Nee, want vrijheid van Godsdienst.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:07 schreef Tism het volgende:
Pleit voor verbod op reformatorische scholen.
Probleem opgelost!..
Weinig vrouwen hebben een bips die geschikt is voor een broek. Die kunnen beter sowieso een rok dragen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:09 schreef DrDarwin het volgende:
Tsja, vrouwen in broek, daar worden zelfs refo's niet opgewonden van.
Met dat soort rokken kan je niet eens een vrouwelijke(hoe lelijk ook) vorm zien.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:29 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Weinig vrouwen hebben een bips die geschikt is voor een broek. Die kunnen beter sowieso een rok dragen.
Daarom zeg : de stelregel is dat vrouwen een rok dragen. Tenzij je een lijf hebt voor een broek. je staat er versteld van wat er toch allemaal in broeken rondhuppelt...
Vergeet niet, die kinderen worden door hun ouders naar dergelijke scholen gestuurd. En kind heeft dan niets te zeggen, worden zo in hun blote onderbroek door -20 gestuurd. Dat kan gewoon niet.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:09 schreef Bolkesteijn het volgende:
Een school moet zijn eigen regels op kunnen stellen, ook als het gaat om een kledingvoorschrift. Wie zich daar niet in kan vinden kan kiezen uit de tienduizenden andere scholen die ons land rijk is. Sterker nog ik denk dat scholen juist veel minder aan regels gebonden moeten zijn, het moet mogelijk zijn een school te kiezen die goed aansluit bij je eigen kijk op het leven. Zo vind ik dat de inhoud van het lespakket en de vakken die gegeven worden onder de vrijheid van de school moet vallen om dit in te vullen.
Het zijn idd vak wel hel degelijk modellen. Ik vind ze ook niet mooi, enkele daargelaten.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:32 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Met dat soort rokken kan je niet eens een vrouwelijke(hoe lelijk ook) vorm zien.
Met een lange thermo-onderbroek onder je rok krijg je niet snel blaasontsteking hoor.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:32 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Vergeet niet, die kinderen worden door hun ouders naar dergelijke scholen gestuurd. En kind heeft dan niets te zeggen, worden zo in hun blote onderbroek door -20 gestuurd. Dat kan gewoon niet.
En dan zeg ik: die scholen moeten gewoon soepeler zijn met hun kledingvoorschriften. doen ze dat niet, dat is de politiek aan zet.
Anders noem ik het gewoon kindermishandeling.
Nee, want "Baas over je eigen lijf"quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:27 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nee, want vrijheid van Godsdienst.
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Met een lange thermo-onderbroek onder je rok krijg je niet snel blaasontsteking hoor.
Het een hoeft het andere niet te bijtenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:35 schreef Tism het volgende:
[..]
Nee, want "Baas over je eigen lijf"
Zelfontwikkeling en sjizzle, veel belangrijker!..
dan neem je een thermo-short oidquote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:35 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Een lange thermo-onderbroek komt sowieso onder de rok uit. Dat wordt toch als ene broek gezien. ander hadden ze dat zelf ook bedacht......
Anders is het wel een oplossing, al vraag ik me af of het bij deze kou ook zo helpt...
Ik vind het juist ook weer een verrijking dat er iets te kiezen valt. Iets dat bij je past. Of eet jij liever 1 soort koekjes?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:36 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Maar toch kunnen er dit soort (en bijvoorbeeld islamscholen bestaan) vanwege dit brakke onderwijs systeem.
En wat doe je dan met je blote schenen ?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:37 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
dan neem je een thermo-short oid
Het gekke is dat die geboden niets zeggen over kleding...quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:36 schreef Specularium het volgende:
Ik snap niet waar die gelovigen vandaan halen dat ze tegenwoordig hun debiele geboden weer moeten gaan invoeren.
Mwoah, veel van de huidige problemen komen juist omdat er dit soort keuzes voor ouders bestaan. Ik heb er geen problemen mee dat zodra ik kinderen heb, dat ze op het moment dat ze zelf kunnen kiezen, voor een bepaalde keuze kunnen gaan. Maar is het zo nodig om ze al vanaf jaar 4 via een bepaalde vorm van scholing te indorctrineren naar een ideologie waar jij het mee eens bent?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:37 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik vind het juist ook weer een verrijking dat er iets te kiezen valt. Iets dat bij je past. Of eet jij liever 1 soort koekjes?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |