Je gelooft geenstijl op hun woord?quote:
Dat zal vanavond wel duidelijk worden. Even geduld nog.quote:Op maandag 12 januari 2009 12:39 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Wie kan me zeggen dat dit waar is.
Van de VARA ja.quote:
Mijn god dat meen je niet ?quote:Op maandag 12 januari 2009 11:44 schreef Stefan het volgende:
Op Radio 2 luister ik alleen Hans Schiffers en Capuchino.
Ben benieuwd wie over n paar jaar Spits gaat opvolgen. Ik hoop Jeroen van Inkel.
In dit geval wel ja.quote:Op maandag 12 januari 2009 12:50 schreef TheGrandWazoo het volgende:
[..]
Je gelooft geenstijl op hun woord?
Want?quote:
Dat is in principe dezelfde discussie als de televisiering. Paul de Leeuw riep niet op om te stemmen, andere deelnemers (ben ze nu al vergeten) wel.quote:Op maandag 12 januari 2009 12:57 schreef Stefan het volgende:
[..]
Van de VARA ja.
Waar staat dat je geen oproep mocht doen om te stemmen op jezelf?
GS heeft in al die jaren nog nooit hun nieuws gelogen. Ze dikken t aan maar verzinnen zelf geen dingen.quote:
Vergis je niet, Van Inkel is voor de middag erg goed en is werkelijk een virtuoos als het om DJ gaat.quote:Op maandag 12 januari 2009 12:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn god dat meen je niet ?
Beetje hersens zijn wel welkom hoor
Ik vind het gewoon voorspelbaar kleinzielig gezeik van de verliezers.quote:Op maandag 12 januari 2009 12:57 schreef Stefan het volgende:
[..]
Van de VARA ja.
Waar staat dat je geen oproep mocht doen om te stemmen op jezelf?
Het zou ook niet slim zijn gezien hun toekomst. Maar met het aandikken gaan ze af en toe erg ver zodat het de lijn tussen werkelijkheid en satire vaag blijft.quote:Op maandag 12 januari 2009 13:10 schreef Stefan het volgende:
[..]
GS heeft in al die jaren nog nooit hun nieuws gelogen. Ze dikken t aan maar verzinnen zelf geen dingen.
Van Inkel lijkt mij niet een logische vervanging van Spits.quote:Op maandag 12 januari 2009 13:10 schreef TheGrandWazoo het volgende:
[..]
Vergis je niet, Van Inkel is voor de middag erg goed en is werkelijk een virtuoos als het om DJ gaat.
Bovendien is-ie ook erg geestig. Of was. Heb hem al tijd niet meer gehoord
Voila.quote:Op maandag 12 januari 2009 13:11 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon voorspelbaar kleinzielig gezeik van de verliezers.
Zelfs al hadden ze op een legitieme manier verloren hadden ze er iets achter gezocht.
En met 'niet-legitiem' bedoel ik niet dat het per se doorgestoken kaart is, want dat weet ik niet, maar dat hele idee van ongeacht van de stemming onder het publiek de winnaar uit de top-drie laten kiezen door een jury klopt per definitie niet. Óf je laat het publiek kiezen, óf een jury. Niet half-half.
V.
Ik haat die Veronica schreeuwersquote:Op maandag 12 januari 2009 13:12 schreef Verbal het volgende:
[..]
Van Inkel lijkt mij niet een logische vervanging van Spits.
V.
Ik vind Domien Verschuuren ook geen logische vervanging van Sander Guis.quote:Op maandag 12 januari 2009 13:12 schreef Verbal het volgende:
[..]
Van Inkel lijkt mij niet een logische vervanging van Spits.
V.
Snobquote:
Ik heb hem ook een tijd niet gehoord luisterde er al niet naar in zijn Veronica tijd.quote:Op maandag 12 januari 2009 13:10 schreef TheGrandWazoo het volgende:
[..]
Vergis je niet, Van Inkel is voor de middag erg goed en is werkelijk een virtuoos als het om DJ gaat.
Bovendien is-ie ook erg geestig. Of was. Heb hem al tijd niet meer gehoord
Dat is zeker zo. Maar met rinkeldekinkel heb ik me toch altijd weten te vermakenquote:Op maandag 12 januari 2009 13:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb hem ook een tijd niet gehoord luisterde er al niet naar in zijn Veronica tijd.
Als je hard schreeuwt wil het niet zeggen dat je leuk bent
Laat dat nou een ontzettende domme kerel zijnquote:Op maandag 12 januari 2009 13:16 schreef tong80 het volgende:
gerard Ekdom vind ik lief en leuk.
Die praat normaal en kan elk nummer live meezingen.
Wat begrijp je niet aan lief ?quote:Op maandag 12 januari 2009 13:17 schreef TheGrandWazoo het volgende:
[..]
Laat dat nou een ontzettende domme kerel zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |