Cool die ga ik toegevoegen straksquote:Op zondag 11 januari 2009 12:09 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Echt wel dat je lid moet zijn van de Super de Boer-hyves!
Doe, doe, doe! All the girls will love you because of that!quote:Op zondag 11 januari 2009 12:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Cool die ga ik toegevoegen straks
Dat gaat niet. Ik heb niet voor Super De Boer gewerktquote:Op zondag 11 januari 2009 12:16 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Doe, doe, doe! All the girls will love you because of that!
Hey ik ga even m'n 2 pups uitlaten. Ze willen d'r uit. Én het is best lekker weer hier (koud, maar zonnig)!
Het grappige(?) is dat in sommige fobo's die cu2 vragenlijstjes ook terugkomenquote:Op zondag 11 januari 2009 12:11 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Jaaaa, ik heb me daar ook kapot gelachen met de honderden vragenlijstjesDaar ben ik dus ook mijn motivatie om wat te doen aan profielsites kwijt geraakt
Die heb ik wel.quote:Op zondag 11 januari 2009 12:16 schreef Tammeh het volgende:
En vergeet deze niet;
http://forum-fok.hyves.nl/
Hyvesquote:
Die ben ik gelukkig nog niet tegengekomen.quote:Op zondag 11 januari 2009 12:19 schreef Elegy het volgende:
[..]
Het grappige(?) is dat in sommige fobo's die cu2 vragenlijstjes ook terugkomenen waarom weet ik dat
Mag ik je toevoegen op hyves?quote:Op zondag 11 januari 2009 12:25 schreef Duimelot het volgende:
ik vind hyves wel grappig om oude bekenden op te zoeken en te zien hoe het ze is vergaan, dan klets je even bij en dan is het ook wel weer goed.
en dan met wat irl vrienden of goeie internetvrienden afentoe even een krabbel ofzo sturen.
ik heb zelfs een heletijd een blog daar bij gehouden boh dan krijg je een boel lurkers
oh die fok! hyves moet er natuurlijk bij he!
Gewoon toevoegen want dan hoor je er weer bij hier op Fok!quote:
Gedaan! Ik wil natuurlijk geen achterblijver zijn hè. Dat begrijp je wel.quote:Op zondag 11 januari 2009 12:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon toevoegen want dan hoor je er weer bij hier op Fok!
Cue2quote:Op zondag 11 januari 2009 12:31 schreef Cuegirllie het volgende:
Cu2Was blij toen we daar vanaf waren
CGquote:Op zondag 11 januari 2009 12:31 schreef Cuegirllie het volgende:
Cu2Was blij toen we daar vanaf waren
He Cue1 werkt nog steeds goed hoorquote:
quote:Op zondag 11 januari 2009 12:32 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Gedaan! Ik wil natuurlijk geen achterblijver zijn hè. Dat begrijp je wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |