Momenteel heb ik liever Alderweireld - Vertonghen dan Oleguer - Alderweireld.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:16 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Garanties heb je nooit, maar het lijkt mij toch prettiger en verstandiger om nieuwe verdedigers naast wat meer ervaren verdedigers te laten debuteren.
In de door Toma genoemde opstelling staat Alderweireld naast Vertonghen centraal.. Die speelt daar ook nog niet zo heel lang.
Ik denk dat je uit tegen NEC of Groningen dan best een risico loopt.
Hoe haal jij er ineens 14 centimeter bij?quote:Op zondag 11 januari 2009 16:10 schreef Jeroen427 het volgende:
Ajax test verdediger Gia Grigalava (19)
zondag 11 januari, door OV, Amsterdam, 14:59u, Ajax Showtime
Nieuwsfoto Ajax heeft de afgelopen dagen de tijd genomen om de 19-jarige Russische verdediger Gia Grigalava te bekijken. De jongeling speelde mee met Jong Ajax in de verloren wedstrijd tegen Excelsior afgelopen zaterdag (2-3).
Grigalava komt officieel uit Georgië maar heeft een dubbel paspoort. Het is de bedoeling dat de verdediger op 12 januari terugkeert naar zijn huidige club FK Rostov. Volgens Sport-Express heeft Ajax de beste papieren maar is zeker niet de enige geïnteresseerde; CSKA, Spartak en Tom Tomsk volgen de speler ook op de voet.
Naam: Gia Grigalava
Club: FK Rostov
Positie: Verdediger
Voet: Rechts
Lengte: 1,88 m
Geboortedatum: 05.08.1989
Nationaliteit: Russische/Georgisch
Gezien zijn keuzes in het verleden bij het Nederlands elftal zie ik van Basten er nog wel toe in staat om Vermeer zijn basisplaats te laten behouden.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Stekelenburg rekent op een basisplaats bij terugkeer. Wat denken jullie?
Die krijgt hij ook gewoon, en Vermeer begrijpt dat ook.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Stekelenburg rekent op een basisplaats bij terugkeer. Wat denken jullie?
Vermeer zal dan wel vertrekken aan het eind van het seizoen.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:31 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Die krijgt hij ook gewoon, en Vermeer begrijpt dat ook.
Is een mogelijkheid, maar hij kan gewoon zijn contract verlengen tot 2012 als hij wil.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Vermeer zal dan wel vertrekken aan het eind van het seizoen.
Gezien de gevoeligheid zal het niet gebeuren, maar het zou dan wel een interessante optie zijn voor Feyenoord.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Vermeer zal dan wel vertrekken aan het eind van het seizoen.
Ik denk niet dat hij nog een jaar op de bank plaats wil nemen.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:34 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Is een mogelijkheid, maar hij kan gewoon zijn contract verlengen tot 2012 als hij wil.
Vermeer heeft zelf al gezegd dat Feyenoord geen optie voor hem isquote:Op zondag 11 januari 2009 16:35 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Gezien de gevoeligheid zal het niet gebeuren, maar het zou dan wel een interessante optie zijn voor Feyenoord.
Denk ik ook niet nee, maarja we zien het welquote:Op zondag 11 januari 2009 16:35 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij nog een jaar op de bank plaats wil nemen.
Denk dat dat ook wel gebeurt, Als steek weg gaat zal hij eerste keeper worden. En dat steek weggaat zie ik nog wel gebeuren volgend of het seizoen daar op.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:34 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Is een mogelijkheid, maar hij kan gewoon zijn contract verlengen tot 2012 als hij wil.
Aankomende zomer is steek niet meer te houdenquote:Op zondag 11 januari 2009 16:38 schreef Silaz het volgende:
[..]
Denk dat dat ook wel gebeurt, Als steek weg gaat zal hij eerste keeper worden. En dat steek weggaat zie ik nog wel gebeuren volgend of het seizoen daar op.
Als dat gebeurd dan moet hij wel verhuurd gaan worden, op zijn leeftijd moet je gewoon elke week kunnen keepen.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:38 schreef Silaz het volgende:
[..]
Denk dat dat ook wel gebeurt, Als steek weg gaat zal hij eerste keeper worden. En dat steek weggaat zie ik nog wel gebeuren volgend of het seizoen daar op.
Ik denk dat Stekelenburg nog wel een tijd bij Ajax zit. Ik zie hem zijn hele carriere nog wel bij Ajax blijven.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:38 schreef Silaz het volgende:
[..]
Met keepers is het zo dat alleen de wereldkeepers naar het buitenland gaan, en die status heet Stekelenburg nog niet. En in Nederland is Ajax/Psv het hoogste wat je kunt bereikenquote:Op zondag 11 januari 2009 16:40 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik denk dat Stekelenburg nog wel een tijd bij Ajax zit. Ik zie hem zijn hele carriere nog wel bij Ajax blijven.
Precies. Ik zou tegen Blind willen zeggen dat ie maar gewoon 5 miljoen moet bieden aan Twente. Ik zie Wielaert toch wel erg graag komen.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ideaal zou zijn wanneer Wielaert volgende week gewoon mee doet.
Keepers worden nooit zo snel "miljoenen waard". Vermeer heeft na dit seizoen ook nog maar een 1 jarig contract. Dus "miljoenen" lijkt mij overdreven.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:45 schreef finsdefis het volgende:
Feyenoord kan Vermeer niet betalen. Die is wel een paar miljoen waard inmiddels. Er zijn niet veel keepers met zulk talent. Eerlijk gezegd hoop ik dat Stekelenburg aankomende zomer vertrekt naar een mooie club voor een goed bedrag (hoeveel?) en Vermeer ziet dan in dat hij eerste keeper gaat worden/blijven waardoor hij z'n contract verlengt![]()
Het zou nl. enorm zonde zijn om Vermeer kwijt te raken, en ik wil Maarten ook nog wel even aan het werk zien. Ik zie Vermeer z'n contract niet verlengen zolang Stekelenburg eerste keeper is nl.
bron:http://www.voetbalprimeur(...)_komst_Wielaert.htmlquote:Van Basten rekent op komst Wielaert
Marco van Basten verwacht nog altijd dat Robbie Wielaert deze maand FC Twente verruilt voor Ajax. De onderhandelingen over de verdediger verlopen stroef, maar de coach van de Amsterdammers heeft er een goed gevoel over.
In een interview met AT5 geeft Van Basten als antwoord op de vraag of hij verwacht dat Wielaert deze maand nog naar Ajax komt: "Ja, ik verwacht wel dat het nog goedkomt."
Van Basten ziet in Wielaert een belangrijke schakel voor zijn ploeg. "Ik denk dat Rob zijn sporen wel heeft verdiend in de Nederlandse competitie. Hij is een ervaren verdediger en hij is denk ik een speler die met zijn leeftijd en ervaring onze jonge ploeg kan helpen."
De transfer van Wielaert naar Ajax is echter nog verre van zeker. De mandekker moet vier miljoen euro opleveren, maar heeft in zijn nieuwe contract een afkoopsom van drie miljoen euro staan. Omdat die nieuwe verbintenis echter nog niet ondertekend is, weigert Twente toe te geven aan de clausule
quote:Op zondag 11 januari 2009 17:19 schreef M0NTANA het volgende:
Darío Cvitanich ook in Portugal dus goed bezig. Gaat hij ons naar het kampioenschap schieten?
quote:Blind: 'Wielaert overweegt arbitragezaak'
Geschreven op zondag, 11 januari om 17:45
Robbie Wielaert wil koste wat het kost naar Ajax. De verdediger van FC Twente hoopt dat zijn werkgever een overeenkomst bereikt met de Amsterdamse club over een transfer, maar mocht dit niet lukken dan overweegt de verdediger een stap naar de arbitragecommissie van de KNVB. Dat zegt technisch manager van Ajax Danny Blind in een interview met AT5. Blind had onlangs reeds een gesprek met Wielaert en bereikte al een overeenkomst met de verdediger over een contract voor tweeënhalf jaar. Twente-voorzitter Joop Munsterman wil de 30-jarige mandekker echter niet laten gaan en verlangd een behoorlijke vergoeding voor Wielaert. De verdediger zelf meent echter weg te kunnen voor een gelimiteerde transfersom. Dit bedrag zou ongeveer vier miljoen euro zijn.
Discussiepunt is het nieuwe contract van Wielaert, dat hij nog niet ondertekend had. De verdediger had echter een mondelinge overeenkomst met zijn werkgever en de club had de verlenging van de verbintenis zelfs openbaar gemaakt op de officiële website. Wielaert hoopt nu dat Munsterman bereid is om hem te laten gaan voor het afgesproken bedrag.
Houdt de preses voet bij stuk, dan zal Wielaert overwegen om een arbitragezaak aan te spannen tegen zijn werkgever. De verdediger weerspreekt hiermee zijn eerdere uitspraken, toen hij vertelde dat hij er geen probleem mee zou hebben om bij FC Twente te blijven. “Ik zit in een luxe positie, want ik ben gelukkig bij Twente”, zei Wielaert eerder. “Maar Ajax is toch Ajax.”
Gaat denk ik eerder om zijn contract of dat rechtsgeldig is of niet. Dan heeft hij nog wel een redelijke zaak.quote:Op zondag 11 januari 2009 17:53 schreef TheJanitor het volgende:
Wint ie toch niet, als Ajax ten opzichte van Groningen al geen verbetering is.
Bij de volgende transfer moeten we eerst maar bij de arbitragecommissie aankloppen, ipv club/zaakwaarnemerquote:
Dan wel inderdaad, was ik alweer vergetenquote:Op zondag 11 januari 2009 17:54 schreef Rumille het volgende:
[..]
Gaat denk ik eerder om zijn contract of dat rechtsgeldig is of niet. Dan heeft hij nog wel een redelijke zaak.
Hij zal na een arbitragezaak niet snel weer spelen bij Twente nee.quote:Op zondag 11 januari 2009 18:01 schreef Loserkid het volgende:
Dan komt hij sowieso, twente heeft dit zelf verneukt, Robbie is van ons..
Of iemand symphatiek is lijkt me nou niet criteria nummer één voor een doelman. En Steek is gewoon beter dan Vermeer dus Steek moet in de goal.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:54 schreef Wooldoor het volgende:
Zou jammer zijn als Vermeer vertrekt, hij komt imo sympathieker over dan Stekelenburg. Im potentie lijkt Vermeer me ook beter mits hij zich wel sterk verbeterd op de hoge ballen. Maar Stekelenburg was een aantal jaar geleden daar ook zwakker in dan nu.
Eigenlijk is het dus 3-3 geworden.quote:Op zondag 11 januari 2009 18:15 schreef versteegrob het volgende:
De goals van afgelopen zaterdag staan online, http://web.at5.nl/sport/2(...)ajax-eindigt-in-3-2/
Daar gaan we weerquote:
Grote kans van wel omdat het gaat om de rechtsgeldigheid van dat getekend contract met de gelimiteerde transfersom. Er zal wel een ingangsdatum in staan en die heeft Twente te respecteren.quote:Op zondag 11 januari 2009 17:53 schreef TheJanitor het volgende:
Wint ie toch niet, als Ajax ten opzichte van Groningen al geen verbetering is.
Ik zie overal quotes opduiken van Van Basten, maar op AT5 zie ik niks.quote:Op zondag 11 januari 2009 17:38 schreef sjimz het volgende:
[..]
bron:http://www.voetbalprimeur(...)_komst_Wielaert.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |