Uitstekend verwooord. Ik kon zelf niet kiezen tussen PRDV en GS, maar beide hebben meer teweeg gebracht, lees:spraakmakende tv, dan PDL. Paul heeft destijds allang gescoord met zijn nichtje die ook 't down-syndroom heeft. Maar het is natuurlijk lekker veilig en zoals werd gezegd, het brengt vreugde bij de mensen thuis, ach ja.quote:Op zondag 11 januari 2009 00:26 schreef Pulu het volgende:
De hele verkiezing vond ik een drama...misschien wat zwaar maar in ieder geval zeer onbevredigend....ik dacht in eerste instantie dat de kijkers de uitslag zouden bepalen, maar toen ik zag dat een 'vakjury' de uiteindelijke stem zou hebben, voelde ik de bui al hangen....
Of je het nu eens bent met de uitslag of niet....de criteria voor het tv-moment van het jaar mogen wat mij betreft wel duidelijker omschreven mogen worden...de impact van Peter R. De Vries en Geenstijl was vele malen groter dan het Paul de Leeuw filmpje...toen ze de top 3 bekend gingen maken, dacht ik dat PdL als 3e zou eindigen en dat het dan dus tussen PRDV en GS zou gaan....
De beargumentatie van de jury was natuurlijk dramatisch...."GS is geen tv dus daarom kunnen we dat niet als moment kiezen" of iets in die trant....als ze niet kunnen winnen (of mogen winnen) dan moet je ze natuurlijk überhaupt niet nomineren....en vervolgens de argumentatie dat PRDV "al zoveel heeft gewonnen" en dat het daarom PdL wordt, is natuurlijk een redenering van lik mijn kut...
Vara bewijst zichzelf natuurlijk geen goede dienst met deze verkiezing....helemaal met alle discussie rondom PO.....
Ik ben niet echt de onder de indruk van het huidige programma van De Leeuw en zijn team.quote:Op zondag 11 januari 2009 08:07 schreef Verbal het volgende:
[..]
Omdat De Leeuw, wel wat kan. Nee, ik ben ook geen fan, integendeel, en dit fragment vond ik ook niet bijzonder, maar hij en zijn team weten wel degelijk wat tv maken is. Ik weet niet of die meneer die erbij was je een beetje bekend voorkwam, maar dat was Guus Verstraete jr,, de regisseur. Die kan ook wel wat
V.
Dat is geen argument. Rutger maakt elke week dezelfde filmpjes.quote:Op zondag 11 januari 2009 12:46 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ik ben niet echt de onder de indruk van het huidige programma van De Leeuw en zijn team.
Het is iedere week vrijwel hetzelfde, maar dan met andere gasten/wensen.
Zelfs dat was onzinnig geweest. Er waren dit jaar twee echt grote momenten. Dat van Peter R. De Vries en Rutger. Bizar dat geen van beiden de prijs heeft gewonnen, maar een nietszeggend stukje van Paul de Leeuw. Iedereen had het over Vogelaar of Joran... En de stukjes van Paul de Leeuw? Die brachten niks teweeg.quote:Op zondag 11 januari 2009 13:09 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dat is geen argument. Rutger maakt elke week dezelfde filmpjes.
De Leeuw zou terecht hebben gewonnen met de Vegan Streaker. Maar een grappige mongool, dat heeft ieal 25 jaar in zn shows.
Amen. Ik vind het moreel verwerpelijk dat dit filmpje van De Leeuw doorgaat als TV-moment van het jaar. Nee, dat zegt erg veel over de waarde die ik moet hechten aan zo'n uitslag en jury, idd het grappig vinden dat een verstandelijk gehandicapte medemens zo te kakken wordt gezet.quote:Op zondag 11 januari 2009 11:18 schreef JohnDope het volgende:
Wat een giller deze uitslag.
En een tijdje terug, toen er een discussie was over die achterlijk hoge tv salarissen, zei Paul de Leeuw dat hij "zo enorm goed en getalenteerd is en dus dat salaris meer dan waard is".
Maar als hij dus dit soort bagger maakt, dan klopt er dus niks van zijn betoog. Mensen om mongooltjes laten lachen, how low can you go, goedkoper kan gewoon niet. Dat was misschien leuk in de middeleeuwen, maar tegenwoordig kan dat echt niet meer.
Overigens die argumentatie dat Peter R de Vries al zoveel had gewonnen slaat nergens op, want Paul de Leeuw heeft ook veel te veel gewonnen waaronder 2 Televizier ringen.
Natuurlijk, praat het maar goed. Stelletje hypocrieten.quote:Op zondag 11 januari 2009 13:45 schreef Stefan het volgende:
Nou, ik vond niet dat Ita voor lul werd gezet, ze hield zich goed staande en zette De Leeuw voor lul.
En dat is nou precies waarom hij verdient heeft gewonnen.quote:Op zondag 11 januari 2009 13:09 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dat is geen argument. Rutger maakt elke week dezelfde filmpjes.
De Leeuw zou terecht hebben gewonnen met de Vegan Streaker. Maar een grappige mongool, dat heeft ieal 25 jaar in zn shows.
Jij hebt het écht niet begrepen he?quote:Op zondag 11 januari 2009 13:28 schreef Juvenalis het volgende:
[..]
Amen. Ik vind het moreel verwerpelijk dat dit filmpje van De Leeuw doorgaat als TV-moment van het jaar. Nee, dat zegt erg veel over de waarde die ik moet hechten aan zo'n uitslag en jury, idd het grappig vinden dat een verstandelijk gehandicapte medemens zo te kakken wordt gezet.
Moreel verwerpelijk.
Niet echt. Je kan er alleen een Emmy mee winnen.quote:Op zondag 11 januari 2009 13:55 schreef TheGrandWazoo het volgende:
[..]
Tja en wat De Vries betreft...zo spectaculair was dat hele Joran gebeuren toch ook niet?
Tja, dat heb ik ook nooit begrepen. Op recheregebied vast heel knap...maar het was geen briljante tv.quote:Op zondag 11 januari 2009 13:57 schreef nikk het volgende:
[..]
Niet echt. Je kan er alleen een Emmy mee winnen.
Prima. Geef De Leeuw dan maar de grootste emancipatieprijs die we hebben. Maar het was zeker niet hét televisiemoment van het jaar.quote:Op zondag 11 januari 2009 13:55 schreef TheGrandWazoo het volgende:
[..]
En dat is nou precies waarom hij verdient heeft gewonnen.
Tien jaar geleden was Paul de Leeuw nog de man die gehandicapten voor de gek hield, werd hij verguist en uitgekotst. Ik kan me nog herinneren dat ik als kind vaak de wind van voren kreeg als ik tegen ouders van vriendjes vertelde dat ik Paul de Leeuw zo leuk vond. Nu lopen veel mensen met hem weg. Dat is enerzijds een goed teken; de emancipatie richting geestelijk gehandicapten is meer doorgevoerd. Nadeel is dat iedereen van mijn favoriete underdog is gaan houden
Daarvoor waren er ook te weinig fragmenten denk ik. En is zoiets ook niet vreselijk subjectief? Persoonlijk zou ik voor die documentaire gaan omdat het én mijn vakgebied is én interessant vind.quote:Op zondag 11 januari 2009 13:59 schreef nikk het volgende:
[..]
Prima. Geef De Leeuw dan maar de grootste emancipatieprijs die we hebben. Maar het was zeker niet hét televisiemoment van het jaar.
Daarvoor heb je de Televizierring, krijg je prijzen voor je ouvre en persoonlijkheid. Dit gaat om HET FRAGMENTquote:Op zondag 11 januari 2009 13:55 schreef TheGrandWazoo het volgende:
[..]
En dat is nou precies waarom hij verdient heeft gewonnen.
Tien jaar geleden was Paul de Leeuw nog de man die gehandicapten voor de gek hield, werd hij verguist en uitgekotst. Ik kan me nog herinneren dat ik als kind vaak de wind van voren kreeg als ik tegen ouders van vriendjes vertelde dat ik Paul de Leeuw zo leuk vond. Nu lopen veel mensen met hem weg. Dat is enerzijds een goed teken; de emancipatie richting geestelijk gehandicapten is meer doorgevoerd. Nadeel is dat iedereen van mijn favoriete underdog is gaan houden
Uiteindelijk was het gewoon een fijn avondje vermaak zonder dat we daar teveel waarde aan moeten hechten. Een echte Van Nieuwkerk productie dusquote:Op zondag 11 januari 2009 14:02 schreef Stefan het volgende:
[..]
Daarvoor heb je de Televizierring, krijg je prijzen voor je ouvre en persoonlijkheid. Dit gaat om HET FRAGMENT
En oké, de uitzending van De Vries is ook geen fragment, maar dat was de donorshow ook niet. Die won ook met t hele programma.
Fuck Peter R de Vriesquote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:13 schreef Mike het volgende:
Wat een afgang, die vakjury.
Of je het fragment nou interessant vond of niet, het is echt te raar voor woorden dat Peter R de Vries niet won. Zelden is er zoveel nagesproken over een tv-fragment als de uitzending over Joran v.d. Sloot.
Dat De Vries geen Televizier ring wint, snap ik nog, maar deze verkiezing kon 'm toch eigenlijk niet ontgaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |