Lees de Koran er eens op na.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:03 schreef Mr_Memory het volgende:
Wat ik nou niet begrijp is dat vele Palastijnen kwaad zijn op hun Moslim broeders in andere landen.
Net alsof de ene Moslim niet een andere gedachten, levens (politieke) overtuiging mag hebben.
Nee als Moslim moet je elke Moslim steunen, wat voor politieke overtuiging de ander ook heeft.
Vreemd gedachtengang...
Das waarquote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja want die moet ook steeds diesel in het aggegaat gooien om hem aan de praat te houden
Religiequote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:03 schreef Mr_Memory het volgende:
Wat ik nou niet begrijp is dat vele Palastijnen kwaad zijn op hun Moslim broeders in andere landen.
Net alsof de ene Moslim niet een andere gedachten, levens (politieke) overtuiging mag hebben.
Nee als Moslim moet je elke Moslim steunen, wat voor politieke overtuiging de ander ook heeft.
Vreemd gedachtengang...
ze zijn kwaad omdat die andere moslims in die andere moslim landen heel hard lopen te roepen dat de palestijnen heel hard tegen de grote boze Israeli's moeten vechten en vervolgens zelf geen poot uitsteken om te helpen ... niet economisch, niet politiek, niet militair ... helemaal nietsquote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:03 schreef Mr_Memory het volgende:
Vreemd gedachtengang...
Idem, helemaal mee eens. Ben zelf ook moslim. En zou die mensen daar al te graag willen helpen, zie het ook als m'n plicht maar tsja, wat kan ik doen?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:06 schreef sp3c het volgende:
[..]
ze zijn kwaad omdat die andere moslims in die andere moslim landen heel hard lopen te roepen dat de palestijnen heel hard tegen de grote boze Israeli's moeten vechten en vervolgens zelf geen poot uitsteken om te helpen ... niet economisch, niet politiek, niet militair ... helemaal niets
Die namen van mensen, even een bescheiden selectie:quote:
quote:HolocaustNeverHappen
卐卐卐卐卐卐卐卐卐卐
IDFCowards
73rd VIRGIN
Inderdaad, en vervolgens nog een baantje trekken in het zwembad achter hun villa in Dubaiquote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:06 schreef sp3c het volgende:
[..]
ze zijn kwaad omdat die andere moslims in die andere moslim landen heel hard lopen te roepen dat de palestijnen heel hard tegen de grote boze Israeli's moeten vechten en vervolgens zelf geen poot uitsteken om te helpen ... niet economisch, niet politiek, niet militair ... helemaal niets
hier doet die het al een tijdlang goed, moest wel mijn firewall toestemming geven voor de toegang .. en niet vergeten die rule zo weer te deleten ..quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:59 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Deze doet het bij mij 5 seconden en dan gaat hij uit.
Het zijn gewoon kansloze stakkers opgejut door wat gelovigen. Ze lopen met spandoeken rond met rare teksten, maar kunnen niet eens lezen of schrijven. Pure propagande i.p.v. massale woede.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:06 schreef sp3c het volgende:
[..]
Dat moet de Palastijnen toch aan het denken zetten, lijkt me.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:06 schreef sp3c het volgende:
[..]
Lijkt me ook helemaal niks neequote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:09 schreef moussie het volgende:
[..]
hier doet die het al een tijdlang goed, moest wel mijn firewall toestemming geven voor de toegang .. en niet vergeten die rule zo weer te deleten ..
het is dus op het moment ook meer gewoon achtergrondgeluid, en dat is al eng met het licht aan en dat je niet ieder moment aan gruzelementen kan worden geblazen .. wat een nachtmerrie moet dat zijn, al wekenlang ..
en als dan iemand na 3 weken zo goed als geen slaap ietwat verwildert iets zit te vertellen voor een camera is het : moet je kijken wat een gek dat is
Erg handig.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:32 schreef venomsnake het volgende:
En nog veel meer zenders te zien via livestation:
http://www.livestation.com/
Even downloaden, en je kunt 3100 zenders bekijken met prima beeldkwaliteit.
Prima als dat jouw overtuiging is, maar steun je ook Al-Quada, dat zijn immers ook Moslims?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:09 schreef Gizmo12 het volgende:
[..]
Idem, helemaal mee eens. Ben zelf ook moslim. En zou die mensen daar al te graag willen helpen, zie het ook als m'n plicht maar tsja, wat kan ik doen?
steun jij de chinezen .. dat zijn immers ook atheïsten ?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:12 schreef Mr_Memory het volgende:
[..]
Prima als dat jouw overtuiging is, maar steun je ook Al-Quada, dat zijn immers ook Moslims?
ongetwijfeld maar wat moeten ze dan?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:10 schreef Mr_Memory het volgende:
[..]
Dat moet de Palastijnen toch aan het denken zetten, lijkt me.
Ligt eraan in welk opzicht?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:18 schreef moussie het volgende:
[..]
steun jij de chinezen .. dat zijn immers ook atheïsten ?
zoals de joden, christenen en moslims bedoel je ?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:18 schreef Halcon het volgende:
[..]
Die vlieger gaat niet op, want atheisten beroepen zich niet op een of ander boekje wat geschreven is door primitieve zandhappers.
Als wij in nood zijn zouden we ook verwachten dat landen als Duitsland, Belgie, Frankrijk, Scandinavie te hulp schieten. Heeft niks met religie te maken maar gewoon omdat het in de wereld onze "broeders" zijn.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:06 schreef sp3c het volgende:
[..]
Wat zou 'ie anders moeten bedoelen?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:22 schreef moussie het volgende:
[..]
zoals de joden, christenen en moslims bedoel je ?
Ik mag jouw wel met je postsquote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:20 schreef sp3c het volgende:
[..]
ongetwijfeld maar wat moeten ze dan?
ik geloof iig niet dat ze bij Hamas e.d. heel erg bezig zijn met het welzijn of de gedachtengang van de gemiddelde palestijn want het eerste is de schuld van Israel en het tweede wordt opgelost door een paar kogels als het lastig wordt
en zo'n moslim kan die keuze niet maken volgens jou ? iedere moslim steunt al quaida .. ligt besloten in hun boekje ?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:20 schreef Mr_Memory het volgende:
[..]
Ligt eraan in welk opzicht?
Maar ik steun ze niet omdat ik toevallig ook een atheist ben.
En dat is nou juist het verschil.
ach de niet gelovige mensen weten nu toch al tig eeuwen dat iemand die geloofig is dat alleen maar doet om zijn eigen vuile hachje te redden.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:12 schreef Mr_Memory het volgende:
[..]
Prima als dat jouw overtuiging is, maar steun je ook Al-Quada, dat zijn immers ook Moslims?
dat zeg ik toch niet?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:22 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Als wij in nood zijn zouden we ook verwachten dat landen als Duitsland, Belgie, Frankrijk, Scandinavie te hulp schieten. Heeft niks met religie te maken maar gewoon omdat het in de wereld onze "broeders" zijn.
WTF... dat bedoelde ik toch met mijn eerste post over dit onderwerp!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:25 schreef moussie het volgende:
[..]
en zo'n moslim kan die keuze niet maken volgens jou ? iedere moslim steunt al quaida .. ligt besloten in hun boekje ?
als het dan om het volgen van boeken gaat, in dat geval zou ik je aanraden om het boek van de keppeltjes, de talmoed, wat nader te bestuderen en dan opnieuw naar dit conflict te kijken ..
ok!quote:
rare manier dan om dat te vragen, zo suggestief .. ..quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:32 schreef Mr_Memory het volgende:
[..]
WTF... dat bedoelde ik toch met mijn eerste post over dit onderwerp!
Waarom mag een Moslim niet oordelen over wie hij wel of niet steunt.
Ik vroeg het alleen aan hem of hij het uit overtuiging deed, of omdat ze ook Moslims zijn.
Hier heb ik me altijd zo om verwonderd bij atheisten. "Gooi je vuile reet maar in het openbaar, als je zelf niet onkent kan je ook niet beschuldigd worden"quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:25 schreef RAVW het volgende:
Dus daarom ben ik ook erg blij dat ik geen geloof heb en ik me ook nergens voor hoeft te schamen
heb jij teveel mafia-films gezien of zo ?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:25 schreef RAVW het volgende:
[..]
ach de niet gelovige mensen weten nu toch al tig eeuwen dat iemand die geloofig is dat alleen maar doet om zijn eigen vuile hachje te redden.
Want mensen gaan vaak pas geloven als ze door hun eigen fouten geen heil meer in de problemen zien en dan maar bidden tot een god.
En als is dat niet zo dan kom je wat bij de ervaren gelovige ....
Die gaat geloven om alles wat hij of zij fout gaat doen dit uit te kunnen roepen onder god of allah s wil of naam.
Dus daarom ben ik ook erg blij dat ik geen geloof heb en ik me ook nergens voor hoeft te schamen en hier bij zeker geen bloed of modder aan mijn handen heb zitten .
Ik hoor ook wat op de achtergrond, volgens mij muziek.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:39 schreef NoizEkick het volgende:
Volgens mij hoor je Al Jazeera op de achtergrond bij Ramattan TV.
Waarom? hij zegt zelf, omdat hij het als een plicht ziet.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:35 schreef moussie het volgende:
[..]
rare manier dan om dat te vragen, zo suggestief .. ..
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:30 schreef Zero2Nine het volgende:
Ik heb al lang niets meer van de haan gehoord, ik vrees het ergste
Inside Irak?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:51 schreef venomsnake het volgende:
Interessante discussie op Al Jazeera English nu.
net zoals wij hier steun verwachten toen wij bezet waren .. en als er in die tijd al internet was geweest zou er denk ik menig mens hetzelfde hebben gezegd, het als een morele verplichting zou hebben gezien om ons te helpen .. welke ideologie daaraan te gronde ligt maakt mi weinig uit, of die nou gelovig is of politiek, je hoopt/verwacht steun van gelijk gezinden ..quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:44 schreef Mr_Memory het volgende:
[..]
Waarom? hij zegt zelf, omdat hij het als een plicht ziet.
Of hij het nou zal steunen of niet zal me jeuken.
Ik vind het gewoon gek dat vele Palastijnen en ook de Leider van Hamas vragen om steun van hun Moslim broeders, omdat het toevallig ook Moslims zijn!
Net of ze geen (eigen) keuze (mogen) hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |