quote:
een fipo in je eigen topicquote:
Ik weet nooit een goede TT =(quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:12 schreef Californium het volgende:
[..]
maar het kon toch... dat je alleen een vriendin had, om de schijn op te houden
![]()
Een ik had wel een goede TT geweten
iets met kasten enzo
moet je niet even kijken of haar schoenen ook iets voor jou zijnquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:13 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Vriendin is schoenen passen, dus ben nu ook even bored
ik schrijf altijd de eerste vage hersenspinsel die in me op komt opquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:13 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ik weet nooit een goede TT =(
te hard gewerktquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:15 schreef eer-ik het volgende:
Hoe de hel kan ik nu moe zijn.
Zit nu met haar via voicechat, we zaten te gamen, en de cam staat uit dus...quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:14 schreef Californium het volgende:
[..]
moet je niet even kijken of haar schoenen ook iets voor jou zijn
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:15 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Zit nu met haar via voicechat, we zaten te gamen, en de cam staat uit dus...
Ja maar ik heb focking lang geslapen.quote:
quote:
dat zou eventueel wel mogelijk kunnen zijnquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja maar ik heb focking lang geslapen.
Wellicht komt het doordat ik nu 13 uur wakker ben (ruim) en nog wle een paar uur te gaan heb
ijspriemenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Wat de hell zijn dat voor dingen dan
of ikquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:36 schreef Californium het volgende:
zou iemand even de OP kunnen updatenheb m even aangepast
dus js of rene
![]()
mag ookquote:
daar durf ik me dus echt NIET aan te wagenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:39 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
of ik
Er ontbreekt trouwens één avatar en daardoor ziet het er niet uit![]()
en daar mogen er ook wel wat uit zie ikquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:42 schreef GlowMouse het volgende:
Renesites avatar staat er nog tussen
Zo eng is het niet, gewoon zorgen dat er op elke regel evenveel plaatjes staan.
oke ik geef het opquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:42 schreef GlowMouse het volgende:
Renesites avatar staat er nog tussen
Zo eng is het niet, gewoon zorgen dat er op elke regel evenveel plaatjes staan.
als je chinees kan lezen is dat toch helemaal geen probleem??quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:49 schreef Californium het volgende:
[..]
oke ik geef het op
waar je de OP kan zien, daar wil ik nog wel wijs uit worden, maar zodra je op bewerken klikt wordt het voor mij chinees
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:52 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
als je chinees kan lezen is dat toch helemaal geen probleem??
ik zou mijn god niet weten waar die van mij staatquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:53 schreef GlowMouse het volgende:
Geef maar een lijstje met urls van alle avatars die erin moeten komen. Beginnen we helemaal opnieuw.
Je weet toch dat ik je niet kan missenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:26 schreef PieterBas het volgende:
Nou.. dan kom ik niet meer hoor....
Oh nu kan meneertje wel zijn gevoelens tonen...quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik je niet kan missen![]()
Niet iedereen is zo 'emotioneel flexibel' als jij...quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:33 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Oh nu kan meneertje wel zijn gevoelens tonen...
quote:
Is er nooitquote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
waarom is er vanavond niets leuks op tv?
Omdat MWDL klaar isquote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
waarom is er vanavond niets leuks op tv?
Daarom dus.. Al werd ik meteen ge0wned door een bot.. Controls stonden niet goedquote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Niet iedereen is zo 'emotioneel flexibel' als jij...
[..]
![]()
FOK!kers spelen Unreal #8: GGGister ook weer begonnen
Ik zie een potentieel "baas in de club" photoshop/paint er aan komenquote:
Mooi weer de leeuwquote:
Als je dat doet, ik pak je NAW gegevensquote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:49 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik zie een potentieel "baas in de club" photoshop/paint er aan komen
Staan ook in het telefoonboek en op monsterboard...quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:50 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Als je dat doet, ik pak je NAW gegevens
En zijn domeinquote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:50 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Staan ook in het telefoonboek en op monsterboard...
preciesquote:
Geen idee eigenlijkquote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
precieseind februari begint 'ie toch weer?
Nu snel verwijderdquote:
Je hebt 'm toch wel opgeslagen?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:28 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nu snel verwijderdJe zat hem volgens wel even te knijpen !
Uhm.. Nee, maar zal wel ergens in de cache moeten staanquote:
Vond het onnodigquote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:31 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Uhm.. Nee, maar zal wel ergens in de cache moeten staan
Hij heeft geluk hoor
Paulaquote:
Ik ren heen en weer tussen fok! en de koelkast, veel beterquote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:37 schreef Puala het volgende:
Ik ben heen en weer aan het rennen tussen fok! en de spiegel
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ren heen en weer tussen fok! en de koelkast, veel beter
Morgen richting Achterhoek geloof ik... Eibergenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:37 schreef Puala het volgende:
GezelligMaar morgen is alleen maar leuk toch
Ik ben heen en weer aan het rennen tussen fok! en de spiegel
Paiq, wat is dat?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:45 schreef The_Dean het volgende:
Not even the sun...
Niet veel dus
Half om half wat Fok!ken/Paiq'en en tv kijken
ja ik verveel mequote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh nee, heb je hem ook weer
En ik zat niet op op Paiq, dat was Dean
Nou en!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:12 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Als je leest, zie je dat het Dean is
scheef je lees dan ja?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:15 schreef mash_ het volgende:
[..]
Nou en!ik ben moe dan lees ik scheef
Niet echtquote:
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:25 schreef The_Dean het volgende:
Net leuk gesprek met een vrouwke... was best gezellig... tot ze mijn foto kon zien, werd ik meteen uit haar lijst verwijderd. Terwijl ze zelf niet eens een foto had
RAINING BLOOD!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:35 schreef The_Dean het volgende:
Haha ja, precies, maar het hypocriete gewoon. Zelf geen foto erop zetten, maar daar juist wel een ander op oordelen...
Laatst ook, had ik wat een zeikwijfje... mjah, wel tof opzich... kwam het gesprek op muziek en dat ik gitaarspeelde, en wat zoal... nja, metal e.d.
Of ik ook een serenade kon spelen... grapte ik zo: Nee man, Slayer speelt geen liefdesliedjes
*klik, delete.
Wtf...
Was maar een grapjeVind Slayer niet eens leuk!
Dom mens
Whehehe, tsjaquote:
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:17 schreef mash_ het volgende:
[..]
whehe![]()
dan maar pokerenmoet toch wat
Datquote:
Kan je ook nog geld verliezen?quote:Op zondag 11 januari 2009 00:00 schreef mash_ het volgende:
zoen heb het weer laten uitbetalen
toch snel verdiend
quote:Op zondag 11 januari 2009 01:22 schreef HostiMeister het volgende:
Heb net blue label op ±9
Zoooo lekker
[ afbeelding ]
Niet echt vergelijkbaar hequote:Op zondag 11 januari 2009 01:33 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zit zelf nu lekker aan de Famous Grouse
[ afbeelding ]
Goeie slijter, maar ik was bij een maat die het had gekregen voor zijn afstuderen... Bewaard voor een speciale gelegenheidquote:Op zondag 11 januari 2009 01:38 schreef The_Dean het volgende:
Haha nee, niet echt
Waar haal je die shit trouwens? Hier in de buurt kan ik alleen maar Red Label krijgen...
Ik zou als ik jou was gewoon voor black label gaan, dit is zo belachelijk duur anders. En black is stuk lekkerder dan red. Alhoewel deze dan weer black op red leek lijkenquote:Op zondag 11 januari 2009 01:41 schreef The_Dean het volgende:
Goed bezig
Zit hier wel een Gall&Gall in de buurt, daar eens wat vaker/beter kijken dus
Dan ben je een sukkelquote:Op zondag 11 januari 2009 01:45 schreef jslavenburg het volgende:
Niet dat ik alcohol vies vind, maar drink het gewoon niet![]()
Ooh god, hij wel. "Kijk ik drink alcohol, en omdat jij geen alcohol drinkt, ben ik stoer, en jij een sukkelquote:Op zondag 11 januari 2009 01:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dan ben je een sukkel
Is namelijk godennectar, jochie
Rond de 150 per fles inderdaadquote:Op zondag 11 januari 2009 01:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik zou als ik jou was gewoon voor black label gaan, dit is zo belachelijk duur anders. En black is stuk lekkerder dan red. Alhoewel deze dan weer black op red leek lijken
quote:Op zondag 11 januari 2009 01:51 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ooh god, hij wel. "Kijk ik drink alcohol, en omdat jij geen alcohol drinkt, ben ik stoer, en jij een sukkel"
Flikker toch op man
Sorry, ik vind je een sukkel, beter?quote:Op zondag 11 januari 2009 01:54 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ik stel mij niet aan, maar je moet mij geen sukkel noemen omdat ik geen alcohol drink
En waarom vind je mij een sukkel?quote:Op zondag 11 januari 2009 01:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Sorry, ik vind je een sukkel, beter?
Waarom zou je alles uitsluiten omdat een ingrediënt je niet aanstaat? Dat is net zoiets als een heel lekker gerecht neit willen eten omdat er oregano in zit ofzoquote:Op zondag 11 januari 2009 01:55 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
En waarom vind je mij een sukkel?
Ik sluit alcohol niet uit, ben er ook niet tegen, maar heb er nooit echt behoefte aan om het te drinkenquote:Op zondag 11 januari 2009 01:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Waarom zou je alles uitsluiten omdat een ingrediënt je niet aanstaat? Dat is net zoiets als een heel lekker gerecht neit willen eten omdat er oregano in zit ofzo
Wat dacht je dat ik dan bedoelde?quote:Op zondag 11 januari 2009 02:00 schreef HostiMeister het volgende:
Dan heb ik je verkeerd begrepen en neem ik mijn sukkel terug
Dat je zo'n bah alcohol is vies/slecht type wasquote:Op zondag 11 januari 2009 02:00 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Wat dacht je dat ik dan bedoelde?
Neuh...mwah sommige alcoholische dranken kunnen wel stinken vind ikquote:Op zondag 11 januari 2009 02:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat je zo'n bah alcohol is vies/slecht type was
Verstandig. Ik wel, ik moest maar eens gaan slapen. Ik post hier ook eigenlijk vooral even zodat ik morgen kan zien hoe laat ik ga slapen. Welterusten.quote:Op zondag 11 januari 2009 02:03 schreef jslavenburg het volgende:
* jslavenburg is nog nooit aangeschoten/dronken geweest
Ik kan het ook nooit latenquote:Op zondag 11 januari 2009 04:47 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Verstandig. Ik wel, ik moest maar eens gaan slapen. Ik post hier ook eigenlijk vooral even zodat ik morgen kan zien hoe laat ik ga slapen. Welterusten.
Een enkele keer ik. Maar gisteravond was het weer zover. God wat ben ik dan vermoeiend en praatlustigquote:Op zondag 11 januari 2009 02:03 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Neuh...mwah sommige alcoholische dranken kunnen wel stinken vind ik
Maar vind het meeste wel om te drinken
* jslavenburg is nog nooit aangeschoten/dronken geweest
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik ga eens kijken wat ik gewonnen heb
heb ik ook vaak genoeg gehad in het verleden.quote:
ik niet, ik heb altijd m'n lot er nog uit gewonnen.quote:Op zondag 11 januari 2009 11:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
heb ik ook vaak genoeg gehad in het verleden.
ik heb ook vaak genoeg ¤ 5,- gewonnenquote:Op zondag 11 januari 2009 11:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik niet, ik heb altijd m'n lot er nog uit gewonnen.
Luctorquote:Op zondag 11 januari 2009 12:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
jsgoedemorgen middag is het al intussen
![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hennessyquote:Hennessy is één van de oudste en meest bekende fabrikant van cognac. Het bedrijf begon toen de Ier Richard Hennessy, die een huursoldaat was voor de Franse koning, als betaling een stuk land kreeg in de stad Cognac in Frankrijk in 1765.
Mogge frits, van de week wezen hardlopen. heerlijk met dit weer, alleen je haar bevriestquote:Op zondag 11 januari 2009 12:16 schreef vrolijke-frits het volgende:
Goedemiddag allemaal![]()
Straks lekker hardlopen
Ik heb er zin inquote:Op zondag 11 januari 2009 12:18 schreef Houniet het volgende:
[..]
Mogge frits, van de week wezen hardlopen. heerlijk met dit weer, alleen je haar bevriest.
Hennessy is Cognac.
Haha, je hebt die gast van die heineken reclame in je UIquote:Op zondag 11 januari 2009 12:01 schreef Houniet het volgende:
Hebber er trouwens mensen hier wel eens Hennessy op?
Zeker briljante reclamequote:Op zondag 11 januari 2009 12:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Haha, je hebt die gast van die heineken reclame in je UI
Briljante reclame.
Nice héquote:Op zondag 11 januari 2009 12:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Haha, je hebt die gast van die heineken reclame in je UI
Briljante reclame.
Ga OSX installeren binnenkort op deze PC. Is het moeilijk om te installen op een x86?quote:
Ik weet niet of dat moeilijk is, in principe kan het niet heb ik begrepen.quote:Op zondag 11 januari 2009 14:33 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ga OSX installeren binnenkort op deze PC. Is het moeilijk om te installen op een x86?
Ja. Cognac.quote:Op zondag 11 januari 2009 12:01 schreef Houniet het volgende:
Hebber er trouwens mensen hier wel eens Hennessy op?
nog enige moeite met drivers vinden of?quote:Op zondag 11 januari 2009 14:37 schreef HostiMeister het volgende:
Kan gewoon hoor, moet je wel een 'aparte' versie hebben, ooit een tijd geleden namelijk ook OSX op deze laptop gehad...
Werk? Op zondag? Waarom?quote:
Is dat goed?quote:
Over welke hebben we het?quote:
Ik moet er ook weer aan gelovenquote:Op zondag 11 januari 2009 14:53 schreef Californium het volgende:
werk op zondag: omdat het moetwat dingetjes doen op lab en aan verslag werken
Vervelend. Ik hoef morgen pas weer, om 10:00 op school zijn ofzo. Ook geen zin in, trouwens.quote:Op zondag 11 januari 2009 14:53 schreef Californium het volgende:
werk op zondag: omdat het moetwat dingetjes doen op lab en aan verslag werken
Bij jou verbaast het me dan weer niks, het zou eerder vreemd zijn als je eens niet moet werken.quote:Op zondag 11 januari 2009 14:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik moet er ook weer aan geloven
adios
good luck goreous!quote:Op zondag 11 januari 2009 14:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik moet er ook weer aan geloven
adios
morgen vind ik het vast primaquote:Op zondag 11 januari 2009 14:56 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Vervelend. Ik hoef morgen pas weer, om 10:00 op school zijn ofzo. Ook geen zin in, trouwens.
Henneesysysy.quote:
V.S.? V.S.O.P.? XO?quote:
quote:Op zondag 11 januari 2009 15:11 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Handig. Heeft Bol me eindelijk begrepen, sturen ze een code voor 1,95 korting (de verzendkosten), maar nu is de cd die ik besteld had, en nu dus nogmaals bestel nadat ik de verkeerde cd kreeg, die cd is nu opeens 2 euro duurder geworden.
Kan ik me voorstellenquote:Ik ben een beetje klaar met Bol.
Veel plezierquote:
Ik zou het niet wetenquote:
Vast niet expres, het was een of andere actie nog toen ik bestelde, die was tot 05-01 geldig ofzo. Maar ja, het zij zo, ik ga me er niet meer druk om maken. Geen zin om ze weer een mail te sturen.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:19 schreef Piles het volgende:
[..]![]()
Als ze dat expres gedaan hebben
[..]
Kan ik me voorstellen
Dat is natuurlijk wel handig om te weten. Ik houd meer van oudere cognac, die zijn vaak wat zachter van smaak doordat ze langer op vat gelegen hebben.quote:
Ik drink zelden whisky, ben er geen fan van. Maar drink wel graag een goed cognacje na een uitgebreide maaltijd.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:32 schreef HostiMeister het volgende:
Cognac is wel aardig maar ik ben toch echt meer een whisky man
Geen flauw idee, maar tijdrovend is het waarschijnlijk wel.quote:Op zondag 11 januari 2009 14:33 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ga OSX installeren binnenkort op deze PC. Is het moeilijk om te installen op een x86?
jah hoorquote:
inderdaad werken op zondag isquote:Op zondag 11 januari 2009 16:03 schreef Californium het volgende:
[..]
jah hoorwerken op zondag echter
quote:maar komt goed... ben bijna klaar op het lab dus
Normaal is de code meestal door logica te gebruiken te kraken.. vooral als men zelf een code moet verzinnenquote:Op zondag 11 januari 2009 16:22 schreef Psychonikeo het volgende:
Kut.. Buurvrouw heeft het internet beveiligd!
Het is geen WEP of WPA.. denk op Mac adresquote:Op zondag 11 januari 2009 16:23 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Normaal is de code meestal door logica te gebruiken te kraken.. vooral als men zelf een code moet verzinnen
Gisternacht niet echt kunnen slapen. Vandaag de hele dag op pijnstillers gezeten. Dan moet ie er gewoon uit, zo snel mogelijk....quote:
Dat is zwaar strafbaar hé.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:22 schreef Psychonikeo het volgende:
Kut.. Buurvrouw heeft het internet beveiligd!
Maak een ad hoc netwerk met je laptop. Hopen dat ze eens op jouw netwerkt komt per ongeluk. Clone mac adres en klaar is keesquote:Op zondag 11 januari 2009 16:35 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Het is geen WEP of WPA.. denk op Mac adres
aha... fjn dat ze dat op zondag doen danquote:Op zondag 11 januari 2009 16:37 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Gisternacht niet echt kunnen slapen. Vandaag de hele dag op pijnstillers gezeten. Dan moet ie er gewoon uit, zo snel mogelijk....
Wat is strafbaar?quote:
Ik moest wel 147 euro contant overhandigen. Morgen declareren bij de verzekering.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:40 schreef Californium het volgende:
[..]
aha... fjn dat ze dat op zondag doen dan![]()
Ach.. je krijgt het terug tochquote:Op zondag 11 januari 2009 16:40 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik moest wel 147 euro contant overhandigen. Morgen declareren bij de verzekering.
Beterschapquote:Op zondag 11 januari 2009 16:32 schreef GoeRoe86 het volgende:
Net tand laten trekken. Kut gevoel. Mag niet slikken
Gekut met die nieuwe namen ookquote:ik is G.Fawkes, overigens
Het onrechtmatig gebruik van (draadloze) netwerken.quote:
Ik zat daar gisteren naar te kijken, omdat ik nog wel eens met de metro wil in Rotterdam, maar voor mijn postcode is het nog onbekendquote:Op zondag 11 januari 2009 16:45 schreef PieterBas het volgende:
Woohoo.. Ik ga mijn Studenten OV chipkaart binnenkrijgen![]()
Het gebruik maken van een onbeveiligd netwerk ook?quote:Op zondag 11 januari 2009 16:46 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Het onrechtmatig gebruik van (draadloze) netwerken.
Met deze nick ben ik een een olbie. Teminste volgens mij word dan er onder verstaanquote:Op zondag 11 januari 2009 16:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Beterschap
Ik moet binnenkort afspraak maken voor het trekken van 4 verstandskiezen![]()
[..]
Gekut met die nieuwe namen ook![]()
Maar welkom terug![]()
Is lang geleden
Ik ben benieuwd of ze mijn pasfoto al die jaren netjes bewaard hebben. Ik zal 'm ook wel eind mei ergens krijgen ofzo, dan kan ik 'm een maandje later weer ongebruikt terugsteren.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zat daar gisteren naar te kijken, omdat ik nog wel eens met de metro wil in Rotterdam, maar voor mijn postcode is het nog onbekendZal dus wel eind mei worden
Hoe ga ik dat dan doen
Yep.. mits aangegeven.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:49 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Het gebruik maken van een onbeveiligd netwerk ook?
Mits wat aangegeven?quote:
Hoeveel klonen heb jij wel niet zegquote:Op zondag 11 januari 2009 16:51 schreef GoeRoe86 het volgende:
Met deze nick ben ik een een olbie. Teminste volgens mij word dan er onder verstaan
Sterktequote:bij mij moeten er nu mog 3 verstandskiezen uit
http://www.studentenreisbewijs.nl/quote:Op zondag 11 januari 2009 16:51 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik ben benieuwd of ze mijn pasfoto al die jaren netjes bewaard hebben. Ik zal 'm ook wel eind mei ergens krijgen ofzo, dan kan ik 'm een maandje later weer ongebruikt terugsteren.
Tja, dat is een goeie vraag...quote:Op zondag 11 januari 2009 16:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zat daar gisteren naar te kijken, omdat ik nog wel eens met de metro wil in Rotterdam, maar voor mijn postcode is het nog onbekendZal dus wel eind mei worden
Hoe ga ik dat dan doen
Dat het vrij gebruik is.quote:
Oh, tenzij dus, niet mits.quote:
Het schijnt dat je die poortjes met een goeie beuk open kunt krijgen ivm veiligheid, maar ja, dat is ook zo watquote:
.quote:
Geen idee meerquote:Op zondag 11 januari 2009 16:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Hoeveel klonen heb jij wel niet zeg![]()
[..]
Sterkte
Als je je icon maar een tijdje houd, anders raak ik helemaal in de warquote:Op zondag 11 januari 2009 17:01 schreef GoeRoe86 het volgende:
Geen idee meerMaar dit is mijn eerste account ooit en deze ga ik vanaf nu gebruiken
Check mijn naamtopic in WFL. Niets ergs ofzoquote:Op zondag 11 januari 2009 17:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Als je je icon maar een tijdje houd, anders raak ik helemaal in de war![]()
Zag trouwens net pas dat je geen mod meer bentHeb weer wat gemist geloof ik
quote:Op zondag 11 januari 2009 16:49 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Het gebruik maken van een onbeveiligd netwerk ook?
Gelukkig maarquote:Op zondag 11 januari 2009 17:06 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Check mijn naamtopic in WFL. Niets ergs ofzo
Dat lijkt me onwaarschijnlijk. Die heb ik immers ook niet voor netwerken die ik (met toestemming) gebruik, zoals van de Hogeschool.quote:Op zondag 11 januari 2009 17:00 schreef Houniet het volgende:
[..]
.
Je moet in ieder geval een bewijs van bruikleen in je bezit hebben.
Nu je er bent kunnen we samen rellenquote:Op zondag 11 januari 2009 17:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Gelukkig maarRellen tijdens mijn vakantie kan niet natuurlijk
Ik lees altijd alleen meequote:Op zondag 11 januari 2009 17:10 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Nu je er bent kunnen we samen rellen
Lekker duidelijk ook..quote:Het lijkt er echter op dat onder de nieuwe wet computercriminaliteit het gebruik van onbeveiligde netwerken strafbaar is, wanneer de dader kan vermoeden dat het netwerk niet bedoeld is als openbaar netwerk. Zoals hiervoor vermeld is dat uitermate moeilijk te bepalen.
Mjah i know. Ik probeer je al tijden in een activist ipv te veranderen maar ik krijg langzaam het gevoel dat dat niet gaat lukkenquote:
Nee, en ze zijn ook behoorlijk traag met dat soort dingen altijd. Dus hoe het precies zit, en wat nou eigenlijk de bedoeling van de wetgever is, dat zal nog wel even onduidelijk blijven.quote:
Staat in je schoolcontract meen ik.quote:Op zondag 11 januari 2009 17:09 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat lijkt me onwaarschijnlijk. Die heb ik immers ook niet voor netwerken die ik (met toestemming) gebruik, zoals van de Hogeschool.
Ha, ik winquote:Op zondag 11 januari 2009 17:13 schreef GoeRoe86 het volgende:
Mjah i know. Ik probeer je al tijden in een activist ipv te veranderen maar ik krijg langzaam het gevoel dat dat niet gaat lukken
Vind ik ook.quote:Op zondag 11 januari 2009 17:16 schreef HostiMeister het volgende:
Dus dan moet men hun netwerk beveiligen, anders moet men niet zeuren als er gebruikt van wordt gemaakt
sorry, mijn foutquote:
Ja dus, in mijn wijk zijn er minstens 5 onbeveiligde netwerken.. waar vaak ook nog de standaard netwerkinstellingen gebruikt worden.quote:Op zondag 11 januari 2009 17:16 schreef HostiMeister het volgende:
Dus dan moet men hun netwerk beveiligen, anders moet men niet zeuren als er gebruikt van wordt gemaakt
jaquote:Op zondag 11 januari 2009 17:35 schreef Houniet het volgende:
Echt saai die zondagen zonder voetbal.
Schaatsen en biathlon gekekenquote:
UTquote:Op zondag 11 januari 2009 17:47 schreef Houniet het volgende:
Straks maar even UTen. Eerst eten en een bakkie doen
.
Ja, het moet weer...quote:
Kan er niks aan doen, ben zo belangrijk hier, moet echt werken nuquote:
Op zich wel egostrelend, net als al die knaken die op je rekening komen. Dat doet een mens goed!quote:Op zondag 11 januari 2009 18:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, het moet weer...
[..]
Kan er niks aan doen, ben zo belangrijk hier, moet echt werken nu
Ga binnenkort ook eens meedoenquote:
ik vind het prima.quote:Op zondag 11 januari 2009 18:49 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Op zich wel egostrelend, net als al die knaken die op je rekening komen. Dat doet een mens goed!![]()
Deze week weer ff bakkie misschien?
Waarom poker jij niet fulltime johquote:Op zondag 11 januari 2009 19:22 schreef mash_ het volgende:
Dealer: Game #23798693739: Relderson wins pot ($22.20)
Dealer: Game #23798727189: Relderson wins pot ($35.80) with a flush, Ace high
poker zit weer mee
Will doquote:Op zondag 11 januari 2009 18:54 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik vind het prima.
laat maar weten wanneer je in town bent
Dat kan wel leuk zijn, misschien ook maar is proberenquote:Op zondag 11 januari 2009 19:33 schreef vrolijke-frits het volgende:
Voor de sportfans in deze topic:
VBL-gokkampioenschappen
Durf te wedden dat jij liever ook thuisblijft/naar je vriendin (hypotetisch gezienquote:
Ik deelsquote:Op zondag 11 januari 2009 19:48 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Durf te wedden dat jij liever ook thuisblijft/naar je vriendin (hypotetisch gezien) gaat dan dat je gaat werken
True, truequote:Op zondag 11 januari 2009 19:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik deelsVoor ff is het leuk, maar centjes verdienen en wat te doen hebben is ook leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |