Arme jongenquote:
Is het uit met Jojoortje dan?quote:
Van andere foksubfora of echt andere fora? *denkt hard na* ik zou het zo één twee drie niet weten namelijkquote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:19 schreef Leanne het volgende:
[..]
volgens mij kende ik jou al wel elegy, van eerdere forums?
Ehm nou nee, want de jarige in kwestie wist niet wat hij voor kado wildemaar ik weet dat hij mijn aanwezigheid op prijs stelt. Ik vind het sowieso heel moeilijk om een kado te kopen voor mannen.
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:26 schreef Adolecens het volgende:
Goeie TT!![]()
En nu ben ik echt weg!!![]()
M'n masjientje raakt lichtelijk geïrriteerd van mijn gelach
Hoop dat ie wel iets uitkiest voor haar dat ze ook lekker vindtquote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Fijne avond jullie twee, geef haar maar een knuffel.
Zeker wel, Adol kan dan soms als een botte boer overkomen, maar weet wel wat hij doet.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hoop dat ie wel iets uitkiest voor haar dat ze ook lekker vindt
hahaha ja voor mij zou t niks zijn, gaat ie vast naar een VISrestaurantquote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hoop dat ie wel iets uitkiest voor haar dat ze ook lekker vindt
Achja misschien krijgen we het te horen na afloop of morgenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:32 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zeker wel, Adol kan dan soms als een botte boer overkomen, maar weet wel wat hij doet.
Hoop ik
Ieeeh!!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:33 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hahaha ja voor mij zou t niks zijn, gaat ie vast naar een VISrestaurant
Heb je nooit eens bij een etentje iets laten aanraden uit het menu?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:33 schreef Duimelot het volgende:
[..]
aanraden ok maar laten kiezen??quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Heb je nooit eens bij een etentje iets laten aanraden uit het menu?
Dat zou Knuffel vast geweldig vindenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:33 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Het gaat lekker met die grappen van jou hequote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:37 schreef Elegy het volgende:
[..]
Dat zou Knuffel vast geweldig vinden
okee, dat is wel een héle flauwe grap
ik snap m nietquote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:37 schreef Elegy het volgende:
[..]
Dat zou Knuffel vast geweldig vinden
okee, dat is wel een héle flauwe grap
Het is die tijd van de maand denk ik, dan ben ik extra scherp en nodeloos flauwquote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het gaat lekker met die grappen van jou he
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:38 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik snap m niet
edit: opeens snap ik m
duurde even haha
OHNOESquote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:37 schreef Leanne het volgende:
[..]
ik wilde verkering met Paul maar hij niet met mij
Forum Opties | |
---|---|