heir geen sneeuwvlok te zien..quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:56 schreef Ynske het volgende:
tis hier weer dichtgetrokken, vanmorgen nog wat gesneeuwd
Ik ook. Ik hoop voor je dat het werkt.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:58 schreef Ynske het volgende:
aah, heb maandag een intakegesprek voor lichttherapie, ben benieuwd
Mensen die je niet kennen weten toch niet of je een buikje van jezelf is of een babybuikje?quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:34 schreef _Bar_ het volgende:
nou ja men ziet het al dus verzwijgen kan ik helaas ook weer niet......
dat samenwonen zal het toch wel worden
zonder de gehakt en kaas staat hier hetzelfde op het menu!quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:00 schreef _Bar_ het volgende:
ik ga eens aan de zuurkool met gehakt spek en aardappelpuree met kaas. en daarna eens kijken op het werk
quote:
Het fokleesclubje..quote:
Dat lijkt me heerlijk, weer eens naar de film.quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:18 schreef snoopy het volgende:
Ik ga pizza eten vanavonden dan naar de film.
psiesquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:15 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ga idd ook nog te vroeg daar voor om echt dat verschil te merken, zit de hele dag met mijn rug naar het raam ook nog is, maar ik geloof je graag Eloise.
Ik vind dat altijd een soort van belofte van er komt iets fijns aan ofzo. Hoe zeg je dat? Dat je echt kan verlangen naar lentezonnetjes op je wangen enzo.
Ik heb hetzelfde in Sept-Oct als het weer donkerder wordt hoor, dan ga ik zwijmelen over donkere dagen, kachels, dekens etc.
jammerlijk? Niet leuk/goed?quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:25 schreef _evenstar_ het volgende:
vicky![]()
en burn after reading vond em erg jammerlijk
jammerlijk, hij leek me heel tof, maar tis het echt allemaal nietquote:
gruwel, dat je die weg krijgtquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:55 schreef Ynske het volgende:
hier vanmiddag champignonnensoep en reifkuchen gegeten (de rest snert ipv champignonnensoep)
filmclub oprichten!quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:19 schreef Ticootje het volgende:
Dat lijkt me heerlijk, weer eens naar de film.
Welke?
de zelfgemaakte van mams wel, eens in het jaarquote:
yepz tot en met zondag, vertellquote:trouwens ben je nog in limburg yns?
de 30 km wegen zijn om de grond te kussenquote:Op donderdag 8 januari 2009 17:10 schreef _evenstar_ het volgende:
hoe zijn de wegen daar ?wil wel weten of het te doen is rijden daar voordat ik die kleine op laat halen morgen
Oef.. ieder zijn ding natuurlijk maar in mijn optiek mis je niks als je Burn after reading niet haaltquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:21 schreef snoopy het volgende:
De bedoeling was 'Burn after reading' maar ik zie net dat die ineens een half uur eerder begint dan we dachten. Dus we kijken wel even hoe snel de pizza komt en anders wordt het een andere film
flikker m niet te lang in de magnetron... k heb zoeentje gehad maar dan in zakversie, daar kwam op een gegeven moment een roze vloeistof uitquote:Op donderdag 8 januari 2009 17:12 schreef Rewimo het volgende:
We hebben weer houtEn ik heb een Moorwärmeflasche gekocht (leve de Aldi), een soort kruikachtig ding dat je in de magnetron mikt en dan uren warm blijft. Lekker voor mijn schouder en tegen koude voeten vanavond in bed
quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:12 schreef Raissa het volgende:
[..]
Oef.. ieder zijn ding natuurlijk maar in mijn optiek mis je niks als je Burn after reading niet haalt
uhm grotendeels toch snelweg/autoweg, en dan in geleen rijksweg die buurt. oke dan mogen ze der wel komen halen ^^ oma's is buschauffeuse ( hoe spel je datquote:Op donderdag 8 januari 2009 17:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
de 30 km wegen zijn om de grond te kussenniet gestrooid. snelwegen, buswegen etc zijn gestrooid. "pratsherig" maar berijdbaar. Stoepen, 5 cm sneeuw, onderlaag aangevroren, sommige geruimd. Ik heb iig de auto nog niet ingedurfd. Mn paps heeft wel gereden en zegt dat t wel te doen is, mits je de echte binnenwegen niet neemt
Hier zit zwarte modder inquote:Op donderdag 8 januari 2009 17:13 schreef Ynske het volgende:
flikker m niet te lang in de magnetron... k heb zoeentje gehad maar dan in zakversie, daar kwam op een gegeven moment een roze vloeistof uit
de rijksweg in geleen, daar werkt mijn mams nuquote:Op donderdag 8 januari 2009 17:15 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
uhm grotendeels toch snelweg/autoweg, en dan in geleen rijksweg die buurt. oke dan mogen ze der wel komen halen ^^ oma's is buschauffeuse ( hoe spel je dat![]()
) dus die ken wel rijden ^^
Veel plezier!!quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:22 schreef snoopy het volgende:dan moeten we een andere kiezen! Ik ga zo weg
Ik weet niet of je Changeling al hebt gezien en of die wel op een goed tijdstip begint, maar dat vind ik ook echt een aanrader. Ik zat er echt zo totaal in, dat toen er op een bepaald moment in de film geapplaudiseerd werd, ik bijna meedeedquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:21 schreef snoopy het volgende:
De bedoeling was 'Burn after reading' maar ik zie net dat die ineens een half uur eerder begint dan we dachten. Dus we kijken wel even hoe snel de pizza komt en anders wordt het een andere film
House is briljantquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:52 schreef Brighteyes het volgende:
Rtl 5 gaat vanvaond beginnen met het uitzenden van House vanaf het begin!
Eindelijk ga ik het dus ook maar eens kijken.
Het overlapt alleen 5 minuten met het eind van Wie is de Mol en F wil ook iets opgenomen hebben dus ik ga het beginnetje missen. Maar goed... het lijkt me nl. wel een leuke serie, maar halverwege instappen is niks aan.
Jaaaa het staat al aan, sbs6!quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:29 schreef E.T. het volgende:
Vanavond om 20.30 nieuw seizoen House bij SBS![]()
en daarna kunnen we dus naar RTL5 om de allereerste afleveringen weer te kijkenBest grappig volgens mij om weer te zien
quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:55 schreef _Ingrid_ het volgende:
Kijkt er ook iemand naar wie is de mol?
ik zeg mediacenterquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:34 schreef Brighteyes het volgende:
Oh heerlijk! Ik vertrek begint ook weer!![]()
Maar dat moet ik dan maar via uitzendinggemist zien, want ik wil ook house zien en F. heeft de hd-recorder in gebruik.![]()
Damn.. toch de video boven maar weer aansluiten.
ik laat t even langs me heen gaan, moet er echt even over nadenken en wat meer concreet hebben, sorryquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:02 schreef Brighteyes het volgende:
Nog niet iedereen heeft zich aangemeld op de hyves Chell. Dus wie weet. Maar er staat nog iemand anders in de wachtrij, dus het is even afwachten.
Ynske, weet jij al wat je doet? Doe je met Den Haag, Noord-Holland of een nieuwe Utrechtse mee?
Goed plan! Hebben ze vast goed over nagedacht...quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:43 schreef Lois het volgende:
Ik zit, voor het eerst, Ik vertrek te kijken..... OMG OMG een heel jong stel, zonder diploma's, spreken geen engels, gaan naar Kreta om daar een eettentje te beginnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er zin in
Memmel ik begin zéker niet met de kip bij de Sumo needan red je het nooit naar ronde 5
Ik begin altijd met wat maki's, de Shinchen Maki en de Futo Maki of de Sake Temaki zijn wel grote favorieten en de nigiri's zijn ook om te
één gerecht met rijst erbij en in de laatste ronde iets warms
![]()
![]()
![]()
Voor de liefhebbers; http://www.restaurantsumo.nl/ hier heb ik het over
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:03 schreef 7eVeNL het volgende:
Ik ga deze aflevering bij de TROS op DVD aanvragen, leuk voor een avondje met vrienden en bier![]()
![]()
Het wordt echt beterquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:21 schreef Brighteyes het volgende:
![]()
Ben je wel gelijk een hoofdstukje verder met kama sutra Syreen.![]()
House pakt me nog niet echt moet ik zeggen. Ik vind die beelden van binnenin het lichaam een beetje irritant.
dat heb ik ook steeds!quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:42 schreef E.T. het volgende:
ik denk trouwens de hele tijd dat er 'fleece' staat ipv flees in de TT
quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:42 schreef E.T. het volgende:
ik denk trouwens de hele tijd dat er 'fleece' staat ipv flees in de TT
trustenquote:De nieuwe film van Woody Allen, geheel opgenomen in Barcelona. Twee Amerikaanse vrouwen Vicky en Christina ontmoeten in Barcelona een schilder en diens knotsgekke ex-vrouw, een romantisch avontuur is het gevolg. Met Javier Bardem, Penelope Cruz en Scarlett Johansson. Te zien geweest op het Filmfestival van Cannes.
met windows mediacenter? 4 dingen tegelijk opnemen? doe mij eens vertellen hoe?quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:25 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
ik zeg mediacenter
wij kunnen 4 dingen opnemen.. Dat is net genoeg voor alles wat ik kijk
Ja mij ookquote:Op vrijdag 9 januari 2009 07:57 schreef Belana het volgende:
[..]
met windows mediacenter? 4 dingen tegelijk opnemen? doe mij eens vertellen hoe?
Oeh, die heb ik eergisteren gekeken en ik werd er echt enorm depri van! Die scene vanquote:Op donderdag 8 januari 2009 17:27 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik weet niet of je Changeling al hebt gezien en of die wel op een goed tijdstip begint, maar dat vind ik ook echt een aanrader. Ik zat er echt zo totaal in, dat toen er op een bepaald moment in de film geapplaudiseerd werd, ik bijna meedeed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en sowiesoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En het is nog waargebeurd ook!
En wat ben ik blij dat ik geen katten meer heb zeg..stinkbeesten.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:32 schreef Vivi het volgende:
[..]
Oeh, die heb ik eergisteren gekeken en ik werd er echt enorm depri van! Die scene vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en sowiesoOw ja, inderdaad, ik vond het ook geen lichte kost, maar ontzettend mooi. En zo goed gemaakt en gespeeld! Ik werd er echt helemaal in meegenomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En het is nog waargebeurd ook!
En wat ben ik blij dat ik geen katten meer heb zeg..stinkbeesten.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
Oeh ai luv house! Gisteravond weer genoten ervanquote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:58 schreef Stiemie het volgende:
Erg was het he? Die mensen die anderhalf uur op hun schnitzel moesten wachten omdat ze even vergeten waren dat je soms voor meer dan 2 mensen tegelijk moet koken in een restaurantje![]()
Hoe gaat het eigenlijk verder?
voor 25.000 euro, zie hem net staan.. in cachequote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:41 schreef Brighteyes het volgende:
In het topic in TV stond dat ze de zaak op marktplaats te koop hadden aangeboden. Daar stonden ook nog een paar linkjes.
Teletekst 888, ondertiteling aanzettenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:59 schreef huuphuup het volgende:
Hullo!![]()
Even zwaaien vanaf mn werk!
Ik heb nog steeds geen internet en óók nog geen tv. Dus ik verveel me de tandjesOf nouja, ik heb wel tv, maar ik heb óf beeld, óf geluid. Niet allebei. Beetje jammer dus. Dus ik kan alleen dingen met lettertjes kijken. Gister met pijn in mn hart voorbij wie is de mol gezapt
![]()
Ik ga die linkjes hierboven binnenkort es bekijken, klinkt als mooi frustratie voer! Net als die serie met die alberto steegsnol en die mensen op vakantie enzo. Bah wat een eng mannetje vind ik dat toch.
ja weet ik! die ken ik! ik gebruik die bij de bbc ook altijd, reuzehandig.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
Teletekst 888, ondertiteling aanzetten
linkjes?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:25 schreef Syrena het volgende:
OMG, ik ben via Fok in aanraking gekomen met gadgetsites (www.dealextreme.com om te beginnen). En ik kan er niet wegblijvenEn nu wil ik een Nintendo DS, alleen al om er dan hoesjes en stylussen en dingen voor te kopen. Sjugt. Websites zonder verzendkosten en met prullen zijn evil zeg ik je. Als een soort Action, maar dan 24/7 open
http://www.dealextreme.com (hebben een topic op Fok) Deze hebben de neppe DS-enquote:
WIl je de mijne kopen?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:25 schreef Syrena het volgende:
OMG, ik ben via Fok in aanraking gekomen met gadgetsites (www.dealextreme.com om te beginnen). En ik kan er niet wegblijvenEn nu wil ik een Nintendo DS, alleen al om er dan hoesjes en stylussen en dingen voor te kopen. Sjugt. Websites zonder verzendkosten en met prullen zijn evil zeg ik je. Als een soort Action, maar dan 24/7 open
Zwarte DSquote:
Oooh das een nette prijs Maneek! Met dat kaartje erbij hoef je nooit meer spelletjes te kopen. En 1 gb is genoeg voor een shitload aan spelletjes.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:18 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Zwarte DS
Met daarbij: Braintraining en The Settlers als officiele spellen
En een R4DS adapter en 1GB kaartje (met nog het eea aan spelletjes erop (zelda en garfield en pirates oa. dacht ik) en usb-ding om spelletjes te kunnen d*wnl**den
Beschermhoesje
Alles bij elkaar 150 Euro
Heb even zitten kijken, leek me wel redeljik.
Ik ga even met mezelf in beraadquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:18 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Zwarte DS
Met daarbij: Braintraining en The Settlers als officiele spellen
En een R4DS adapter en 1GB kaartje (met nog het eea aan spelletjes erop (zelda en garfield en pirates oa. dacht ik) en usb-ding om spelletjes te kunnen d*wnl**den
Beschermhoesje
Alles bij elkaar 150 Euro
Heb even zitten kijken, leek me wel redeljik.
layton was leuk hequote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:31 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Oooh das een nette prijs Maneek! Met dat kaartje erbij hoef je nooit meer spelletjes te kopen. En 1 gb is genoeg voor een shitload aan spelletjes.![]()
Ik gebruik de mijne ook maar met vlagen. Nu weer wat meer dankzij geen internetNet professor Layton uitgespeeld en ben bezig met Mario, haha, wat een jeugdsentiment. Ik heb een roze. <3
-edit-
ik kan er niets aan doen maar ik vind die stephen lynch ofzo echt schijtirritant...net als die kerel van achmed the terrorist ofzo. Heel knap maar o zo irri. Vrienden van mij zijn lyrisch over lynch en zingen de hele dag zn sketches.
Ik hoor het vanzelf wel.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:41 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Ik ga even met mezelf in beraad
Ik schijn ook geen humor te hebben. Dit is dan wel wat anders, maar mijn vriend ligt blauw om die britse humor (schone schijn?) die kneus van een Bean en the young one's enzo en die kneus van een Al Bundy. Ik vind het dus echt niet grappig he, kan nergens mee lachen. Of snap ik dat soort humor nou gewoon niet?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:44 schreef huuphuup het volgende:
Reinhilde!![]()
haha, ik moet echt weer vast internet. Kunnen we weer PMen!![]()
@_evenstar_ ja, weet je, dat die humor van die achmed-kerel er is, whatever, maar die ringtones enzo... aaargh. Waarom!Maarja, het kan nog erger, mn lief vindt Herman Finkers hilarisch, en hoewel ik daar wel om moet grinniken af en toe wordt "geen spatader verandert" voor de 15e keer op de achtergrond ook enorm irritant.
Weet je, ik denk gewoon dat dat het is, want de eerste keer moest ik wél lachen om die lynch-kerel. Misschien komt het gewoon doordat ie-de-re keer als ik bij die vrienden ben, dat die dvd erin gaat. De grap is er een beetje vanaf I guess.
Hahaha, ja, mijn lief ook. The Young One's vindt ie geweldigquote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:11 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik schijn ook geen humor te hebben. Dit is dan wel wat anders, maar mijn vriend ligt blauw om die britse humor (schone schijn?) die kneus van een Bean en the young one's enzo en die kneus van een Al Bundy. Ik vind het dus echt niet grappig he, kan nergens mee lachen. Of snap ik dat soort humor nou gewoon niet?
Nou? Nou? vertel!!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:28 schreef Vlindur het volgende:
en idd,"het is groen en rolt na de skiwi van de berg" zijn leuk
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:11 schreef Saffier het volgende:
het theater gaat niet door vanavond
ik heb geen oppas
verdorie, 1e rij bij sylvester door mijn neus
mag ik even openlijk balen?
Hahahahha, nee joh! Arme Peter, alhoewel Tobias wel zijn grootste fan is hoorquote:
als hij op de poezel van Chanty kan oppassen, overleeft hij Tobias ook welquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:16 schreef Saffier het volgende:
[..]
Hahahahha, nee joh! Arme Peter, alhoewel Tobias wel zijn grootste fan is hoor
Moeder is ziek en net flauwgevallen in de badkamer dus mijn vader (die op zou passen) belde, heel logisch, af. Beste vriendin had al wat te doen vanavond en mijn broer ook, andere vriendin ook en 2 andere vriendinnen wonen gewoon te ver weg. Tante neemt telefoon niet op en buurmeisjes zijn tegenwoordig zou 'oud' dat ze werken. Buurvrouw zelf gaat naar de film. Opties zijn helaas allemaal bezet op de een of andere manier. Helaas pindakaas dus.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:25 schreef Reinhilde het volgende:
Het is welgemeend hoor! Maar mss niet de meest handige oplossing, maar ik leef wel erg met je mee...
En een buurmeisje? Moeder/zus/tante?
Een Slawine!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.echt hč te flauw voor woorden
Sorry, dat ik zo laat ben, maar we kregen net visite van J's zus, die had nog c1000 zegels over, dus ik kan nu ook een pakket ophalen! Ze had er zelfs nog zoveel dat ik zelfs nu nog over heb! (19)
Iemand interesse? PM please!♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
nope, t is hier troep, grauw grijs vies glad en ik durf de auto niet in om richting t natuurgebied te gaan. helaas pindakaas enzoquote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:06 schreef Rewimo het volgende:
Net een rondje tuin gemaakt, met camera natuurlijk. Zal zo eens even kijken of er wat leuks bij zit
Ynske, ben jij ook niet vreselijk aan het fotograferen met dit weer?'t Is net een sprookje buiten vind ik
Al die witte bomen!
Ah nee, die zal ik vanavond eens bekijken op mijn gemakjequote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:22 schreef _evenstar_ het volgende:
Vivi heb je ook de stand up shows van hugh gezien? echt die man is gewoon brilliant
![]()
ook een heule toffe is Steven Lynch
sorry als dit de gelovige mensen tegen het hoofd stoot![]()
die kop alleen al![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:39 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Een Slawine!!![]()
![]()
Het zit op de muur en het schiet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.echt hč te flauw voor woorden
Sorry, dat ik zo laat ben, maar we kregen net visite van J's zus, die had nog c1000 zegels over, dus ik kan nu ook een pakket ophalen! Ze had er zelfs nog zoveel dat ik zelfs nu nog over heb! (19)
Iemand interesse? PM please!
hehehehehehehe LOL![]()
![]()
![]()
![]()
Ah, das een klote gevoel ja.. Arme Manekiquote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:00 schreef Maneki.Neko het volgende:
Er viel net een potje kruiden op mijn teen. Vanuit de kast dus hoog..zo`n glazen dus zwaar. Auw
jij hebt of een tv in de badkamer of een bad in je huiskamerquote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:54 schreef Ynske het volgende:
hier staat wegmisbruikers op
net heerlijk in bad gelegen en Monster Inc. gekeken
jahquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:37 schreef Brighteyes het volgende:
Oh ja, hij ging weg...
Hmmm dan is mijn tip van even lief naast je kijken in het babietjes topic niet echt handig.
Vervelend joh, 8 dagen is lang...
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:29 schreef Nijna het volgende:
Ynske, heerlijk tv kijken in bad. Bij mijn ouders kon dat ook. Die hadden de tv op hun slaapkamer zo staan dat als je 'em een kwartslag draaide, je vanuit het bad kon kijken.
Reinhilde, netjes!
op de slaapkamer van mn ouders staat een tv, en naar de badkamer kun je alleen via hun kamer. Deur open, geluid ietsje harder en genieten maarquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:20 schreef pinquit het volgende:
[..]
jij hebt of een tv in de badkamer of een bad in je huiskamer![]()
hierzo!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:26 schreef Saffier het volgende:
Ik mis Vicky hier, of lees ik over haar posts heen? Joehoe!!Vick waar zit je?
wat schrijf je cryptisch....ik heb kennelijk wat gemist... hou je taai iig.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:14 schreef LadyS het volgende:
Ik kom hier ook weer even binnenvallen...
Heb niet veel bijgelezen, dus vergeef me als ik je oversla... Ik lees wel dat ET een zware week tegemoet gaatSucces..
Hier gaat het zijn gangetje. Niks meer en niks minder eigenlijk. Het blijft nog steeds een rare situatie en het is even zoeken, maar dat gaat goedkomen
Ja. Het is geen oorontsteking. Oren zijn wel rood maar ws. komt dat omdat d'r holtes vol met rotzooi zitten. De arts wilde nog geen kuur voorschrijven omdat ze verwacht dat Amber er zelf overheen komt. Moeten het even goed in de gaten houden. Temperatuur was bij de arts 37.6 waarik niet veel van geloof en net was het 39,9. Als de temperatuur maandag nog zo hoog is moeten we naar de ha terug. Iig nu 3x per dag sprayen met neusspray en zetpilletje.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 10:43 schreef LadyS het volgende:
P. en ik zijn uit elkaar, lady-wrb![]()
Ben je al naar de HAP geweest, Vicky?
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:37 schreef livelink het volgende:
Ik zit middenin een kinderfeestje. Even gevlucht![]()
De kinderen zijn klaar met zeepjes maken en zijn nu even buiten en boven aan het spelen totdat de patatjes klaar zijn.
Om 17.30 is het afgelopen en dan trek ik de fles champagne open die ik nog heb staan om te vieren dat ik er weer voor een jaar vanaf ben
fijn dat het zo geslaagd wasquote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:11 schreef livelink het volgende:
Ik heb inmiddels een halve fles champagne op. Vriendlief houdt niet van champagne, dus het is aan mij om de hele fles leeg te drinken. Ik heb het overleefd, gelukkig. En het was ook wel een succes. Vorig jaar was het feestje een mislukking, door allerlei omstandigheden, dus nu moest het goed worden.
Het was een knutselfeestje. Eerst cakejes versieren en opeten, vervolgens zelf zeepjes maken en daarna tasjes versieren om de zeepjes mee in naar huis te nemen. In de tasjes verder nog als cadeautje stiften, een kleurplaat en kleurstickers. Patatjes eten en weer naar huis. Job en Katja lagen nog geen half uur nadat de kinderen naar huis waren in bed en wij zijn nu lekker aan het bijkomen.
Maneki, nog een heel fijne Kerst & Nieuw gewenst!
Klinkt als een feestje waar ik zelfs nog wel heen had gewildquote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:11 schreef livelink het volgende:
Ik heb inmiddels een halve fles champagne op. Vriendlief houdt niet van champagne, dus het is aan mij om de hele fles leeg te drinken. Ik heb het overleefd, gelukkig. En het was ook wel een succes. Vorig jaar was het feestje een mislukking, door allerlei omstandigheden, dus nu moest het goed worden.
Het was een knutselfeestje. Eerst cakejes versieren en opeten, vervolgens zelf zeepjes maken en daarna tasjes versieren om de zeepjes mee in naar huis te nemen. In de tasjes verder nog als cadeautje stiften, een kleurplaat en kleurstickers. Patatjes eten en weer naar huis. Job en Katja lagen nog geen half uur nadat de kinderen naar huis waren in bed en wij zijn nu lekker aan het bijkomen.
Maneki, nog een heel fijne Kerst & Nieuw gewenst!
Wat in vredesnaam is een bulleke?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:59 schreef RockabeIIa het volgende:
Freecell, schattigDat wordt een mooi bulleke
haha dan gooi ik er nog een woord tegenaan: onbesoesd!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:04 schreef freecell het volgende:
[..]
Wat in vredesnaam is een bulleke?Klinkt wel schattig, maar verder?
Dat zeggen we hier op het Groningerland ookquote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:07 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
haha dan gooi ik er nog een woord tegenaan: onbesoesd!
Whehequote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:14 schreef RockabeIIa het volgende:
choco-oliebollen.... Klinkt niet als iets wat in het SHE-dieet staat....
freecell, dan weet je wat ik bedoel!![]()
Is je doosje nog mooi gebleven?![]()
![]()
mooi manquote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:30 schreef RockabeIIa het volgende:
Ja KP, ik wel.Ik begrijpt trouwens fries ook wel aardig, en gronings...
Sinds ik in Twente woon heb ik me een accent aangemeten! Erg! had ik eerder nooit. Eerst deed ik het voor de lol, het klonk allemaal zo grappig. En nu, het lijkt wel of ik een rasechte volbloed tukker ben![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |