O ja. Nou, dan wél dus, hè?quote:Op zondag 11 januari 2009 17:52 schreef Sanne het volgende:
[..]
Er zit een verschil tussen het woord terwijl en omdat he.
Aightdttdttttdtdtdtquote:Op zondag 11 januari 2009 19:03 schreef BB-boy het volgende:
Eigenlijk is de conclusie dat Martin Drent had moeten winnen.
Het is wel een lekker wijf zeg.quote:Op zondag 11 januari 2009 22:13 schreef -Jean- het volgende:
Volgens mij was Matthijs het er ook niet echt mee eens.
Dat vind ik nou juist wel. Ik vond haar altijd een ijskoningin, maar de laatste jaren is ze juist enorm opgewarmd.quote:Op maandag 12 januari 2009 09:39 schreef Stefan het volgende:
Witzier is nooit van die kille uitstraling afgekomen.
Anne van Egmond.quote:Op maandag 12 januari 2009 09:57 schreef Verbal het volgende:
Ik heb enorme moeite om een betere tv-presentatrice in Nederland te kunnen bedenken.
V.
Ik mag haar wel.quote:Op maandag 12 januari 2009 09:57 schreef Verbal het volgende:
[..]
Dat vind ik nou juist wel. Ik vond haar altijd een ijskoningin, maar de laatste jaren is ze juist enorm opgewarmd.
Ik heb enorme moeite om een betere tv-presentatrice in Nederland te kunnen bedenken.
V.
Nog steeds ?quote:
Nee, bij Omroep Max is ze weg, en dat is Radio 5 (meen ik). Ze zit niet bij Radio 2, maar bij Radio Noord-Holland. Ik zit bij Radio 2quote:Op maandag 12 januari 2009 11:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nog steeds ?
Ik luister niet naar radio 2.
Da's net omroep Max.
quote:Op maandag 12 januari 2009 11:44 schreef Stefan het volgende:
Op Radio 2 luister ik alleen Hans Schiffers en Capuchino.
Ben benieuwd wie over n paar jaar Spits gaat opvolgen. Ik hoop Jeroen van Inkel.
Ik ken de omroep CAO.quote:
Powned.quote:Op maandag 12 januari 2009 12:33 schreef GeneraalUli het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)ok_voor_paul_de.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |