de hele nacht?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:21 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Op zaterdag avond :S De bussen rijden toch ook?
Ik moet zo weer werken, ga de nachtdienst in
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:27 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nu je vriend er niet meer is, moet je nu wel
Ik had gister avond een nieuwjaars borrel, was 4 uur toen ik er in lag en moet om 8 uur weer naast mijn bed staan. En vanavond invallen op mijn allereerste groepje (al 4 maanden niet meer gewerkt) En dan morgen avond een avond dienst. En dan mag ik eindelijk mijn nest in.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:28 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
de hele nacht?
Ik heb zelf vanavond een feestje, maar ben nog brak van mijn blinddate gisteren. Ik heb niet eens zo gek gedaan. Wel weer veel gezopen. Bonnie is er niets bij.
Tering!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:35 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik kan ook nooit gewoon ziek zijn, het moet bij mij altijd groots en meeslepend.
Zo was ik een paar jaar geleden met een vriend van mij op vakantie, ik zou 2 weken gaan, hij 1, maar op de laatste avond van de 1ste week werd ik ineens extreem ziek.
Hoge koorts overgeven enzovoort, het geval wilde ook nog eens dat het heel heet was en we in een tentje sliepen, niet bepaald comfortabel dus.
Op die laatste avond was er een groot feest en ik had bij die vriend ook om vooral ook te gaan, maar al kotsend in mijn tentje hoorde ik de feestgeluiden en toen voelde ik me wel erg zielig, toen dacht ik ook dat ik dood ging.
Ik dacht, ik zou hier toch overlijden, wat erg voor mijn moeder zo ver van huis.
S'nachts kreeg ik ook opmerkingen van verschillende mensen die van het feest af naar hun tentje terug liepen en mij hoorden braken "volgende keer niet meer zoveel zuipen he".![]()
De volgende morgen kwam ik danig afgezwakt tot de conclusie dat het beter was om met die vriend mee terug naar huis te gaan, dat was op een zaterdag.
Wij naar Eindhoven naar een dokterpost, waar we te horen kregen dat ik 3 uur moest wachten, daar had ik geen zin in, dus ik heb me thuis laten afzetten, diezelfde nacht toch nog naar mijn moeder gegaan, uiteindelijk werd ik maandagochtend wat beter, maar we besloten toch maar langs de huisarts te gaan die vond 40,7 koorts wat aan de hoge kant.
Ik moet daarbij zeggen ik voelde me wel beter, maar ik werd door de huisarts naar het ziekenhuis gestuurd, daar heb ik eerst nog een hele dag op een zaal gelegen toen ik ineens om 18 uur met spoed naar de operatiekamer moest.
Ik zei nog tegen de chirurg, als het een tweeling is ben ik echt verrast.Wat bleek: buikvliesontsteking, kennelijk had ik dus 3 dagen ervoor acute blindedarmontsteking gekregen....
wat heb je nu dan?quote:
zal je net zien, dat als je in bad zit dat er wat aan de hand is.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:36 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik had gister avond een nieuwjaars borrel, was 4 uur toen ik er in lag en moet om 8 uur weer naast mijn bed staan. En vanavond invallen op mijn allereerste groepje (al 4 maanden niet meer gewerkt) En dan morgen avond een avond dienst. En dan mag ik eindelijk mijn nest in.
Een voordeel, op de groep waar ik vanavond ben hebben ze een bubbelbad, ik denk dat ik dat maar eens probeer (met de telefoon naast mij dan wel)
Daarom laat ik me eerst even goed overdragen en vragen naar de mensen van wie ik weet dat ze snachts wel eens wat hebben hoe zij er bij zitten. En anders is het pech hebbenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:39 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
zal je net zien, dat als je in bad zit dat er wat aan de hand is.
quote:
als ik 24 uur later was geweest was het te laat geweestquote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:38 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Tering!
Moest wel lachen om je comment van de tweeling
ben er weer! heerlijk zo'n dienst. Betaald fokkenquote:
Omdat ze anders er gekreukt uitzien.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:49 schreef Bartjebart het volgende:
Spijkerbroeken strijken?
Dat snap ik dan weer echt niet...
nee.. ik zie wel vaker mensen met keurig gestreken kleding en dan een gekreukte spijkerbroekquote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:49 schreef Bartjebart het volgende:
Spijkerbroeken strijken?
Dat snap ik dan weer echt niet...
Gewoon goed uit'slaan' wanneer je ze uit de wasmachine haalt en binnenste buiten wassen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:08 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Omdat ze anders er gekreukt uitzien.
Een tip van een dementerende bejaarde(uit het verzorgingstehuis waar ik ooit werkte) Leg de kleding die je aan wilt en gestreken moeten worden snachts onder je matras en ze zijn helemaal glad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |