Nee, te lelijk gewoonquote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:54 schreef Gupje het volgende:
[..]
Vind je ze echt baas? Nee heb hem gehad onder dwang van ouders toen ik klein was, maar draag hem al 10 jaar niet meer en ben nu 19.
Die dingen zijn zo facking lelijk en dan ook nog zo'n grote boei ketting
Ik. Sta. Op. Drie.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Godverdomme, PK moet me ook altijd ownen![]()
!
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:58 schreef De_Ananas het volgende:
Ik wil een keer een D_A.rar maken, is er interesse voor?
Maar kom dan ook niet officieel uit Urk, mijn vader komt er vandaan en toen zijn we er gaan wonenquote:
Nee, de mijne! (quote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:58 schreef Lakitu het volgende:
En je hebt mijn lapo manier gebruikt, he BT? Geef maar toe.
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:58 schreef Fascination het volgende:
Wat een kut TT. Ik hou niet van krentenbollen
.
I I seeee you faaaaadeee aawaaayyyyy.
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:59 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Het zijn Aziaten op die pic, kan geen toeval zijn
Zelfs híj niet.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:01 schreef De_Ananas het volgende:
timmmmmmmm wil vast wel D_A.rar hebben.
Mensen diequote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]een vriendelijke reactie op mij?
Hier?
Dit moet ik even verwerken denk ik.
Neequote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:58 schreef Lakitu het volgende:
En je hebt mijn lapo manier gebruikt, he BT? Geef maar toe.
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]een vriendelijke reactie op mij?
Hier?
Dit moet ik even verwerken denk ik.
QFTquote:
Hmm,weinig bijzonders.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:04 schreef Fascination het volgende:
Do it again
And I'll see you tomorrow
I want to get it
You've got something to borrow
Can't make it feel right on my own
That's when I turn you on again
I buy it but it don't measure up
What is the missed ingredient
Chorus:
I, I see you fade
I, I see you fade away (2x)
Under the skin
It's not so easy to swallow
Don't reel me in
To find my dreams are so hollow
What is it you got I don't get
I watch you fumbling again
Look dreamy behind your cigarette
Know it ain't true now
Chorus
Oooh wee ooh wee oooh
We all find you easy so amuse us
Don't get too heady you might abuse luck
You're starstruck
Als je het vergelijkt met de rest van de reacties (zoals deze van jouquote:
HAKKUHHHHHH!!!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:01 schreef IQM het volgende:
Ik luister nu naar
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] I wanna see you and me on a bird flying away [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Je moeder.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als je het vergelijkt met de rest van de reacties (zoals deze van jou) is het vriendelijk ja
Mwah ik zou wel uitgaan. Dat doe je meestal toch niet buiten, dus heb je niet echt last van de kouquote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:07 schreef Lakitu het volgende:
Geef eens jullie mening, zal ik vanavond uitgaan of niet? Volgens mij wordt het fucking koud en daar heb ik geen zin in.
dat is ''die van de telegraaf''!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:09 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
Daar wil ik mijn kaasstengel wel eens tussen leggen by the way.
Zegt iemand die naar Kanye West en Spinvis luistertquote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:07 schreef IQM het volgende:
[..]
Hmm,weinig bijzonders.Halverwege maar afgekapt.
Je moet me pijn daarmeequote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
QFT
Ik ben niet zo wanhopig dat ik op een forum foto's moet regelen. En dan nog niet van de ananas
Zij heeft echt een rotkop.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:09 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb een brede smaak, jeweets.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zegt iemand die naar Kanye West en Spinvis luistert.
Let op, nu komt er iemand die zegt: maar ze heeft wel tieten.quote:
Houd je bek, dat ga ik trotseren dadelijkquote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:10 schreef Silentalarm het volgende:
In limburg en brabant en zulks is het snachts toch -18?
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:09 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
Rotkop is een groot woord, maar om nou te zeggen dat ze een erg leuk koppie heeft, is ook weer te veel van het goede.quote:
Hoe voelt dat?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:11 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Houd je bek, dat ga ik trotseren dadelijk
ze heeft wel tietenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaquote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:10 schreef Silentalarm het volgende:
In limburg en brabant en zulks is het snachts toch -18?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die heb je van ludo gejatquote:
Momenteel niet, maar om de zoveel tijd wel.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En jij hebt ongetwijfeld een veel geiler wijf in je bed zeker, blablabla
Whehe, niemand reageert op me, laat ik mezelf quoten. Tot twee keer toequote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:13 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
en ik ga over 1 maand en 4 dagen naar het concert.
ja.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En jij hebt ongetwijfeld een veel geiler wijf in je bed zeker, blablabla
het werkt wel, jij reageert nu.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Whehe, niemand reageert op me, laat ik mezelf quoten. Tot twee keer toe
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:15 schreef Silentalarm het volgende:
En nu ga ik leren en niet meer fokken.Leren op zaterdagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I never workout
quote:
Ik kan je toch niet zo laten bungelen, Silent, het werd aandoenlijk.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:16 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
het werkt wel, jij reageert nu.
aankomende week 8 toetsen en nog helemaal niks gedaan hebben. En als je geen goede cijfers haalt ga je dood want dan blijf je zitten en dan kom je bij allemaal kankerkoters in de klas.quote:
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik kan je toch niet zo laten bungelen, Silent, het werd aandoenlijk.
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:18 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
aankomende week 8 toetsen en nog helemaal niks gedaan hebben. En als je geen goede cijfers haalt ga je dood want dan blijf je zitten en dan kom je bij allemaal kankerkoters in de klas.
Moet ik je een bloemetje sturen dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
Echt al een maand niet meer.quote:
ja doe maar.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Moet ik je een bloemetje sturen dan?
Okéquote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:19 schreef MouzurX het volgende:
Jan Klaassen was trompetter in het leger van de prins.
Hij marcheerde van den helder tot den briel.
Hij had geen geld en hij was geen held en hij hield niet van het krijgsgeweld
maar trompetter was hij wel in hard en ziel!
Hoe heet de jongeman?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:20 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Echt al een maand niet meer. [ afbeelding ] Maar ik moet geduld hebben, de voorbereidingsfase is bijna voltooid.
Het leger sloeg z'n tenten op voor Alkmaar in het veld.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:19 schreef MouzurX het volgende:
Jan Klaassen was trompetter in het leger van de prins.
Hij marcheerde van den helder tot den briel.
Hij had geen geld en hij was geen held en hij hield niet van het krijgsgeweld
maar trompetter was hij wel in hard en ziel!
Je hebt GHB uit Thailand geïmporteerd?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:20 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Echt al een maand niet meer. [ afbeelding ] Maar ik moet geduld hebben, de voorbereidingsfase is bijna voltooid.
HAHAHA SNAPPEN JULLIE HET ZE ZEI JONGEMAN ZO LIJKT HET ALSOF IK GAY BENquote:
Ja, inderdaadbest grappig.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:23 schreef Lakitu het volgende:
[..]
HAHAHA SNAPPEN JULLIE HET ZE ZEI JONGEMAN ZO LIJKT HET ALSOF IK GAY BEN![]()
![]()
![]()
HI-LA-RISCH![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik moest lachenquote:
quote:
Ah, kennelijk moest ik homofiel zijn om erom te kunnen lachen.quote:
Ik moest anders best wel lachenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:23 schreef Lakitu het volgende:
[..]
![]()
![]()
HI-LA-RISCH![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Pluspuntje voor jou, om deze moest ik ook lachenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:25 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[..]
Ah, kennelijk moest ik homofiel zijn om erom te kunnen lachen.
Wacht eens even.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:25 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[..]
Ah, kennelijk moest ik homofiel zijn om erom te kunnen lachen.
Is er iets wat je ons niet vertelt hebt, BT?quote:
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:23 schreef Lakitu het volgende:
[..]
![]()
![]()
HI-LA-RISCH![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:26 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Is er iets wat je ons niet vertelt hebt, BT?
Bedenk je eigen grap.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wil je ons misschien iets vertellen?
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:26 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Is er iets wat je ons niet vertelt hebt, BT?
Zit ze nu al in een reclame? Geef linkjequote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:09 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
Typ eens fatsoenlijk Nederlandsquote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
VERKLAART!
Praat eens fatsoenlijk Nederlands!
Alleen Krentenbol. mag dat doenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
VERKLAART!
Praat eens fatsoenlijk Nederlands!
Een zin sluit je af met een punt.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:30 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Alleen Krentenbol. mag dat doen
Een emoticon mag je ook niet gebruiken bij een zin!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:32 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Een zin sluit je af met een punt.
Kan toch ook met een vraagteken? Of natuurlijk met een uitroepteken!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:32 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
er zit geen onderwerp in die zin, afgekeurd!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:34 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Kan toch ook met een vraagteken? Of natuurlijk met een uitroepteken!
Dan mis jij weer de hoofdletter, faalhaas!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
er zit geen onderwerp in die zin, afgekeurd!
Je bent een hoofdletter vergeten.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
er zit geen onderwerp in die zin, afgekeurd!
Maar jouw naam is toch geen zinquote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:32 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik deed het anders altijd al, dus misschien had je beter op moeten letten.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:30 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Alleen Krentenbol. mag dat doen
Wel.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:33 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Een emoticon mag je ook niet gebruiken bij een zin!
Ja, maar dat deed hij niet!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:34 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Kan toch ook met een vraagteken? Of natuurlijk met een uitroepteken!
Ik typ (meestal) automatisch een punt als ik uitgetypt ben.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Maar jouw naam is toch geen zin? Waarom dan die punt na Krentenbol.?
Het is kort voor Krentenbollen. Het is dus een afkortingquote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Maar jouw naam is toch geen zin? Waarom dan die punt na Krentenbol.?
Grammar naziquote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik deed het anders altijd al, dus misschien had je beter op moeten letten.
Dus als ik bij Nederland op schrijf: "Jantje pakte de fiets om te gaan fietsen (A), maar na een half uur kreeg hij een lekke bandquote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:37 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Wel.
[..]
Ja, maar dat deed hij niet!
Ultra terror bootquote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:39 schreef Florian_ het volgende:
Wat een oninteressante discussie
Proleten![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:39 schreef Florian_ het volgende:
Proleten![]()
[ afbeelding ]
Oninteressante discussie indeed.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:39 schreef Florian_ het volgende:
Proleten![]()
[ afbeelding ]
hihi, dat is wel cool.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:39 schreef Fascination het volgende:
Whehe, Krentenbol. en Bt gepwnd. Mijn dag kan niet meer stuk.
bweeehh deze had je al eerder gepostquote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:39 schreef Florian_ het volgende:
Proleten![]()
[ afbeelding ]
Hulde.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:41 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Oninteressante discussie indeed.
Tits are on me:
[ afbeelding ]
Oohja? Waar danquote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:39 schreef Fascination het volgende:
Whehe, Krentenbol. en Bt gepwnd. Mijn dag kan niet meer stuk.
Joah k zat toevallig mn photobucket door te kijken voor Keeley picsquote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:42 schreef reetveter het volgende:
[..]
bweeehh deze had je al eerder gepost
Kom je naar Amsterdam?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oohja? Waar dan?
En ik ga naar de staddaaag
!
Uuh, gewoon blijven luisterenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:41 schreef zaadvragendeoog het volgende:
Ik luister nu gewoon Jordy van Loon, hoe pleeg ik het beste zelfmoord?
doei BTquote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oohja? Waar dan?
En ik ga naar de staddaaag
!
Slechte oplossing. Je kan beter Jordy van Loon vermoorden.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:41 schreef zaadvragendeoog het volgende:
Ik luister nu gewoon Jordy van Loon, hoe pleeg ik het beste zelfmoord?
Waarom zou je dat bij Nederland gaan schrijven? Dus je gaat in België of Duitsland staan en daar schrijven: "Jantje pakte de fiets om te gaan fietsen (A), maar na een half uur kreeg hij een lekke bandquote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:39 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Dus als ik bij Nederland op schrijf: "Jantje pakte de fiets om te gaan fietsen (A), maar na een half uur kreeg hij een lekke band" wordt dat echt niet goedgekeurd hoor!
heb je die zelf gepaint?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:42 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Joah k zat toevallig mn photobucket door te kijken voor Keeley pics
Ja, gewoon omdat ik dat de Nederlanders dat mee wil delen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:44 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Waarom zou je dat bij Nederland gaan schrijven? Dus je gaat in België of Duitsland staan en daar schrijven: "Jantje pakte de fiets om te gaan fietsen (A), maar na een half uur kreeg hij een lekke band"?
Jij bent echt een spellingsnazi.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:44 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Waarom zou je dat bij Nederland gaan schrijven? Dus je gaat in België of Duitsland staan en daar schrijven: "Jantje pakte de fiets om te gaan fietsen (A), maar na een half uur kreeg hij een lekke band"?
En het is opschrijf, niet op schrijf.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:45 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Ja, gewoon omdat ik dat de Nederlanders dat mee wil delen.
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:46 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Jij bent echt een spellingsnazi.
Dan teken ik het wel!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:46 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
En het is opschrijf, niet op schrijf.
stel je eens voor dat DAT naast je ligtquote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:49 schreef Lakitu het volgende:
Stop es met die taaldiscussie
[ afbeelding ]
eens*quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:49 schreef Lakitu het volgende:
[ afbeelding ]
geile beugelquote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:49 schreef Lakitu het volgende:
[ afbeelding ]
Was Rusland je kamer binnengevallen?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:51 schreef Zotheid het volgende:
Middag.
Ik moest vannacht caputuleren.
heeey.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:51 schreef Zotheid het volgende:
Middag.
Is het niet spellingnaziquote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:46 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Caputuleren, niet capituleren.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:54 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Was Rusland je kamer binnengevallen?
Hoi SA! Lukt het nog met je gitaar?quote:
HEUHEU ZOTHEIDquote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:51 schreef Zotheid het volgende:
Middag.
Geilorrzz, daar moet ik ook nog in beginnen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:57 schreef Florian_ het volgende:
[..]
HEUHEU ZOTHEID
Ik heb musicofilia gekocht
Ja gister veel geoefend en kan het nu een heel stuk sneller spelen. Helaas wordt het komende week niet veel oefenen want ik heb toetsweek.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:56 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Caputuleren, niet capituleren.
[..]
Hoi SA! Lukt het nog met je gitaar?
Ik ging vandaag bijna dit kopen. Maar ik twijfelde.
Ik voel sarcasme bij vindtquote:
Typefout, verdomme!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:58 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik nam gewoon aan dat je een schrijffout maakte.
Welk boek van Darwin?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:58 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Geilorrzz, daar moet ik ook nog in beginnen.
Ik heb Darwin gekocht. Hihi.
MegaMandy op Ketnet~!!!1
Dat je zo slecht over mij denkt.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:58 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik nam gewoon aan dat je een schrijffout maakte.
Neee laat me niet alleen met die zaadoog en krentendrolquote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:00 schreef Lakitu het volgende:
Ik ben ook weg.
Hey, hallo.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:01 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Neee laat me niet alleen met die zaadoog en krentendrol
And I like it.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:46 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
On the Origin of Species.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:00 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Welk boek van Darwin?
En ben je naar Athenaeum geweest?
Dat is een emulator, waardoor je toegang hebt tot een heel stel amps en effecten. Daarnaast kan je gitaar uit je eigen muziek halen en zelf meespelen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:59 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ja gister veel geoefend en kan het nu een heel stuk sneller spelen. Helaas wordt het komende week niet veel oefenen want ik heb toetsweek.
Wat doet dat ding precies?
Zij mag er best een puntje aan zuigen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:49 schreef Lakitu het volgende:
[ afbeelding ]
HOI~!!!!11quote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:01 schreef Florian_ het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:01 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Jaquote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:05 schreef Zotheid het volgende:
[..]
On the Origin of Species.
En nee, daar heb ik nog geen tijd voor gehad.
Ik ga volgende week kijken, hij zit toch aan het spuiplein?
Aldus sprak Zarathoestra? Van Bol.com.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:06 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ja
En waar heb jij je boek van Nietzsche vandaan getrommeld?
quote:
zij is echtquote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:07 schreef Zotheid het volgende:
Jeuzush, wat is die agente bij MegaMandy een geile snol zeg.
Heb je net ook S&G gezien?quote:
eeuhm welk ?quote:
Heul niet!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:13 schreef Zotheid het volgende:
[..]Je bent ook een slaaf van het systeem~!!!11
Nou vooruit. En toch blijft die hele zoektocht een hoax.quote:
quote:
quote:
Leuk, zo'n computer in de woonkamerquote:
Slimquote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:35 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Leuk, zo'n computer in de woonkamer
(sinds kort, aangezien m'n tuinhuis geen verwarming heeft)
Ik vind ze niet geil / aantrekkelijk / knap!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:40 schreef reetveter het volgende:
[..]
????????????????????????????????????????
No TYquote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:41 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:41 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Omdat er windows opstaat en je computer dan verkankert?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:44 schreef reetveter het volgende:
Waarom kan ik mijn C schijf niet formatteren
Omdat daar windows opstaat gok ikquote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:44 schreef reetveter het volgende:
Waarom kan ik mijn C schijf niet formatteren
Ik wil meer verstand van computers hebbenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:45 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Omdat er windows opstaat en je computer dan verkankert?
Bel Ramon de ICT-er op!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:46 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik wil meer verstand van computers hebben
Dat gevoel heb ik ookquote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:46 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik wil meer verstand van computers hebben
Neequote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:47 schreef reetveter het volgende:
Oja, ik ben ook vergeten een back up te maken van vista, zon 5 maand geleden
Is dat erg
Samequote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:47 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik ook
Heb nu al iets van 8 keer m'n hele computer verkankert met formatteren etc. etc.
LINUX 4 TEH PWNquote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:51 schreef IQM het volgende:
Mac-users, kom er maar in!
quote:
Haiquote:
Eh, néé.quote:
Ik heb er een in m'n broek.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:12 schreef Smart_ass het volgende:
Ik heb vanavond gewoon een feestje! OMG!
Je eerstequote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:12 schreef Smart_ass het volgende:
Ik heb vanavond gewoon een feestje! OMG!
x2quote:
Merk, kleur, winkel waar ze hem heeft gezien?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:58 schreef Smart_ass het volgende:
Omg mama zei dat ze leuke sneakers had gezien voor me, en dan ga ik ze googlen kan ik ze gewoon nergens vinden.
Ere wie ere toekomt, bitch.quote:
Jij en hardstyle? Die combinatie had ik niet verwachtquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:14 schreef reetveter het volgende:
Ik heb zin naar een hardstylefeest te gaan
op www.kaboem.nl?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:14 schreef IQM het volgende:
[..]
Ere wie ere toekomt, bitch.Je wil niet weten op wat voor duistere fora mijn immer heersende Borat-smiley ongewenst voortleeft. [ afbeelding ]
Dan zitten we in het spreekwoordelijk zelfde schuitje.quote:
Immer hardstylequote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:15 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Jij en hardstyle? Die combinatie had ik niet verwacht![]()
Was hardbass niet binnenkort?
Waarom maken we daar geen letterlijk schuitje van?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:15 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dan zitten we in het spreekwoordelijk zelfde schuitje.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WD, you've got me on my knees.
WD, I'm begging, darling please.
WD, darling won't you ease my worried mind
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:19 schreef IQM het volgende:
[..]
Die van Lucy Pinder (middenboven) schijnen puur natuur te zijn.
Zien er wel natuurlijk uit!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:19 schreef IQM het volgende:
[..]
Die van Lucy Pinder (middenboven) schijnen puur natuur te zijn.
Voor dit, kreeg ik een maandban.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:19 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Of je even het mailtje van NG wil beantwoorden die hij naar forum@fok heeft gestuurd.
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:19 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
En ze zien er natuurlijk goed uit.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:21 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Zien er wel natuurlijk uit!
Dus na dit kunnen wij zien of Remlof consequent isquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:22 schreef reetveter het volgende:
[..]
Voor dit, kreeg ik een maandban.
Volgens mij is het pas de eerste keer dat je dit zegt, hoor.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:23 schreef zaadvragendeoog het volgende:
Nou nou, op na de volgende SC zeg ik dan maar weer!
Serieus? Boh wat achterlijk.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:22 schreef reetveter het volgende:
[..]
Voor dit, kreeg ik een maandban.
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:24 schreef remlof het volgende:
Smart_ass praten uit naam van gebande, mail maar rond Mei.
Nou en!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:24 schreef IQM het volgende:
[..]
Volgens mij is het pas de eerste keer dat je dit zegt, hoor.
Hij draait uiteraad al zo lang meequote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:24 schreef IQM het volgende:
[..]
Volgens mij is het pas de eerste keer dat je dit zegt, hoor.
Bijna de 40 alquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:25 schreef reetveter het volgende:
[..]
Hij draait uiteraad al zo lang mee
En dan roeien met de riemen die we hebben en dan maar kijken waar het schip strandt.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:16 schreef IQM het volgende:
[..]
Waarom maken we daar geen letterlijk schuitje van?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |