Weet ik het, heb ook af en toe A-Team gekekenquote:
Nee het is ook zo irritant hequote:Op zondag 11 januari 2009 00:21 schreef Adelante het volgende:
Acinonyx, je weet dat we niet heel dol zijn op bewuste lapo zoekers?
Dan is de zaak duidelijk. A-team > PBquote:Op zondag 11 januari 2009 00:20 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Weet ik het, heb ook af en toe A-Team gekeken
Niet waar! Prison Break schiet de vijand nog raak, a-team niet!quote:Op zondag 11 januari 2009 00:23 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dan is de zaak duidelijk. A-team > PB
JA. Rot op met je kutposts enkel omdat je geilt om op het knopje nieuw topictedrukken. En dat alleen maar omdat het anders nog maanden duurt voor eentopicvan jouwhand de 300 posts haaltquote:Op zondag 11 januari 2009 00:22 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Nee het is ook zo irritant he
Ik hoop dat het niet naar mij bedoelt is, want ik hoef nooit lapo's en ik maak ook bijna nooit topicsquote:Op zondag 11 januari 2009 00:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
JA. Rot op met je kutposts enkel omdat je geilt om op het knopje nieuw topictedrukken. En dat alleen maar omdat het anders nog maanden duurt voor eentopicvan jouwhand de 300 posts haalt
Ja, posts als AAAH, Yes, GG, DGG voegen niet heel veel toe, toch?quote:Op zondag 11 januari 2009 00:22 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Nee het is ook zo irritant he
Als ik bloed wil zien kijk ik wel film. Ik wil vermaak ! A-Team heeft het meer dan PB. En dan die herinneringenquote:Op zondag 11 januari 2009 00:24 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Niet waar! Prison Break schiet de vijand nog raak, a-team niet!
Nee, ik vulde jouw klacht aanquote:Op zondag 11 januari 2009 00:25 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik hoop dat het niet naar mij bedoelt is, want ik hoef nooit lapo's en ik maak ook bijna nooit topics
Ik niet weten doen niet, ikke maar een arme turkie zijn ben, ik de hollandse taaaal nog niet erg besnappen doenquote:Op zondag 11 januari 2009 00:21 schreef Adelante het volgende:
Pas op hoor, of ik bel rita!quote:Op zondag 11 januari 2009 00:29 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Ik niet weten doen niet, ikke maar een arme turkie zijn ben, ik de hollandse taaaal nog niet erg besnappen doen
Kan je loempias bakken ?quote:
Die moet je waarschijnlijk eerst uitleggen hoe een telefoon werkt.quote:
Oke, nuff said. Met jou hoef ik hierover niet meer te pratenquote:Op zondag 11 januari 2009 00:32 schreef zaadvragendeoog het volgende:
Ik keek vroeger ook heel veel Baantjer en commissaris rex![]()
quote:Op zondag 11 januari 2009 00:32 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Oke, nuff said. Met jou hoef ik hierover niet meer te praten
Kom je uit Vlaanderen ? je neentquote:
Nee,rita, blijf maar zitten, het is de deurbel niet. Nee, rita, ookde vaste telefoon niet. Dit gesprek hebben we eerder gehad. Tegenwoordig heb je een uitvinding, dieheet de GSM, weet je nog.quote:Op zondag 11 januari 2009 00:32 schreef Adelante het volgende:
[..]
Die moet je waarschijnlijk eerst uitleggen hoe een telefoon werkt.
Ja, dat doe ik de halve avond al op msnquote:
rita weet niet hoe telefoons werken ?quote:Op zondag 11 januari 2009 00:32 schreef Adelante het volgende:
[..]
Die moet je waarschijnlijk eerst uitleggen hoe een telefoon werkt.
Had vroeger wel alle EK-flippo's, beat that!quote:Op zondag 11 januari 2009 00:33 schreef behangplakker het volgende:
ZVO krijgt iedereen tegen zich met zijn pauperserie
Ik lachte ook nogquote:Op zondag 11 januari 2009 00:35 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
rita weet niet hoe telefoons werken ?(niet dat telefoons nou veel werk doen, maar jah..)
Ik heb thuis meer dan 120 van de eerste 150 pokemon kaartenquote:Op zondag 11 januari 2009 00:35 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Had vroeger wel alle EK-flippo's, beat that!
Ik had 2 exen kunnen pakken en de halve tent achter me aan kunnen hebben, maar ik heb teveel hoofdpijnquote:Op zondag 11 januari 2009 00:36 schreef McFearless het volgende:
Verdomme, ik had nu dronken achter minderjarige meisjes moeten zitten, maar mijn lichaam laat me in de steek.
Ik verloor altijd pokemon kaarten, anders had ik ze allemaal gehadquote:Op zondag 11 januari 2009 00:36 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik heb thuis meer dan 120 van de eerste 150 pokemon kaartenEn ik heb finale EK '88 op videoband
Jou UI is niet goed geresizedquote:Op zondag 11 januari 2009 00:37 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Ik verloor altijd pokemon kaarten, anders had ik ze allemaal gehad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Adelante op 11-01-2009 00:40:35 (goede tip van user onder deze) ]agenda 5 mei reis nassau 3 oktober malediven 23 augustus tv afstoffen 7 augustus dodge ophalen
[..]
quote:Op zondag 11 januari 2009 00:39 schreef dagdag het volgende:
ikkedag says:Of je spoilert hemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
We are living in a material world, and I am a material girl
Verdomme, wij hebben pauperlichamen die ons in de steek laten op zaterdagavond. Ik kots van mezelf.quote:Op zondag 11 januari 2009 00:37 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik had 2 exen kunnen pakken en de halve tent achter me aan kunnen hebben, maar ik heb teveel hoofdpijn
ik had een lekker wijf kunnen pakken, maar we begonnen net met zoenen en friemelen toen haar laatste bus naar huis aankwam en ze weg moestquote:Op zondag 11 januari 2009 00:36 schreef McFearless het volgende:
Verdomme, ik had nu dronken achter minderjarige meisjes moeten zitten, maar mijn lichaam laat me in de steek.
Het is geen pauperplaatje. Ik had control + T gedaan bij photoshop i.p.v. de grootte te veranderen, maar daar snap jij toch niks vanquote:Op zondag 11 januari 2009 00:38 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Jou UI is niet goed geresizedOf het is gewoon een pauperplaatje
quote:Op zondag 11 januari 2009 00:39 schreef dagdag het volgende:
ikkedag says:Whehehe, rofl.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah gossie, maar wel gehosseld, in de toekomst kan je haar mossel vast wel kraken.quote:Op zondag 11 januari 2009 00:40 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
ik had een lekker wijf kunnen pakken, maar we begonnen net met zoenen en friemelen toen haar laatste bus aankwam en ze moest weg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat doe je om dat lichaam gezond te houden? Gezond eten? Voldoende bewegen?quote:Op zondag 11 januari 2009 00:40 schreef McFearless het volgende:
[..]
Verdomme, wij hebben pauperlichamen die ons in de steek laten op zaterdagavond. Ik kots van mezelf.
Als jij er zoveel verstand van hebt, resize dat plaatje eens goed dan, dat je niet die pixels zo zietquote:Op zondag 11 januari 2009 00:41 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Het is geen pauperplaatje. Ik had control + T gedaan bij photoshop i.p.v. de grootte te veranderen, maar daar snap jij toch niks van
Ik ook, gewoon eeuwig zondequote:Op zondag 11 januari 2009 00:40 schreef McFearless het volgende:
[..]
Verdomme, wij hebben pauperlichamen die ons in de steek laten op zaterdagavond. Ik kots van mezelf.
quote:Op zondag 11 januari 2009 00:45 schreef zaadvragendeoog het volgende:
We hebben een papa in ons team!
Saturday 10 January 2009 - 19:50:58 in Overig Nieuws
We hebben een papa in ons team! Mickeal en Lilian
van harte gefeliciteerd met jullie dochter
Chelsey
Hoe bedoel je. spellingsgebrek. Chelsey hebben ze gewoon verkeerd geschreven, ik weet het zeker
Bij mij mijn eerste griep in 2 jaarquote:Op zondag 11 januari 2009 00:43 schreef Adelante het volgende:
[..]
Wat doe je om dat lichaam gezond te houden? Gezond eten? Voldoende bewegen?
Chelsea?quote:Op zondag 11 januari 2009 00:45 schreef zaadvragendeoog het volgende:
We hebben een papa in ons team!
Saturday 10 January 2009 - 19:50:58 in Overig Nieuws
We hebben een papa in ons team! Mickeal en Lilian
van harte gefeliciteerd met jullie dochter
Chelsey
Hoe bedoel je. spellingsgebrek. Chelsey hebben ze gewoon verkeerd geschreven, ik weet het zeker
Ja, het is niet zo dat ik dik ben, ik zie er gezond uit. Alleen in het weekend drijf ik mijn lichaam telkens tot het uiterste door er te veel drank in te gooien.quote:Op zondag 11 januari 2009 00:43 schreef Adelante het volgende:
[..]
Wat doe je om dat lichaam gezond te houden? Gezond eten? Voldoende bewegen?
Klinkt als een topavond.quote:Op zondag 11 januari 2009 00:45 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Als jij er zoveel verstand van hebt, resize dat plaatje eens goed dan, dat je niet die pixels zo ziet![]()
[..]
Ik ook, gewoon eeuwig zondeHet zouden werkelijk waar kaskrakers geweest zijn als ik erheen ging
Er is 1 negerin die me haat, die gaat met een goede vriend van me
2 anderen zijn exen van me, 1 ervan gaat al een half jaar met iemand, even flink wat alcohol achterover laten slaan en de rest word boos op me
Chelsea een kampnaam? Ik vind het een mooie naamquote:Op zondag 11 januari 2009 00:47 schreef Adelante het volgende:
[..]
Chelsea?
Sowieso vind ik het persoonlijk een 'kamp'naam nofi..
Ik ken een Shelsy.quote:Op zondag 11 januari 2009 00:46 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Als naam ken ik wel Chelsea, maar geen Chelsey
quote:Op zondag 11 januari 2009 00:43 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ah gossie, maar wel gehosseld, in de toekomst kan je haar mossel vast wel kraken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jaaah, de volgende keer dat ik haar zie misschienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar heb zo geen pics van haar..
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
Maar overmatig drankgebruik?quote:Op zondag 11 januari 2009 00:46 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Bij mij mijn eerste griep in 2 jaarIk doe elke dag oefeningen en ik eet gezond
+1 herkenbaarquote:Op zondag 11 januari 2009 00:47 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ja, het is niet zo dat ik dik ben, ik zie er gezond uit. Alleen in het weekend drijf ik mijn lichaam telkens tot het uiterste door er te veel drank in te gooien.
Oefeningen?quote:Op zondag 11 januari 2009 00:46 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Bij mij mijn eerste griep in 2 jaarIk doe elke dag oefeningen en ik eet gezond
Joahh ! En om het helemaal moeilijk te maken: 1 van die exen is ook nog de nicht van mijn vriend die met de negerin gaat. En die zou alles helemaal leuk vinden waardoor als ik daarheen ging de negerin het uit ging maken omdat hij door mij ruzie zou krijgenquote:
Nouja, push ups en sit ups omdat ik anders echt dik ga wordenquote:
chelsey, sharona, kayleigh, jayden, samantha...quote:Op zondag 11 januari 2009 00:49 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Chelsea een kampnaam? Ik vind het een mooie naamKen ook niet echt paupers die Chelsea heten of er 1 in de familie hebben
Dat wilde ik juist gaan doen, maar daar heb ik ook nog nooit problemen mee gehad. Heb niet echt last van katers ofzoquote:
I pity the fool!quote:Op zondag 11 januari 2009 00:21 schreef Adelante het volgende:
Ja, en shelly, annie, priscilla enz. Maar ik vind Chelsea daar echt niet tussen passenquote:Op zondag 11 januari 2009 00:51 schreef Adelante het volgende:
[..]
chelsey, sharona, kayleigh, jayden, samantha...
allemaal namen waar ik gouden kettingen met plaatjes er van voor me zie
je weet dat die kant-en-klare broodjes gezond enorm veel rotzooi en extra vet bevatten?quote:Op zondag 11 januari 2009 00:50 schreef Devvie het volgende:
[..]
+1 herkenbaar
En doordeweeks mn lichaam tot het uiterste drijven door op cola en hamburgers te leven..
Mijn ontbijt sochtends is meestal een zak chips of om half1 een broodje shoarma..
MAAARRRRR tegenwoordig zijn de broodjes gezond nog maar 92ct op schoolmisschien dat ik mijn leven ga beteren
Of Stienquote:Op zondag 11 januari 2009 00:52 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ja, en shelly, annie, priscilla enz. Maar ik vind Chelsea daar echt niet tussen passen
Ik noem het een vooruitgang, want hij komt wel van zakken chipsquote:Op zondag 11 januari 2009 00:53 schreef Adelante het volgende:
[..]
je weet dat die kant-en-klare broodjes gezond enorm veel rotzooi en extra vet bevatten?
voor 92 cent koop je een half volkorenbrood met een lekker voedzaam beleg
Dora.quote:
Om tien uur dronken zijn.quote:Op zondag 11 januari 2009 00:50 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Joahh ! En om het helemaal moeilijk te maken: 1 van die exen is ook nog de nicht van mijn vriend die met de negerin gaat. En die zou alles helemaal leuk vinden waardoor als ik daarheen ging de negerin het uit ging maken omdat hij door mij ruzie zou krijgen![]()
Maar dan ook puur omdat die lui altijd om 6u beginnen met allerlei mixdrankjes achter elkaar op te drinken en tegen 10u dus knetterdronken zijn
Ik ben meer in voor een Italiaanse bol met ham, kaas, ei, peper en zout van de Bakker Bart!quote:Op zondag 11 januari 2009 00:53 schreef Adelante het volgende:
[..]
je weet dat die kant-en-klare broodjes gezond enorm veel rotzooi en extra vet bevatten?
Inderdaad. Ik ben meestal tegen 1u of later pas dronkenquote:
*Schuift erbijquote:
Ik ben voor rijstquote:Op zondag 11 januari 2009 00:55 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Ik ben meer in voor een Italiaanse bol met ham, kaas, ei, peper en zout van de Bakker Bart!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.agenda 5 mei reis nassau 3 oktober malediven 23 augustus tv afstoffen 7 augustus dodge ophalen
[..]
Welke? Ik wilde net vragen of er nog wat op tv wasquote:
Het zijn geen kant en klare broodjes.. gewoon afgebakken pistolets met Ham, kaas, verse tomaat, verse sla en een half ei eropquote:Op zondag 11 januari 2009 00:53 schreef Adelante het volgende:
[..]
Volkorenbrood is vies.quote:Op zondag 11 januari 2009 00:53 schreef Adelante het volgende:
[..]
Niet waar, tosti ding paparini geval!quote:
Juist, en dan nog lekker tot in de ochtend doorgaan.quote:Op zondag 11 januari 2009 00:55 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik ben meestal tegen 1u of later pas dronken
quote:Op zondag 11 januari 2009 00:56 schreef dagdag het volgende:
helpje leert snelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
helpGoed gesprekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We are living in a material world, and I am a material girl
quote:
helpSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.is dat die bi die ik gister doorstuurde?
![]()
Big Wet Asses 14.quote:Op zondag 11 januari 2009 00:56 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Welke? Ik wilde net vragen of er nog wat op tv was
donkere meergranen bol met ei (en groenten)quote:Op zondag 11 januari 2009 00:55 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Ik ben meer in voor een Italiaanse bol met ham, kaas, ei, peper en zout van de Bakker Bart!
deze heb ik zelf gehosseldquote:Op zondag 11 januari 2009 00:57 schreef Devvie het volgende:
[..]is dat die bi die ik gister doorstuurde?
Oh, zo'n oefeningen!quote:Op zondag 11 januari 2009 00:50 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Nouja, push ups en sit ups omdat ik anders echt dik ga worden
Je kent me duidelijk nietquote:Op zondag 11 januari 2009 00:56 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Niet waar, tosti ding paparini geval!
En als je met een bus gaat ofzo en die gaat om 4u terug, dan nog even zitten bij iemandquote:Op zondag 11 januari 2009 00:56 schreef McFearless het volgende:
[..]
Juist, en dan nog lekker tot in de ochtend doorgaan.
helpBwahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
quote:
Whehe, om vervolgens om half negen wakker te worden op de bank met een kater.quote:Op zondag 11 januari 2009 00:58 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Je kent me duidelijk nietZelfs hier weten ze dat ik rijst boven alles stel
![]()
[..]
En als je met een bus gaat ofzo en die gaat om 4u terug, dan nog even zitten bij iemand
Hehequote:Op zondag 11 januari 2009 01:00 schreef McFearless het volgende:
[..]
Whehe, om vervolgens om half negen wakker te worden op de bank met een kater.
quote:
Rijstquote:Op zondag 11 januari 2009 00:58 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Je kent me duidelijk nietZelfs hier weten ze dat ik rijst boven alles stel
![]()
[..]
En als je met een bus gaat ofzo en die gaat om 4u terug, dan nog even zitten bij iemand
Ik ook niet echt, maar na twee uur slaap voel ik me meestal niet zo fit.quote:Op zondag 11 januari 2009 01:01 schreef behangplakker het volgende:
[..]
HeheIk heb gelukkig nooit echt een kater. Hooguit dat ik even duizelig ben als ik opsta. Komt omdat ik bijna alleen maar bier drinken soms iets tequila ofzo
Oke, ik ga zo maar slapen danquote:Op zondag 11 januari 2009 01:01 schreef McFearless het volgende:
[..]
Neuh, ik ga Resident Evil 2 maar eens kijken.
Ja primaquote:
True. Maar dan slaap ik meestal nog wel verder. Of beneden op de bank omdat ik niet verder kom, of weer in bedquote:Op zondag 11 januari 2009 01:02 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ik ook niet echt, maar na twee uur slaap voel ik me meestal niet zo fit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bohhh![]()
Is me avater nou naar wens?quote:
Staat in mn foboquote:
Vrouwen..quote:Op zondag 11 januari 2009 01:07 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik ben doodop!
Net in slaap geflikkerd, word ik wakker gemaakt door mn vriendin
"schat, je moet me nog naar huis rijden"
quote:
je hebt haar niet eens op de bank geswaffelt ?quote:Op zondag 11 januari 2009 01:07 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik ben doodop!
Net in slaap geflikkerd, word ik wakker gemaakt door mn vriendin
"schat, je moet me nog naar huis rijden"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.agenda 5 mei reis nassau 3 oktober malediven 23 augustus tv afstoffen 7 augustus dodge ophalen
[..]
Jawel, daarna uiteraard direct in slaap gevallenquote:Op zondag 11 januari 2009 01:11 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
je hebt haar niet eens op de bank geswaffelt ?
ze hoort niet te praten tijdens het geswaffelt wordenquote:Op zondag 11 januari 2009 01:13 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Jawel, daarna uiteraard direct in slaap gevallen![]()
Praten
Nee, daarna willen ze dat altijdquote:Op zondag 11 januari 2009 01:16 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
ze hoort niet te praten tijdens het geswaffelt worden
En je moet zo nog rijdenquote:Op zondag 11 januari 2009 01:41 schreef Hoogstaande het volgende:
TONGEN!!!
Wat de neuk
Ik ben aangeschoten na één zwaar biertje
Op een lege maag en moe zijnde zwaar bier drinken is niet bevordelijk voor de gemoedstoestand!
Nee nu niet meerquote:
Twee reageren op hetzelfde ding hoeft niet hoor, het is al duidelijkquote:
Hoiquote:
Msn -afterpartyquote:
nee ik floatquote:
stoutmoedigquote:
ik hoop niet te dromenquote:
quote:Op zondag 11 januari 2009 02:55 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Waarom ken ik heterosexuele jongens die The Devil Wears Prada LEUK vinden?
heb die film mijn moeder gedaanquote:Op zondag 11 januari 2009 02:55 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Kasthomo'squote:Op zondag 11 januari 2009 02:55 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Niets bijzonders..quote:Op zondag 11 januari 2009 02:39 schreef Triptamine het volgende:
en had ik deze hier al gepost? zo nee wat vinden jullie:
[ afbeelding ]
maar je hebt wel een lekkere reetquote:
en ofquote:Op zondag 11 januari 2009 03:08 schreef MiVer het volgende:
[..]
maar je hebt wel een lekkere reet
toch?
ben je geile bitch?quote:
quote:Op zondag 11 januari 2009 03:11 schreef MiVer het volgende:
[..]
ben je geile bitch?
wil neuken, zei je..
gr
cheers mate!quote:
ja ik ben ook maar de rijst gaan kokenquote:
Second that.quote:Op zondag 11 januari 2009 03:47 schreef Paaskonijn het volgende:
koud
Heb je ook sneeuwballen gevecht gedaan net met je zatte kop op het kanaal?quote:
quote:Op zondag 11 januari 2009 04:02 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Heb je ook sneeuwballen gevecht gedaan net met je zatte kop op het kanaal?
Vreugde: kanaalijs is sterk, morgen schaatsen?![]()
![]()
...quote:
quote:
FALERRRRRRRRRRquote:
Nee.quote:Op zondag 11 januari 2009 04:05 schreef Paaskonijn het volgende:
Oh ik snap het nu
Je dacht of ik vroeg of je mee ging schaatsen maar ik vroeg mezelf gewoon af of ik er morgen op kon schaatsen.
Lieg niet.quote:Op zondag 11 januari 2009 04:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee.
Dat je morgen prima kon schaatsen.
Nooit.quote:
En wat als ik je niet geloof?quote:Op zondag 11 januari 2009 04:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nooit.
Zeker niet tegen jou.
quote:
Ja maar, wat?quote:
Ik heb een foto van miver gezienquote:
Send mequote:Op zondag 11 januari 2009 04:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb een foto van miver gezien![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoax. Die bestaan gewoonweg niet.quote:Op zondag 11 januari 2009 02:55 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Dat moet ik zien! Er zijn maar weinig mensenvan wie ik verwacht lelijker te zijn dan ik, maar hij is er een vanquote:Op zondag 11 januari 2009 04:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb een foto van miver gezien![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hihihi serieus?quote:Op zondag 11 januari 2009 04:31 schreef Paaskonijn het volgende:
WHAHAHAHHAHAHAHAHHAHA IK GA KAPOT![]()
![]()
![]()
Gers had dus die shizzle naar NB's vader gestuurd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Moet je niet zo vervelend zijnquote:Op zondag 11 januari 2009 11:06 schreef dagdag het volgende:
heb niet gechat krijg steeds na tijdje ban
WTFquote:
Dat is voor Lakitu, die houdt wel van beastialityquote:
Waarom vind je dat soort dingen?quote:
Ah, een klassieker.quote:
quote:Op zondag 11 januari 2009 04:31 schreef Paaskonijn het volgende:
WHAHAHAHHAHAHAHAHHAHA IK GA KAPOT![]()
![]()
![]()
Gers had dus die shizzle naar NB's vader gestuurd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jaquote:
quote:
quote:Op zondag 11 januari 2009 12:11 schreef Zotheid het volgende:
Winter
Bergen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Okquote:Op zondag 11 januari 2009 12:13 schreef gers het volgende:
[..]
![]()
post dan wat snowboardwijven bloemen.
quote:Op zondag 11 januari 2009 12:19 schreef Zotheid het volgende:
[ afbeelding ]
Snowboardmeisjes
[ afbeelding ]
Gitaarmeisjes
[ afbeelding ]
Hockeymeisjes
Ze zijn alledrie niet echt lekker.quote:Op zondag 11 januari 2009 12:19 schreef Zotheid het volgende:
[ afbeelding ]
Snowboardmeisjes
[ afbeelding ]
Gitaarmeisjes
[ afbeelding ]
Hockeymeisjes
Klopt, via google werkt het nou ook niet zo heel lekker.quote:Op zondag 11 januari 2009 12:23 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ze zijn alledrie niet echt lekker.![]()
Maar ik moet je nageven: hockeymeisjes.
Hockeymeisjesquote:Op zondag 11 januari 2009 12:24 schreef gers het volgende:
ik wil ook op hokkie als ik die hockeymeisjes zie
Hockey zelf is kut.quote:Op zondag 11 januari 2009 12:24 schreef gers het volgende:
ik wil ook op hokkie als ik die hockeymeisjes zie
En mijn favoriete meisje.quote:
Ach, geen probleem. Heb ik ook gedaan op Fok.quote:Op zondag 11 januari 2009 12:27 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Klopt, via google werkt het nou ook niet zo heel lekker.
En om hier nou bekenden te gaan posten...
Niet, hockey is mieters!quote:Op zondag 11 januari 2009 12:27 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hockey zelf is kut.Enige goeie aan hockey zijn de sletjes en de hockeygala's enzulks.
Alsof alles daar om draait.quote:Op zondag 11 januari 2009 12:28 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik kan niet hockeyen, gitaarspelen en snowboarden.
nooit meegemaaktquote:Op zondag 11 januari 2009 12:27 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[..]
Hockeymeisjes
Met die getrainde benen kunnen ze prima bovenop zitten.![]()
quote:
Dat heb je uberhaubt nog nooit meegemaakt.quote:
Niet, ze moet ook lezen en slim zijn, piano spelenquote:
ze moet ook curlen leuk vindenquote:Op zondag 11 januari 2009 12:32 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[..]
Niet, ze moet ook lezen en slim zijn, piano spelen, koken, bovenal lief en dezelfde interesses hebben (behalve dus hockey, gitaar en snowboarden) en het allerbelangerijkst, het moet klikken.
Ook? Dus dat plus dezelfde interesses naast hockey, gitaar en snowboarden?quote:Op zondag 11 januari 2009 12:32 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat heb je uberhaubt nog nooit meegemaakt.
[..]
Niet, ze moet ook lezen en slim zijn, piano spelen, koken, bovenal lief en dezelfde interesses hebben (behalve dus hockey, gitaar en snowboarden) en het allerbelangerijkst, het moet klikken.
Als je even het piano-gedeelte schrapt en erbij zet dat ze ook nog eens lekker moet zijn, heb je mijn favoriete meisje.quote:Op zondag 11 januari 2009 12:32 schreef Zotheid het volgende:
Dat was dus niet het geval, dr moeder wel.quote:
Ja.quote:Op zondag 11 januari 2009 12:35 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ook? Dus dat plus dezelfde interesses naast hockey, gitaar en snowboarden?
Wat een eisen!
Ik faal.quote:Op zondag 11 januari 2009 12:41 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat was dus niet het geval, dr moeder wel.
[..]
Ja.Maar dat is toch vooral psychologie en geneeskunde. Daarnaast moeten we natuurlijk ook van dezelfde muziek houden, en eten. Vooral pasta.
Je bent niet de enige.quote:
Tuurlijk wel, je moet wel verliefd blijven natuurlijkquote:Op zondag 11 januari 2009 12:48 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Je bent niet de enige.![]()
Maar als je eenmaal verliefd bent maakt de rest ook niet meer uit.
True, maar als het goed is val je dan vooral op hoe die persoon is en niet alleen op wat diegene doet.quote:Op zondag 11 januari 2009 12:49 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, je moet wel verliefd blijven natuurlijk
quote:Op zondag 11 januari 2009 12:54 schreef IQM het volgende:
Boh, gek. Ik heb 100% compatibility-score met Bt op last.fm
quote:Op zondag 11 januari 2009 12:56 schreef Zotheid het volgende:
[..]![]()
ob·ses·sie de; v -s dat wat iem onophoudelijk in zijn gedachten bezighoudt
quote:Op zondag 11 januari 2009 12:54 schreef IQM het volgende:
Boh, gek. Ik heb 100% compatibility-score met Bt op last.fm
Wij zijn high.quote:
Ik ben Very High met Bt.quote:
Uiteraard.quote:Op zondag 11 januari 2009 13:02 schreef IQM het volgende:
Met Zotheid ben ik ook very high. [ afbeelding ]
Resumerend kunnen we dus wel stellen dat ik de beste muzieksmaak heb.
Dat is toch goed? Anders was je alles kwijt!quote:Op zondag 11 januari 2009 13:08 schreef Zotheid het volgende:
WTF, m'n harde schijf met al m'n muziek en foto's zegt dat hij niet geformatteerd is... Help!
quote:Op zondag 11 januari 2009 13:09 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Dat is toch goed? Anders was je alles kwijt!
quote:Op zondag 11 januari 2009 13:11 schreef De_Ananas het volgende:
Wie weet er wie mozes is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WD, you've got me on my knees.
WD, I'm begging, darling please.
WD, darling won't you ease my worried mind
Je installeert een plugin/programma dat dan bijhoudt naar welke muziek je luistert (met bijvoorbeeld iTunes, Winamp of Windows Media Player). Al die gegevens worden verzameld op je last.fm-pagina, zodat je kan zien naar welke artiest je het meest luistert en hoezeer jouw muzieksmaak overeenkomt met die van anderen.quote:
[..]Nee, hoor. Aäron was zijn oudere broer. Mozeven bestaat helemaal niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Working on it.quote:Op zondag 11 januari 2009 13:13 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Nee, naar hoge 'compatibility-scores' buiten last.fm!![]()
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
Zal het doenquote:Op zondag 11 januari 2009 13:18 schreef IQM het volgende:
Weet je wat je dan kan doen? Dan kan je met je bek en je leipe kop op je rug gaan liggen en foto's van je laten maken door een of andere smerige Poolse dikke zweetgast met een snor. En dan, en dan, en dán zijn je moeder en vader pas echt trots op je...
Me eitherquote:
Dacht ik al maar kon het nummer niet plaatsenquote:Op zondag 11 januari 2009 13:27 schreef IQM het volgende:
[..]
Outro van 'Luie Hond & De Jeugd Van Tegenwoordig - Poes in de Playboy'.
Honger is het biologische signaal dat er behoefte aan eten is, en dat hebben wij hier in het westen ook.quote:Op zondag 11 januari 2009 13:27 schreef Gupje het volgende:
Ik heb trek, ja want honger hebben ze in Afrika
quote:Op zondag 11 januari 2009 13:27 schreef IQM het volgende:
[..]
Outro van 'Luie Hond & De Jeugd Van Tegenwoordig - Poes in de Playboy'.
Dan heb ik hongerquote:Op zondag 11 januari 2009 13:29 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Honger is het biologische signaal dat er behoefte aan eten is, en dat hebben wij hier in het westen ook.
Zep coda? Nooit van gehoordquote:Op zondag 11 januari 2009 13:32 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
* Krentenbol. luistert:
[ afbeelding ]
Dus als je nu gaat slapen kom je morgen je nest niet uitquote:Op zondag 11 januari 2009 13:35 schreef zaadvragendeoog het volgende:
nee, kom ik morgen me bed niet uit
Klopt, want dan slaap je vannacht laterquote:Op zondag 11 januari 2009 13:38 schreef Gupje het volgende:
[..]
Dus als je nu gaat slapen kom je morgen je nest niet uit
Das waar, ben ook fucking moe nog trouwensquote:Op zondag 11 januari 2009 13:39 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Klopt, want dan slaap je vannacht later
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |