DE OP IS HIER TE VINDEN! 
Ja ze spelen voor ritme, daarom maakt het geen fuck uit of je wint, verliest of gelijkspeelt.. toch?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:34 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Waarom spelen we deze wedstrijden dan?
Wel eens van ritme gehoord?
Met zo'n verdediging is het ook niet zo gek dat je 2 doelpunten tegen krijgt.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:37 schreef w00h00 het volgende:
Ajax - Stuttgart 1-2 op dit moment.
Opstelling Ajax:
Vermeer, Silva, Olegeur, Aldeirwereld, Schilder; Gabri, Enoh, Sulejmani; Suarez, Cvitanich, Emanuelson.
Uhm volgende week moeten we tegen NEC, dus ja het is de enigste.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:37 schreef koningdavid het volgende:
Is de wedstrijd tegen Stuttgart eigenlijk de enige oefenwedstrijd deze winterstop?
Dat word altijd achteraf bekend gemaakt, ivm wedden.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:37 schreef Rumille het volgende:
Waarom zijn de doelpuntenmakers niet bekend?
Weinig hoop dan volgende week... hopen dat de belgen fit zijnquote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:38 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Met zo'n verdediging is het ook niet zo gek dat je 2 doelpunten tegen krijgt.
Als je nu een goede wedstrijd speelt tegen deze degelijke club uit de Bundesliga dan is dat echt wel van invloed voor de komende wedstrijd(en). En ook een negatief resultaat zal zijn uitwerkingen hebben.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:38 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Ja ze spelen voor ritme, daarom maakt het geen fuck uit of je wint, verliest of gelijkspeelt.. toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:43 schreef sjimz het volgende:
Jongens niet te veel slowchatten!Whehehehe!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jongens niet te veel slowchatten!Ja life sucksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jongens niet te veel slowchatten!Jij bent geen mod meer? Ik ben echt blij, nu kan ik weer in alle rust mijn t.v.p.'s plaatsenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Ik was niet de enige die ze weghaalde hoorquote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:47 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Jij bent geen mod meer? Ik ben echt blij, nu kan ik weer in alle rust mijn t.v.p.'s plaatsen
Silva-Olegeur-Aldewereld-schilderquote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:42 schreef TheJanitor het volgende:
We zien veel progressie, het gaat steeds beter, veel inzet.
Daar gaat het goede gevoel weer
Dat mannetje in jouw avatar is echt irritant trouwensquote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:46 schreef Silaz het volgende:
Ben benieuwd wie er heeft gescoord. Zal er nog een samenvatting komen op AjaxTV?
Natuurlijk, maar zolang je niet 90min onder druk staat, er met 10-1 af gaat, is er echt niets aan de hand hoor. Lekker boeiend. Winnen is relaxed, maar niet meer dan dat.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:42 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Als je nu een goede wedstrijd speelt tegen deze degelijke club uit de Bundesliga dan is dat echt wel van invloed voor de komende wedstrijd(en). En ook een negatief resultaat zal zijn uitwerkingen hebben.
Het is gewoon belangrijk dat we deze pot winnen en in de 'flow' blijven van het winnen, dat maakt de hobbel tegen NEC alleen maar makkelijker om te nemen.
quote:Van Basten wijst Suárez als captain aan tegen Stuttgart
Door Mike Boeschoten
Zaterdag, 10 januari 2009, 16:32
Luis Suárez is zaterdagmiddag de aanvoerder bij Ajax in de vriendschappelijke ontmoeting met VfB Stuttgart in de Algarve. De Amsterdammers zijn momenteel op trainingskamp in Portugal ter voorbereiding op de tweede seizoenshelft.
Suárez is de vijfde captain in de pikorde bij Ajax. Echter, door de afwezigheid van Klaas-Jan Huntelaar (vertrokken naar Real Madrid), Maarten Stekelenburg (geblesseerd), Thomas Vermaelen (geblesseerd) en Rasmus Lindgren (geblesseerd) is de keuze beperkt.
De aanvaller uit Uruguay beschaamde het vertrouwen van zijn trainer Marco van Basten overigens niet. In de eerste helft wist hij het net te vinden tegen de nummer tien van de Bundesliga. Naast Suárez stuurde Van Basten de volgende namen het veld in: Vermeer, Silva, Oleguer, Alderweireld, Schilder, Gabri, Enoh, Sulejmani, Cvitanich en Emanuelson.
Later deze middag meer informatie op de website van Elf Voetbal over de wedstrijd van Ajax tegen VfB Stuttgart.
0-2 volgens mij hoor.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:02 schreef Silaz het volgende:
feyenoord trouwens 0 - 0 tegen zon Oezbekistanie club
Nee, die hebben wel gewonnenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:02 schreef Silaz het volgende:
feyenoord trouwens 0 - 0 tegen zon Oezbekistanie club
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:23 schreef koningdavid het volgende:
2-3 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA KOMAAAAN
Volgens de mensen op AN wel, Cvitanich de 1e, Mickey de 2equote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:27 schreef _Mike_ het volgende:
Heeft Dario nog een doelpuntje gemaakt?
Huh? Ik hoorde Suarez de eerste en Urby de tweede.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:31 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Volgens de mensen op AN wel, Cvitanich de 1e, Mickey de 2e
AN en oefenwedstrijdenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:31 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:31 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
van Ajax.nlquote:maar een minuut later trok Ajax de stand gelijk toen een schot van Dario Cvitanich via Luis Suarez binnen ging, 1-1
Van Ajax.nl:quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:31 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Huh? Ik hoorde Suarez de eerste en Urby de tweede.
Of zijn de twee belgen er de tweede helft erin gekomen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:39 schreef jna het volgende:
Als je alleen naarde cijfers kijkt heeft Stekelenburg wel beter staan keepen dan Vermeer
quote:
scorebord journalistiek.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:44 schreef TheJanitor het volgende:
Vermeer laat er 3 door, Stekelenburg 0. Duidelijk wie er de 2de helft van het seizoen gaat keepen dus.
Kan me volledig in de keuze vinden maar je argument:quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:44 schreef TheJanitor het volgende:
Vermeer laat er 3 door, Stekelenburg 0. Duidelijk wie er de 2de helft van het seizoen gaat keepen dus.
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:48 schreef ub40_bboy het volgende:
Juanfran met de 3-3 en hij klimt zo op de lat.
Haha nee Van Basten zei toch dat deze wedstrijd zijn keuze zou beinvloeden of bepalen?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:46 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Kan me volledig in de keuze vinden maar je argument:![]()
![]()
Oh op die manier.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:50 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Haha nee Van Basten zei toch dat deze wedstrijd zijn keuze zou beinvloeden of bepalen?Daarom zei ik het zo..
Er is vast geleerd dat Wielaert sowieso moet komen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:49 schreef Aanvoerder het volgende:
Hopelijk was het een leerzame wedstrijd.
Het is echt ff wennen, dat zwarte kleurtje van jou.quote:
Idd, dat was wel al duidelijk eigenlijk. Zodra de twee Belgen uitvallen zijn we echt fucking genaaid in de verdediging zegquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:51 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Er is vast geleerd dat Wielaert sowieso moet komen.
Dat was al langer duidelijk, het is eigenlijk al een wonder dat Vermaelen zolang heel is gebleven.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:53 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Idd, dat was wel al duidelijk eigenlijk. Zodra de twee Belgen uitvallen zijn we echt fucking genaaid in de verdediging zeg
Daarom. Daar kunnen we echt het kampioenschap/veel punten door mislopen, en ik ben al heel het seizoen er bang voor dat dat gebeurt. Eigenlijk hoopte ik ook op nog een extra linksback en centrumverdediger. Die laatste komt hopelijk nu wel, maar dan is het nog dunnetjes bezet.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:58 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Dat was al langer duidelijk, het is eigenlijk al een wonder dat Vermaelen zolang heel is gebleven.
quote:Ajax verliest van VfB Stuttgart
Ferreiras, 10 jan 2009
Ajax heeft het oefenduel tegen VfB Stuttgart, na een ruststand van 1-3, met 2-3 verloren. Voor Ajax scoorde Luis Suarez de 1-1 en Dario Cvitanich de 2-3. Maarten Stekelenburg maakte zijn rentree na een schouderblessure.
Bij Ajax speelde Luis Suarez in de eerste helft met de aanvoerdersband en hadden verder onder andere Kenneth Vermeer en Toby Alderweireld een basisplaats. In de 21ste minuut schoot Martin Lanig zijn ploeg naar een voorsprong, maar een minuut later trok Ajax de stand gelijk toen een schot van Dario Cvitanich via Luis Suarez binnen ging, 1-1. Julian Schieber zorgde in de 29ste minuut voor de 1-2 en vijf minuten voor rust schoot Thomas Hitzlsperger Stuttgart naar 1-3.
In de tweede helft kopte Dario Cvitanich in de 65ste minuut de 2-3 binnen na een voorzet van Suarez. Vlak voor tijd keurde de scheidsrechter de gelijkmaker van Cvitanich, wederom gemaakt met het hoofd, af. Maarten Stekelenburg maakte na rust zijn rentree voor Ajax en nam direct de aanvoerdersband van Suarez over.
Oud-Ajacied Khalid Boularouz, die momenteel bij VfB Stuttgart speelt, miste het duel wegens ziekte. Hij was wel met de Duitse ploeg in Portugal op trainingskamp.
Later meer
Kopieer dan even het hele bericht!quote:
Nouja, V.d. Wiel - Wielaert - Oleguer - Schilder / Emanuelson is een aardige verdediging. Beter dan die van AZ want daar is die Moisander nou ook geblesseerd.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:02 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Daarom. Daar kunnen we echt het kampioenschap/veel punten door mislopen, en ik ben al heel het seizoen er bang voor dat dat gebeurt. Eigenlijk hoopte ik ook op nog een extra linksback en centrumverdediger. Die laatste komt hopelijk nu wel, maar dan is het nog dunnetjes bezet.
Mooi dat hij ook scoort tegen betere teams.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:07 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Kopieer dan even het hele bericht!
Ajax heeft de eerste wedstrijd van 2009 verloren. In Portugal verloor Ajax het vriendschapelijke duel tegen VFB Stuttgart met 2-3. Bij rust was het 1-3. Suarez (schot Cvitanich, aangeraakt door Suarez) en Cvitanich (kopbal) waren de doelpuntenmakers voor Ajax. De gelijkmaker van Cvitanich vlak voor tijd werd afgekeurd. Suarez was in de eerste helft bij afwezigheid van Stekelenburg, Lindgren en Vermaelen de aanvoerder, invaller Stekelenburg was dat in de tweede helft.
Opstelling Ajax (basis): Vermeer ('46 Stekelenburg), Silva, Oleguer, Aldeirwereld, Schilder; Gabri, Enoh, Sulejmani; Suarez, Cvitanich, Emanuelson.
Dus Cvitanich eigenlijk alweer 2x gescoord, hehe die gast blijft maar gaan
Die 3 punten zijn terug te verdienen als je van ze wint.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:10 schreef Wooldoor het volgende:
Goed bezig Dario hopelijk gaat Sulejmani de 2e seizoenshelft ook wat meer laten zien en we hebben een perfecte aanval. Als Wielaert dan nog eventueel komt moet je toch wel kampioen kunnen worden mits Az 3 punten gaat verspelen. Het doelsaldo zou nog weleens erg belangrijk kunnen gaan worden.
jah zat ik ook al aan te denken. Maar veel (half)geblesseerden he.. heeft dan alleen Blind niet gespeeld? heb zo de lijst niet bij de handquote:
Nou ja, tegen topteams is dat echt niet voldoende denk ik (vooral de linkervleugel niet) en met een vormdipje van een van de verdedigers ben je ook al genaaid. Vermaelen en Vertonghen zijn écht heel belangrijk, en dat haal ik niet uit deze wedstrijd, maar dat zie je ook in Eredivisiewedstrijden hoeveel die gasten opruimen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:08 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Nouja, V.d. Wiel - Wielaert - Oleguer - Schilder / Emanuelson is een aardige verdediging. Beter dan die van AZ want daar is die Moisander nou ook geblesseerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |