Belichting van het slagveld.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 @ 23:51 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Waar zijn die dingen goed voor.
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:52 schreef Specularium het volgende:
Die groene raket had wel een kleine explosie met opspattend materiaal.
Kheb een topic report gedaan.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 @ 23:53 schreef Lauriette91 het volgende:
Moet even een Admin die stream fixen.
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:54 schreef VASND het volgende:
[..]
Kheb een topic report gedaan.
Nice OP trouwens!!
Je gaat het zelf doen?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:55 schreef Dynd het volgende:
Ah fuck dit, laters mensen. Ik ga niet nog langer wachten totdat ze met nukes gaan smijten.
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:55 schreef Dynd het volgende:
Ah fuck dit, laters mensen. Ik ga niet nog langer wachten totdat ze met nukes gaan smijten.
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:57 schreef VASND het volgende:
Er ging een lampje aan.
En een van die mannen stootte zn teen volgens mij.
Thx!quote:
Verrassingsaanval met ninja's!quote:Op zondag 11 januari 2009 00:02 schreef Hyman het volgende:
Geen idee, probeer maar niet iig.
Trouwens het lijkt erop dat ze aan het slapen zijn.
Ik hoor en zie niks meer.
Oké.quote:Op zondag 11 januari 2009 00:02 schreef Hyman het volgende:
Geen idee, probeer maar niet iig.
Trouwens het lijkt erop dat ze aan het slapen zijn.
Ik hoor en zie niks meer.
Zal die gast van Miami ink nog moeten vechten?quote:Op zondag 11 januari 2009 00:01 schreef Specularium het volgende:
Grappig, nu op discovery, Isreals special forces.
Jep ik ookquote:Op zondag 11 januari 2009 00:03 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Oké.
Klopt. Ga ook maar slapen.
Borrringgg.![]()
Wel grappig dat dat er gelijk na komt.quote:Op zondag 11 januari 2009 00:03 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Zal die gast van Miami ink nog moeten vechten?
Nee, het is zaterdagquote:Op zondag 11 januari 2009 00:07 schreef Specularium het volgende:
Mensen hier gaan gewoon echt slapen omdat er geen bommen meer vallen?
___________________________________________________________!
nope. Je kan er zelfs niet meer in komen al zou je willen. Na een edit van een mod gaat de OP op slot. Wil je nog wat kwijt dan? Doe me anders ff PM'en, dan help ik jequote:Op zondag 11 januari 2009 00:00 schreef Lauriette91 het volgende:
Als ik nu de OP edit doettie het niet meer he?
Drones waarschijnlijk?quote:Op zondag 11 januari 2009 00:22 schreef Yacht het volgende:
zag weer een explosie net maar geen rook
wat hoor ik trouwens de hele tijd, zijn dat de overvliegende f16's?
idem, d8 ik ookquote:Op zondag 11 januari 2009 01:47 schreef Bier.en.schieten het volgende:
Een haan die kraait.
Ja, die zou je dan zo een wolkenkrabber in kunnen laten vliegenquote:Op zondag 11 januari 2009 02:34 schreef __Saviour__ het volgende:
Door dat wikipedia artikel over UAV's zie ik ook dat ze ooit eens een Boeing 720 telegeleid hebben gemaakt, dát is pas vet zeg.
Goh, impliceer jij dat de VS dat gedaan hebben op 9/11?quote:Op zondag 11 januari 2009 02:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, die zou je dan zo een wolkenkrabber in kunnen laten vliegen
quote:Op zondag 11 januari 2009 03:29 schreef Bier.en.schieten het volgende:
[..]
Goh, impliceer jij dat de VS dat gedaan hebben op 9/11?![]()
Ik ben toevallig conspiracy theories deskundige proud republican en ik geloof er niets van.
Eentje? Er zijn tientallen van die dingen afgevuurd. Maar het toegestane gebruik is omstreden.quote:Op zondag 11 januari 2009 11:22 schreef MASD het volgende:
[ afbeelding ]
"Israël spreekt de beschuldigingen tegen."
Ja fijn, heb er gister anders wel mooi eentje zien vallen.
Ik krijg het idee dat ze tot nu toe vooral gebruik hebben gemaakt van heli's en onbemande vliegtuigen.quote:Op zondag 11 januari 2009 12:27 schreef Andyy het volgende:
F-15Is (E) worden meer gebruikt voor bombardementen
je ziet ze gewoon niet, ze droppen JDAMs en andere bommen van een paar kilometer afstandquote:Op zondag 11 januari 2009 12:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik krijg het idee dat ze tot nu toe vooral gebruik hebben gemaakt van heli's en onbemande vliegtuigen.
Bedoel je die F15's?quote:Op zondag 11 januari 2009 12:34 schreef Andyy het volgende:
[..]
je ziet ze gewoon niet, ze droppen JDAMs en andere bommen van een paar kilometer afstand
F-15s worden niet gebruikt, F-15E's (daar I) welquote:
Nogal ja.quote:Op zondag 11 januari 2009 12:48 schreef Apfelsaft het volgende:
tvp
Best weird dat je tegenwoordig gewoon een oorlog via de webcam kan bijwonen...
Je kon de Irak-oorlog ook via meerdere streams bekijken, maar ik hoor dat nu pas voor het eerst.quote:Op zondag 11 januari 2009 12:48 schreef Apfelsaft het volgende:
tvp
Best weird dat je tegenwoordig gewoon een oorlog via de webcam kan bijwonen...
Ja. Je weet wel dat t grote schaal gebeurt, maar om t dan live te zien is best ziek.quote:Op zondag 11 januari 2009 13:07 schreef venomsnake het volgende:
Jesus, ze zijn witte fosfor op de wijk aan het smijten.
Ja, wat is dat? Net ook al een paar keer, je ziet niks ontploffen ofzo.quote:Op zondag 11 januari 2009 13:10 schreef Yacht het volgende:
damn, die heli of wat het ook is gooit er van alles neer
[ afbeelding ]
dat is een AH-64 (saraf) die een flare en chaff uitspuugtquote:Op zondag 11 januari 2009 13:10 schreef Yacht het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 11 januari 2009 13:10 schreef Yacht het volgende:
[ afbeelding ]
niks spectaculairs, flares en chaff.quote:Op zondag 11 januari 2009 13:13 schreef superworm het volgende:
[..]
Ja, wat is dat? Net ook al een paar keer, je ziet niks ontploffen ofzo.
Ja, ik zag het ook.quote:Op zondag 11 januari 2009 13:25 schreef Yacht het volgende:
vloog net 2 x iets snel door beeld, waren dat vogels ofzo?
Jeweettoch. Alleen de vogels vliegen van West- naar Oost-Gaza.quote:Op zondag 11 januari 2009 13:25 schreef Yacht het volgende:
vloog net 2 x iets snel door beeld, waren dat vogels ofzo?
Ja ik weet hetquote:Op zondag 11 januari 2009 13:25 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Ja, ik zag het ook.
Volgens mij waren het vogels.![]()
Die brand van gisteravond was echt mega.
Ik moest stiekem wel lachen.quote:Op zondag 11 januari 2009 13:26 schreef superworm het volgende:
[..]
Jeweettoch. Alleen de vogels vliegen van West- naar Oost-Gaza.
Die lichtkogels die de heli's afvuren zijn flares, bedoeld om hittezoekende luchtdoelrakketten te misleiden.quote:Op zondag 11 januari 2009 13:10 schreef Yacht het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 11 januari 2009 13:50 schreef Sensation89 het volgende:
Werkt bij jullie de stream ook zo slecht?
Daar kijk ik meequote:Op zondag 11 januari 2009 13:56 schreef SalmanPack het volgende:
De stream werkt goed via Livestation.
Livestation downen en 'Ramattan' toevoegen aan je channels.
lol, zijn alle viewers in de chatroom fokkers?quote:Op zondag 11 januari 2009 13:58 schreef superworm het volgende:
[..]
Daar kijk ik meeEn hij loopt nog steeds om de haverklap vast.
quote:Op zondag 11 januari 2009 13:59 schreef SalmanPack het volgende:
de haan leeft nog
[..]
lol, zijn alle viewers in de chatroom fokkers?
2 mogelijkhedenquote:Op zondag 11 januari 2009 14:23 schreef NoizEkick het volgende:
Wat doet de stream het kut vandaag zeg. Gister nergens problemen mee.
Als Israël het zou doen, lag die stream wel helemaal offllinequote:Op zondag 11 januari 2009 14:25 schreef SalmanPack het volgende:
2 mogelijkheden
1) Israël saboteert stream
2) Stream wordt met de dag populairder en staat onder veel druk
3) Hamas gebruikt de stream als digitaal schildquote:Op zondag 11 januari 2009 14:25 schreef SalmanPack het volgende:
[..]
2 mogelijkheden
Ik denk het tweede.quote:Op zondag 11 januari 2009 14:25 schreef SalmanPack het volgende:
[..]
2 mogelijkheden
[..]
lol, zijn alle viewers in de chatroom fokkers?
Varen.quote:Op zondag 11 januari 2009 14:53 schreef Daantke het volgende:
doetie boot?
Die ligt daar een beetje een boot te wezen.quote:
Waarschijnlijk weer een hele rits mensen die zometeen met zware brandwonden naar het ziekenhuis gebracht kunnen worden.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:04 schreef Karrs het volgende:
Ze zijn daar een heel dicht gordijn aan het leggen. Wat zou er gebeuren, wat zou er gebeuren...
Ach KOM NOU TOCH. Als die mensen er waren geweest, waren ze allang op de TV gekomen.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:06 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Waarschijnlijk weer een hele rits mensen die zometeen met zware brandwonden naar het ziekenhuis gebracht kunnen worden.
Zijn net op Al Jazeera geweest. Dokters melden dat er steeds meer zwaar verbrande mensen binnen komen, waaronder veel vrouwen en kinderen.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:08 schreef Karrs het volgende:
[..]
Ach KOM NOU TOCH. Als die mensen er waren geweest, waren ze allang op de TV gekomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |