Nee, je hebt eigenlijk gelijk.quote:
Ook zonder "drank" had jij het niet gedaan. En waar heb je het dan met quotes uitgelegd?quote:Op zondag 11 januari 2009 01:04 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik je al uitgelegd. Maar omdat jij niet tegen drank kan, ga ik geen extra moeite doen.
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:01 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Feit is dat je aan het zoeken was om hier wat te kunnen posten. Als je nu met droge ogen durft te beweren dat je het, los van dit "drama", ook had gepost dan lieg je echt.
Als dat namelijk echt zo was, dan hadden hier al tig van dat soort posts gestaan.
Je bent gewoon ultiem triest bezig geweest omdat ze jouw praatgroepje wilde wegdoen..
Sorry maar ik heb echt niet de behoefte om zo iemand te ontmoeten.quote:Op zondag 11 januari 2009 01:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Nja, ik bedoel, het gaat maar door en door. Er zijn leukere dingen te doen. Ik denk dat jullie best leuk met elkaar kunnen kletsen in een echte kroeg eigenlijk, daar zijn jullie beiden denk ik wel goed in. Van Sandman weet ik dat, van sjim zou me dat niet verbazen.
Hmm, wat?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:14 schreef Dr.Daggla het volgende:
Wel jammer trouwens dat Yvonne d'r mening niet gaf, ik weet hoe zij over SC's denkt.
Die is ook veel meer een hard-liner dan die softies die het hebben teruggedraaid.
Ah, hier verder dus..quote:Op zondag 11 januari 2009 01:20 schreef Prosac het volgende:
ander topic is reeds sticky. Deze kan dicht.
Hoi meissie! LoveU2.quote:Op zondag 11 januari 2009 01:23 schreef yvonne het volgende:
Hmm, wat?
Gaan reageren op iemand die al tijden elders vertoeft, VBL niet meer bezoekt omdat ie hier met regelmaat de kous op de kop kreeg, maar wel even terug wilde komen om denigrerend te komen doen over de mods en FA en goed wilde laten merken hoe wijs hij wel is en hoe hij alles stukken beter deed op VBL, knulletje.
Die bedoel je?
Neh, geen zin an
En sjimz had ik al opgevrolijkt, hoop ik
Dag sjimz, je was een toffe mod!
Nou dat zou de 2e grote aderlating zijn. Al kijk ik er niet eens meer raar van op gezien zijn drukke schema. Verder snap ik dat Zandmannetje echt niet hoor. Stop nou eens met dat kutten om te kutten. Ja je hebt een mening en ja die is duidelijk.quote:Op zondag 11 januari 2009 00:21 schreef TerroRobbie het volgende:
Heeft Raymania eigenlijk ook ontslag genomen?
Ik vroeg me ook al af waarom het zo rustig was in dat andere topic.quote:
vJe hebt me nog wel laten schrikken en een lach op mijn gezicht getoverd.quote:Op zondag 11 januari 2009 01:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hmm, wat?
Gaan reageren op iemand die al tijden elders vertoeft, VBL niet meer bezoekt omdat ie hier met regelmaat de kous op de kop kreeg, maar wel even terug wilde komen om denigrerend te komen doen over de mods en FA en goed wilde laten merken hoe wijs hij wel is en hoe hij alles stukken beter deed op VBL, knulletje.
Die bedoel je?
Neh, geen zin an
quote:Op zondag 11 januari 2009 01:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hmm, wat?
Die bedoel je?
Neh, geen zin an
Deze post geeft de beste samenvatting en voorspelling denk ik. VBL is groot genoeg voor twee afzonderlijke kliekjes met een eigen SC-topicquote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:46 schreef FritsVanEgters het volgende:
Wat een discussie.![]()
Ik heb het hele topic gelezen en ik moet zeggen, de beide topics open laten lijkt me het enige goede.
Dat een SC verword tot een kliek is bijna een gegeven.
Maar ontneem het kliekje (met eventuele periferie) niet zijn bestaansrecht, dat is totaal onnodig en is in mijn ogen in strijd met de kern waar fok voor dient, het vormen van een community met voor elk wat wils.![]()
VBL is één van de grotere subforums op fok en dan is meer dan één SC echt niet zo gek.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Prosac wil je de toon zetten ofzo? Reacties die ik al jaren zo plaats zijn nooit aangepast, nu jij er zit is mijn reactie opeens weg. Ga je er een politiekcorrect forum van maken ofzo?
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:34 schreef RayMania het volgende:
[..]
Zo gaat het al jaren, je hoeft het niet per se te zeggen omdat Prosac net nieuw is.
Nou Prosac, ik wacht nog steeds op je uitleg...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:37 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Zou je dan even willen quoten wat hij verwijderd heeft? En waarom ik zoiets niet mag zeggen. Zou wel fijn zijn als er voortaan uitleg bij gegeven wordt waarom het weg gehaald is. Ik zie niet in wat ik fout heb gedaan. Gescholden en zelfs iets in de trand van "Rot op" heb ik niet gezegd.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:10 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik kan niet eens een dagje bijpraten in Nijmegen of er wordt wat van mij verwacht.![]()
Ik weet niet exact meer waar het over gaat, maar ik heb gisteren idd een aantal posts verwijderd om te voorkomen dat het in over en weer gescheld zou ontaarden. Ik had misschien beter gewoon kunnen editten met een uitleg erbij, maar goed.
edit: ah, het ging over het plaatje. Nou van Bronckhorst met geweer in de handen waarbij een tekst staat met Joden.. nee, daarmee zet je een verkeerde intentie. Nergens voor nodig, zoals ik al zei, doet het ongetwijfeld heel goed op een forum waar ze anti-ajax zijn, maar hier zitten fans van elke club.
Nou Prosac.....quote:Op zaterdag 10 januari 2009 08:38 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Nee, het ging niet over dat plaatje van van Bronckhorst, dat was daarvoor.
Het gaat over de zin: "Scheer je weg domme Belg"
Niet eromheen draaien nou. Gewoon duidelijke uitleg.
quote:Ik verwijderde "scheer je weg domme belg" omdat ik vond dat het niks toevoegde, hij plaatste een normaal bericht en was verder ook niet aan het trollen, dan is het niet netjes om direct er zo op in te hakken.
dat is mijn mening.
Misschien heb ik het verkeerd gelezen hoor. Still learning.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |