gefeliciteerd! nieuwe of tweedehandsje?quote:
Haha, nee heeft geen nightvision. Hij gaat tot 1699 iso, maar daar wordt het beeld niet beter mee.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Heeft ie "nightvision"? Zo ja, dan wil ik opnames uit de darkroom
echt niet? Hoe doe je je was dan? Heb je een maid?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:59 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik ook zou alleen niet weten hoe zo'n ding werkt
Ik heb ook geen idee hoe dat apparaat bij ons werkt.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:04 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
echt niet? Hoe doe je je was dan? Heb je een maid?
ik doe eigenlijk alles, maar NIET koken. Dat kan ik niet. Dus zij koken hier. Goedgeregeld.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:05 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee hoe dat apparaat bij ons werkt.
Dirk doet altijd de was.
Koken doe ik ook niet. Niet omdat ik het niet kan, maar omdat ik er een pesthekel aan heb!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:07 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik doe eigenlijk alles, maar NIET koken. Dat kan ik niet. Dus zij koken hier. Goedgeregeld.
112 bellen!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:11 schreef TheaterMaMa het volgende:
dat is nog lastig, vervoer vinden naar het ziekenhuis
op zaterdagavond
wat is er gebeurd? Ben je gewond?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:11 schreef TheaterMaMa het volgende:
op zaterdagavond
Ik geloof in 2de hands.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:03 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
gefeliciteerd! nieuwe of tweedehandsje?
een taxi? Wat moet je doen?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:11 schreef TheaterMaMa het volgende:
op zaterdagavond
Teruglezen schatzquote:
urine brengen, onderzoek, niets ernstigsquote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:14 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
een taxi? Wat moet je doen?
En dat moet nu? En anders per koerier verzendenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:17 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
urine brengen, onderzoek, niets ernstigs
Geen zin in.quote:
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:04 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
echt niet? Hoe doe je je was dan? Heb je een maid?
Ook je onderbroeken?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:19 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
maar de kleding breng ik altijd naar de dry cleaner
ja het geld groeit mij niet op de rugquote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:18 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
En dat moet nu? En anders per koerier verzenden
Ik doe eigenlijk niets in het huis, ik heb overal een grafhekel aan. Heeeeel soms zet ik wat dingen in de vaaatwasserquote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:07 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik doe eigenlijk alles, maar NIET koken. Dat kan ik niet. Dus zij koken hier. Goedgeregeld.
Op zaterdag avond :S De bussen rijden toch ook?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:21 schreef mike_hunt het volgende:
hebben jullie plannen voor vanavond? Behalve TMM want die moet urine wegbrengen
quote:
alleen opvouwen is wat minder, haha das wel een kutklusquote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:25 schreef hierissieweer het volgende:
Jezus, zelfs je onderbroeken. Ik vind het altijd heerlijk om mijn was te doen. Geniet ervan als het allemaal weer mooi schoon netjes is en lekker ruikt
nu je vriend er niet meer is, moet je nu welquote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:21 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik doe eigenlijk niets in het huis, ik heb overal een grafhekel aan. Heeeeel soms zet ik wat dingen in de vaaatwasser
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |