Hou opquote:Op zondag 11 januari 2009 00:02 schreef Yildiz het volgende:
[..]
De 3110 classic is 87 gram. De vraag is dan of je die zou moeten nemen.
Echt? Ik heb 2x achter elkaar een nokia gehad. Toen toch eens een kleine samsung geprobeerd, en ik kan me er over het algemeen wel in vinden. Met sony ericsson bijvoorbeeld heb ik dan weer helemaal niets.quote:Op zondag 11 januari 2009 00:15 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Hou opHeb dit ding als bedrijfstelefoon gehad toen ik Signapore zat. Als ik dan een meisje haar telefoonnummer vroeg durfde ik amper mijn telefoon te pakken. En terecht bleek, meerdere keren moeten uitleggen wat ik met zo'n telefoon moest
![]()
Trouwens wel de telefoon waardoor ik volgende keer toch maar weer eens een Nokia ga kopen
Ik vind de toetsen op die nokia's (en sony's) dan weer zo ruk tegenwoordig. En van touch moet ik al helemaal niets hebben.quote:Op zondag 11 januari 2009 00:23 schreef Fastmatti het volgende:
De woordenboekfunctie (vooral engels) is goed. Anders had ik nu een SMS-duim gehad
quote:Het bestel
Bert Wagendorp
Volgens minister Plasterk is het helemaal niet erg dat er negen enthousiaste jonge omroepen klaar staan om toe te treden tot het publieke bestel, waarbinnen momenteel al 22 zendgemachtigden actief zijn. De minister zei dat hij juist blij was dat er zoveel interesse is voor een plekje op het Mediapark.
Henk Hagoort van de Raad van Bestuur van de Publieke Omroep is niet zo blij. Hij vindt het te druk worden in het bestel. Als GeenStijl.tv komt, zou bijvoorbeeld de NCRV moeten verdwijnen, zei Hagoort (voorheen EO).
Maar daarvan kon geen sprake zijn, zei Plasterk.
Met vijftigduizend leden à 5,72 euro per jaar kun je in Nederland een aspirant-omroep beginnen. Heb je die dan ben je spekkoper en stromen de miljoenen binnen.
Geen wonder dat de kandidaten in de rij staan. Gezien de rijke beloning die wacht na een kleine inspanning en het blije welkom van minister Plasterk, zou je nog veel méér interesse verwachten.
Eigenlijk vraag ik me af waarom wij van de Volkskrant nog geen aanvraag hebben ingediend.
nog geen aanvraag hebben ingediend.
Wij zitten maar te klooien met die kleine schermpjes op internet, terwijl we maar vijftigduizend abonnees hoeven te vragen 5,72 over te maken en Hilversum kan de borst natmaken.
Volkskrant.tv en binnen drie jaar, net als Omroep Max, achttien miljoen per jaar van de minister in de pocket. En daar hoef je dus echt helemaal niks voor te kunnen, dat zie je wel aan Omroep Max.
En zijn wij soms minder dan Piep! (nieuwe dierenomroep), De Vrije Omroep (nieuwe vrije omroep), Zenit Omroep (nieuwe moslimomroep), Omroep C (nieuwe cultuuromroep), Indigo Radio (nieuwe spirituele omroep), PON (nieuwe populistenomroep), OZ (nieuwe homoomroep) of GeenStijl.tv (nieuwe nodeloos kwetsen-omroep)?
Natuurlijk niet. Vroeger was tv-maken een vak, maar dat is allang niet meer zo. Cameraatje kopen, op een minister afstappen, vragen of ze een spindoctor heeft, er achteraan blijven lopen en hoppatee, je bent al bijna ‘TV-moment van Het Jaar’. Dus dat is goed te doen.
En je bent ook meteen lid van de zelffelicitatiedienst.
‘Wat was het Beste Programma van het Jaar?’
‘Dat was het programma Het TV-moment van het Jaar.
Zat trouwens een heel leuk moment in, dat volgend jaar best wel eens TV-moment van het Jaar zou kunnen worden!’
Ik zou zeggen: alle mannen met een raar hoedje op verenigt u, en begin ook een omroep. Dat is gezellig, je komt nog eens met je hoedje op tv, en minister Plasterk wordt lid, want die heeft ook vaak een raar hoedje op.
Ook tegen alle kievietseierenzoekers, voormalige zelfstandige melkboeren en kruideniers en oppasmoeders zou ik willen zeggen: denk eens aan een eigen omroepje.
Tegen de christelijke homo’s van Onze Weg, die geen subsidie meer krijgen van minister Plasterk: begin een eigen omroep. Er zijn vast wel vijftigduizend christelijke homo’s en de subsidies in Hilversum zijn veel hoger.
Ik denk dat dit Plasterks geheime agenda is: honderden omroepen, tot de totale krankzinnigheid van het bestel eindelijk tot ons doordringt en wij kijkers hem op onze knieën smeken ons te verlossen en ons van één (1) publieke omroep te voorzien.
Mannen met een raar hoedje op, begin toch een omroep
Heeft hij een nieuw product op de vrije verderfelijke markt gekocht?quote:Op zondag 11 januari 2009 00:53 schreef Fastmatti het volgende:
Zeg Echtgaaf; vind je een 48" televisie niet wat decadent in tijden van crisis?
Welke vrije markt?quote:Op zondag 11 januari 2009 11:13 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Heeft hij een nieuw product op de vrije verderfelijke markt gekocht?
Vraag me af hoe ze dat allemaal op haar scootertje gaat meekrijgenquote:Op zondag 11 januari 2009 11:28 schreef Picchia het volgende:
In de Utrechtse Bazaar, van telefoon tot mooi nieuw haar
http://vimeo.com/2334643?pg=embed&sec=2334643
Succes in de file.quote:Op zondag 11 januari 2009 12:56 schreef One_of_the_few het volgende:
nou, ik ga maar weer eens schaatsen.
Heb een se w880i die rond de 70 gram zit net als zijn opvolger de w890iquote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:59 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
135 gram is altijd al teveel geweest. Telefoons horen sowieso onder de 100 te zijn, liefst zelfs rond de 80 gram. Zo worden ze helaas niet meer gemaakt
Ik moet een slider of clamshell hebben. Ik heb de nare gewoonte een broekzakbeller te zijnquote:Op zondag 11 januari 2009 14:58 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Heb een se w880i die rond de 70 gram zit net als zijn opvolger de w890i
zit nu aan deze te denken
http://www.nieuwemobiel.nl/Nokia-5800-XpressMusic/
Het jammere is is dat hij 50% dikker is en een cm langer
Ik wil dan weer alleen monoblocks hebben wil het liefst geen bewegende delen hebben.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:28 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Ik moet een slider of clamshell hebben. Ik heb de nare gewoonte een broekzakbeller te zijn
Dieptriest, ja, zulke "journalistiek":quote:Op zondag 11 januari 2009 15:32 schreef Fastmatti het volgende:
'Uitslag TV-moment is een blamage'
Hier springen de tranen toch van in je ogen
En dat is de onderbouwing. Het lijkt wel een parodie.quote:wordt in heel Nederland gezien als een blamage. Dat blijkt uit de reacties op FOK!, maar ook op de sites van onder anderen de Telegraaf
(...)
is het verwijt (...) door velen (...) is men het erover eens (...) menigeen
Zelfs de grootste rommel blijft bij mij heel. Helaas heel moet ik over mijn huidige telefoon zeggenquote:Op zondag 11 januari 2009 15:34 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Ik wil dan weer alleen monoblocks hebben wil het liefst geen bewegende delen hebben.
Ook het onderwerp zelf. Toevallig gisteren wel gekeken, maar feitelijk interesseert het natuurlijk niemand wie er 'wint'. Ze willen gewoon grappige fragmenten zien, daarom was het dan ook onzin dat Vogelaar (veel te pijnlijk) en Joran (echte nieuwswaarde) in het programma zaten.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:38 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dieptriest, ja, zulke "journalistiek":
[..]
En dat is de onderbouwing. Het lijkt wel een parodie.
Nooit!quote:Op zondag 11 januari 2009 17:36 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Wanneer gaat Slayer met pensioen?
die blijft goedquote:
teach that bitchquote:Op zondag 11 januari 2009 18:06 schreef Picchia het volgende:
Volgens mij is hij zichzelf al aan het verteren per zelf-executiequote:Amerikaanse gevangene eet eigen oog op
ANP
gepubliceerd op 10 januari 2009 10:35, bijgewerkt op 10:08
WASHINGTON - Een ter-dood-veroordeelde in een gevangenis in Texas heeft zijn linkeroog opgegeten. In 2004, kort voor zijn proces, pulkte hij al met zijn vingers zijn rechteroog uit de kas en at die op, berichtten Amerikaanse media zaterdag.
Het incident deed zich voor op 9 december. Een bewaker zag hem in zijn cel zitten met bloed op zijn gezicht. De 25-jarige Andre Thomas is overgebracht naar een psychische instelling.
Thomas heeft al langere tijd psychische problemen. Hij is veroordeeld voor het doodsteken van zijn echtgenote en twee kinderen, van vier en een jaar oud. Thomas rukte hun harten uit hun lichamen en gooide die bij het vuilnis. Zijn executiedatum is nog niet vastgesteld.
quote:The bill for the Bush administration | Salon News
Number of detainees who have died in U.S custody: Human Rights First claimed that as of February 2006, nearly 100 had died, a figure the Pentagon disputes. In addition, Amnesty International says that more than three dozen individuals believed to have been in U.S. custody have essentially disappeared.
Loesje?quote:Op zondag 11 januari 2009 20:36 schreef Picchia het volgende:
Als Verdonk haar programma echt leeg is dan is TON misschien niet eens een hele verkeerde keuze.
Veel triester en sneuer dan een combinatie van aandacht voor Paul de Leeuw, Peter de Vries en Rutger Castricum kan je het inderdaad niet treffen.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:32 schreef Fastmatti het volgende:
'Uitslag TV-moment is een blamage'
Hier springen de tranen toch van in je ogen
Als ik ver spring vanuit mijn tuin ben ik op het ijs. Geen file voor mijquote:
Zonde. Geen verrassing, wel zonde.quote:ABC News: 'This Week' Transcript: Barack Obama
STEPHANOPOULOS: The most popular question on your own website is related to this. On change.gov it comes from Bob Fertik of New York City and he asks, "Will you appoint a special prosecutor ideally Patrick Fitzgerald to independently investigate the greatest crimes of the Bush administration, including torture and warrantless wiretapping."
OBAMA: We're still evaluating how we're going to approach the whole issue of interrogations, detentions, and so forth. And obviously we're going to be looking at past practices and I don't believe that anybody is above the law. On the other hand I also have a belief that we need to look forward as opposed to looking backwards. And part of my job is to make sure that for example at the CIA, you've got extraordinarily talented people who are working very hard to keep Americans safe. I don't want them to suddenly feel like they've got to spend all their time looking over their shoulders and lawyering (ph).
STEPHANOPOULOS: So, no 9/11 commission with Independence subpoena power?
OBAMA: We have not made final decisions, but my instinct is for us to focus on how do we make sure that moving forward we are doing the right thing. That doesn't mean that if somebody has blatantly broken the law, that they are above the law. But my orientation's going to be to move forward.
STEPHANOPOULOS: So, let me just press that one more time. You're not ruling out prosecution, but will you tell your Justice Department to investigate these cases and follow the evidence wherever it leads?
OBAMA: What I -- I think my general view when it comes to my attorney general is he is the people's lawyer. Eric Holder's been nominated. His job is to uphold the Constitution and look after the interests of the American people, not to be swayed by my day-to-day politics. So, ultimately, he's going to be making some calls, but my general belief is that when it comes to national security, what we have to focus on is getting things right in the future, as opposed looking at what we got wrong in the past.
Heel nuttig allemaal.quote:The crude ‘flypaper theory’ dictated that Iraq would be the flypaper bringing terrorists (flies) to the country where they would be mired in conflict and eliminated by the US Army and Marine Corps (the insecticide). The war on terror usefully conducted 6,000 miles away from the United States.
Hoooooofffffpaaijn.quote:
quote:Tis fout
't Is goed
Pffffffff
Misschien moet ik binnenkort ook maar een onderzoek presenteren. Belangenverenigingen presenteren, meer dan gedacht. onderzoeken waarin stelt dat iets erger is dan gedacht. Minder dan gedacht weet het publiek wie het te weinig heeft gedacht.quote:BRUSSEL - Vrachtwagens zorgen voor meer milieuschade en files dan gedacht. Ze zorgen ook voor tweemaal zoveel verkeersdoden dan personenwagens. Onderzoeksbureau CE Delft meldt dat maandag in een rapport in opdracht van milieuorganisatie Transport & Environment.
Vrachtwagens in de Europese Unie stoten volgens het onderzoek 54 procent meer broeikasgas CO2 uit in 2030, ondanks alle inspanningen om de uitstoot juist te verlagen. De trucks zorgen bovendien voor 30 procent van de files, hoewel ze slechts 3 procent van het wegverkeer uitmaken.
Ik erger me er dood aanquote:
K zie het ook bij andere letters.quote:Op maandag 12 januari 2009 09:31 schreef Reya het volgende:
Ik vind "'t" sowieso een tenenkrommende inkorting, maar dat is meer een zuiver persoonlijke ergernis.
Persoonlijk vind ik dat er ergere zaken zijn om je druk over te maken. Het feit dat het weer maandag is bijvoorbeeld.quote:Op maandag 12 januari 2009 09:31 schreef Reya het volgende:
Ik vind "'t" sowieso een tenenkrommende inkorting, maar dat is meer een zuiver persoonlijke ergernis.
quote:Op maandag 12 januari 2009 09:46 schreef Monolith het volgende:
't feit dat 't weer maandag is bijvoorbeeld.
Voor Reya en mij is de maandag dan weer niet een ergenis van formaatquote:Op maandag 12 januari 2009 09:46 schreef Monolith het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik dat er ergere zaken zijn om je druk over te maken. Het feit dat het weer maandag is bijvoorbeeld.
quote:Op maandag 12 januari 2009 09:23 schreef Gellius het volgende:
Laten wij vandaag, juist vandaag (want het is een maandag), ook denken al allen die hedenochtend met tegenzin naar hun werk zijn gegaan en eigenlijk liever iets anders willen.
Een minuut stilte graag.
quote:Op maandag 12 januari 2009 09:31 schreef sigme het volgende:
[..]
In acht genomen. Goed initiatief. Respect.
Normaal gesproken valt het ook nog wel mee, maar zo'n eerste maandag na twee weken thuiswerken en twee weken vakantie waarvan één lekker aan het strand in de zon valt toch wel zwaar.quote:Op maandag 12 januari 2009 09:52 schreef sigme het volgende:
[..]
Voor Reya en mij is de maandag dan weer niet een ergenis van formaat.
Dat conflict brengt altijd het beste in mensen naar boven.quote:Op maandag 12 januari 2009 11:30 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
http://www.nujij.nl/walge(...)sevier.4522248.lynkx
Leon de Winter post ook al op het forum van Elsevier?quote:Op maandag 12 januari 2009 11:30 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
http://www.nujij.nl/walge(...)sevier.4522248.lynkx
Bas is te dom om dat te begrijpen.quote:Op maandag 12 januari 2009 09:31 schreef Reya het volgende:
En verklaard, niet te vergeten.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:59 schreef Mutant01 het volgende:
Je aversie jegens Marokkanen is nu wel bekend hoor.
Laat je sarcasmedetector repareren, beroepsslachtoffer.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:59 schreef Mutant01 het volgende:
Je aversie jegens Marokkanen is nu wel bekend hoor.
Verschrikkelijk.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:31 schreef Mutant01 het volgende:
Autodidact die constant zijn posts aanpast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |