Belichting van het slagveld.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 @ 23:51 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Waar zijn die dingen goed voor.
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:52 schreef Specularium het volgende:
Die groene raket had wel een kleine explosie met opspattend materiaal.
Kheb een topic report gedaan.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 @ 23:53 schreef Lauriette91 het volgende:
Moet even een Admin die stream fixen.
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:54 schreef VASND het volgende:
[..]
Kheb een topic report gedaan.
Nice OP trouwens!!
Je gaat het zelf doen?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:55 schreef Dynd het volgende:
Ah fuck dit, laters mensen. Ik ga niet nog langer wachten totdat ze met nukes gaan smijten.
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:55 schreef Dynd het volgende:
Ah fuck dit, laters mensen. Ik ga niet nog langer wachten totdat ze met nukes gaan smijten.
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:57 schreef VASND het volgende:
Er ging een lampje aan.
En een van die mannen stootte zn teen volgens mij.
Thx!quote:
Verrassingsaanval met ninja's!quote:Op zondag 11 januari 2009 00:02 schreef Hyman het volgende:
Geen idee, probeer maar niet iig.
Trouwens het lijkt erop dat ze aan het slapen zijn.
Ik hoor en zie niks meer.
Oké.quote:Op zondag 11 januari 2009 00:02 schreef Hyman het volgende:
Geen idee, probeer maar niet iig.
Trouwens het lijkt erop dat ze aan het slapen zijn.
Ik hoor en zie niks meer.
Zal die gast van Miami ink nog moeten vechten?quote:Op zondag 11 januari 2009 00:01 schreef Specularium het volgende:
Grappig, nu op discovery, Isreals special forces.
Jep ik ookquote:Op zondag 11 januari 2009 00:03 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Oké.
Klopt. Ga ook maar slapen.
Borrringgg.![]()
Wel grappig dat dat er gelijk na komt.quote:Op zondag 11 januari 2009 00:03 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Zal die gast van Miami ink nog moeten vechten?
Nee, het is zaterdagquote:Op zondag 11 januari 2009 00:07 schreef Specularium het volgende:
Mensen hier gaan gewoon echt slapen omdat er geen bommen meer vallen?
___________________________________________________________!
nope. Je kan er zelfs niet meer in komen al zou je willen. Na een edit van een mod gaat de OP op slot. Wil je nog wat kwijt dan? Doe me anders ff PM'en, dan help ik jequote:Op zondag 11 januari 2009 00:00 schreef Lauriette91 het volgende:
Als ik nu de OP edit doettie het niet meer he?
Drones waarschijnlijk?quote:Op zondag 11 januari 2009 00:22 schreef Yacht het volgende:
zag weer een explosie net maar geen rook
wat hoor ik trouwens de hele tijd, zijn dat de overvliegende f16's?
idem, d8 ik ookquote:Op zondag 11 januari 2009 01:47 schreef Bier.en.schieten het volgende:
Een haan die kraait.
Ja, die zou je dan zo een wolkenkrabber in kunnen laten vliegenquote:Op zondag 11 januari 2009 02:34 schreef __Saviour__ het volgende:
Door dat wikipedia artikel over UAV's zie ik ook dat ze ooit eens een Boeing 720 telegeleid hebben gemaakt, dát is pas vet zeg.
Goh, impliceer jij dat de VS dat gedaan hebben op 9/11?quote:Op zondag 11 januari 2009 02:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, die zou je dan zo een wolkenkrabber in kunnen laten vliegen
quote:Op zondag 11 januari 2009 03:29 schreef Bier.en.schieten het volgende:
[..]
Goh, impliceer jij dat de VS dat gedaan hebben op 9/11?![]()
Ik ben toevallig conspiracy theories deskundige proud republican en ik geloof er niets van.
Eentje? Er zijn tientallen van die dingen afgevuurd. Maar het toegestane gebruik is omstreden.quote:Op zondag 11 januari 2009 11:22 schreef MASD het volgende:
[ afbeelding ]
"Israël spreekt de beschuldigingen tegen."
Ja fijn, heb er gister anders wel mooi eentje zien vallen.
Ik krijg het idee dat ze tot nu toe vooral gebruik hebben gemaakt van heli's en onbemande vliegtuigen.quote:Op zondag 11 januari 2009 12:27 schreef Andyy het volgende:
F-15Is (E) worden meer gebruikt voor bombardementen
je ziet ze gewoon niet, ze droppen JDAMs en andere bommen van een paar kilometer afstandquote:Op zondag 11 januari 2009 12:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik krijg het idee dat ze tot nu toe vooral gebruik hebben gemaakt van heli's en onbemande vliegtuigen.
Bedoel je die F15's?quote:Op zondag 11 januari 2009 12:34 schreef Andyy het volgende:
[..]
je ziet ze gewoon niet, ze droppen JDAMs en andere bommen van een paar kilometer afstand
F-15s worden niet gebruikt, F-15E's (daar I) welquote:
Nogal ja.quote:Op zondag 11 januari 2009 12:48 schreef Apfelsaft het volgende:
tvp
Best weird dat je tegenwoordig gewoon een oorlog via de webcam kan bijwonen...
Je kon de Irak-oorlog ook via meerdere streams bekijken, maar ik hoor dat nu pas voor het eerst.quote:Op zondag 11 januari 2009 12:48 schreef Apfelsaft het volgende:
tvp
Best weird dat je tegenwoordig gewoon een oorlog via de webcam kan bijwonen...
Ja. Je weet wel dat t grote schaal gebeurt, maar om t dan live te zien is best ziek.quote:Op zondag 11 januari 2009 13:07 schreef venomsnake het volgende:
Jesus, ze zijn witte fosfor op de wijk aan het smijten.
Ja, wat is dat? Net ook al een paar keer, je ziet niks ontploffen ofzo.quote:Op zondag 11 januari 2009 13:10 schreef Yacht het volgende:
damn, die heli of wat het ook is gooit er van alles neer
[ afbeelding ]
dat is een AH-64 (saraf) die een flare en chaff uitspuugtquote:Op zondag 11 januari 2009 13:10 schreef Yacht het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 11 januari 2009 13:10 schreef Yacht het volgende:
[ afbeelding ]
niks spectaculairs, flares en chaff.quote:Op zondag 11 januari 2009 13:13 schreef superworm het volgende:
[..]
Ja, wat is dat? Net ook al een paar keer, je ziet niks ontploffen ofzo.
Ja, ik zag het ook.quote:Op zondag 11 januari 2009 13:25 schreef Yacht het volgende:
vloog net 2 x iets snel door beeld, waren dat vogels ofzo?
Jeweettoch. Alleen de vogels vliegen van West- naar Oost-Gaza.quote:Op zondag 11 januari 2009 13:25 schreef Yacht het volgende:
vloog net 2 x iets snel door beeld, waren dat vogels ofzo?
Ja ik weet hetquote:Op zondag 11 januari 2009 13:25 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Ja, ik zag het ook.
Volgens mij waren het vogels.![]()
Die brand van gisteravond was echt mega.
Ik moest stiekem wel lachen.quote:Op zondag 11 januari 2009 13:26 schreef superworm het volgende:
[..]
Jeweettoch. Alleen de vogels vliegen van West- naar Oost-Gaza.
Die lichtkogels die de heli's afvuren zijn flares, bedoeld om hittezoekende luchtdoelrakketten te misleiden.quote:Op zondag 11 januari 2009 13:10 schreef Yacht het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 11 januari 2009 13:50 schreef Sensation89 het volgende:
Werkt bij jullie de stream ook zo slecht?
Daar kijk ik meequote:Op zondag 11 januari 2009 13:56 schreef SalmanPack het volgende:
De stream werkt goed via Livestation.
Livestation downen en 'Ramattan' toevoegen aan je channels.
lol, zijn alle viewers in de chatroom fokkers?quote:Op zondag 11 januari 2009 13:58 schreef superworm het volgende:
[..]
Daar kijk ik meeEn hij loopt nog steeds om de haverklap vast.
quote:Op zondag 11 januari 2009 13:59 schreef SalmanPack het volgende:
de haan leeft nog
[..]
lol, zijn alle viewers in de chatroom fokkers?
2 mogelijkhedenquote:Op zondag 11 januari 2009 14:23 schreef NoizEkick het volgende:
Wat doet de stream het kut vandaag zeg. Gister nergens problemen mee.
Als Israël het zou doen, lag die stream wel helemaal offllinequote:Op zondag 11 januari 2009 14:25 schreef SalmanPack het volgende:
2 mogelijkheden
1) Israël saboteert stream
2) Stream wordt met de dag populairder en staat onder veel druk
3) Hamas gebruikt de stream als digitaal schildquote:Op zondag 11 januari 2009 14:25 schreef SalmanPack het volgende:
[..]
2 mogelijkheden
Ik denk het tweede.quote:Op zondag 11 januari 2009 14:25 schreef SalmanPack het volgende:
[..]
2 mogelijkheden
[..]
lol, zijn alle viewers in de chatroom fokkers?
Varen.quote:Op zondag 11 januari 2009 14:53 schreef Daantke het volgende:
doetie boot?
Die ligt daar een beetje een boot te wezen.quote:
Waarschijnlijk weer een hele rits mensen die zometeen met zware brandwonden naar het ziekenhuis gebracht kunnen worden.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:04 schreef Karrs het volgende:
Ze zijn daar een heel dicht gordijn aan het leggen. Wat zou er gebeuren, wat zou er gebeuren...
Ach KOM NOU TOCH. Als die mensen er waren geweest, waren ze allang op de TV gekomen.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:06 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Waarschijnlijk weer een hele rits mensen die zometeen met zware brandwonden naar het ziekenhuis gebracht kunnen worden.
Zijn net op Al Jazeera geweest. Dokters melden dat er steeds meer zwaar verbrande mensen binnen komen, waaronder veel vrouwen en kinderen.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:08 schreef Karrs het volgende:
[..]
Ach KOM NOU TOCH. Als die mensen er waren geweest, waren ze allang op de TV gekomen.
Rookgordijn leggen.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:11 schreef Lord Katundro het volgende:
Wat doet zo'n fofsfor aanval precies?
Witte fosfor wordt gebruikt in brandbommen, rookbommen en als doelwitmarkering. Het is een zelfontbrandbare stof; bij contact branden huid en vlees weg. Bij contact met de huid reageert de stof met het water in de huid, waardoor zeer diepe en ernstige brandwonden ontstaan. (Het verbrandingsproduct is forsforpentoxide dat met vocht verder reageert tot fosforzuur.) Dit effect is vergelijkbaar met dat van napalm. Naast brandwonden kan de toxiciteit van witte fosfor ook schade aan belangrijke organen zoals lever, longen en hart veroorzaken. Fosforbranden kunnen niet met water geblust worden omdat de stof ook met water reageert, o.a. met de vorming van fosfine.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:11 schreef Lord Katundro het volgende:
Tuurlijk en Sinterklaas bestaat ook.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:12 schreef Daantke het volgende:
Rookgordijnen leggen, bij huidcontact reageert het met water in de huid waardoor er diepe brandwonden ontstaan
Maar dit is volgens mij gewoon nog als rookbom bedoeld
Verbrand de huid, huid smelt letterlijk van je lijf, zelfs dwars door beschermende kleding heen.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:11 schreef Lord Katundro het volgende:
Ja, dat zeggen ze.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:09 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Zijn net op Al Jazeera geweest. Dokters melden dat er steeds meer zwaar verbrande mensen binnen komen, waaronder veel vrouwen en kinderen.
Rookbommen mijn reet.
Ja, het standaard Wikipediaverhaaltje he waardoor iedereen zich wapenexpert waant. En gelijk bij elk gevonden beeld onmiddellijk een screenshot plaatsen, altijd indrukwekkendquote:Op zondag 11 januari 2009 15:13 schreef venomsnake het volgende:
Verbrand de huid, huid smelt letterlijk van je lijf, zelfs dwars door beschermende kleding heen.
Het inademen van de rook zorgt er bovendien voor dat je longen van binnen verbranden.
Jje ziet gewoon beelden van die mensen.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:13 schreef Karrs het volgende:
[..]
Ja, dat zeggen ze.
Beetje ongeloofwaardig. Ze schieten er al de hele week mee en pas nu komen er zwaar verbrande mensen binnen, waaronder veel vrouwen en kinderen.
Waarom zouden ze het anders op zulke grote schaal toepassen? en zijn er sinds vorige week nog maar enkele tientallen mensne bij de dokter geweest? als het tegen mensen bedoeld is moeten er nu al duizenden mensen van de pijn doodgegaan zijnquote:Op zondag 11 januari 2009 15:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tuurlijk en Sinterklaas bestaat ook.
quote:Ik heb toevallig iemand uit israel in mijn lijst en ik heb een gesprek met hem gevoerd
B= Bomil
J= Jood
B: Why is Israel attacking innocent people, like school buildings?
J: because Hamas are like little rats
J: hiding in hospitals, schools and buildings.
J: they fire rockets to our cities from their backyard
J: If they involve civillians into fighting, we will not avoid it then. It's in their own hands on how to handle it, we're not playing games.
J:Our cities have been attacked for 8 years, and we did nothing to stop it
J:We tried peace
J: but they always attacked back
B: Can you explain "Hamas"?
J: A terrorist group controlling the strip
J: By fighting Hamas we actually do them a favour.
J: the palestenians
J:Hamas is a fanatic religious like those in Al Qaeda
J: From like 850 dead in the gaza strip in 16 days, 25% of them were civillians
J: Yep, it's bad and the whole world can hate us for that. But every sane country would've done the same.
J: Even worse..
Niet alleen van wiki.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:15 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ja, het standaard Wikipediaverhaaltje he waardoor iedereen zich wapenexpert waant. En gelijk bij elk gevonden beeld onmiddellijk een screenshot plaatsen, altijd indrukwekkend
quote:Op zondag 11 januari 2009 15:17 schreef OnlyEntertainment het volgende:
Hey I am an Israeli citizen and soon I will join the infantry of IDF- Israeli defense forces. I know alot about the situation from all perspectives , so if you have any questions I will answer you in English, because I don't know a single word in dutch.
I am also the one talking with Bomil here:
[..]
Got some issues, farmboy?quote:
English translation:he's taking it up the assquote:Op zondag 11 januari 2009 15:23 schreef OnlyEntertainment het volgende:
[..]
Got some issues, farmboy?
אוכל בתחת
Klikquote:Op zondag 11 januari 2009 15:16 schreef jakkop het volgende:
Hoe maak je een gifje van een stream?
Ja jij ook he, shalomquote:Op zondag 11 januari 2009 15:23 schreef OnlyEntertainment het volgende:
[..]
Got some issues, farmboy?
אוכל בתחת
What are the true facts?quote:Op zondag 11 januari 2009 15:26 schreef OnlyEntertainment het volgende:
I am glad you can translate that, now I am serious about the questions, I think this thread sides with the Palestinian side because it doesn't get the facts right.
Israeli PR machine. You guys must be desparate that more and more people in the world are getting to know the truth, and not the truth that is created by the Israeli PR-guys.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:17 schreef OnlyEntertainment het volgende:
Hey I am an Israeli citizen and soon I will join the infantry of IDF- Israeli defense forces. I know alot about the situation from all perspectives , so if you have any questions I will answer you in English, because I don't know a single word in dutch.
I am also the one talking with Bomil here:
[..]
What I see is bombs and phophorbombs being shot at Gaza City. Do I need special glasses to see something else?quote:Op zondag 11 januari 2009 15:26 schreef OnlyEntertainment het volgende:
I am glad you can translate that, now I am serious about the questions, I think this thread sides with the Palestinian side because it doesn't get the facts right.
Yes you do.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
What I see is bombs and phophorbombs being shot at Gaza City. Do I need special glasses to see something else?
Als die cam in n jodenstad stond zou je het tegenovergestelde piepen, deur.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
What I see is bombs and phophorbombs being shot at Gaza City. Do I need special glasses to see something else?
Het mag, bij mijn weten, ook alleen als rookgordijn worden ingezet en niet tegen burgers. Al snapt een ieder dat bij een dergelijk gebruik het vrijwel onoverkomelijk is dat burgers ermee in aanraking komen.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:12 schreef Daantke het volgende:
Rookgordijnen leggen, bij huidcontact reageert het met water in de huid waardoor er diepe brandwonden ontstaan
Maar dit is volgens mij gewoon nog als rookbom bedoeld
Thanks for the propaganda..quote:Op zondag 11 januari 2009 15:34 schreef OnlyEntertainment het volgende:
The true facts? I can mention some:
- Israel fights Hamas not the Gaza strip's civillians.
-Hamas is a terrorist group
-Hamas has shot rockets in Israel cities for 8 years
-Israel evacuated many residents leaving many israelis without homes near the gaza strip in order to expand the Gaza strip and make peace.
-Israel has offered a truce offer to Hamas, guided by Eygept, Hamas broke the truce over and over again, and then broke the truce themselves.
-Israel has threatened Hamas that if they continue to attack cities in Israel, they will act.
Sums up some true facts
Sukkel.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:35 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Thanks for the propaganda..
Now fuck off.
Loopt hier prima.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:37 schreef Sensation89 het volgende:
Hamas is ook een terroristische groep
Maar daar staat ie niet dus slaat deze opmerking als een kut op Karel, eikel.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:35 schreef Daantke het volgende:
Als die cam in n jodenstad stond zou je het tegenovergestelde piepen, deur.
First of all, Bomil gave me this forums, I didn't come here to convince you in anything. Just came to say what I had to say.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:29 schreef SalmanPack het volgende:
[..]
Israeli PR machine. You guys must be desparate that more and more people in the world are getting to know the truth, and not the truth that is created by the Israeli PR-guys.![]()
Those Hamas "terrorists" won the elections for a reason. You better work on removing those reasons instead of bombing innocent people and create more Hamas-members just because some of your warmonger-leaders want to win the elections.
wat is dit nu weer voor non argumentquote:Op zondag 11 januari 2009 15:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar daar staat ie niet dus slaat deze opmerking als een kut op Karel, eikel.![]()
BTW, dat zou ik net zo erg vinden hoor. Nutteloze oorlog met veel nutteloze doden, vooral burgers.
We are bombing Gaza, and we will not stop until they stop their attack on our cities.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heb je livestation al gedownload?quote:Op zondag 11 januari 2009 15:41 schreef Sensation89 het volgende:
Als ik die stream open gebeurt er niks.. Ik kan alleen kijken op het embedded filmpje..
Ik kijk via Livestation en hij doet het hier eigenlijk het laatste uur erg goed.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:41 schreef Sensation89 het volgende:
Als ik die stream open gebeurt er niks.. Ik kan alleen kijken op het embedded filmpje..
typisch een vrouwenperspectiefquote:Op zondag 11 januari 2009 15:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar daar staat ie niet dus slaat deze opmerking als een kut op Karel, eikel.![]()
BTW, dat zou ik net zo erg vinden hoor. Nutteloze oorlog met veel nutteloze doden, vooral onschuldige burgers.
quote:Op zondag 11 januari 2009 15:40 schreef OnlyEntertainment het volgende:
[..]
We are bombing Gaza, and we will not stop until they stop their attack on our cities.
Precies wat ik zeg. Een nutteloze oorlog uit naam van het geloof. Hoe nutteloos wil je het hebben?quote:
I thought you were bombing Hamas and not Gaza!quote:Op zondag 11 januari 2009 15:40 schreef OnlyEntertainment het volgende:
[..]
We are bombing Gaza, and we will not stop until they stop their attack on our cities.
I will not allow any Hamas activity near my home, and if I can't stop them I'll get the fuck away from any near activity.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:36 schreef jakkop het volgende:
What would you do, when you lived in the Gaza strip as a Palestinian, and the Israeli's would fire bombs at places where hamas people might be, but where are also you brothers, sisters and other family and friends?
That's true, I think Hamas is responsible for the deaths, they hide in schools and other public places.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:44 schreef OnlyEntertainment het volgende:
[..]
I will not allow any Hamas activity near my home, and if I can't stop them I'll get the fuck away from any near activity.
They have nowhere to go , and you know it!quote:Op zondag 11 januari 2009 15:44 schreef OnlyEntertainment het volgende:
[..]
I will not allow any Hamas activity near my home, and if I can't stop them I'll get the fuck away from any near activity.
Hamas is in Gaza... that's the same thing as saying bombing Hamas.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:44 schreef SalmanPack het volgende:
[..]
I thought you were bombing Hamas and not Gaza!
The Hamas spokesman told Al Jazeera that the rockets will not stop in exchange for a ceasefire, the rockets will stop when Israel stops the Gaza siege.
they won it because only a small group of men chose them.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:29 schreef SalmanPack het volgende:
[..]
Israeli PR machine. You guys must be desparate that more and more people in the world are getting to know the truth, and not the truth that is created by the Israeli PR-guys.![]()
Those Hamas "terrorists" won the elections for a reason. You better work on removing those reasons instead of bombing innocent people and create more Hamas-members just because some of your warmonger-leaders want to win the elections.
Wow, houten geweren.. levensgevaarlijk.quote:
quote:Op zondag 11 januari 2009 15:47 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Wow, houten geweren.. levensgevaarlijk.
quote:Op zondag 11 januari 2009 15:46 schreef OnlyEntertainment het volgende:
[..]
Hamas is in Gaza... that's the same thing as saying bombing Hamas.
Hamas shot rockets before the war,thus engaging the war and they will keep doing so if we will cease fire after the war.
Search--> Ramattan invoeren.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:48 schreef Sensation89 het volgende:
Hoe open je die stream in Livestation?
Then I wouldn't let myself get into the situation in the first place. Many Palestinians are living a democratic life in Israel, the Gaza strip was outcasted from Egypt when Egypt attacked us, in the 6 days war, and was left for our protection.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:46 schreef venomsnake het volgende:
[..]
They have nowhere to go , and you know it!
Onder bij search even zoeken op ramattan.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:48 schreef Sensation89 het volgende:
Hoe open je die stream in Livestation?
That video only mentions what Israel did in the sake of protection. We did not break the truce first.quote:
And what about the Gaza siege? Why do you think they are firing rockets in the first place?quote:Op zondag 11 januari 2009 15:46 schreef OnlyEntertainment het volgende:
[..]
Hamas shot rockets before the war
dat was BUITEN het gebied dat in de verdrag stond.quote:
Tja.. Inderdaad afschuwelijk dat kinderen moeten meelopen in dat soort parades en dat die kinderen worden opgevoed om te haten.. Ik praat de acties van Hamas ook absoluut niet goed, laat dat duidelijk zijn. Maar de reactie van Israel nu is gewoon veel te hard, en bovendien zal het op de lange termijn alleen maar een averechts effect hebben in mijn ogen.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:49 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ok, zo dan.[ afbeelding ]
They started firing rockets 8 years ago. We left Gaza 3 years ago. They are firing rockets claiming they fight "The Israeli conquest", which is the existence of Israel.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:52 schreef SalmanPack het volgende:
[..]
And what about the Gaza siege? Why do you think they are firing rockets in the first place?
Okay picture it like this, a small region in your country fires rockets at your city, more than 10 times a day, leaving you , your family and your friends scared , maybe homeless and wounded. (even dead)quote:Op zondag 11 januari 2009 15:55 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Tja.. Inderdaad afschuwelijk dat kinderen moeten meelopen in dat soort parades en dat die kinderen worden opgevoed om te haten.. Ik praat de acties van Hamas ook absoluut niet goed, laat dat duidelijk zijn. Maar de reactie van Israel nu is gewoon veel te hard, en bovendien zal het op de lange termijn alleen maar een averechts effect hebben in mijn ogen.
Ik denk dat er nu vooral een politiek spel gespeeld wordt, en dat over de ruggen van duizenden burgers.
As far as I know, Gaza is not the only part of Palestine that is being occupied. When will you leave Westbank? And what about East-Jerusalem? Will you ever give that back to the Palestinians? If you do that, you will have more people supporting you. But it's hard to support you now, while people know about the Gaza siege and Israel being a occupier. And shooting at the UN school/building and killing 40 persons was not good PR for you.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:55 schreef OnlyEntertainment het volgende:
[..]
They started firing rockets 8 years ago. We left Gaza 3 years ago. They are firing rockets claiming they fight "The Israeli conquest", which is the existence of Israel.
Haha, I am glad you are using this Israeli PR-line, Robert Fisk wrote a article about that yesterday:quote:Op zondag 11 januari 2009 15:59 schreef OnlyEntertainment het volgende:
[..]
Okay picture it like this, a small region in your country fires rockets at your city, more than 10 times a day, leaving you , your family and your friends scared , maybe homeless and wounded. (even dead)
Israel is trying to destroy Hamas so they won't resupply after the war and so we won't get attacked again.
Idd.quote:
Still plenty of pro Israel people here, so don't worry.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:01 schreef OnlyEntertainment het volgende:
Anyway it was nice visiting this forums, if you're really concerned on both sides and want to know my version as an Israeli contact me through Bomil.
Hamas is the terrorist organization in this matter, so don't pretend Israel is responsible for the civilian casualties.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:02 schreef SalmanPack het volgende:
[..]
Haha, I am glad you are using this Israeli PR-line, Robert Fisk wrote a article about that yesterday:
I'm waiting for the same writers to ask how we'd feel if we lived in Don Mills or Brossard or Dublin and came under sustained attack from supersonic aircraft and Merkava tanks and thousands of troops whose shells and bombs tore 40 women and children to pieces outside a school, shredded whole families in their beds and who, after nearly a week, had killed almost 200 civilians out of 600 fatalities.
http://www.independent.co(...)arisons-1297595.html
Livestation downloaden en daarop kijken..quote:Op zondag 11 januari 2009 17:19 schreef Lauriette91 het volgende:
Stream hapert echt erg.
Je printscreen speelt door in je paint?quote:Op zondag 11 januari 2009 17:33 schreef Hyman het volgende:
[..]
Die heb ik ook geprintscreened, alleen hij speelt gewoon door in mijn paint
Heb ik ook wel is gehadquote:Op zondag 11 januari 2009 17:33 schreef Hyman het volgende:
[..]
Die heb ik ook geprintscreened, alleen hij speelt gewoon door in mijn paint
quote:
quote:Op zondag 11 januari 2009 17:36 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Je printscreen speelt door in je paint?![]()
Vaag.
je moet dan hardwareversnelling uitzetten, dan heb je dat niet.quote:Op zondag 11 januari 2009 17:37 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Heb ik ook wel is gehad
Weet alleen niet meer hoe ik dat gefixed had
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |