Bquote:
Goede middag. Goed om te horen.quote:
Mooizoquote:
Is dat zo?quote:Op zondag 11 januari 2009 12:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
He Cue1 werkt nog steeds goed hoor
quote:
Tuurlijk werk je nog.quote:
Film heb ik ook gezien en laatst de eerste drie boeken gekocht, alleen nummer 4 dus nogquote:Op zondag 11 januari 2009 12:44 schreef Knuffelzacht het volgende:
Goeiesmiddags... weer terug van de appie heijn en ook nog ff boekje gekocht om te lezen... twilight.. gister film gezien en hij is goeeeeeeeeeeeeed en als een goeiesingle ga ik nu ontbijten... met griekse PIZZA
Morcheeba is goed. "I know I had to kill her".quote:Op zondag 11 januari 2009 12:45 schreef kwaakvaak het volgende:
R&D tijd hierzo, geen storm.
Morchebaa op de achtergrond, schetsblok in de hand,goede bak koffie in de rechterhand, bijna perfect.
Perfect zou zijn als hier een tweede persoon rondliep om tegen aan te bazelen, en die dan ook nog begreep waar ik over zwam. Of in ieder geval af en toe eens ja knikt en mij het gevoel geeft dat ze het begrijpt en af en toe eens verteld dat ik gestoord ben en dat het zo nooit kan werken eikel!
Mja, ik weet het.quote:Op zondag 11 januari 2009 12:35 schreef mrbox het volgende:
[..]
Mooizomaar als je het zelfde hebt als iedereen doe je er verstandig aan om nog wel ff rustig aan te doen
Kloptquote:Op zondag 11 januari 2009 12:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
B
Ja gaat wel goedMet jou dan? Wat hoorde ik, een date gister?
quote:Op zondag 11 januari 2009 12:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Film heb ik ook gezien en laatst de eerste drie boeken gekocht, alleen nummer 4 dus nog.
TWILIGHTquote:Op zondag 11 januari 2009 12:44 schreef Knuffelzacht het volgende:
Goeiesmiddags... weer terug van de appie heijn en ook nog ff boekje gekocht om te lezen... twilight.. gister film gezien en hij is goeeeeeeeeeeeeed en als een goeiesingle ga ik nu ontbijten... met griekse PIZZA
Zo druk is het hier niet hoor.quote:Op zondag 11 januari 2009 12:43 schreef xFriendx het volgende:
En toen was het stilte voor de (vrijgezellen)storm.
En was er een klik?quote:Op zondag 11 januari 2009 12:47 schreef Belsezar het volgende:
[..]
KloptWas erg leuk, gekletst, gegeten, wii gespeeld, film gekeken en vanochtend moest ze weer weg helaas. Maar we bellen snel weer
En hoe was jouw zaterdag?
Yes, ik drink niet. HEEEEL soms (lees; één keer in de 4 maanden of langer) neem ik een wijntje. Maar dat blijft dan vaak ook maar bij ééntje.quote:Op zondag 11 januari 2009 12:48 schreef MLI het volgende:
Zijn er nog meer singles die niet drinken? Gisteren het eerste alcohol en rookvrije feestje gehad. Blijkbaar is het voor dronken mensen teringgrappig om 20 keer drank aan te bieden. Vermakelijk om zatte versierpogingen met heldere blik te aanschouwen though.
quote:Op zondag 11 januari 2009 12:46 schreef dawg het volgende:
[..]
Morcheeba is goed. "I know I had to kill her".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |