Die knauw van trots is wat ik moet leren los te laten, dat ijlt veel te lang na bij mij. Nu soms nog steeds, en dat is wel erg fout als ik er eens goed over nadenk.quote:Op zondag 11 januari 2009 11:35 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik vond het eigenlijk niet zo pijnlijk ik merkte alleen dat mijn TROTS een enorme knauw had gekregen!
Was voor mij dan ook heel makkelijk toen ik dat besefte om het los te laten. En om hem dus los te laten
Jij zou dan vriendje 517 worden? Met zulke aantallen zal hij vast innig contact onderhouden met al die vriendjes.quote:Op zondag 11 januari 2009 11:35 schreef Tammeh het volgende:
'Jeff (516)
vandaag, 10:51
oh nergens van, ik zag je hyves en ik denk hey, laat ik dr eens toevoegen xD'
..goh.
Jatoch?!quote:Op zondag 11 januari 2009 11:39 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Jij zou dan vriendje 517 worden? Met zulke aantallen zal hij vast innig contact onderhouden met al die vriendjes.
Hij kent je totaal niet en woont vas niet eens in de buurt, alsof je dient om te verschijnen op z'n virtuele pronklijst.quote:Op zondag 11 januari 2009 11:40 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Jatoch?!![]()
Haha echt, ik vroeg aan hem wie hij was, antwoord hij met het volgende;
'llow!
ik ben jeff xD
en jij tamara? xD'
FAIL.
Spaar ze allemaal. Tochquote:Op zondag 11 januari 2009 11:44 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hij kent je totaal niet en woont vas niet eens in de buurt, alsof je dient om te verschijnen op z'n virtuele pronklijst.
Hij kent me inderdaad niet, een vriend van hem kent me wel. Maar da's net zo'n type.quote:Op zondag 11 januari 2009 11:44 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hij kent je totaal niet en woont vas niet eens in de buurt, alsof je dient om te verschijnen op z'n virtuele pronklijst.
quote:Op zondag 11 januari 2009 11:39 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Jij zou dan vriendje 517 worden? Met zulke aantallen zal hij vast innig contact onderhouden met al die vriendjes.
Net als vroegâh op Cu2 (ja mensen, ik kom nog uit die tijdquote:Op zondag 11 januari 2009 11:46 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
dat snap ik al helemaal niet, want mensen met al die contacten moeten op hyves? Ze sparen ze, maar voor de rest doen ze er niet veel mee.
Ik denk zelf dat communities als hyves leuk zijn voor eventjes, maar op de lange duur aan hun eigen succes ten onder zullen gaan omdat de interactiviteit tussen de leden gewoon vervalt en het niet meer als een verkapt voetbalplaatjes verzamel album voor je 'vrienden' wordt.
quote:
Daar kan je best wel eens gelijk in krijgen. Op hyves heb ik maar contact met een paar mensen. Ik zie het nut er niet van in om iedereen toe te voegen op hyves. Waarom zou iemand toevoegen die je niet kent en toch geen contact mee hebt in het dagelijks leven.quote:Op zondag 11 januari 2009 11:46 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
dat snap ik al helemaal niet, want mensen met al die contacten moeten op hyves? Ze sparen ze, maar voor de rest doen ze er niet veel mee.
Ik denk zelf dat communities als hyves leuk zijn voor eventjes, maar op de lange duur aan hun eigen succes ten onder zullen gaan omdat de interactiviteit tussen de leden gewoon vervalt en het niet meer als een verkapt voetbalplaatjes verzamel album voor je 'vrienden' wordt.
Waar wacht je nog op voeg ze allemaal toe.quote:Op zondag 11 januari 2009 11:49 schreef Tammeh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En ja, ik vind Hyves wel leuk om berichtjes te sturen naar en met mensen die je al veel te lang niet hebt gezien. Maar waarom 1000 vrienden waarvan je er 999 toch niet kent?
Het gaat me niet eens om de ware. Je MOET gewoon 1000 vrienden hebben anders ben je duidelijk NIETS.quote:Op zondag 11 januari 2009 11:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waar wacht je nog op voeg ze allemaal toe.Misschien zit de ware er wel bij
Helaas kan je zo heel Nederland wel gaan toevoegen om te speuren naar de warequote:Op zondag 11 januari 2009 11:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waar wacht je nog op voeg ze allemaal toe.Misschien zit de ware er wel bij
Dan hoor ik er niet bij want ik heb maar 22 vrienden op hyves. Van die 22 heb ik met de helft geen eens contact. De andere helft zijn collega's en familie.quote:Op zondag 11 januari 2009 11:54 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Het gaat me niet eens om de ware. Je MOET gewoon 1000 vrienden hebben anders ben je duidelijk NIETS.
Trouwens, als een Hyver geen 1000 vrienden heeft, valt hij/zij al af als eventuele ware.
Ik heb er wel wat meer dan dat, maar eigenlijk heb ik met het grootste gedeelte geen contact. Ik ken ze wel IRL, maar ik zie de meesten echt maar weinig.quote:Op zondag 11 januari 2009 11:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan hoor ik er niet bij want ik heb maar 22 vrienden op hyves. Van die 22 heb ik met de helft geen eens contact. De andere helft zijn collega's en familie.
Waarom stopppen bij de 1000? Je kan nog veel meer mensen toevoegen als vriend.
Jammer. Ik dacht dat hyves een soort datingsite was.quote:Op zondag 11 januari 2009 11:54 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Helaas kan je zo heel Nederland wel gaan toevoegen om te speuren naar de ware![]()
Maar stel dat ik hier op Fok veel discussies met je hebt (lees, niet ruzie, haha) dan is het weer minder vreemd dat ik je bijvoorbeeld zou toevoegen op Hyves. Dan weet je al een en ander en ben je niet meteen een volslagen vreemde.
Er zijn natuurlijk ook hyves van bands of uitgaansgelegenheden die moet je natuurlijk ook allemaal hebben. Zo kom je makkelijk tot de 1000. Verder school, werk en alle andere plaatsen die je komt toevoegen want anders hoor je er niet bij op hyves.quote:Op zondag 11 januari 2009 11:59 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Ik heb er wel wat meer dan dat, maar eigenlijk heb ik met het grootste gedeelte geen contact. Ik ken ze wel IRL, maar ik zie de meesten echt maar weinig.
En bij mij is inderdaad ook een deel familie, en (ex-)collega's.
Cu2, ja dat ken ik ook nog wel jaquote:Op zondag 11 januari 2009 11:48 schreef Elegy het volgende:
[..]
Net als vroegâh op Cu2 (ja mensen, ik kom nog uit die tijd) waar sommigen een friendslijst hadden die zo ontzettend lang was dat je je afvroeg of ze wel tijd genoeg hadden om ze allemaal een request te versturen...
Ik had er maar een paar natuurlijk
En dan van die jostis met bergen plaatjes en flashy knipperscripts...quote:
Echt wel dat je lid moet zijn van de Super de Boer-hyves!quote:Op zondag 11 januari 2009 12:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Er zijn natuurlijk ook hyves van bands of uitgaansgelegenheden die moet je natuurlijk ook allemaal hebben. Zo kom je makkelijk tot de 1000. Verder school, werk en alle andere plaatsen die je komt toevoegen want anders hoor je er niet bij op hyves.
Jaaaa, ik heb me daar ook kapot gelachen met de honderden vragenlijstjesquote:Op zondag 11 januari 2009 12:08 schreef Elegy het volgende:
[..]
En dan van die jostis met bergen plaatjes en flashy knipperscripts...
Dan had je ook nog Cu2day, voor de sexcontacten...man man man, wat heb ik daar gelachen zeg
Cool die ga ik toegevoegen straksquote:Op zondag 11 januari 2009 12:09 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Echt wel dat je lid moet zijn van de Super de Boer-hyves!
Doe, doe, doe! All the girls will love you because of that!quote:Op zondag 11 januari 2009 12:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Cool die ga ik toegevoegen straks
Dat gaat niet. Ik heb niet voor Super De Boer gewerktquote:Op zondag 11 januari 2009 12:16 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Doe, doe, doe! All the girls will love you because of that!
Hey ik ga even m'n 2 pups uitlaten. Ze willen d'r uit. Én het is best lekker weer hier (koud, maar zonnig)!
Het grappige(?) is dat in sommige fobo's die cu2 vragenlijstjes ook terugkomenquote:Op zondag 11 januari 2009 12:11 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Jaaaa, ik heb me daar ook kapot gelachen met de honderden vragenlijstjesDaar ben ik dus ook mijn motivatie om wat te doen aan profielsites kwijt geraakt
Die heb ik wel.quote:Op zondag 11 januari 2009 12:16 schreef Tammeh het volgende:
En vergeet deze niet;
http://forum-fok.hyves.nl/
Hyvesquote:
Die ben ik gelukkig nog niet tegengekomen.quote:Op zondag 11 januari 2009 12:19 schreef Elegy het volgende:
[..]
Het grappige(?) is dat in sommige fobo's die cu2 vragenlijstjes ook terugkomenen waarom weet ik dat
Mag ik je toevoegen op hyves?quote:Op zondag 11 januari 2009 12:25 schreef Duimelot het volgende:
ik vind hyves wel grappig om oude bekenden op te zoeken en te zien hoe het ze is vergaan, dan klets je even bij en dan is het ook wel weer goed.
en dan met wat irl vrienden of goeie internetvrienden afentoe even een krabbel ofzo sturen.
ik heb zelfs een heletijd een blog daar bij gehouden boh dan krijg je een boel lurkers
oh die fok! hyves moet er natuurlijk bij he!
Gewoon toevoegen want dan hoor je er weer bij hier op Fok!quote:
Gedaan! Ik wil natuurlijk geen achterblijver zijn hè. Dat begrijp je wel.quote:Op zondag 11 januari 2009 12:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon toevoegen want dan hoor je er weer bij hier op Fok!
Cue2quote:Op zondag 11 januari 2009 12:31 schreef Cuegirllie het volgende:
Cu2Was blij toen we daar vanaf waren
CGquote:Op zondag 11 januari 2009 12:31 schreef Cuegirllie het volgende:
Cu2Was blij toen we daar vanaf waren
He Cue1 werkt nog steeds goed hoorquote:
quote:Op zondag 11 januari 2009 12:32 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Gedaan! Ik wil natuurlijk geen achterblijver zijn hè. Dat begrijp je wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |