casper?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:38 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Vond het wel een vermakelijke film
En vind casper ook wel hmmmmmmm![]()
Nog steeds brak, popje?
euh de hoofdrolspeler Casper van Diemquote:Op zondag 11 januari 2009 00:04 schreef Xiance het volgende:
[..]
casper?
ik was niet brak shatz.. ZIEK!
Het blond servies! ik vind dat ook zo leuk, alleen vind het net iets te lomp qua materiaalquote:Op zondag 11 januari 2009 00:01 schreef Gellarboy het volgende:
Dit is hem!. (derde plaatje)
[ afbeelding ]
ow, ken ik nietquote:Op zondag 11 januari 2009 00:04 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
euh de hoofdrolspeler Casper van Diem
quote:Op zondag 11 januari 2009 00:10 schreef Xiance het volgende:
[..]
ow, ken ik niet
mijn ouders zijn inmiddels wakker..
ik drukte op de verkeerde knop waardoor de cdspeler aansprong en op volumestand 52 Celine Dion door de speakers hee perst
"maar ik ben ziek ma"
Goed. Veel informatie in de eerste week, dus ik was behoorlijk afgepeigerd, maar gaat allemaal goed komen.quote:
Dat vind ik juist wel leuk, dat grote en logge.quote:Op zondag 11 januari 2009 00:08 schreef hierissieweer het volgende:
Het blond servies! ik vind dat ook zo leuk, alleen vind het net iets te lomp qua materiaal
de eerste week is altijd een tijd van "ohh's en ahh's" maar vanaf de 3e week wordt het allemaal al een beetje meer routinequote:Op zondag 11 januari 2009 00:11 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Goed. Veel informatie in de eerste week, dus ik was behoorlijk afgepeigerd, maar gaat allemaal goed komen..
quote:Op zondag 11 januari 2009 00:10 schreef Xiance het volgende:
ik drukte op de verkeerde knop waardoor de cdspeler aansprong en op volumestand 52 Celine Dion door de speakers hee perst
heeft het nog steeds met fotografie te maken? Wat doe je eigenlijk? hahahahquote:Op zondag 11 januari 2009 00:11 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Goed. Veel informatie in de eerste week, dus ik was behoorlijk afgepeigerd, maar gaat allemaal goed komen..
dat probeer ik mn ouders ook duidelijk te maken: ":D"quote:
I guess.quote:Op zondag 11 januari 2009 00:13 schreef Xiance het volgende:
de eerste week is altijd een tijd van "ohh's en ahh's" maar vanaf de 3e week wordt het allemaal al een beetje meer routine
Nee, het heeft met televisie te maken. Ik praat niet graag over werk hier, maar ik werk bij een bedrijf dat natuurfilms maakt. Maar dan de echte.quote:Op zondag 11 januari 2009 00:14 schreef mike_hunt het volgende:
heeft het nog steeds met fotografie te maken? Wat doe je eigenlijk? hahahah
Oh! Bij Mike?quote:Op zondag 11 januari 2009 00:20 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Nee, het heeft met televisie te maken. Ik praat niet graag over werk hier, maar ik werk bij een bedrijf dat natuurfilms maakt. Maar dan de echte..
Ow...quote:Voor National Geographic en Discovery enzo.
O God ja, NIet over werk. Dat had je al aangegeven. Zei ik ook,maar die skanks hier won't give it a rest. hahahaquote:Op zondag 11 januari 2009 00:20 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Nee, het heeft met televisie te maken. Ik praat niet graag over werk hier, maar ik werk bij een bedrijf dat natuurfilms maakt. Maar dan de echte.. Voor National Geographic en Discovery enzo.
Hehehe, been there, done that. De goeie ouwe Twarres-dagen. Toen was er nog niet eens YouTube (mijn dataverkeer wat doe je?!?)quote:Op zondag 11 januari 2009 00:24 schreef mike_hunt het volgende:
Ik dacht dat je niet meer ging typen, maar je replys opnemen?
ik werk bij Jamin, remember?!quote:Op zondag 11 januari 2009 00:23 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Oh! Bij Mike?
[..]
Ow...
Ik dacht gelijk aan het een... ipv naja het daadwerkelijke
Neem jij geen reclamefilmpjes op voor de Jamin?quote:Op zondag 11 januari 2009 00:26 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik werk bij Jamin, remember?!
Je bent zeker in de war met iemand anders..
je moet eens zien wat ik met een zuurstok kan doenquote:Op zondag 11 januari 2009 00:26 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Neem jij geen reclamefilmpjes op voor de Jamin?
"Probeer nu onze trekdrop en salmiaksterren!"quote:Op zondag 11 januari 2009 00:26 schreef Bartjebart het volgende:
Neem jij geen reclamefilmpjes op voor de Jamin?
quote:Op zondag 11 januari 2009 00:28 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
"Probeer nu onze trekdrop en salmiaksterren!".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |