quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:32 schreef bixister het volgende:
livelink, heerlijk dat 't achter de rug is, en dat zo'n succes was!proost he!
(ben je er al uit of je dat feestje van job alsnog gaat doen?)
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:37 schreef freecell het volgende:
Ik heb een keer in de buurt van Utrecht koffie gehaald in één of andere kantine/restauratie en ik had 5 kopjes, dus ik vroeg om een bret.
Meisje achter kassa:
ik: ik vroeg:mag ik er een bret bij?
Meisje:
Ik: gewoon een bret![]()
Meisje:
En toen had ik pas door dat dat niet overal een woord is
Vergelijkbare situatie gehad met het vragen om een motblik en veger
En omdat ik verder vrij accentloos ben klinkt het helemaal oenig
ik gok een dienblad?quote:
Bret vol sukkeloamelk?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:48 schreef bixister het volgende:
de winter is ook nog niet om, dusss. zet nog maar een flink bret vol!
Wat dan? Haags??quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:48 schreef Maneki.Neko het volgende:
mijn acent is erg afschuwelijk vind ik zelfgelukkig heb ik het wel redelijk onder controle..alleen als ik moe of thuis ben hou ik me niet in
Ik ken het nietquote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:50 schreef bixister het volgende:
dat zeggen ze in twente ook inderdaad, los ipv open.
en kennen jullie de uitdrukking ' iemand op de hakkepak nemen'? ik dacht dat dat gewoon nederlands was maar dat bleek later toch niet het geval.
oi, dat is idd het meest dramatische accent der aardequote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:52 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Westlands..dat is nog erger dan Haags
Ik heb een schoonzussie uit Rotterdam. Maar ik kan het me ff niet meer voor de geest halen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:19 schreef Maneki.Neko het volgende:
Zoals Jules Deelder ze uitspreekts
hehe, Pluk 'ie al?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:52 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Westlands..dat is nog erger dan Haags
quote:
mijn wederhelft rijdt wel auto met klompenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:48 schreef Ticootje het volgende:
maneek, ik vind jouw accent wel meevallen, maar ik heb oom wel eens erger gehoord. Dat was een knul die vond het vree dat ie van zn moeder niet met klompen auto mocht rijden.
een balk die ergens neergegooid wordt, dan wordt er een foto van gemaakt en dan moet je gaan zoekeN. En als je te laat bent gaat geenstijl er mee aan de haalquote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:50 schreef bixister het volgende:
vree?
en de fok!stok, vast heel stom maar ik heb me daar nooit zo in verdiept. wat IS het in hemelsnaam?
hier achter 't huis wordt nog steeds geschaatst. zo leuk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |