Ik zou ook niet lekker slapen, wetende dat de machthebbende beweging van mijn land het streven heeft alle Joden te vermoorden.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:54 schreef NorthernStar het volgende:
Niet dat de mensen nu veel slaap krijgen...
Ben net aan het etenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:00 schreef NorthernStar het volgende:
O jezus weer meer aan gort geschoten lichamen
Nou, nee, het wilt enkel Israël vernietigen, niet alle Joden.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:59 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Ik zou ook niet lekker slapen, wetende dat de machthebbende beweging van mijn land het streven heeft alle Joden te vermoorden.
Inderdaad afgrijselijk.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:02 schreef 0100 het volgende:
Weer beelden. Waarom moeten ze nou alweer gewonde kinderen laten zienHeb het idee dat het een beetje propaganda is. Overigens vind ik het wel afgrijselijk
Omdat het de realiteit is? Omdat de helft van de bewoners van Gaza onder de 18 is? En er dus heel veel kinderen slachtoffer worden?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:02 schreef 0100 het volgende:
Weer beelden. Waarom moeten ze nou alweer gewonde kinderen laten zien
Het is inderdaad de realiteit. Ik word er alleen zo verdrietig van, daarom word ik ook boosquote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:04 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Omdat het de realiteit is? Omdat de helft van de bewoners van Gaza onder de 18 is? En er dus heel veel kinderen slachtoffer worden?
Zomaar een suggestie hoor.
In het Hamas Handvest zijn ze niet erg populair, de Joden.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:02 schreef Verluste het volgende:
[..]
Nou, nee, het wilt enkel Israël vernietigen, niet alle Joden.
Dat baby'tje is echt wel deels propaganda. Heel erg gewon leek het niet maar het ziet er wel erg zielig uit. Natuurlijk raakt je dat wel, mij ook.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:04 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Omdat het de realiteit is? Omdat de helft van de bewoners van Gaza onder de 18 is? En er dus heel veel kinderen slachtoffer worden?
I know..quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:05 schreef 0100 het volgende:
[..]
Het is inderdaad de realiteit. Ik word er alleen zo verdrietig van, daarom word ik ook boos
Ik denk toch dat je die beelden met een korreltje zout moet nemen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:04 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
http://switch3.castup.net/cunet/gm.asp?ai=386&ar=NanaTV01&dr=02:30:00%20-%202k%20-quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:07 schreef IHVK het volgende:
Waar kijken jullie precies naar trouwens?
Hoezo?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:07 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Ik denk toch dat je die beelden met een korreltje zout moet nemen.
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:07 schreef 0100 het volgende:
Vinden jullie het intro filmpje van Al jazeera ook een beetje 'sensatiebelust'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |