tweede. Hij heeft het beste met je voor en weet wat je moet doen om beter (of niet zieker) te worden.
Anyway beterschap!!
he bitch!quote:
Neuh, niet dood. Gewoon druk. En nu ik ineens weer lange dagen maak spendeer mijn avonden liever niet achter de computer.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:55 schreef mike_hunt het volgende:
Ik dacht al, is ie dood? hahahaha
Het is goed.quote:hoest?
Nee, we hebben een rustig weekendje. Prrrrima!quote:Moet je niet nu ergens in de kroeg liggen?![]()
pas wel op dat jullie geen hetereau life style erop na houden, want than ur really fucked!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:56 schreef Pjederdy het volgende:
Ik zit lekker op de bank. Net met D. een filmpje gekeken, flesje rode wijn met een lekker kaasje erbij gegeten. en daarvoor met ons nieuwe video ding gespeeld.
Allemaal heel normaal en burgerlijk dus!
Kroeg zijn we gisteren nog geweest, en ook daar hebben we ons keurig gedragen.
Jaja, de SOA bunch gaat weet helemaal los!
Ik heb mijn verlate Kerstcadeau vandaag gekregen.quote:
Ik heb ook nog een theepot met rechaud van BLOND gekocht. Hoe burgerlijk.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:58 schreef mike_hunt het volgende:
pas wel op dat jullie geen hetereau life style erop na houden, want than ur really fucked!
Hej die heb ik gister nog gekeken.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:55 schreef Gellarboy het volgende:
Net Dreamgirls gekeken. Wel leuk, maar waar dit nou echt al die awards waard??
is dat een streepjescode scanner? (grapje)quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:59 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ik heb mijn verlate Kerstcadeau vandaag gekregen..
[ afbeelding ]
YouTube here I come..
quote:Op zondag 11 januari 2009 00:01 schreef Gellarboy het volgende:
Dit is hem!. (derde plaatje)
[ afbeelding ]
30 voor de theepot en 20 voor het rechaud. Maar ik wilde deze al meer dan 2 jaar hebben. Dus het werd tijd.quote:
Sleep tight.quote:Op zondag 11 januari 2009 00:02 schreef hierissieweer het volgende:
Of er komt er een klaar, of er ziet iemand wat leuks op tv...
Maar jongens, het is voor mij dehoogste tijd om mijn bed in te duiken. Slaap lekker allemaal!
casper?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:38 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Vond het wel een vermakelijke film
En vind casper ook wel hmmmmmmm![]()
Nog steeds brak, popje?
euh de hoofdrolspeler Casper van Diemquote:Op zondag 11 januari 2009 00:04 schreef Xiance het volgende:
[..]
casper?
ik was niet brak shatz.. ZIEK!
Het blond servies! ik vind dat ook zo leuk, alleen vind het net iets te lomp qua materiaalquote:Op zondag 11 januari 2009 00:01 schreef Gellarboy het volgende:
Dit is hem!. (derde plaatje)
[ afbeelding ]
ow, ken ik nietquote:Op zondag 11 januari 2009 00:04 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
euh de hoofdrolspeler Casper van Diem
quote:Op zondag 11 januari 2009 00:10 schreef Xiance het volgende:
[..]
ow, ken ik niet
mijn ouders zijn inmiddels wakker..
ik drukte op de verkeerde knop waardoor de cdspeler aansprong en op volumestand 52 Celine Dion door de speakers hee perst
"maar ik ben ziek ma"
Goed. Veel informatie in de eerste week, dus ik was behoorlijk afgepeigerd, maar gaat allemaal goed komen.quote:
Dat vind ik juist wel leuk, dat grote en logge.quote:Op zondag 11 januari 2009 00:08 schreef hierissieweer het volgende:
Het blond servies! ik vind dat ook zo leuk, alleen vind het net iets te lomp qua materiaal
de eerste week is altijd een tijd van "ohh's en ahh's" maar vanaf de 3e week wordt het allemaal al een beetje meer routinequote:Op zondag 11 januari 2009 00:11 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Goed. Veel informatie in de eerste week, dus ik was behoorlijk afgepeigerd, maar gaat allemaal goed komen..
quote:Op zondag 11 januari 2009 00:10 schreef Xiance het volgende:
ik drukte op de verkeerde knop waardoor de cdspeler aansprong en op volumestand 52 Celine Dion door de speakers hee perst
heeft het nog steeds met fotografie te maken? Wat doe je eigenlijk? hahahahquote:Op zondag 11 januari 2009 00:11 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Goed. Veel informatie in de eerste week, dus ik was behoorlijk afgepeigerd, maar gaat allemaal goed komen..
dat probeer ik mn ouders ook duidelijk te maken: ":D"quote:
I guess.quote:Op zondag 11 januari 2009 00:13 schreef Xiance het volgende:
de eerste week is altijd een tijd van "ohh's en ahh's" maar vanaf de 3e week wordt het allemaal al een beetje meer routine
Nee, het heeft met televisie te maken. Ik praat niet graag over werk hier, maar ik werk bij een bedrijf dat natuurfilms maakt. Maar dan de echte.quote:Op zondag 11 januari 2009 00:14 schreef mike_hunt het volgende:
heeft het nog steeds met fotografie te maken? Wat doe je eigenlijk? hahahah
Oh! Bij Mike?quote:Op zondag 11 januari 2009 00:20 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Nee, het heeft met televisie te maken. Ik praat niet graag over werk hier, maar ik werk bij een bedrijf dat natuurfilms maakt. Maar dan de echte..
Ow...quote:Voor National Geographic en Discovery enzo.
O God ja, NIet over werk. Dat had je al aangegeven. Zei ik ook,maar die skanks hier won't give it a rest. hahahaquote:Op zondag 11 januari 2009 00:20 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Nee, het heeft met televisie te maken. Ik praat niet graag over werk hier, maar ik werk bij een bedrijf dat natuurfilms maakt. Maar dan de echte.. Voor National Geographic en Discovery enzo.
Hehehe, been there, done that. De goeie ouwe Twarres-dagen. Toen was er nog niet eens YouTube (mijn dataverkeer wat doe je?!?)quote:Op zondag 11 januari 2009 00:24 schreef mike_hunt het volgende:
Ik dacht dat je niet meer ging typen, maar je replys opnemen?
ik werk bij Jamin, remember?!quote:Op zondag 11 januari 2009 00:23 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Oh! Bij Mike?
[..]
Ow...
Ik dacht gelijk aan het een... ipv naja het daadwerkelijke
Neem jij geen reclamefilmpjes op voor de Jamin?quote:Op zondag 11 januari 2009 00:26 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik werk bij Jamin, remember?!
Je bent zeker in de war met iemand anders..
je moet eens zien wat ik met een zuurstok kan doenquote:Op zondag 11 januari 2009 00:26 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Neem jij geen reclamefilmpjes op voor de Jamin?
"Probeer nu onze trekdrop en salmiaksterren!"quote:Op zondag 11 januari 2009 00:26 schreef Bartjebart het volgende:
Neem jij geen reclamefilmpjes op voor de Jamin?
quote:Op zondag 11 januari 2009 00:28 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
"Probeer nu onze trekdrop en salmiaksterren!".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |