Lees de Koran er eens op na.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:03 schreef Mr_Memory het volgende:
Wat ik nou niet begrijp is dat vele Palastijnen kwaad zijn op hun Moslim broeders in andere landen.
Net alsof de ene Moslim niet een andere gedachten, levens (politieke) overtuiging mag hebben.
Nee als Moslim moet je elke Moslim steunen, wat voor politieke overtuiging de ander ook heeft.
Vreemd gedachtengang...
Das waarquote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja want die moet ook steeds diesel in het aggegaat gooien om hem aan de praat te houden
Religiequote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:03 schreef Mr_Memory het volgende:
Wat ik nou niet begrijp is dat vele Palastijnen kwaad zijn op hun Moslim broeders in andere landen.
Net alsof de ene Moslim niet een andere gedachten, levens (politieke) overtuiging mag hebben.
Nee als Moslim moet je elke Moslim steunen, wat voor politieke overtuiging de ander ook heeft.
Vreemd gedachtengang...
ze zijn kwaad omdat die andere moslims in die andere moslim landen heel hard lopen te roepen dat de palestijnen heel hard tegen de grote boze Israeli's moeten vechten en vervolgens zelf geen poot uitsteken om te helpen ... niet economisch, niet politiek, niet militair ... helemaal nietsquote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:03 schreef Mr_Memory het volgende:
Vreemd gedachtengang...
Idem, helemaal mee eens. Ben zelf ook moslim. En zou die mensen daar al te graag willen helpen, zie het ook als m'n plicht maar tsja, wat kan ik doen?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:06 schreef sp3c het volgende:
[..]
ze zijn kwaad omdat die andere moslims in die andere moslim landen heel hard lopen te roepen dat de palestijnen heel hard tegen de grote boze Israeli's moeten vechten en vervolgens zelf geen poot uitsteken om te helpen ... niet economisch, niet politiek, niet militair ... helemaal niets
Die namen van mensen, even een bescheiden selectie:quote:
quote:HolocaustNeverHappen
卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐
IDFCowards
73rd VIRGIN
Inderdaad, en vervolgens nog een baantje trekken in het zwembad achter hun villa in Dubaiquote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:06 schreef sp3c het volgende:
[..]
ze zijn kwaad omdat die andere moslims in die andere moslim landen heel hard lopen te roepen dat de palestijnen heel hard tegen de grote boze Israeli's moeten vechten en vervolgens zelf geen poot uitsteken om te helpen ... niet economisch, niet politiek, niet militair ... helemaal niets
hier doet die het al een tijdlang goed, moest wel mijn firewall toestemming geven voor de toegang .. en niet vergeten die rule zo weer te deleten ..quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:59 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Deze doet het bij mij 5 seconden en dan gaat hij uit.
Het zijn gewoon kansloze stakkers opgejut door wat gelovigen. Ze lopen met spandoeken rond met rare teksten, maar kunnen niet eens lezen of schrijven. Pure propagande i.p.v. massale woede.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:06 schreef sp3c het volgende:
[..]
Dat moet de Palastijnen toch aan het denken zetten, lijkt me.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:06 schreef sp3c het volgende:
[..]
Lijkt me ook helemaal niks neequote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:09 schreef moussie het volgende:
[..]
hier doet die het al een tijdlang goed, moest wel mijn firewall toestemming geven voor de toegang .. en niet vergeten die rule zo weer te deleten ..
het is dus op het moment ook meer gewoon achtergrondgeluid, en dat is al eng met het licht aan en dat je niet ieder moment aan gruzelementen kan worden geblazen .. wat een nachtmerrie moet dat zijn, al wekenlang ..
en als dan iemand na 3 weken zo goed als geen slaap ietwat verwildert iets zit te vertellen voor een camera is het : moet je kijken wat een gek dat is
Erg handig.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:32 schreef venomsnake het volgende:
En nog veel meer zenders te zien via livestation:
http://www.livestation.com/
Even downloaden, en je kunt 3100 zenders bekijken met prima beeldkwaliteit.
Prima als dat jouw overtuiging is, maar steun je ook Al-Quada, dat zijn immers ook Moslims?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:09 schreef Gizmo12 het volgende:
[..]
Idem, helemaal mee eens. Ben zelf ook moslim. En zou die mensen daar al te graag willen helpen, zie het ook als m'n plicht maar tsja, wat kan ik doen?
steun jij de chinezen .. dat zijn immers ook atheïsten ?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:12 schreef Mr_Memory het volgende:
[..]
Prima als dat jouw overtuiging is, maar steun je ook Al-Quada, dat zijn immers ook Moslims?
ongetwijfeld maar wat moeten ze dan?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:10 schreef Mr_Memory het volgende:
[..]
Dat moet de Palastijnen toch aan het denken zetten, lijkt me.
Ligt eraan in welk opzicht?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:18 schreef moussie het volgende:
[..]
steun jij de chinezen .. dat zijn immers ook atheïsten ?
zoals de joden, christenen en moslims bedoel je ?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:18 schreef Halcon het volgende:
[..]
Die vlieger gaat niet op, want atheisten beroepen zich niet op een of ander boekje wat geschreven is door primitieve zandhappers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |