heir geen sneeuwvlok te zien..quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:56 schreef Ynske het volgende:
tis hier weer dichtgetrokken, vanmorgen nog wat gesneeuwd
Ik ook. Ik hoop voor je dat het werkt.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:58 schreef Ynske het volgende:
aah, heb maandag een intakegesprek voor lichttherapie, ben benieuwd
Mensen die je niet kennen weten toch niet of je een buikje van jezelf is of een babybuikje?quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:34 schreef _Bar_ het volgende:
nou ja men ziet het al dus verzwijgen kan ik helaas ook weer niet......
dat samenwonen zal het toch wel worden
zonder de gehakt en kaas staat hier hetzelfde op het menu!quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:00 schreef _Bar_ het volgende:
ik ga eens aan de zuurkool met gehakt spek en aardappelpuree met kaas. en daarna eens kijken op het werk
quote:
Het fokleesclubje..quote:
Dat lijkt me heerlijk, weer eens naar de film.quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:18 schreef snoopy het volgende:
Ik ga pizza eten vanavonden dan naar de film.
psiesquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:15 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ga idd ook nog te vroeg daar voor om echt dat verschil te merken, zit de hele dag met mijn rug naar het raam ook nog is, maar ik geloof je graag Eloise.
Ik vind dat altijd een soort van belofte van er komt iets fijns aan ofzo. Hoe zeg je dat? Dat je echt kan verlangen naar lentezonnetjes op je wangen enzo.
Ik heb hetzelfde in Sept-Oct als het weer donkerder wordt hoor, dan ga ik zwijmelen over donkere dagen, kachels, dekens etc.
jammerlijk? Niet leuk/goed?quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:25 schreef _evenstar_ het volgende:
vicky![]()
en burn after reading vond em erg jammerlijk
jammerlijk, hij leek me heel tof, maar tis het echt allemaal nietquote:
gruwel, dat je die weg krijgtquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:55 schreef Ynske het volgende:
hier vanmiddag champignonnensoep en reifkuchen gegeten (de rest snert ipv champignonnensoep)
filmclub oprichten!quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:19 schreef Ticootje het volgende:
Dat lijkt me heerlijk, weer eens naar de film.
Welke?
de zelfgemaakte van mams wel, eens in het jaarquote:
yepz tot en met zondag, vertellquote:trouwens ben je nog in limburg yns?
de 30 km wegen zijn om de grond te kussenquote:Op donderdag 8 januari 2009 17:10 schreef _evenstar_ het volgende:
hoe zijn de wegen daar ?wil wel weten of het te doen is rijden daar voordat ik die kleine op laat halen morgen
Oef.. ieder zijn ding natuurlijk maar in mijn optiek mis je niks als je Burn after reading niet haaltquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:21 schreef snoopy het volgende:
De bedoeling was 'Burn after reading' maar ik zie net dat die ineens een half uur eerder begint dan we dachten. Dus we kijken wel even hoe snel de pizza komt en anders wordt het een andere film
flikker m niet te lang in de magnetron... k heb zoeentje gehad maar dan in zakversie, daar kwam op een gegeven moment een roze vloeistof uitquote:Op donderdag 8 januari 2009 17:12 schreef Rewimo het volgende:
We hebben weer houtEn ik heb een Moorwärmeflasche gekocht (leve de Aldi), een soort kruikachtig ding dat je in de magnetron mikt en dan uren warm blijft. Lekker voor mijn schouder en tegen koude voeten vanavond in bed
quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:12 schreef Raissa het volgende:
[..]
Oef.. ieder zijn ding natuurlijk maar in mijn optiek mis je niks als je Burn after reading niet haalt
uhm grotendeels toch snelweg/autoweg, en dan in geleen rijksweg die buurt. oke dan mogen ze der wel komen halen ^^ oma's is buschauffeuse ( hoe spel je datquote:Op donderdag 8 januari 2009 17:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
de 30 km wegen zijn om de grond te kussenniet gestrooid. snelwegen, buswegen etc zijn gestrooid. "pratsherig" maar berijdbaar. Stoepen, 5 cm sneeuw, onderlaag aangevroren, sommige geruimd. Ik heb iig de auto nog niet ingedurfd. Mn paps heeft wel gereden en zegt dat t wel te doen is, mits je de echte binnenwegen niet neemt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |