ik geloof dat de meeste mensen de sneeuw beu beginnen te worden, en dat al na 6 dagen, bejaarden klagen dat ze weer naar buiten willen, automobilisten klagen over dat hun auto er zo vies van wordt, fietsers klagen dat er niet goed gestrooid is, de enigen die er blij mee zijn, zijn volgens mij de kinderenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:50 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Sneeuwt het bij jullie? Is het nog steeds -15 in Nederland?
Hopelijk is het waar. Strenge winters, mooie zomers
je bedoelt 2girl1cup?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:56 schreef Parleur het volgende:
De enige ijspret die ik ken, is met chocoladesaus!
En ik! Het is toch net een sprookje buiten nu?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:53 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik geloof dat de meeste mensen de sneeuw beu beginnen te worden, en dat al na 6 dagen, bejaarden klagen dat ze weer naar buiten willen, automobilisten klagen over dat hun auto er zo vies van wordt, fietsers klagen dat er niet goed gestrooid is, de enigen die er blij mee zijn, zijn volgens mij de kinderen
Als er dikke sneeuw ligt en als het onbetreden is.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:57 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En ik! Het is toch net een sprookje buiten nu?
De sneeuw plakt alleen niet meer.. da's jammer.
jij hebt het goed te pakken.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:02 schreef TheaterMaMa het volgende:
het lijkt er ook op dat ik een blaasontsteking heb een SOA lijkt me erg sterk
zou je dat gisteren niet doen?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:06 schreef wonderer het volgende:
Eerst je gym moeten repareren voor je aan de slag kan is niet leuk
je bent te laat.quote:
Ja, vergetenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:07 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
zou je dat gisteren niet doen?![]()
Het regent hier. Xou gaan joggen. Maar ben nog een beetje brak van gisteren.
Hij denkt zeker dat de kust nu veilig is. hahahquote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:17 schreef Nuno_G het volgende:
hmmm zou ik uitgaan vanavond. Een jongen die de hele tijd dat R hier was geen woord tegen me gezegd heeft, kwam gisteren vragen of ik vanavond uitging. Jaja het nieuws dat R er niet meer is gaat snel
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:22 schreef Pjederdy het volgende:
Wij hebben een digitale videocamera dinges gekocht!
Dikke kans dus dat we vanaf nu niet meer typen, maar al onze replys opnemen
bij mij brandt het ook, maar dan ergens anders, brandende schouders lijken nu een zegeningquote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, vergeten![]()
Maar goed, hij doet het nou weer en mijn schouders branden lekker.
Heeft ie "nightvision"? Zo ja, dan wil ik opnames uit de darkroomquote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:22 schreef Pjederdy het volgende:
Wij hebben een digitale videocamera dinges gekocht!
Dikke kans dus dat we vanaf nu niet meer typen, maar al onze replys opnemen
ach hij kan wel een kleine beurt krijgen op het toilet als ie dat wilquote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:20 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Hij denkt zeker dat de kust nu veilig is. hahah
better watch ur ass...
Ik ook zou alleen niet weten hoe zo'n ding werktquote:
ik ook nog niet, moet de handleiding nog even zien te vindenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:59 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik ook zou alleen niet weten hoe zo'n ding werkt
Wie?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:58 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ach hij kan wel een kleine beurt krijgen op het toilet als ie dat wil
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:58 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ach hij kan wel een kleine beurt krijgen op het toilet als ie dat wil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |