Vast niet nee, maar je hoort geen suggestie te wekken over iets wat je niet zeker weet.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:05 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
In het Hamas Handvest zijn ze niet erg populair, de Joden.
Als we hebben -en ik dacht van wel- over de zojuist getoonde beelden, is dat niet zo moeilijk. Ramattan is een Palestijnse zender, maar dat weet je wel denk ik.quote:
Israel is back with a vengeance... gaza the road to warquote:
Dat lijkt me gewoon verlichting want die lichtjes aan de horizon zijn al de hele tijd te zienquote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:11 schreef Verluste het volgende:
Hey, ik hoor zwaar mitrailleurvuur. Zijn die flikkerende lichtjes in de verte mondingsvuur/explosies? Of zijn ze gewoon flikkerend vanwege de stream?
Ambulances gaan niet voor de lol in een oorlogsgebied rijden wanneer ze weten dat ze ieder moment gebombeerd kunnen worden en de slachtoffers pikken ze niet zomaar even op van hey! doe eens een bandage om, je komt op tv!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:11 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Als we hebben -en ik dacht van wel- over de zojuist getoonde beelden, is dat niet zo moeilijk. Ramattan is een Palestijnse zender, maar dat weet je wel denk ik.
eigenlijk zou iedereen de beelden moeten zien,,misschien dat ze zich dan eens bedenken,quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:12 schreef Mr_Memory het volgende:
Dit is werkelijk de eerste keer dat ik zo betrokken wordt door oorlogsbeelden, en ik ben 45 jaar.![]()
Moet je hier het internet nou om bedanken of niet...
vreselijk
Weet je, dat zou me niet eens zo verbazen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:13 schreef rakotto het volgende:
[..]
en de slachtoffers pikken ze niet zomaar even op van hey! doe eens een bandage om, je komt op tv!
Ik bedoel zo'n filmpje met veel sensatiemuziek. Heb de laatste dagen Al jazeera wel wat achteruit zien gaan qua objectiviteit.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:11 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Israel is back with a vengeance... gaza the road to war
bedoel je dat?
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:15 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Weet je, dat zou me niet eens zo verbazen.
Je hoort die drones toch wel?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:13 schreef IHVK het volgende:
Ik zie alleen een stad in de verte en hoor verder niks trouwens.
Maar als ik de reacties lees is het misschien beter.
Nou ik word echt niet pro-hamas door deze beelden hoor, zij zijn ook een oorzaak van deze ellende. Maar natuurlijk hoop ik wel dat dit conflict snel wordt beëindigd.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:14 schreef Aagjekat het volgende:
[..]
eigenlijk zou iedereen de beelden moeten zien,,misschien dat ze zich dan eens bedenken,
Op dit moment niet nee. Vijf minuten geleden nog wel, dit kan wel opeens veranderen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:18 schreef damian5700 het volgende:
Er is niet echt veel te zien of ligt dat aan mij?
het gaat ook niet om pro -hamas .quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:18 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Nou ik word echt niet pro-hamas door deze beelden hoor, zij zijn ook een oorzaak van deze ellende. Maar natuurlijk hoop ik wel dat dit conflict snel wordt beëindigd.
Het gaat ook niet om het worden of zijn van pro-Hamas. Stel je gewoon de doodsangsten eens voor die de onschuldige burgers uit moeten staan.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:18 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Nou ik word echt niet pro-hamas door deze beelden hoor, zij zijn ook een oorzaak van deze ellende. Maar natuurlijk hoop ik wel dat dit conflict snel wordt beëindigd.
ik hoor er geen uav in hoorquote:
Doet Israel toch niet..quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:22 schreef Verluste het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)orwaarden-op-tv.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |